KTM-i "tuunima"

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
Maicle
Postitusi: 196
Liitunud: 07 Juul 2007, 01:03

Lugemata postitus Postitas Maicle »

Kasutaja Tihverile oleks vägagi tänulik kui kuuleks lähemat ülevaadet ?
Aga kas on siis tegu aparaadiga One size fits all ? Et masina mark ei oma tähtsust ?

edit: uurisin natuke lisaks, ning antud ebay lingil oleva isendiga ei ole mul ju vist midagi teha ? Kuna see ju honda oma, aga antud masin on KTm, kuiu ostma hakkata, siis milline mark valida ? Trailtechi lehelt ? Ktm-Husaberg ?

Ootan ka infot geneka kohta :)

Kasutaja avatar

saqu
Postitusi: 1051
Liitunud: 30 Aug 2005, 14:05
Tsikkel: Yamaha WR400F
Asukoht: Saku

Lugemata postitus Postitas saqu »

Maicle kirjutas:

Kasutaja Tihverile oleks vägagi tänulik kui kuuleks lähemat ülevaadet ?
Aga kas on siis tegu aparaadiga One size fits all ? Et masina mark ei oma tähtsust ?

edit: uurisin natuke lisaks, ning antud ebay lingil oleva isendiga ei ole mul ju vist midagi teha ? Kuna see ju honda oma, aga antud masin on KTm, kuiu ostma hakkata, siis milline mark valida ? Trailtechi lehelt ? Ktm-Husaberg ?

Ootan ka infot geneka kohta :)

KTM Husaberg ilmselt jah, see oleneb millist temperatuuri sensorit vaja. Suhtle nendega meilitsi, nad on päris abivalmid.
Vaata siin on ju kõik lahtiseletatud, kuidas paigaldada http://www.trailtechproducts.co.uk/stor ... manual.pdf
Keerulist midagi pole, kui juhtmeid oskad ühendada ja englishit puhud, siis pole probleemi.

SAQU

WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.

wide-open

Lugemata postitus Postitas wide-open »

saqu kirjutas:

Usast tuleb siis 124 USDx10,7=1327kr 6% tollimaksu ka =1407 kr veel 18%km otsa =1660. Lisaks veel deklari vormistamise tasu 70kr. Kokku USAst 1730 kr.

ma oleks justkui lugenud või kuulnud midagi kavandatavast või juba kehtivast täiendavast impordimaksust usa kaupadele. Täpsemalt ei mäleta.

Kasutaja avatar

Kalapea
Postitusi: 1059
Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
Tsikkel: Mõni Ducati
Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
Tänatud: 94 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Kalapea »

http://cgi.ebay.co.uk/Bicycle-Speedomet ... dZViewItem

Miks peab kallilt ostma? Saab ka ju odavamalt, puudub taho ja temp.

Pealegi sellel ktmil puudub ju taho. andur niiet selle eelmise spidoga poleks ju pm. eriti midagi teha kah olnud.

sorry pika lingi eest :wink:

Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas mella »

kuskohast need tahhod sinuarust signaali võtavad?

Kasutaja avatar

HRQ
Kaupmees
Postitusi: 655
Liitunud: 18 Mai 2006, 11:51
Tsikkel: Kawa KXF 250 MX / 450 SM
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas HRQ »

Offroad aparaatidel on tahokas suht mõtetu lisa. Kui muud moodi ei saa, siis on võimalik panna siklilt tavaline tunnilugeja, mis hakkab mootori tööle hakkamisest alates pöördeid näitama (väike digitaalne number, seega jäle suht mõtetu). Siganaali saab küünla juhtmest. Pakun, et loeb sädeme impulsse.

