Aprilia Tuareg 2022/23 esivedrustuse probleem

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
Snowhite
Mode
Postitusi: 882
Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
Tsikkel: 1260MS-e, 500EXC
Asukoht: Tallinn, Harku
Tänanud: 20 korda
Tänatud: 34 korda
Kontakt:

Aprilia Tuareg 2022/23 esivedrustuse probleem

Lugemata postitus Postitas Snowhite »

Tere.

Uus aprilia Tuareg on igati tore ratas aga nagu paljudel värsketel toodangutel viskab tal ka veidi lapsehädasid sisse.
Üks nendest muredest võib olla esivedrustuse vale koostamine. Piaggio grupp tellis Apriliale KYB käest amordid teatud spec-iga aga seal on esinenud vigu koostamisel ja tänu sellele ei ole nende sõiduomadused normaalsed. Lihtsaimal moel võiks selgitada nii, et sümptomiks on selline "trampiv" esiots ja veidi liiga nagu põrutav tunne kruusa aukudes sõites. See siis peale lihtsalt kehva sõidumugavuse rikub amordi sisu ja halvemal juhul ka lõhub velje.
Korda saab teha ja tulemus oluliselt parem kui võiks arvata. Täpselt ei tea, kui paljud Tuareg-id selle all kannatavad, vb kõik, vb mõned.
Aga kui kellelgi on sellist tunnet, et tema rattal on see "sümptom", siis võiks meie poole murega pöörduda. Saaksime teha kohalikku statistikat ja vajadusel suuremat ringi teavitust meie kandi Tuareg-i omanikele. Teeksime sellise pakkumise, millest ei saa keelduda.


:bsmile:

Pilt

Reisirataste ettevalmistus, vedrustuse seadistus ja ümberehitus, hooldus ja tehniline tugi/koolitus.
http://www.vugtec.com
Porganditele tehnilist abi ja hooldust saab ka!

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8375
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 317 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: Aprilia Tuareg 2022/23 esivedrustuse probleem

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Miski väga segane jutt.

will111
Postitusi: 5263
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 382 korda

Re: Aprilia Tuareg 2022/23 esivedrustuse probleem

Lugemata postitus Postitas will111 »

Mis seal pandi mõned seibid liiga palju stacki või jäeti nõela ots teritamata? :D Kõlab igatahes nii, et compression stroke on täiesti kinni omadega. Anyway, kas selliste vigade ja täiesti tuttuue rattaga siiski mitte otse kuskile müüja poole ei peaks pöörduma (kes siis omakorda nähtavasti pöördub tootja poole, et mis lahendus jne)? Nad peaksid sellised asjad ikkagi tasuta lahendama.

Teisest küljest, suurem osa omanikke/ostjaid kahjuks ilmselt ei saa üldse arugi, et neil seal midagi valesti on. Selles suhtes ehk hea tõesti infokampaaniat teha, iseasi kas see siit just väga kaugele levib.
Kasutaja avatar

Teema algataja
Snowhite
Mode
Postitusi: 882
Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
Tsikkel: 1260MS-e, 500EXC
Asukoht: Tallinn, Harku
Tänanud: 20 korda
Tänatud: 34 korda
Kontakt:

Re: Aprilia Tuareg 2022/23 esivedrustuse probleem

Lugemata postitus Postitas Snowhite »

will111 kirjutas: 29 Okt 2023, 22:30
Mis seal pandi mõned seibid liiga palju stacki või jäeti nõela ots teritamata? :D Kõlab igatahes nii, et compression stroke on täiesti kinni omadega. Anyway, kas selliste vigade ja täiesti tuttuue rattaga siiski mitte otse kuskile müüja poole ei peaks pöörduma (kes siis omakorda nähtavasti pöördub tootja poole, et mis lahendus jne)? Nad peaksid sellised asjad ikkagi tasuta lahendama.

Teisest küljest, suurem osa omanikke/ostjaid kahjuks ilmselt ei saa üldse arugi, et neil seal midagi valesti on. Selles suhtes ehk hea tõesti infokampaaniat teha, iseasi kas see siit just väga kaugele levib.
Mujalt maailmast pole esinduste poole pöördumine eriti millegi eduliseni viinud.
Kui saaksime kasvõi mõnd kohalikku aidata (või vähemalt kontrollida, kas on see üldse esinev mure kõigi rataste puhul) siis oleks ka juba hea.

