Üleskutse SUZUKI GS500 omanikele

See on kommuuni see osa, kus saab motovaba juttu ajada.

Moderaator: Moded


motopood.ee

Lugemata postitus Postitas motopood.ee »

[quote="Tonis"]
See K&N`i dünojettidega juramine on ilmselt liiga kallis lõbu.

Püüame siin hakata vaikselt K&N esindama, ca kuu aja pärast peaks ports K&N filtreid saabuma - ja peale seda juba regulaarselt. GS 500-le on 975.- K&N õhufilter, Dynojet komplekti hinda ei oska veel täpselt öelda, vast paari nädala pärast. Odav lõbu just ei ole, aga teisalt garantii on 1milj miili, nii et ratta eluea peaks ära kestma küll :wink:

ei tahtnud reklaamida, vaid asjasse natuke selgust tuua, sorry kui valesti välja kukkus

rain

Tonis
Postitusi: 113
Liitunud: 31 Mär 2003, 15:41
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Tonis »

To Motodepoo:
See on hea uudis :) kui saab K&N`i 1000.- piires kätte aga kas see on originaali asendaja või 2x koonus või hoopis kahe auguga clamp-on?
Originaali asendajast vist niipalju rõõmu ei sünni kui race-only tähistusega koonustest :wink: ?

To Stern:
Need EMGO omad on waaay kehvemad kui K&N ja sääst 400.- ei tasuks ära juhul kui on vahekord siiski 2x300.- versus 2x500.-

Filtriõli (Valvoline) saavad kaasfoorumlased minu käest 8) mul on seda mingi miljoni kilomeetri tarbeks ja võin 25.- eest sooviaid "moosida" (siis saab vähemalt 10000km sõita sellega)
ps: K&N`i filtriõli maksab ca 150.- ja seda jätkub kah kauaks

AGA kas keegi (eriti Rain) teab kuidas on sõita odavate (õlitatavate) poroloonfiltritega? See peaks olema kõige odavam lahendus enivei...

Külaline

Lugemata postitus Postitas Külaline »

Tonis kirjutas:
To Motodepoo:
See on hea uudis :) kui saab K&N`i 1000.- piires kätte aga kas see on originaali asendaja või 2x koonus või hoopis kahe auguga clamp-on?
Originaali asendajast vist niipalju rõõmu ei sünni kui race-only tähistusega koonustest :wink: ?


see on ikka originaali asendaja. Neid universaalseid on igat sorti, pole jõudnud veel asja selgeks teha, aga eelkõige vist peaks lähtuma, kuidas mahub ja mis augu diameeter on. "For serious racers" jaoks mõeldud XStream filtrid hakkavad1150.- kuni 1600.- ni välja. Aga ma arvan, et isegi originaali asendajast aitab kõvasti - isegi see arvatavasti nõuab juba teatud karpa sättimist (kuigi on K&N poolt öeldud, et ei vaja) Kokkuvõttes peaks lisaks suurenenud võimsusele ja kergemale "hingamisele" isegi kütusekulu vähenema, kuigi GS500 puhul see vist eriti oluline faktor ei ole :wink: Minu jaoks on tähtis, et ma ei pea iga kevad(iga kahe kevade tagant) uut ostma, vaid puhastan kergelt iga 20-30k tagant.

AGA kas keegi (eriti Rain) teab kuidas on sõita odavate (õlitatavate) poroloonfiltritega? See peaks olema kõige odavam lahendus enivei...[/quote]
Mina ei tea, hea lihtne on vist küll, aga Adventurel on minu jaoks tõmmet ülearugi - ja dirt bikedel on see kiire ja odav õhuka puhastamine vist elementaarne vajadus :wink:

rain
Kasutaja avatar

Teema algataja
Stern
Postitusi: 217
Liitunud: 04 Aug 2003, 08:55
Asukoht: Lasnamägi GSX600F, CBR929

To Tonis

Lugemata postitus Postitas Stern »

Kuidas see KN nii palju maksab?
http://www.usdieselparts.com/knfilters/pages.cfm?ID=26
seal antakse GS sobiva RU-2970 hinnaks 30 dollarit
Ja see uute dyyside panemine ei tohiks nii keeruline olla
http://www.angelfire.com/mt2/mikesgs500/rejetting
ja ainuke probleem mis vöib aega vötta on öige segu saamine ning dyyside tellimine kui neid eestist ei saa.

