Üleskutse SUZUKI GS500 omanikele
Moderaator: Moded
[quote="Tonis"]
See K&N`i dünojettidega juramine on ilmselt liiga kallis lõbu.
Püüame siin hakata vaikselt K&N esindama, ca kuu aja pärast peaks ports K&N filtreid saabuma - ja peale seda juba regulaarselt. GS 500-le on 975.- K&N õhufilter, Dynojet komplekti hinda ei oska veel täpselt öelda, vast paari nädala pärast. Odav lõbu just ei ole, aga teisalt garantii on 1milj miili, nii et ratta eluea peaks ära kestma küll
ei tahtnud reklaamida, vaid asjasse natuke selgust tuua, sorry kui valesti välja kukkus
rain
See K&N`i dünojettidega juramine on ilmselt liiga kallis lõbu.
Püüame siin hakata vaikselt K&N esindama, ca kuu aja pärast peaks ports K&N filtreid saabuma - ja peale seda juba regulaarselt. GS 500-le on 975.- K&N õhufilter, Dynojet komplekti hinda ei oska veel täpselt öelda, vast paari nädala pärast. Odav lõbu just ei ole, aga teisalt garantii on 1milj miili, nii et ratta eluea peaks ära kestma küll

ei tahtnud reklaamida, vaid asjasse natuke selgust tuua, sorry kui valesti välja kukkus
rain
To Motodepoo:
See on hea uudis
kui saab K&N`i 1000.- piires kätte aga kas see on originaali asendaja või 2x koonus või hoopis kahe auguga clamp-on?
Originaali asendajast vist niipalju rõõmu ei sünni kui race-only tähistusega koonustest
?
To Stern:
Need EMGO omad on waaay kehvemad kui K&N ja sääst 400.- ei tasuks ära juhul kui on vahekord siiski 2x300.- versus 2x500.-
Filtriõli (Valvoline) saavad kaasfoorumlased minu käest
mul on seda mingi miljoni kilomeetri tarbeks ja võin 25.- eest sooviaid "moosida" (siis saab vähemalt 10000km sõita sellega)
ps: K&N`i filtriõli maksab ca 150.- ja seda jätkub kah kauaks
AGA kas keegi (eriti Rain) teab kuidas on sõita odavate (õlitatavate) poroloonfiltritega? See peaks olema kõige odavam lahendus enivei...
See on hea uudis

Originaali asendajast vist niipalju rõõmu ei sünni kui race-only tähistusega koonustest

To Stern:
Need EMGO omad on waaay kehvemad kui K&N ja sääst 400.- ei tasuks ära juhul kui on vahekord siiski 2x300.- versus 2x500.-
Filtriõli (Valvoline) saavad kaasfoorumlased minu käest

ps: K&N`i filtriõli maksab ca 150.- ja seda jätkub kah kauaks
AGA kas keegi (eriti Rain) teab kuidas on sõita odavate (õlitatavate) poroloonfiltritega? See peaks olema kõige odavam lahendus enivei...
Tonis kirjutas:To Motodepoo:
See on hea uudiskui saab K&N`i 1000.- piires kätte aga kas see on originaali asendaja või 2x koonus või hoopis kahe auguga clamp-on?
Originaali asendajast vist niipalju rõõmu ei sünni kui race-only tähistusega koonustest?
see on ikka originaali asendaja. Neid universaalseid on igat sorti, pole jõudnud veel asja selgeks teha, aga eelkõige vist peaks lähtuma, kuidas mahub ja mis augu diameeter on. "For serious racers" jaoks mõeldud XStream filtrid hakkavad1150.- kuni 1600.- ni välja. Aga ma arvan, et isegi originaali asendajast aitab kõvasti - isegi see arvatavasti nõuab juba teatud karpa sättimist (kuigi on K&N poolt öeldud, et ei vaja) Kokkuvõttes peaks lisaks suurenenud võimsusele ja kergemale "hingamisele" isegi kütusekulu vähenema, kuigi GS500 puhul see vist eriti oluline faktor ei ole