Pilt

Reisirataste ettevalmistus, vedrustuse seadistus ja ümberehitus, hooldus ja tehniline tugi/koolitus.
http://www.vugtec.com
Porganditele tehnilist abi ja hooldust saab ka!


will111
Postitusi: 5263
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 382 korda

Re: Aprilia Tuareg 2022/23 esivedrustuse probleem

Lugemata postitus Postitas will111 »

hull teemaarendus ikka siit kujunenud :lol:

aga see mis Snowhite kirjutas on täiesti reaalne ja täiesti reaalsus. ja pole see mitte ainult mingi aprilia tuareg, vaid väga paljudel ratastel läbi aegade on forkides pehmelt öeldes väga kaheldavat setupi kasutatud. sel on muidugi omi põhjuseid ka, näiteks see et tootjalt tellitakse mingi teatud turu (keskmise sõitja massi) jaoks, optimeeritakse mingile teatud sõidustiilile, teatud kliima jne.
ma küll ei tea kui hull asi konkreetselt sellel tuaregil on, kuid absoluutselt ei imestaks kui amort tõesti vastabki suhtkoht täpselt sellele antud kirjeldusele. olen selliseid amorte ikka kümnetes testsõidutanud. suurem osa rattaid mis minu juures amordihoolduses käivad, tuleb teha tehasespecist mingi teatud muudatus, et amort reaalse kasutaja jaoks normaalselt tööle hakkaks. kas panna teistsugune visko sisse, teine õli kogus, spacerit juurde/maha jne. ja need on sellised lihtsamad asjad.
paraku suurem osa tsikliste, pakun et julgelt 95%+ eestis sõidab ringi TÄIESTI SUVALISES seades amordiga, küll on need liiga pehmed või liiga jäigad, kas siis vedru või amordi enda mõttes, või mõlema! kõrgus täiesti absurdselt paigast ära jne. aga kasutaja ise ei saa sellest aru ja keegi teine teda ka sellega aidata ei oska
Kasutaja avatar

cossie
Postitusi: 809
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 123 korda
Tänatud: 70 korda
Kontakt:

Re: Aprilia Tuareg 2022/23 esivedrustuse probleem

Lugemata postitus Postitas cossie »

will111 kirjutas: 30 Okt 2023, 18:00
hull teemaarendus ikka siit kujunenud :lol:

aga see mis Snowhite kirjutas on täiesti reaalne ja täiesti reaalsus. ja pole see mitte ainult mingi aprilia tuareg, vaid väga paljudel ratastel läbi aegade on forkides pehmelt öeldes väga kaheldavat setupi kasutatud. sel on muidugi omi põhjuseid ka, näiteks see et tootjalt tellitakse mingi teatud turu (keskmise sõitja massi) jaoks, optimeeritakse mingile teatud sõidustiilile, teatud kliima jne.
ma küll ei tea kui hull asi konkreetselt sellel tuaregil on, kuid absoluutselt ei imestaks kui amort tõesti vastabki suhtkoht täpselt sellele antud kirjeldusele. olen selliseid amorte ikka kümnetes testsõidutanud. suurem osa rattaid mis minu juures amordihoolduses käivad, tuleb teha tehasespecist mingi teatud muudatus, et amort reaalse kasutaja jaoks normaalselt tööle hakkaks. kas panna teistsugune visko sisse, teine õli kogus, spacerit juurde/maha jne. ja need on sellised lihtsamad asjad.
paraku suurem osa tsikliste, pakun et julgelt 95%+ eestis sõidab ringi TÄIESTI SUVALISES seades amordiga, küll on need liiga pehmed või liiga jäigad, kas siis vedru või amordi enda mõttes, või mõlema! kõrgus täiesti absurdselt paigast ära jne. aga kasutaja ise ei saa sellest aru ja keegi teine teda ka sellega aidata ei oska
Rääkimata sellest, et enamustel hall ja haisev ollus sees. Ega sinna sisse tänavarattal keegi naljalt ei piilu, ainult siis kui simmer lekkima hakkab....
Kasutaja avatar

cossie
Postitusi: 809
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 123 korda
Tänatud: 70 korda
Kontakt:

Re: Aprilia Tuareg 2022/23 esivedrustuse probleem

Lugemata postitus Postitas cossie »

Rääkimata sellest, et enamustel hall ja haisev ollus sees (tihti näha ka etinevat värvi olluseid, eitea kas simmereid ja õli vahetatud ühekaupa). Ega sinna sisse tänavarattal keegi naljalt ei piilu, ainult siis kui simmer lekkima hakkab....
Kasutaja avatar

xpr
Postitusi: 13
Liitunud: 09 Apr 2012, 21:10
Tsikkel: tenere 700
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Aprilia Tuareg 2022/23 esivedrustuse probleem

Lugemata postitus Postitas xpr »

Snowhite kirjutas: 29 Okt 2023, 20:25
viskab tal ka veidi lapsehädasid sisse.
Neid lapsehädasi on sellel rattail ikka päris mitu...

will111
Postitusi: 5263
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 382 korda

Re: Aprilia Tuareg 2022/23 esivedrustuse probleem

Lugemata postitus Postitas will111 »

cossie, ega ei piilu küll :D kuigi, inimesed on hakanud natuke rohkem tähelepanu pöörama vist siiski amordiõli vahetusvälbale, mulle vähemalt nii tundub. noh, osad inimesed, protsentuaalselt väga vähesed...aga siiski, asi seegi.
Kasutaja avatar

M.T.
Postitusi: 2430
Liitunud: 23 Aug 2011, 17:12
Tsikkel: -
Tänanud: 156 korda
Tänatud: 335 korda

Re: Aprilia Tuareg 2022/23 esivedrustuse probleem

Lugemata postitus Postitas M.T. »

A kuidas see kõik: MB mootorid, esisilla kokkujooksud, 4-vedu jne. Aprilia või vähemalt mõne teisegi tsikli esivedrustusega seotud on? :roll:
Kasutaja avatar

Maaks
Toetajaliige
Postitusi: 2506
Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
Tsikkel: Yamaha FZ8SA
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 182 korda
Tänatud: 341 korda

Re: Aprilia Tuareg 2022/23 esivedrustuse probleem

Lugemata postitus Postitas Maaks »

M.T. kirjutas: 31 Okt 2023, 14:04
A kuidas see kõik: MB mootorid, esisilla kokkujooksud, 4-vedu jne. Aprilia või vähemalt mõne teisegi tsikli esivedrustusega seotud on? :roll:
Kuidagi tuleb see "rape" ju servicesse tirida :mrgreen:
Garaažis: Pannonia 250TLF, Yamaha FZ8-SA
Kasutaja avatar

Ain
Postitusi: 1468
Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 82 korda
Tänatud: 218 korda

Re: Aprilia Tuareg 2022/23 esivedrustuse probleem

Lugemata postitus Postitas Ain »

Pigem oli selle mõte see, et teatud asjad võivadki tehasest olla ebaõnnestunud ja sellele on olemas alternatiivsed lahendused mida ei saa esindusest vaid oma ala spetsialistidelt.
Riga→Suzuki DL650 VStrom→Honda Crosstourer VFR1200 DCT. Garmin ZümoXT, GoPro Hero7 ja Packtalk Edge JBL sideseade.

Cardo PACKTALK Edge jms. sideseadmed, lisad ja varuosad: https://www.aaver.ee/product/cardo-packtalk-edge-duo/
Cardo ametlik edasimüüja Eestis
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7201
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1859 korda
Tänatud: 517 korda

Re: Aprilia Tuareg 2022/23 esivedrustuse probleem

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

M.T. kirjutas: 31 Okt 2023, 14:04
A kuidas see kõik: MB mootorid, esisilla kokkujooksud, 4-vedu jne. Aprilia või vähemalt mõne teisegi tsikli esivedrustusega seotud on? :roll:
Kui küsitakse,siis tuleb ju vastata, aga personaalne vastus sulle oleks, et keri teema algusesse ja loe kõik postid läbi.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7201
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1859 korda
Tänatud: 517 korda

