KTM-i "tuunima"
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja Tihverile oleks vägagi tänulik kui kuuleks lähemat ülevaadet ?
Aga kas on siis tegu aparaadiga One size fits all ? Et masina mark ei oma tähtsust ?
edit: uurisin natuke lisaks, ning antud ebay lingil oleva isendiga ei ole mul ju vist midagi teha ? Kuna see ju honda oma, aga antud masin on KTm, kuiu ostma hakkata, siis milline mark valida ? Trailtechi lehelt ? Ktm-Husaberg ?
Ootan ka infot geneka kohta
Maicle kirjutas:Kasutaja Tihverile oleks vägagi tänulik kui kuuleks lähemat ülevaadet ?
Aga kas on siis tegu aparaadiga One size fits all ? Et masina mark ei oma tähtsust ?edit: uurisin natuke lisaks, ning antud ebay lingil oleva isendiga ei ole mul ju vist midagi teha ? Kuna see ju honda oma, aga antud masin on KTm, kuiu ostma hakkata, siis milline mark valida ? Trailtechi lehelt ? Ktm-Husaberg ?
Ootan ka infot geneka kohta
KTM Husaberg ilmselt jah, see oleneb millist temperatuuri sensorit vaja. Suhtle nendega meilitsi, nad on päris abivalmid.
Vaata siin on ju kõik lahtiseletatud, kuidas paigaldada http://www.trailtechproducts.co.uk/stor ... manual.pdf
Keerulist midagi pole, kui juhtmeid oskad ühendada ja englishit puhud, siis pole probleemi.
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
saqu kirjutas:Usast tuleb siis 124 USDx10,7=1327kr 6% tollimaksu ka =1407 kr veel 18%km otsa =1660. Lisaks veel deklari vormistamise tasu 70kr. Kokku USAst 1730 kr.
ma oleks justkui lugenud või kuulnud midagi kavandatavast või juba kehtivast täiendavast impordimaksust usa kaupadele. Täpsemalt ei mäleta.
-
- Postitusi: 1059
- Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
- Tsikkel: Mõni Ducati
- Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
- Tänatud: 94 korda
- Kontakt:
http://cgi.ebay.co.uk/Bicycle-Speedomet ... dZViewItem
Miks peab kallilt ostma? Saab ka ju odavamalt, puudub taho ja temp.
Pealegi sellel ktmil puudub ju taho. andur niiet selle eelmise spidoga poleks ju pm. eriti midagi teha kah olnud.
sorry pika lingi eest
-
- Kaupmees
- Postitusi: 655
- Liitunud: 18 Mai 2006, 11:51
- Tsikkel: Kawa KXF 250 MX / 450 SM
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Offroad aparaatidel on tahokas suht mõtetu lisa. Kui muud moodi ei saa, siis on võimalik panna siklilt tavaline tunnilugeja, mis hakkab mootori tööle hakkamisest alates pöördeid näitama (väike digitaalne number, seega jäle suht mõtetu). Siganaali saab küünla juhtmest. Pakun, et loeb sädeme impulsse.
ATV, Quad, Mootorrattad / varustus, tarvikud ja teenindus http://www.smx.ee
Ma tavaliselt ei viitsi pikalt kirjutada, aga mõned postid on siin küll nats kohtlased. Kui ei taha tahhokat, vali teine mudel Endurance. Odavam jne.
Vapori juures on mul vaja tunnilugejat, spidomeetrit, odomeetrit ja nullitavat läbisõidunäidikut. Ühes teises teemas ma kirjutasin, miks ma ostsin selle asja. Et nüüd korrata, siis selleks, et ülevaatusel on vaja spidot, ja spido ei toiminud (ülekanne oli nässus, uus maksis pea 2000kr), siis otsustasin sama raha eest soetada endale oluliselt funktsionaalsema asja. See, et seal on ka tahho peal, nii graafiliselt kui numbriliselt, on puhas boonus. Lisaks temperatuuri hoiatustuled (ise seadistad mis temperatuuril hakkavad tööle). Kui pole enduroga mülkas kainud , siis ei tasu temperatuuri näidu kohalt sõna võtta. Tore on teada, kui korgi vahelt auru tulema hakkab, et järelikult jahutusvedelik keeb. Seda saab ennetada vastvate hoiatustuledega. Ja osta tavaline tunnilugeja mingi 800 eegu eest, tundub siinkohal eriti mõttetu. Seda on vaja krossitsiklitel, kes ainult võistlevad. Koeratoit võib endale osta lingitud Hiina pasa ilma kelleltki luba küsimata. Seda sorti kaupa saab ka meie vastavatest kauplustest ilma tellimata.