AGA kas keegi (eriti Rain) teab kuidas on sõita odavate (õlitatavate) poroloonfiltritega? See peaks olema kõige odavam lahendus enivei...[/quote]
Mina ei tea, hea lihtne on vist küll, aga Adventurel on minu jaoks tõmmet ülearugi - ja dirt bikedel on see kiire ja odav õhuka puhastamine vist elementaarne vajadus

rain
To Tonis
Kuidas see KN nii palju maksab?
http://www.usdieselparts.com/knfilters/pages.cfm?ID=26
seal antakse GS sobiva RU-2970 hinnaks 30 dollarit
Ja see uute dyyside panemine ei tohiks nii keeruline olla
http://www.angelfire.com/mt2/mikesgs500/rejetting
ja ainuke probleem mis vöib aega vötta on öige segu saamine ning dyyside tellimine kui neid eestist ei saa.
Selle nimel vöiks kohe pingutada
http://www.gstwin.com/dyno_run.htm
http://www.usdieselparts.com/knfilters/pages.cfm?ID=26
seal antakse GS sobiva RU-2970 hinnaks 30 dollarit
Ja see uute dyyside panemine ei tohiks nii keeruline olla
http://www.angelfire.com/mt2/mikesgs500/rejetting
ja ainuke probleem mis vöib aega vötta on öige segu saamine ning dyyside tellimine kui neid eestist ei saa.
Selle nimel vöiks kohe pingutada
http://www.gstwin.com/dyno_run.htm
Njah,
See on mingi puss tuunimine, GS500 mootor peaks tunduvalt rohkem jõudu andma kui tuunituna 43,2hp. Düno peal saadakse ka 60+hp tulemusi >> sellel väljatrükil on näha ka muudatused mis on mootoriga tehtud:

Imelik on see et võib näha peadüüside suurust 122 kuigi thase euro spec on 130 ja USA spec on 127 ja minul vahetati piirajaid maha võttes need veelgi võimsamate vastu st üle 130.
Kui on otseläbi sumps, koonusfiltrid ja õige düüsikomplekt (koos nõeltega) siis saab ilma "pea" kallale minemata 50hp kätte (arvestades, et piirajata euro mudelil on enivei minimaalselt 34kW võimsust...
Kui me kunagi GS`i klubi moodustame siis saab selle nimeks "SäästuBiker" ja võtame igast 1-2 silindrilisi keskklassi tsikleid sinna klubisse ning hüüdlauseks on meil irooniliselt: "Iga rallisõitja saab kunagi pärja kaela" vihjates siis matustele või nii
See on mingi puss tuunimine, GS500 mootor peaks tunduvalt rohkem jõudu andma kui tuunituna 43,2hp. Düno peal saadakse ka 60+hp tulemusi >> sellel väljatrükil on näha ka muudatused mis on mootoriga tehtud:

Imelik on see et võib näha peadüüside suurust 122 kuigi thase euro spec on 130 ja USA spec on 127 ja minul vahetati piirajaid maha võttes need veelgi võimsamate vastu st üle 130.
Kui on otseläbi sumps, koonusfiltrid ja õige düüsikomplekt (koos nõeltega) siis saab ilma "pea" kallale minemata 50hp kätte (arvestades, et piirajata euro mudelil on enivei minimaalselt 34kW võimsust...
Kui me kunagi GS`i klubi moodustame siis saab selle nimeks "SäästuBiker" ja võtame igast 1-2 silindrilisi keskklassi tsikleid sinna klubisse ning hüüdlauseks on meil irooniliselt: "Iga rallisõitja saab kunagi pärja kaela" vihjates siis matustele või nii