Re: Aprilia Tuareg 2022/23 esivedrustuse probleem

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Ain kirjutas: 31 Okt 2023, 15:36
Pigem oli selle mõte see, et teatud asjad võivadki tehasest olla ebaõnnestunud ja sellele on olemas alternatiivsed lahendused mida ei saa esindusest vaid oma ala spetsialistidelt.
No amordid võiks siiski olla uuel tehasest tulnud rattal normaalselt töötavas olukorras. Teemalagataja ju kirjutab, et vead on amordi koostamisest, mitte asja mitte töötamisest või kehvast seadistusest. Ja kui esindus ei suuda selle asjaga tegeleda, siis pole asi just nii nagu peaks olema. Kahjuks on see esinduste teema paljude markide puhul selline ja paljude erinevate probleemidega saaks lihtsad lahendused leida, aga kui pole tehasest ettekirjuatatud, siis ei tee või ei oska teha.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8375
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 317 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: Aprilia Tuareg 2022/23 esivedrustuse probleem

Lugemata postitus Postitas mx77 »

urmas66 kirjutas: 31 Okt 2023, 15:56
Ain kirjutas: 31 Okt 2023, 15:36
Pigem oli selle mõte see, et teatud asjad võivadki tehasest olla ebaõnnestunud ja sellele on olemas alternatiivsed lahendused mida ei saa esindusest vaid oma ala spetsialistidelt.
No amordid võiks siiski olla uuel tehasest tulnud rattal normaalselt töötavas olukorras. Teemalagataja ju kirjutab, et vead on amordi koostamisest, mitte asja mitte töötamisest või kehvast seadistusest. Ja kui esindus ei suuda selle asjaga tegeleda, siis pole asi just nii nagu peaks olema. Kahjuks on see esinduste teema paljude markide puhul selline ja paljude erinevate probleemidega saaks lihtsad lahendused leida, aga kui pole tehasest ettekirjuatatud, siis ei tee või ei oska teha.
mind ennast kõige rohkem just huvitaski see väide, et amordid on vigaselt koostatud, aga kogu sellest segasest jutust ei tule välja, mis konkreetselt. mis on selline väide, mida ma KYB amordi kohta kohe üldse ei taha uskuda. teemaalgataja on ise ka vait nagu kult rukkis
Kasutaja avatar

Vint
Toetajaliige
Postitusi: 1940
Liitunud: 06 Apr 2008, 09:30
Asukoht: Soome- Riihimäki
Tänanud: 137 korda
Tänatud: 180 korda
Kontakt:

Re: Aprilia Tuareg 2022/23 esivedrustuse probleem

Lugemata postitus Postitas Vint »

Läks lappama nagu vahest teemad lähevad. :mrgreen: Positiivne on see, et kedagi pole veel p**** saadetud, ega virtuaalset klistiiri tehtud.
M.T. kirjutas: 31 Okt 2023, 14:04
A kuidas see kõik: MB mootorid, esisilla kokkujooksud, 4-vedu jne. Aprilia või vähemalt mõne teisegi tsikli esivedrustusega seotud on? :roll:
Kasutaja avatar

Ain
Postitusi: 1468
Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 82 korda
Tänatud: 218 korda

Re: Aprilia Tuareg 2022/23 esivedrustuse probleem

Lugemata postitus Postitas Ain »

Eks täna on pigem küsimus selles kas Aprilial on meil ametlik esindaja ja kas neil on oskused/tahtmine selliseid probleeme lahendada.
Riga→Suzuki DL650 VStrom→Honda Crosstourer VFR1200 DCT. Garmin ZümoXT, GoPro Hero7 ja Packtalk Edge JBL sideseade.

Cardo PACKTALK Edge jms. sideseadmed, lisad ja varuosad: https://www.aaver.ee/product/cardo-packtalk-edge-duo/
Cardo ametlik edasimüüja Eestis

wend

Re: Aprilia Tuareg 2022/23 esivedrustuse probleem

Lugemata postitus Postitas wend »

No Hr. Velt ju on makaroonide ametlik esindaja. Kodukas nii väidab.
https://www.veltmotocenter.ee/motohoold ... moto-guzzi
Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3191
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 34 korda
Tänatud: 195 korda

Re: Aprilia Tuareg 2022/23 esivedrustuse probleem

Lugemata postitus Postitas franz125 »

Pässa vanas raamatupoes kino vastas oli ju ka üks butiik Apriliatele.