Valmistan KROSSI NAASTREHVE ja JÄÄPIIKE
ATV, Quad, Mootorrattad / varustus, tarvikud ja teenindus http://www.smx.ee
Kasutaja avatar

saqu
Postitusi: 1051
Liitunud: 30 Aug 2005, 14:05
Tsikkel: Yamaha WR400F
Asukoht: Saku

Lugemata postitus Postitas saqu »

Ma tavaliselt ei viitsi pikalt kirjutada, aga mõned postid on siin küll nats kohtlased. Kui ei taha tahhokat, vali teine mudel Endurance. Odavam jne.
Vapori juures on mul vaja tunnilugejat, spidomeetrit, odomeetrit ja nullitavat läbisõidunäidikut. Ühes teises teemas ma kirjutasin, miks ma ostsin selle asja. Et nüüd korrata, siis selleks, et ülevaatusel on vaja spidot, ja spido ei toiminud (ülekanne oli nässus, uus maksis pea 2000kr), siis otsustasin sama raha eest soetada endale oluliselt funktsionaalsema asja. See, et seal on ka tahho peal, nii graafiliselt kui numbriliselt, on puhas boonus. Lisaks temperatuuri hoiatustuled (ise seadistad mis temperatuuril hakkavad tööle). Kui pole enduroga mülkas kainud , siis ei tasu temperatuuri näidu kohalt sõna võtta. Tore on teada, kui korgi vahelt auru tulema hakkab, et järelikult jahutusvedelik keeb. Seda saab ennetada vastvate hoiatustuledega. Ja osta tavaline tunnilugeja mingi 800 eegu eest, tundub siinkohal eriti mõttetu. Seda on vaja krossitsiklitel, kes ainult võistlevad. Koeratoit võib endale osta lingitud Hiina pasa ilma kelleltki luba küsimata. Seda sorti kaupa saab ka meie vastavatest kauplustest ilma tellimata. :D

SAQU

WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.

Teema algataja
Maicle
Postitusi: 196
Liitunud: 07 Juul 2007, 01:03

Lugemata postitus Postitas Maicle »

Genekas anyone ?

Kasutaja avatar

Tihver
Postitusi: 374
Liitunud: 07 Juun 2005, 18:56
Asukoht: Haapsalu
Tänatud: 13 korda

Lugemata postitus Postitas Tihver »

saqu kirjutas:

Usast tuleb siis 124 USDx10,7=1327kr 6% tollimaksu ka =1407 kr veel 18%km otsa =1660. Lisaks veel deklari vormistamise tasu 70kr. Kokku USAst 1730 kr. Mina ostsin otse Trailtech i lehelt kokku 77 naela x21,7=1671kr. Ei ütleks, et odavamalt. Ja mul on garantii ka 1 aasta. :wink: .

Nii hinna koha pealt täpsustuseks:

124 USD * 10,7=1327 + IMPORDIMAKS 278 EEK + TEENUSTASU 100 EEK = 1705 EEK

Stark Varg EX

wide-open

Lugemata postitus Postitas wide-open »

Tihver kirjutas:

124 USD * 10,7=1327 + IMPORDIMAKS 278 EEK + TEENUSTASU 100 EEK = 1705 EEK

tegin huvipärast tagasiarvutuse ja sain tollimaksu määraks kõigest 2,5%. Äkki viitsid kaubadeklaratsiooni pealt statistilise kaubakoodi vaadata?!

Ette tänulik.

Kasutaja avatar

Tihver
Postitusi: 374
Liitunud: 07 Juun 2005, 18:56
Asukoht: Haapsalu
Tänatud: 13 korda

Lugemata postitus Postitas Tihver »

wide-open kirjutas:
Tihver kirjutas:

124 USD * 10,7=1327 + IMPORDIMAKS 278 EEK + TEENUSTASU 100 EEK = 1705 EEK

tegin huvipärast tagasiarvutuse ja sain tollimaksu määraks kõigest 2,5%. Äkki viitsid kaubadeklaratsiooni pealt statistilise kaubakoodi vaadata?!

Ette tänulik.