Viimati muutis Tonis, 18 Sept 2003, 11:43, muudetud 1 kord kokku.
Re: To Tonis
[quote="Stern"]Kuidas see KN nii palju maksab?
http://www.usdieselparts.com/knfilters/pages.cfm?ID=26
seal antakse GS sobiva RU-2970 hinnaks 30 dollarit
RU-2970 soov retail on 45,44USD - Eesti hind tuleks *15(on vist hetkekurss)+18%, aga see on universaalne filter. See alla 1000.- , millest jutt käis, oli originaali asendaja, mis sobib täpselt originaali kopsikusse.
Mis tõsiselt rahakoti peale mõjub on Dynoje'i düüsikomplekt, aga sellest hiljem - neid on ka erinevaid sorte, vastavalt tuunimisastmele. Ise kardan, et kui sellised universaalsed õhufiltrid panna(ja düüsid), saab küll kõvasti heppasid juurde, aga sellist ühtlast, mõnusat, mugavat tänavasõitu enam ei saa - mootori töö muutub teatud pöörete juures ja hakkab närviliselt käituma. Kindasti peaks siis dynopingis häälestama.
Kui aga panna stocki asendaja peaks lugu vist lihtsam olema.
Aga kuidas usas miski asi odav on ja siin kirves, on juba eraldi teema
Ega keegi ei käsi siit osta
Aga pane sinna krediitkaardi/pangaülekande ja saatmise kulu vahest ka käibemaks ja ei olegi siinsed hinnad enam nii kirved
rain
http://www.usdieselparts.com/knfilters/pages.cfm?ID=26
seal antakse GS sobiva RU-2970 hinnaks 30 dollarit
RU-2970 soov retail on 45,44USD - Eesti hind tuleks *15(on vist hetkekurss)+18%, aga see on universaalne filter. See alla 1000.- , millest jutt käis, oli originaali asendaja, mis sobib täpselt originaali kopsikusse.
Mis tõsiselt rahakoti peale mõjub on Dynoje'i düüsikomplekt, aga sellest hiljem - neid on ka erinevaid sorte, vastavalt tuunimisastmele. Ise kardan, et kui sellised universaalsed õhufiltrid panna(ja düüsid), saab küll kõvasti heppasid juurde, aga sellist ühtlast, mõnusat, mugavat tänavasõitu enam ei saa - mootori töö muutub teatud pöörete juures ja hakkab närviliselt käituma. Kindasti peaks siis dynopingis häälestama.
Kui aga panna stocki asendaja peaks lugu vist lihtsam olema.
Aga kuidas usas miski asi odav on ja siin kirves, on juba eraldi teema


rain
Aga samas on see dünotulemus mõõdetud tagarattast aga stock andmed mitte seega on see dünorun ikka suht tavaline tulemus GS`i puhul...
natuke värsket infot @ gsTwin:
If you are getting a slip on exhaust or drilling, order a 137.5 main jet, if it's a full exhaust get a 147.5. Also with a slip-on or drilled exhaust the mid should be a 62.5 not 67.5
Full exhaust and clamp on or pod filters:
1/8" shimmed needle under the e-clip
#20 bleed type pilot
#67.5 mid-main small round slotted Mikuni
#147.5 main small round slotted Mikuni
clamp-on or pod filters only:
1/16" shimmed needle under the e-clip
#20 bleed type pilot
#62.5 mid-main
#137.5 main
natuke värsket infot @ gsTwin:
If you are getting a slip on exhaust or drilling, order a 137.5 main jet, if it's a full exhaust get a 147.5. Also with a slip-on or drilled exhaust the mid should be a 62.5 not 67.5
Full exhaust and clamp on or pod filters:
1/8" shimmed needle under the e-clip
#20 bleed type pilot
#67.5 mid-main small round slotted Mikuni
#147.5 main small round slotted Mikuni
clamp-on or pod filters only:
1/16" shimmed needle under the e-clip
#20 bleed type pilot
#62.5 mid-main
#137.5 main
To Tonis
No ei leia mina neid GSi piirajaid.
Võtsi karpa maha ja silindri ja karpa vahel polnud mingit seibi
Vaatasin libliksiibrit (või mis iganes selle tehniline nimetus on) ja ka see avaneb ilusti
Käisin Tallinna Ramos nõu küsimas, seal näidati mulle siibrit(see mis eelneb libliksiibrile) mis on piiratud (selleks on seal ülemises otsas neli auku mis võib kinni liimida
uus ,piiramata maksab 300eek). Aga suur oli mu yllatus kui oma tsikli siibrit vaadates avastasin sealt teist tyypi siibri. Mustast plastikus ja ilma aukudeta. Kuid GS foorumis leitsin ma yhe koha kus räägitakse et osadel siibritel on allpool (seal kus on nõela pesa) augud mis peavad olema vist mõlemad avatud kuid ma ei ole kindel sest mu inglise keel pole kõige parem. Igatahes mul on seal yks avatu ja yks kinnine ava.
Ja seega kas sa ei saaks ise seda asja uurida minu tekitatud teemale seal GS foorumis pole vastatud. Oleksin sigatänulik kui selle asja välja uuriksid
No ei leia mina neid GSi piirajaid.
Võtsi karpa maha ja silindri ja karpa vahel polnud mingit seibi
Vaatasin libliksiibrit (või mis iganes selle tehniline nimetus on) ja ka see avaneb ilusti
Käisin Tallinna Ramos nõu küsimas, seal näidati mulle siibrit(see mis eelneb libliksiibrile) mis on piiratud (selleks on seal ülemises otsas neli auku mis võib kinni liimida
uus ,piiramata maksab 300eek). Aga suur oli mu yllatus kui oma tsikli siibrit vaadates avastasin sealt teist tyypi siibri. Mustast plastikus ja ilma aukudeta. Kuid GS foorumis leitsin ma yhe koha kus räägitakse et osadel siibritel on allpool (seal kus on nõela pesa) augud mis peavad olema vist mõlemad avatud kuid ma ei ole kindel sest mu inglise keel pole kõige parem. Igatahes mul on seal yks avatu ja yks kinnine ava.
Ja seega kas sa ei saaks ise seda asja uurida minu tekitatud teemale seal GS foorumis pole vastatud. Oleksin sigatänulik kui selle asja välja uuriksid