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju


will111
Postitusi: 5263
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 382 korda

Re: Aprilia Tuareg 2022/23 esivedrustuse probleem

Lugemata postitus Postitas will111 »

Ei pruugi see aprilia "ametlik esindus" midagi rohkemat teada ega osata ega arvata asjast. Amordid ja eriti nende korrektne seadistamine on ikka väga spetsiifiline teema ja valdkond. Seepärast ei tegele sellega ka sisuliselt mitte ükski mototöökoda. Hooldust osatakse enamvähem teha, thats about it. Tõeliselt oskajad isikud (spetsiifiliselt amortide alal näiteks) ei tööta mitte üheski esinduses üleüldise remondimehena, samas ka mitte mingi töödejuhataja või bossi ametis. Spetsialiste, st. väga spetsiifilise valdkonna spetsialiste aga vähemalt eestis ükski nn. esindus oma palgal ei hoia, ei jaksakski hoida kui aus olla ja poleks mitte kuidagi praktiline ka! ERITI mitte selline nisivärk nagu aprilia esindus. Seega seal mingisugust sellist teadmist ei leidu ja ongi see müstika lahendatud.

Aga no reaalne lahendus pakuti välja...edasine jauramine siin teemas on 90% lihtsalt mingisugune kiun ja täiesti tühi saagimine. See on ju ilmselge, et tootjad/tehased ei tee kõiki asja viimse perfektsuseni, eriti tänapäeval kus absoluutselt kõige toodetava kvaliteet üleüldises mõttes langeb sõna otseses mõttes iga päevaga. Materjalid, kvaliteedikontroll, engineering, tööjõu kvalifikatsioon ja kvaliteet...absoluutselt kõige pealt kus vähegi võimalik üritatakse iga viimast kui penni kokku hoida. Aga mõni siiski imestab, et no kuidas saab olla võimalik, et tehasest ei tulegi ainult 100% perfektsed asjad :lol: Ma imestan, et kuidas saab olla nii naiivne
Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3191
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 34 korda
Tänatud: 195 korda

Re: Aprilia Tuareg 2022/23 esivedrustuse probleem

Lugemata postitus Postitas franz125 »

Kogu teema on veits naljakas.Ühtki kaebajat ehk klienti pole,on lahendust pakkuv füüsiline või juriidiline isik.

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju


will111
Postitusi: 5263
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 382 korda

Re: Aprilia Tuareg 2022/23 esivedrustuse probleem

Lugemata postitus Postitas will111 »

kas teema oleks pidanud tegema kaebaja...või "kaebajad" oleks pidanud olema kutsutud siia teemasse "endast märku andma" või mida sa täpsemalt öelda tahad?

Kristjan...
Postitusi: 37
Liitunud: 24 Apr 2021, 09:43
Tsikkel: American Ironhorse Slammer
Tänanud: 99 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Aprilia Tuareg 2022/23 esivedrustuse probleem

Lugemata postitus Postitas Kristjan... »

Mul on ka uus Tuareg. Esiots hakkas hüplema üles-alla linnakiirustel, maanteel on ok. Mul tundus, et esivelg metsas rämmamisest kõver. Lasin seda sirgendada ja täna sai rehv peale, aga proovida pole veel jõudnud. Tahaks ka teada, mis pakkumine see on, millest ei ole võimalik keelduda.
PS Esiveljed on neil nõrgakesed, palgiületused jms raskem kasutamine, teeb selle kiirelt kõveraks.
Kasutaja avatar

M.T.
Postitusi: 2430
Liitunud: 23 Aug 2011, 17:12
Tsikkel: -
Tänanud: 156 korda
Tänatud: 335 korda

Re: Aprilia Tuareg 2022/23 esivedrustuse probleem

Lugemata postitus Postitas M.T. »

Vint kirjutas: 31 Okt 2023, 16:59
Läks lappama nagu vahest teemad lähevad. :mrgreen: Positiivne on see, et kedagi pole veel p**** saadetud, ega virtuaalset klistiiri tehtud.
M.T. kirjutas: 31 Okt 2023, 14:04
A kuidas see kõik: MB mootorid, esisilla kokkujooksud, 4-vedu jne. Aprilia või vähemalt mõne teisegi tsikli esivedrustusega seotud on? :roll:
Ei tea jah, kõik vist lumehelbekesteks muutunud :D
Kasutaja avatar

