väike probleem küünaldega
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 432
- Liitunud: 28 Okt 2004, 20:06
- Tsikkel: why ze
- Tänanud: 1 kord
väike probleem küünaldega
niisiis, masinaks on honda cr 125, sõidab, kuid küünlaid nüüdseks mittetöötavaid juba 3, olnud masin kuu aega ja sõitnud kuskil natuke üle tunni. kas peabki küünlaid kogu aeg vahetama? või on milleski muus viga?
-
Teema algataja - Postitusi: 432
- Liitunud: 28 Okt 2004, 20:06
- Tsikkel: why ze
- Tänanud: 1 kord
-
- Postitusi: 8446
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
Kas sul käib sugulasel küünal küljes
!
Katsu natuke kirjeldada mis nägu see küünal on ja mis marki (mitte valmistaja ainult vaid kood ka). Näo all mõeldakse seda, mis värvi küünal on helepruun, tumepruun, tahmane jne.
Üldiselt ma olen suutnud hooaja jooksul paar küünalt ära kulutada ja siis on tavaliselt elektrood kulunud.

Katsu natuke kirjeldada mis nägu see küünal on ja mis marki (mitte valmistaja ainult vaid kood ka). Näo all mõeldakse seda, mis värvi küünal on helepruun, tumepruun, tahmane jne.
Üldiselt ma olen suutnud hooaja jooksul paar küünalt ära kulutada ja siis on tavaliselt elektrood kulunud.
-
Teema algataja - Postitusi: 432
- Liitunud: 28 Okt 2004, 20:06
- Tsikkel: why ze
- Tänanud: 1 kord
mu sugulasel on ka krossikas, tema krossika pealt kerisin maha, siis proovisin, esimene küünal oli algul kohe peal, see ostes töötas, järgmine pärv kodus proovides enam ei töödanud, selle mark oli NGK b8eg, siis leidsin kuskilt riiulilt mingi vene toodangu, algul töötas natuke, siis andis seegi alla, sõita sain mingi 10 min umbes, panin muidu ise seisma ja kuuri ära, järgmine kord enam käima ei saanud. siis ostsin teletorni alt 90 krooni eest NGK b9eg, ja öeldi et see on "keerajate" vendade jaoks, sellega sain kuskil tund sõita kui ükskord lihtsalt pöörded kadusid ära ka tööle ei hakanud, puhastamisest polnud abi, sädetki ei olnud, mingi piibu jama oli ka sel ajal, kui piip korda sai, polnud ikka sädet, sellel küünlal, sai proovitud, sellel kõige esimesel küünlal oli säde, aga tööle ei hakanud, peale seda saigi sugulase küünlaga proovitud, ja siis töötas...
see uus küünal mis rikki läks oli tahmane vist muud ei oska öelda
see uus küünal mis rikki läks oli tahmane vist muud ei oska öelda
Eat your veggies, little people
Proovi kuumemat küünalt, B8ES (B8EG). Kui see ka ei aita, proovi B7ES. Ise kasutan Honda CR250-l NGK BR7ES (maksis Automaailmas alla 50.-). Külmemad küünlad kipuvad kiiresti otsi andma, kui neid "puhtaks" ei sõideta.
NGK puhul näitab väiksem number tähistuses kuumemat, suurem number külmemat küünalt. Hobikorras sõitmiseks kasutan ise R tähistusega küünlaid, neil on sisse ehitatud takistus, mis hoiab süütesüsteemi, lisaks vähendab raadiohäireid.
Ka liiga rikas segu kipub küünaldele halvasti mõjuma.
edit: Ingliskeelset juttu krossiratta küünla "lugemisest". http://www.dirtrider.net/forums3/showth ... =sparkplug
NGK puhul näitab väiksem number tähistuses kuumemat, suurem number külmemat küünalt. Hobikorras sõitmiseks kasutan ise R tähistusega küünlaid, neil on sisse ehitatud takistus, mis hoiab süütesüsteemi, lisaks vähendab raadiohäireid.