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
saqu kirjutas:Usast tuleb siis 124 USDx10,7=1327kr 6% tollimaksu ka =1407 kr veel 18%km otsa =1660. Lisaks veel deklari vormistamise tasu 70kr. Kokku USAst 1730 kr. Mina ostsin otse Trailtech i lehelt kokku 77 naela x21,7=1671kr. Ei ütleks, et odavamalt. Ja mul on garantii ka 1 aasta.
.
Nii hinna koha pealt täpsustuseks:
124 USD * 10,7=1327 + IMPORDIMAKS 278 EEK + TEENUSTASU 100 EEK = 1705 EEK
wide-open kirjutas:Tihver kirjutas:124 USD * 10,7=1327 + IMPORDIMAKS 278 EEK + TEENUSTASU 100 EEK = 1705 EEK
tegin huvipärast tagasiarvutuse ja sain tollimaksu määraks kõigest 2,5%. Äkki viitsid kaubadeklaratsiooni pealt statistilise kaubakoodi vaadata?!
Ette tänulik.
Maksude arvestus
Liik - B00
Maksu alus - 1355,00
Määr - 18
Summa - 244,00
Liik - A00
Maksu alus - 1321,00
Määr - 2,6
Summa - 34,00
Kauba kood - 90292031
Maicle kirjutas:Jätkuvalt küsimus generaatori kohta, kust saaks asja uurima hakkata ? Mis hindadesse võib asi minna ?Ette tänades
Sa peaks leidma elektriskeemi oma ratta kohta, või võtma lahti ja vaatama, mis mähised sul seal olemas on. Praegu sa ei tea vist isegi mis marki su ratas täpselt on, keegi ei oska sulle sedasi midagi soovitada ka täpsemalt. Ilmselt pead lisama lighting coili või vahetama hoopis välja kogu staatori osa juba vastava tulede mähisega staatori vastu, seda juhul, kui ei ole võimalust seda tulede mähist eraldi lisada.
Hinnaklass midagi sellist http://www.electrexworld.co.uk/erol.html#1920X0
Vaata sealt edasi-ilmselt G144 näiteks
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
Ratta margiks peaks olema KTM 400 EXC 2002 4T
Aga tekkis uus mure ja pidasin targemaks siin antud teemat jätkata
ET siis ülekanne on liiga kiire.
Hetkel ees on 15 ja taga 48, Ketipikkuseks on 520.
Uurides netist motopoest, on 14 ette miinimum mis läheb, alates 13-kümmnest on juba teise pesaga.
Esihammaka sisemiseks suuruseks on 25 mm.
Kui saan ette 1 hammas väiksema ratta siis, ilma ketti vahetamata peaks saama taha ainult 1 hammas suurema ratta panna ? Emotost leidsin 49 hambalise ketta.
Mõtlesin algul, et ette 13 ja taha mingi 52 vms, aga siis tuleks vist ka pikem kett muretseda ?? Ning palju reaalselt erinevust tunda on, kui ette üks hammas väiksem ja taha üks hammas suurem ?
Ühesõnaga abi väheke vaja
Ette tänades.
Ratta margiks peaks olema KTM 400 EXC 2002 4T
Ketiprobleem sai lahendatud. Enamvähem
Aga jätkuvalt genekas, lammutasin mootorit väheke ja mu suureks üllatuseks voolas geneka kaane alt õli välja...see oli nagu suhtkoht üllatus või nii. Rattast kallutades sain ka pilti tehtud
Isa mul elektrik ja ütles et sealt küll ei tule piisavalt voolu välja ja ma usun teda, ehk siis on vaja mähis välja vahetada, kuna suurem mähis ei mahu antud hooratta sisse, siis tuleb ilmselt koos hoorattaga välja vahetada ??