M.T.
Postitusi: 2430
Liitunud: 23 Aug 2011, 17:12
Tsikkel: -
Tänanud: 156 korda
Tänatud: 335 korda

Re: Aprilia Tuareg 2022/23 esivedrustuse probleem

Lugemata postitus Postitas M.T. »

urmas66 kirjutas: 31 Okt 2023, 15:49
M.T. kirjutas: 31 Okt 2023, 14:04
A kuidas see kõik: MB mootorid, esisilla kokkujooksud, 4-vedu jne. Aprilia või vähemalt mõne teisegi tsikli esivedrustusega seotud on? :roll:
Kui küsitakse,siis tuleb ju vastata, aga personaalne vastus sulle oleks, et keri teema algusesse ja loe kõik postid läbi.
Pole miskit lugeda enam, OT on prügikasti läinud. A ei mäleta ka, et keegi autode kohta küsis. Lihtsalt ühest hetkest hakati rääkima neist ja siis läks täitsa lappesse.
Kasutaja avatar

Ain
Postitusi: 1468
Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 82 korda
Tänatud: 218 korda

Re: Aprilia Tuareg 2022/23 esivedrustuse probleem

Lugemata postitus Postitas Ain »

will111 kirjutas: 31 Okt 2023, 18:00
Ei pruugi see aprilia "ametlik esindus" midagi rohkemat teada ega osata ega arvata asjast. Amordid ja eriti nende korrektne seadistamine on ikka väga spetsiifiline teema ja valdkond. Seepärast ei tegele sellega ka sisuliselt mitte ükski mototöökoda. Hooldust osatakse enamvähem teha, thats about it. Tõeliselt oskajad isikud (spetsiifiliselt amortide alal näiteks) ei tööta mitte üheski esinduses üleüldise remondimehena, samas ka mitte mingi töödejuhataja või bossi ametis. Spetsialiste, st. väga spetsiifilise valdkonna spetsialiste aga vähemalt eestis ükski nn. esindus oma palgal ei hoia, ei jaksakski hoida kui aus olla ja poleks mitte kuidagi praktiline ka! ERITI mitte selline nisivärk nagu aprilia esindus. Seega seal mingisugust sellist teadmist ei leidu ja ongi see müstika lahendatud.

Aga no reaalne lahendus pakuti välja...edasine jauramine siin teemas on 90% lihtsalt mingisugune kiun ja täiesti tühi saagimine. See on ju ilmselge, et tootjad/tehased ei tee kõiki asja viimse perfektsuseni, eriti tänapäeval kus absoluutselt kõige toodetava kvaliteet üleüldises mõttes langeb sõna otseses mõttes iga päevaga. Materjalid, kvaliteedikontroll, engineering, tööjõu kvalifikatsioon ja kvaliteet...absoluutselt kõige pealt kus vähegi võimalik üritatakse iga viimast kui penni kokku hoida. Aga mõni siiski imestab, et no kuidas saab olla võimalik, et tehasest ei tulegi ainult 100% perfektsed asjad :lol: Ma imestan, et kuidas saab olla nii naiivne
Eesti on väike. Kõike ei saagi ja peagi siin kohapeal remontima.
Meil oli aastaid tagasi uutel ratastel mingi probleem Fox-i amortidega. Amordid koguti kokku ja saadeti Soome partneri juurde kus need korda tehti.
Riga→Suzuki DL650 VStrom→Honda Crosstourer VFR1200 DCT. Garmin ZümoXT, GoPro Hero7 ja Packtalk Edge JBL sideseade.

Cardo PACKTALK Edge jms. sideseadmed, lisad ja varuosad: https://www.aaver.ee/product/cardo-packtalk-edge-duo/
Cardo ametlik edasimüüja Eestis

MustVälk
Postitusi: 148
Liitunud: 05 Veebr 2023, 13:43
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 328 korda
Tänatud: 16 korda

Re: Aprilia Tuareg 2022/23 esivedrustuse probleem

Lugemata postitus Postitas MustVälk »

Ma puhtalt profesionaalsest huvist vaatasin, et millest esiamort koosneb.