Maksude arvestus

Liik - B00
Maksu alus - 1355,00
Määr - 18
Summa - 244,00

Liik - A00
Maksu alus - 1321,00
Määr - 2,6
Summa - 34,00

Kauba kood - 90292031

Stark Varg EX

Teema algataja
Maicle
Postitusi: 196
Liitunud: 07 Juul 2007, 01:03

Lugemata postitus Postitas Maicle »

Jätkuvalt küsimus generaatori kohta, kust saaks asja uurima hakkata ? Mis hindadesse võib asi minna ?

Ette tänades :)

Kasutaja avatar

saqu
Postitusi: 1051
Liitunud: 30 Aug 2005, 14:05
Tsikkel: Yamaha WR400F
Asukoht: Saku

Lugemata postitus Postitas saqu »

Maicle kirjutas:

Jätkuvalt küsimus generaatori kohta, kust saaks asja uurima hakkata ? Mis hindadesse võib asi minna ?Ette tänades :)

Sa peaks leidma elektriskeemi oma ratta kohta, või võtma lahti ja vaatama, mis mähised sul seal olemas on. Praegu sa ei tea vist isegi mis marki su ratas täpselt on, keegi ei oska sulle sedasi midagi soovitada ka täpsemalt. Ilmselt pead lisama lighting coili või vahetama hoopis välja kogu staatori osa juba vastava tulede mähisega staatori vastu, seda juhul, kui ei ole võimalust seda tulede mähist eraldi lisada.
Hinnaklass midagi sellist http://www.electrexworld.co.uk/erol.html#1920X0
Vaata sealt edasi-ilmselt G144 näiteks :roll:

SAQU

WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.

Teema algataja
Maicle
Postitusi: 196
Liitunud: 07 Juul 2007, 01:03

Lugemata postitus Postitas Maicle »

Ratta margiks peaks olema KTM 400 EXC 2002 4T

Aga tekkis uus mure ja pidasin targemaks siin antud teemat jätkata :)

ET siis ülekanne on liiga kiire.

Hetkel ees on 15 ja taga 48, Ketipikkuseks on 520.

Uurides netist motopoest, on 14 ette miinimum mis läheb, alates 13-kümmnest on juba teise pesaga.

Esihammaka sisemiseks suuruseks on 25 mm.

Kui saan ette 1 hammas väiksema ratta siis, ilma ketti vahetamata peaks saama taha ainult 1 hammas suurema ratta panna ? Emotost leidsin 49 hambalise ketta.
Mõtlesin algul, et ette 13 ja taha mingi 52 vms, aga siis tuleks vist ka pikem kett muretseda ?? Ning palju reaalselt erinevust tunda on, kui ette üks hammas väiksem ja taha üks hammas suurem ?

Ühesõnaga abi väheke vaja :)

Ette tänades.

Viimati muutis Maicle, 29 Dets 2007, 19:02, muudetud 1 kord kokku.

Teema algataja
Maicle
Postitusi: 196
Liitunud: 07 Juul 2007, 01:03

Lugemata postitus Postitas Maicle »

Ratta margiks peaks olema KTM 400 EXC 2002 4T
Ketiprobleem sai lahendatud. Enamvähem :)

Aga jätkuvalt genekas, lammutasin mootorit väheke ja mu suureks üllatuseks voolas geneka kaane alt õli välja...see oli nagu suhtkoht üllatus või nii. Rattast kallutades sain ka pilti tehtud :)

Pilt

Isa mul elektrik ja ütles et sealt küll ei tule piisavalt voolu välja ja ma usun teda, ehk siis on vaja mähis välja vahetada, kuna suurem mähis ei mahu antud hooratta sisse, siis tuleb ilmselt koos hoorattaga välja vahetada ??