Kust neid juppe saada ? Kaane all on piisvalt ruumi suurema kaadervärgi jaoks
Loodan tõesti abi saada
Ette tänades
-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
Maicle kirjutas:Ratta margiks peaks olema KTM 400 EXC 2002 4T
Ketiprobleem sai lahendatud. EnamvähemAga jätkuvalt genekas, lammutasin mootorit väheke ja mu suureks üllatuseks voolas geneka kaane alt õli välja...see oli nagu suhtkoht üllatus või nii. Rattast kallutades sain ka pilti tehtud
Isa mul elektrik ja ütles et sealt küll ei tule piisavalt voolu välja ja ma usun teda, ehk siis on vaja mähis välja vahetada, kuna suurem mähis ei mahu antud hooratta sisse, siis tuleb ilmselt koos hoorattaga välja vahetada ??
Kust neid juppe saada ? Kaane all on piisvalt ruumi suurema kaadervärgi jaoks
Loodan tõesti abi saada
Ette tänades
See on krossiratta süüde küll. Enduuroka oma saab originaalina, maksab ca 2500,- või otsida saksa ebayst.
Aga kui sulle tuleb nelari poolel õli väljajooks üllatusena, siis ma eriti edasi lammutada ei soovita .
-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
need4beat kirjutas:ise soovitan osta mõni lagunev või noh hea raamiga enduro tsikkel kõrvale,kasvõi vanem dominator,siis tõsta sealt juppe ümber,kõik peale mootori... selle krossika mootori saab ka eraldi maha ära müüa...pole sul niipalju huiamist nende juppidega ja elektriga ja saad sõitma juba suvi 2008
Hea raamiga, dominator
?
ifi kirjutas:tuleb tunduvalt odavam kui sa seda ei näpiks,
mul on staator ja pingu mis paneb aku laadima,
aga tulesid see ära ei toida, selleks peab olema
EXC süüde. Milleks teha krossikast enduro või
on tõesti enduro raskesti kätte saadav kaup,
muide sul on sidur kah varsti otsas.
Tundub nagu väga drastiline arvamus....
Seleta natuke palun, millest sidur kohe otsas on ? Millest seda järeldate, tegu pole siiski täis krosseriga vaid midagi vahepealset.
Sellepärast tahan ümber teha, kuna tegu oli hea tehninguga, hea rattaga, ning lihtsasti kättesaadavaga.
Ilmselt näppimise osast mõtlete seda et lõhun ära....soovitus teil et hakkan mööda teenindusi käima ?
Tuled nii vajalikud ei olegi, peaasi et aku saaks laetud
Kui on pakkuda magnetit ja mähiseid siis olen pakkumistele avatud
Uue ratta ost ei kuulu kõnealla.
-
- Postitusi: 1488
- Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
- Tsikkel: GasGas EC300
- Asukoht: Eesti, mu kodu.
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 7 korda
- Kontakt:
need4beat kirjutas:aga leia selles midagi halba.... või võrdle millegi muu raamiga,näiteks,mis on rõvedalt kallim ja/või mida ei saa arvelegi võtta
Ole hea mees ja lõpeta nüüd ükskord selline mõttetu jutt ära! Sa soovitad tänavaenduro raami, mis kaalub ei tea kui palju ja on mõeldud nats teiseks otstarbeks, panna hardcore endurole sisuliselt. Kuidas need normaalsed esi-ja tagaamordid sinna külge peaks istuma? Ja kui sa mõtled Domikat, siis ma ei tea, kus kohast leida läbisõidetud mootoriga Dominaatorit, mille muud osad oleks heas korras? See pill ise on ikka väga kuulikindel ja kui mootor juba pees, siis ilmselt ülejäänud stuff ka. Või mis pidi sa seda juppide ümbertõstmist mõtlesid, igal juhul on see väga veider, et mitte öelda .....
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.