Lihtsas keeles on vedrudel mingi üldine number antud. Tegelikkuses ma tean, et meie insenerid räägivad, et enamvähem teadlase ja super arvuti tasemel arvutatakse ja mitte ükski vedru ei ole samavõrdne. Et seadistust teevad vähesed hästi. Lihtsalt hüdroga saab enamvähem eestis isegi näppudel kokku lugeda inimesi kes isegi nurgataga garaazis suudavad suurtel masinatel asjad paika ajada. :)
Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3191
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 34 korda
Tänatud: 195 korda

Re: Aprilia Tuareg 2022/23 esivedrustuse probleem

Lugemata postitus Postitas franz125 »

will111 kirjutas: 31 Okt 2023, 19:05
kas teema oleks pidanud tegema kaebaja...või "kaebajad" oleks pidanud olema kutsutud siia teemasse "endast märku andma" või mida sa täpsemalt öelda tahad?
Mida iganes,tundus kinnimaksmata reklaamina sest keegi ju siit foorumist nõu ei küsinud ja abi ei otsinud.
No näe, üks kannataja nüüd ju ilmus välja.
Tea kas kuskil margi-mudeli foorumis teemat pole kajastatud.

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju


Kristjan...
Postitusi: 37
Liitunud: 24 Apr 2021, 09:43
Tsikkel: American Ironhorse Slammer
Tänanud: 99 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Aprilia Tuareg 2022/23 esivedrustuse probleem

Lugemata postitus Postitas Kristjan... »

franz125 kirjutas: 31 Okt 2023, 22:32
will111 kirjutas: 31 Okt 2023, 19:05
kas teema oleks pidanud tegema kaebaja...või "kaebajad" oleks pidanud olema kutsutud siia teemasse "endast märku andma" või mida sa täpsemalt öelda tahad?
Mida iganes,tundus kinnimaksmata reklaamina sest keegi ju siit foorumist nõu ei küsinud ja abi ei otsinud.
No näe, üks kannataja nüüd ju ilmus välja.
Tea kas kuskil margi-mudeli foorumis teemat pole kajastatud.
Aga palun, 11lk Tuaregi amordijuttu. Vedrustuse tootja on sinna jätnud ühe vajaliku seibi panemata, tänu millele lööb ülejäänud seibid kõveraks.
https://www.advrider.com/f/threads/tuar ... a.1622983/

Kristjan...
Postitusi: 37
Liitunud: 24 Apr 2021, 09:43
Tsikkel: American Ironhorse Slammer
Tänanud: 99 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Aprilia Tuareg 2022/23 esivedrustuse probleem

Lugemata postitus Postitas Kristjan... »

mx77 kirjutas: 31 Okt 2023, 16:00
urmas66 kirjutas: 31 Okt 2023, 15:56
Ain kirjutas: 31 Okt 2023, 15:36
Pigem oli selle mõte see, et teatud asjad võivadki tehasest olla ebaõnnestunud ja sellele on olemas alternatiivsed lahendused mida ei saa esindusest vaid oma ala spetsialistidelt.
No amordid võiks siiski olla uuel tehasest tulnud rattal normaalselt töötavas olukorras. Teemalagataja ju kirjutab, et vead on amordi koostamisest, mitte asja mitte töötamisest või kehvast seadistusest. Ja kui esindus ei suuda selle asjaga tegeleda, siis pole asi just nii nagu peaks olema. Kahjuks on see esinduste teema paljude markide puhul selline ja paljude erinevate probleemidega saaks lihtsad lahendused leida, aga kui pole tehasest ettekirjuatatud, siis ei tee või ei oska teha.
mind ennast kõige rohkem just huvitaski see väide, et amordid on vigaselt koostatud, aga kogu sellest segasest jutust ei tule välja, mis konkreetselt. mis on selline väide, mida ma KYB amordi kohta kohe üldse ei taha uskuda. teemaalgataja on ise ka vait nagu kult rukkis
Nagu eelmises postis kirjutasin ja panin ka lingi, on KYB jätnud sinna ühe 1mm seibi panemata.
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”