Selle nimel vöiks kohe pingutada
http://www.gstwin.com/dyno_run.htm

Tonis
Postitusi: 113
Liitunud: 31 Mär 2003, 15:41
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Tonis »

Njah,
See on mingi puss tuunimine, GS500 mootor peaks tunduvalt rohkem jõudu andma kui tuunituna 43,2hp. Düno peal saadakse ka 60+hp tulemusi >> sellel väljatrükil on näha ka muudatused mis on mootoriga tehtud:
Pilt
Imelik on see et võib näha peadüüside suurust 122 kuigi thase euro spec on 130 ja USA spec on 127 ja minul vahetati piirajaid maha võttes need veelgi võimsamate vastu st üle 130.
Kui on otseläbi sumps, koonusfiltrid ja õige düüsikomplekt (koos nõeltega) siis saab ilma "pea" kallale minemata 50hp kätte (arvestades, et piirajata euro mudelil on enivei minimaalselt 34kW võimsust...

Kui me kunagi GS`i klubi moodustame siis saab selle nimeks "SäästuBiker" ja võtame igast 1-2 silindrilisi keskklassi tsikleid sinna klubisse ning hüüdlauseks on meil irooniliselt: "Iga rallisõitja saab kunagi pärja kaela" vihjates siis matustele või nii ;)
Viimati muutis Tonis, 18 Sept 2003, 11:43, muudetud 1 kord kokku.

motopood.ee

Re: To Tonis

Lugemata postitus Postitas motopood.ee »

[quote="Stern"]Kuidas see KN nii palju maksab?
http://www.usdieselparts.com/knfilters/pages.cfm?ID=26
seal antakse GS sobiva RU-2970 hinnaks 30 dollarit

RU-2970 soov retail on 45,44USD - Eesti hind tuleks *15(on vist hetkekurss)+18%, aga see on universaalne filter. See alla 1000.- , millest jutt käis, oli originaali asendaja, mis sobib täpselt originaali kopsikusse.
Mis tõsiselt rahakoti peale mõjub on Dynoje'i düüsikomplekt, aga sellest hiljem - neid on ka erinevaid sorte, vastavalt tuunimisastmele. Ise kardan, et kui sellised universaalsed õhufiltrid panna(ja düüsid), saab küll kõvasti heppasid juurde, aga sellist ühtlast, mõnusat, mugavat tänavasõitu enam ei saa - mootori töö muutub teatud pöörete juures ja hakkab närviliselt käituma. Kindasti peaks siis dynopingis häälestama.
Kui aga panna stocki asendaja peaks lugu vist lihtsam olema.

Aga kuidas usas miski asi odav on ja siin kirves, on juba eraldi teema 8) Ega keegi ei käsi siit osta :wink: Aga pane sinna krediitkaardi/pangaülekande ja saatmise kulu vahest ka käibemaks ja ei olegi siinsed hinnad enam nii kirved

rain
Kasutaja avatar

Teema algataja
Stern
Postitusi: 217
Liitunud: 04 Aug 2003, 08:55
Asukoht: Lasnamägi GSX600F, CBR929

Lugemata postitus Postitas Stern »

To Tonis
Jep sul vöib isegi öigus olla :( Hoian oma nokka kinni ja ei mölise :)
To motopood
Kas teil on osad kohapeal vöi peab tellima?

Tonis
Postitusi: 113
Liitunud: 31 Mär 2003, 15:41
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Tonis »

Aga samas on see dünotulemus mõõdetud tagarattast aga stock andmed mitte seega on see dünorun ikka suht tavaline tulemus GS`i puhul...

natuke värsket infot @ gsTwin:

If you are getting a slip on exhaust or drilling, order a 137.5 main jet, if it's a full exhaust get a 147.5. Also with a slip-on or drilled exhaust the mid should be a 62.5 not 67.5

Full exhaust and clamp on or pod filters:
1/8" shimmed needle under the e-clip
#20 bleed type pilot
#67.5 mid-main small round slotted Mikuni
#147.5 main small round slotted Mikuni

clamp-on or pod filters only:
1/16" shimmed needle under the e-clip
#20 bleed type pilot
#62.5 mid-main
#137.5 main
Kasutaja avatar

Teema algataja
Stern
Postitusi: 217
Liitunud: 04 Aug 2003, 08:55
Asukoht: Lasnamägi GSX600F, CBR929

Lugemata postitus Postitas Stern »