Kust neid juppe saada ? Kaane all on piisvalt ruumi suurema kaadervärgi jaoks :)

Loodan tõesti abi saada :)
Ette tänades :)


lärm
Postitusi: 1148
Liitunud: 27 Aug 2007, 01:56
Asukoht: tartu
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas lärm »

pole probleemi kui mähis 2500eeki ja magneti hinda ei oska ütelda peast umbes sama arvan uue hind
5014885
võibolla leiab ka kasutatud aga hind eriti palju ei muutu,soovitaks ikka uut ja arvan et sul piisab lihtsalt mähisest ka esialgu


Teema algataja
Maicle
Postitusi: 196
Liitunud: 07 Juul 2007, 01:03

Lugemata postitus Postitas Maicle »

2500.- tundub kuidagi drastiline, Kuskilt kuulsin et üks tüüp olevat 1000.- müünud ja netist taolised jubinad paistavad mingi 1500.- olevat.

Aga mis marki ja kust ?
Oleks lihtsalt raha taga asi, aga rohkem on koha kust saada ja täpse margi probleem.

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Maicle kirjutas:

Ratta margiks peaks olema KTM 400 EXC 2002 4T
Ketiprobleem sai lahendatud. Enamvähem :)

Aga jätkuvalt genekas, lammutasin mootorit väheke ja mu suureks üllatuseks voolas geneka kaane alt õli välja...see oli nagu suhtkoht üllatus või nii. Rattast kallutades sain ka pilti tehtud :)

Pilt

Isa mul elektrik ja ütles et sealt küll ei tule piisavalt voolu välja ja ma usun teda, ehk siis on vaja mähis välja vahetada, kuna suurem mähis ei mahu antud hooratta sisse, siis tuleb ilmselt koos hoorattaga välja vahetada ??

Kust neid juppe saada ? Kaane all on piisvalt ruumi suurema kaadervärgi jaoks :)

Loodan tõesti abi saada :)
Ette tänades :)

See on krossiratta süüde küll. Enduuroka oma saab originaalina, maksab ca 2500,- või otsida saksa ebayst.
Aga kui sulle tuleb nelari poolel õli väljajooks üllatusena, siis ma eriti edasi lammutada ei soovita :).


ifi

Lugemata postitus Postitas ifi »

tuleb tunduvalt odavam kui sa seda ei näpiks,
mul on staator ja pingu mis paneb aku laadima,
aga tulesid see ära ei toida, selleks peab olema
EXC süüde. Milleks teha krossikast enduro või
on tõesti enduro raskesti kätte saadav kaup,
muide sul on sidur kah varsti otsas.

Kasutaja avatar

need4beat
Postitusi: 226
Liitunud: 20 Okt 2004, 00:01
Tsikkel: Rinka tõugu ratas
Asukoht: Tartu.
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas need4beat »

ise soovitan osta mõni lagunev või noh hea raamiga enduro tsikkel kõrvale,kasvõi vanem dominator,siis tõsta sealt juppe ümber,kõik peale mootori... selle krossika mootori saab ka eraldi maha ära müüa...pole sul niipalju huiamist nende juppidega ja elektriga ja saad sõitma juba suvi 2008

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas mx77 »

need4beat kirjutas:

ise soovitan osta mõni lagunev või noh hea raamiga enduro tsikkel kõrvale,kasvõi vanem dominator,siis tõsta sealt juppe ümber,kõik peale mootori... selle krossika mootori saab ka eraldi maha ära müüa...pole sul niipalju huiamist nende juppidega ja elektriga ja saad sõitma juba suvi 2008

Hea raamiga, dominator :shock: :shock: :shock: ?


Teema algataja
Maicle
Postitusi: 196
Liitunud: 07 Juul 2007, 01:03

Lugemata postitus Postitas Maicle »

ifi kirjutas:

tuleb tunduvalt odavam kui sa seda ei näpiks,
mul on staator ja pingu mis paneb aku laadima,
aga tulesid see ära ei toida, selleks peab olema
EXC süüde. Milleks teha krossikast enduro või
on tõesti enduro raskesti kätte saadav kaup,
muide sul on sidur kah varsti otsas.