Kõige paremini iseloomustaks piiratud võimsusega GS`i selline vaatepilt:
Pildil on minu GS`i pealt võetud sisselaskekollektorid - jubinad kust segu voolab karpadest silindrisse.
Kui sul selliseid vidinaid ei ole siis on äkki juba Saksamaal (või kus iganes) piirajad maha võetud
Ühesõnaga, kui karpad maha võtsid siis ei olnud midagi sellist näha?

Pildil on minu GS`i pealt võetud sisselaskekollektorid - jubinad kust segu voolab karpadest silindrisse.
Kui sul selliseid vidinaid ei ole siis on äkki juba Saksamaal (või kus iganes) piirajad maha võetud

Ühesõnaga, kui karpad maha võtsid siis ei olnud midagi sellist näha?
Ei selliseid sisselaskekollektoreid mul ei ole. Ja kui ma Ramost düüside kohta küsisin siis õeldi mulle et nenede teada niimodi ratast ei piirata.
Siin on sellest väheke kirjas http://www.gstwins.com/forum/viewtopic. ... t=restrict
Siin on sellest väheke kirjas http://www.gstwins.com/forum/viewtopic. ... t=restrict
To Tonis
Ma kardan et mul on midagi sellega seoses http://www.gstwins.com/forum/viewtopic. ... ght=slides
Ja siin on keegi veel midagi kirjutanud
Hello again!
I opened my carbs and noticed that one of the holes on both of my slides is blocked. I also found this thread: http://www.gstwins.com/forum/viewtopic. ... ght=slides
Thread defines that the hole which is blocked in my bike is open in fully powered ones. However I don't have that extra hole in the flat area and my bike should have 25kw (34hp) - strange.
Well anyway, those silly little plastic things cost 80 euros (dollars) piece, so I'll just drill the bottom hole open and see what happens.
ltsiopou and others: Do you think that it's really necessary to change my jets also?
Ma kardan et mul on midagi sellega seoses http://www.gstwins.com/forum/viewtopic. ... ght=slides
Ja siin on keegi veel midagi kirjutanud
Hello again!
I opened my carbs and noticed that one of the holes on both of my slides is blocked. I also found this thread: http://www.gstwins.com/forum/viewtopic. ... ght=slides
Thread defines that the hole which is blocked in my bike is open in fully powered ones. However I don't have that extra hole in the flat area and my bike should have 25kw (34hp) - strange.
Well anyway, those silly little plastic things cost 80 euros (dollars) piece, so I'll just drill the bottom hole open and see what happens.
ltsiopou and others: Do you think that it's really necessary to change my jets also?
Suzuki 500GS
Tere tsiklihuvilised. Mul on selline küsimus, et kas keegi teab kust saab osta suzukile veo-hammasratast ning umbes palju maksab, tänan abi eest! mu maili aadr. breakhammer@hot.ee[/b]
-
- Postitusi: 438
- Liitunud: 20 Mär 2003, 16:13
- Tsikkel: Punane Roller
- Asukoht: Pealinna külje all
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Suzuki 500GS
minu jaoks tiba segane väljend-veohammasratas...Hammer kirjutas:Tere tsiklihuvilised. Mul on selline küsimus, et kas keegi teab kust saab osta suzukile veo-hammasratast ning umbes palju maksab, tänan abi eest! mu maili aadr. breakhammer@hot.ee[/b]
pead sa silmas keti hammakaid?esimest või tagumist? gs näiteks tagumine ca 240 eesti raha...esimene odavam aga soovitus oleks vahetada kett koos hammakatega koos s.t. esimene-tagumine+kett
Ilusa ja punase rolleri omanik...sain kah lammaste seast huntide sekka 
Müüa 2006 V-strom, üks omanik, kallilt.

Müüa 2006 V-strom, üks omanik, kallilt.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.