To Tonis

No ei leia mina neid GSi piirajaid.
Võtsi karpa maha ja silindri ja karpa vahel polnud mingit seibi
Vaatasin libliksiibrit (või mis iganes selle tehniline nimetus on) ja ka see avaneb ilusti
Käisin Tallinna Ramos nõu küsimas, seal näidati mulle siibrit(see mis eelneb libliksiibrile) mis on piiratud (selleks on seal ülemises otsas neli auku mis võib kinni liimida
uus ,piiramata maksab 300eek). Aga suur oli mu yllatus kui oma tsikli siibrit vaadates avastasin sealt teist tyypi siibri. Mustast plastikus ja ilma aukudeta. Kuid GS foorumis leitsin ma yhe koha kus räägitakse et osadel siibritel on allpool (seal kus on nõela pesa) augud mis peavad olema vist mõlemad avatud kuid ma ei ole kindel sest mu inglise keel pole kõige parem. Igatahes mul on seal yks avatu ja yks kinnine ava.
Ja seega kas sa ei saaks ise seda asja uurida minu tekitatud teemale seal GS foorumis pole vastatud. Oleksin sigatänulik kui selle asja välja uuriksid :P

Tonis
Postitusi: 113
Liitunud: 31 Mär 2003, 15:41
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Tonis »

Kõige paremini iseloomustaks piiratud võimsusega GS`i selline vaatepilt:
Pilt
Pildil on minu GS`i pealt võetud sisselaskekollektorid - jubinad kust segu voolab karpadest silindrisse.
Kui sul selliseid vidinaid ei ole siis on äkki juba Saksamaal (või kus iganes) piirajad maha võetud 8)

Ühesõnaga, kui karpad maha võtsid siis ei olnud midagi sellist näha?
Kasutaja avatar

Teema algataja
Stern
Postitusi: 217
Liitunud: 04 Aug 2003, 08:55
Asukoht: Lasnamägi GSX600F, CBR929

Lugemata postitus Postitas Stern »

Ei selliseid sisselaskekollektoreid mul ei ole. Ja kui ma Ramost düüside kohta küsisin siis õeldi mulle et nenede teada niimodi ratast ei piirata.
Siin on sellest väheke kirjas http://www.gstwins.com/forum/viewtopic. ... t=restrict
Kasutaja avatar

Teema algataja
Stern
Postitusi: 217
Liitunud: 04 Aug 2003, 08:55
Asukoht: Lasnamägi GSX600F, CBR929

Lugemata postitus Postitas Stern »

To Tonis
Ma kardan et mul on midagi sellega seoses http://www.gstwins.com/forum/viewtopic. ... ght=slides

Ja siin on keegi veel midagi kirjutanud

Hello again!

I opened my carbs and noticed that one of the holes on both of my slides is blocked. I also found this thread: http://www.gstwins.com/forum/viewtopic. ... ght=slides

Thread defines that the hole which is blocked in my bike is open in fully powered ones. However I don't have that extra hole in the flat area and my bike should have 25kw (34hp) - strange.

Well anyway, those silly little plastic things cost 80 euros (dollars) piece, so I'll just drill the bottom hole open and see what happens.

ltsiopou and others: Do you think that it's really necessary to change my jets also?

Hammer

Suzuki 500GS

Lugemata postitus Postitas Hammer »

Tere tsiklihuvilised. Mul on selline küsimus, et kas keegi teab kust saab osta suzukile veo-hammasratast ning umbes palju maksab, tänan abi eest! mu maili aadr. breakhammer@hot.ee[/b]
Kasutaja avatar

Alex
Postitusi: 438
Liitunud: 20 Mär 2003, 16:13
Tsikkel: Punane Roller
Asukoht: Pealinna külje all
Tänanud: 20 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Suzuki 500GS

Lugemata postitus Postitas Alex »

Hammer kirjutas:
Tere tsiklihuvilised. Mul on selline küsimus, et kas keegi teab kust saab osta suzukile veo-hammasratast ning umbes palju maksab, tänan abi eest! mu maili aadr. breakhammer@hot.ee[/b]
minu jaoks tiba segane väljend-veohammasratas...
pead sa silmas keti hammakaid?esimest või tagumist? gs näiteks tagumine ca 240 eesti raha...esimene odavam aga soovitus oleks vahetada kett koos hammakatega koos s.t. esimene-tagumine+kett
Ilusa ja punase rolleri omanik...sain kah lammaste seast huntide sekka :D
Müüa 2006 V-strom, üks omanik, kallilt.
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Vaba teema”