Ka liiga rikas segu kipub küünaldele halvasti mõjuma.
edit: Ingliskeelset juttu krossiratta küünla "lugemisest". http://www.dirtrider.net/forums3/showth ... =sparkplug
-
Teema algataja - Postitusi: 432
- Liitunud: 28 Okt 2004, 20:06
- Tsikkel: why ze
- Tänanud: 1 kord
-
- Postitusi: 603
- Liitunud: 19 Okt 2003, 18:37
- Asukoht: Laagri
-
Teema algataja - Postitusi: 432
- Liitunud: 28 Okt 2004, 20:06
- Tsikkel: why ze
- Tänanud: 1 kord
arvatavasti oli mul ka siis põhimõtteliselt selle viga, talvel paksema lume sees sõitmisega ei saa(ei taha ei julge ei jõua, võimisiganes) punn põhjas kogu aeg sõita, mul vedas kogu-aeg tagaratta alt ära, seega ma antsin gaasi, kuid tihti lasin maha ka, teadsin muidu et tuleb pöördes hoida, seega vahepeal panin siduri alla ja andsin lihtsalt gaasi, vahepeal ka niisama kadusid pöörded ära, siis panin siduri alla ja vaikselt paarutades sain pöörded üles. mul muidu üks külma küünal(b9eg) on veel, ostsin, pole peale pannud, kuid peaks siis ühe soojema küünla ka ostma ja külma tagavaraks kaasas hoidma
Aitähh kõigile abi eest!

Aitähh kõigile abi eest!

Eat your veggies, little people
-
Teema algataja - Postitusi: 432
- Liitunud: 28 Okt 2004, 20:06
- Tsikkel: why ze
- Tänanud: 1 kord
kurat, täna läks jälle üks küünal metsa, segu oli normaalne, kuid kas tõiesti et kui vaiselt sõita, et siis küünal pärast enam ei tööta??? netist otsisin, ngk kodulehelt, seal oli nii, et minu tsiklile läheb ainult seda marki küünal (br9eg) aga see r on ainult raadiohäirete vastu, muud seal teistmoodi ei ole?
Eat your veggies, little people
-
- Postitusi: 1768
- Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
- Tsikkel: GL 1800
- Asukoht: Saue
- Tänanud: 62 korda
- Tänatud: 37 korda
Tere.
Sul tasub küll uskuda Paralax-i juttu, et kasutad liiga "külma" küünalt. See b9 on tõesti selleks, et lüpsad kogu aeg kõik käigud tühjaks ja annad pidevalt pea tipp-pööretel tuld.Selline küünal on tegelt sobilik peale keerata kuuma küünlaga kuumaks aetud mootorile ja võidusõiduks, kus annad pidevalt täiega. Selline vahepeal kohapeal tuksumine ja muidu töristamisega "külm" küünal ei põleta end puhtaks ja isolaatori ja kesk elektroodi vahe tahmub ja säde ei teki enam elektroodi vahele, vaid jookseb enne massi, kuna tahm on suht hea elektri juht.
Sul tasub küll uskuda Paralax-i juttu, et kasutad liiga "külma" küünalt. See b9 on tõesti selleks, et lüpsad kogu aeg kõik käigud tühjaks ja annad pidevalt pea tipp-pööretel tuld.Selline küünal on tegelt sobilik peale keerata kuuma küünlaga kuumaks aetud mootorile ja võidusõiduks, kus annad pidevalt täiega. Selline vahepeal kohapeal tuksumine ja muidu töristamisega "külm" küünal ei põleta end puhtaks ja isolaatori ja kesk elektroodi vahe tahmub ja säde ei teki enam elektroodi vahele, vaid jookseb enne massi, kuna tahm on suht hea elektri juht.
Nii loll pole keegi, et teisi õpetada ei oskaks.