Tundub nagu väga drastiline arvamus....

Seleta natuke palun, millest sidur kohe otsas on ? Millest seda järeldate, tegu pole siiski täis krosseriga vaid midagi vahepealset.

Sellepärast tahan ümber teha, kuna tegu oli hea tehninguga, hea rattaga, ning lihtsasti kättesaadavaga.

Ilmselt näppimise osast mõtlete seda et lõhun ära....soovitus teil et hakkan mööda teenindusi käima ?

Tuled nii vajalikud ei olegi, peaasi et aku saaks laetud
Kui on pakkuda magnetit ja mähiseid siis olen pakkumistele avatud :)

Uue ratta ost ei kuulu kõnealla.

Kasutaja avatar

need4beat
Postitusi: 226
Liitunud: 20 Okt 2004, 00:01
Tsikkel: Rinka tõugu ratas
Asukoht: Tartu.
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas need4beat »

jah just dominator

Kasutaja avatar

need4beat
Postitusi: 226
Liitunud: 20 Okt 2004, 00:01
Tsikkel: Rinka tõugu ratas
Asukoht: Tartu.
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas need4beat »

ja mis häda on jalaga käima vändata tsiklit?? ktmide üks paremaid külgi ju see väntamine :lol:

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas mx77 »

need4beat kirjutas:

jah just dominator

Milles see doninatori headus ka seisneb?


davidsoniharald
Postitusi: 1488
Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
Tsikkel: GasGas EC300
Asukoht: Eesti, mu kodu.
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 7 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas davidsoniharald »

mx77 kirjutas:
need4beat kirjutas:

jah just dominator

Milles see dominatori headus ka seisneb?

Saab kilohinnaga...


Teema algataja
Maicle
Postitusi: 196
Liitunud: 07 Juul 2007, 01:03

Lugemata postitus Postitas Maicle »

Aga, teab keegi öelda, kuhukohta pöörduda, oma geneka murega ?
Kust on võimalik see enduro Genekas osta ?

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Maicle kirjutas:

Aga, teab keegi öelda, kuhukohta pöörduda, oma geneka murega ?
Kust on võimalik see enduro Genekas osta ?

Sai ju kirjutatud - KTM esindus ja võid ka eBays otsida (aga seda ei garanteeri).

Kasutaja avatar

need4beat
Postitusi: 226
Liitunud: 20 Okt 2004, 00:01
Tsikkel: Rinka tõugu ratas
Asukoht: Tartu.
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas need4beat »

aga leia selles midagi halba.... või võrdle millegi muu raamiga,näiteks,mis on rõvedalt kallim ja/või mida ei saa arvelegi võtta :x

Kasutaja avatar

saqu
Postitusi: 1051
Liitunud: 30 Aug 2005, 14:05
Tsikkel: Yamaha WR400F
Asukoht: Saku

Lugemata postitus Postitas saqu »

need4beat kirjutas:

aga leia selles midagi halba.... või võrdle millegi muu raamiga,näiteks,mis on rõvedalt kallim ja/või mida ei saa arvelegi võtta :x

Ole hea mees ja lõpeta nüüd ükskord selline mõttetu jutt ära! Sa soovitad tänavaenduro raami, mis kaalub ei tea kui palju ja on mõeldud nats teiseks otstarbeks, panna hardcore endurole sisuliselt. Kuidas need normaalsed esi-ja tagaamordid sinna külge peaks istuma? Ja kui sa mõtled Domikat, siis ma ei tea, kus kohast leida läbisõidetud mootoriga Dominaatorit, mille muud osad oleks heas korras? See pill ise on ikka väga kuulikindel ja kui mootor juba pees, siis ilmselt ülejäänud stuff ka. Või mis pidi sa seda juppide ümbertõstmist mõtlesid, igal juhul on see väga veider, et mitte öelda ..... :wink:

SAQU

WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”