-
Teema algataja - Postitusi: 432
- Liitunud: 28 Okt 2004, 20:06
- Tsikkel: why ze
- Tänanud: 1 kord
laupäeval panin mingi vene küünla peale, läheb kõige kergemini tööle lükates, teine läks vändast korralikult, kohati ei saa vene küünal pöördeid üles, panen(seistes, vaba käiguga) punni põhja, siis teeb mingeid väärakaid hääli. vene küünal on praegu töödanud juba mingi 3 tundi, ikka veel töötab
Eat your veggies, little people
-
Teema algataja - Postitusi: 432
- Liitunud: 28 Okt 2004, 20:06
- Tsikkel: why ze
- Tänanud: 1 kord
seal ngk kodulehel oli veel mingi teine küünal ka(see et paned sinna valikusse oma tsikli margi ja see näitab sulle mõnda küünalt, mul oli kaks, üks oli see sama br9eg, mis on mul siiani juba 2 tükki läbi läinud)see oli vist BR9EIX, sellega sõidab mu sugulane ka, talvel sõitis madalatel pööretel tihti, siis kui ostis endale, siis kohapeal vana küünlaga tööle ei läinud, ning pandi peale BR9EVX, ja siiani töötab, tal on suzuki RM 125 (91). selle küünlaga on tema sõitnud vist kuskil 4h. kas ma peaksin siis ostma selle paralaxi soovitatud BR7ES (mis vahet on lõpus kas on S või on G??) või siis ngk kodulehelt soovitatud BR9EIX või selle millega sugulane sõidab (BR9EVX)???
kusjuures ma ei saa neist tähtedest midagi aru :S ehk keegi oskab aidata.
Kuurialt leidsin ma ka veel mingi purgitäie vene küünlaid, vint oli roostes, säde oli, peale pole julgenud panna, kuid hoian igaks juhuks kaasas, et kui praegune vene küünal otsa saab, et siis saab selle rooste asjanduse peale panna, osadel küünaldel oli vint nii roostes et polnud vindist aru saada ja ka osad vindid täiesti läbi roostetanud, neid ma küll ei julge üldse peale panna, kaasa võtsin vähem roostetanud küünlad, kas neid roostetanud küünlaid üldse tohib kasutada???
kusjuures ma ei saa neist tähtedest midagi aru :S ehk keegi oskab aidata.
Kuurialt leidsin ma ka veel mingi purgitäie vene küünlaid, vint oli roostes, säde oli, peale pole julgenud panna, kuid hoian igaks juhuks kaasas, et kui praegune vene küünal otsa saab, et siis saab selle rooste asjanduse peale panna, osadel küünaldel oli vint nii roostes et polnud vindist aru saada ja ka osad vindid täiesti läbi roostetanud, neid ma küll ei julge üldse peale panna, kaasa võtsin vähem roostetanud küünlad, kas neid roostetanud küünlaid üldse tohib kasutada???
Eat your veggies, little people
-
Teema algataja - Postitusi: 432
- Liitunud: 28 Okt 2004, 20:06
- Tsikkel: why ze
- Tänanud: 1 kord
-
- Postitusi: 8446
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
Pane see küünal, mida ngk soovitab. Pöhimõttelist vahet küünaldel ei ole. EVX või EIX lõpuga küünal peaks olem plaatinaelektroodiga keskel. Sellised tunneb ära selle järgi, et keskelektrood on peenike nagu nõel. Kestavad kauem. Kui ratas on korras, siis ei ole mingit vahet, kas on EG või EVX küünal.
-
Teema algataja - Postitusi: 432
- Liitunud: 28 Okt 2004, 20:06
- Tsikkel: why ze
- Tänanud: 1 kord
-
Teema algataja - Postitusi: 432
- Liitunud: 28 Okt 2004, 20:06
- Tsikkel: why ze
- Tänanud: 1 kord
-
Teema algataja - Postitusi: 432
- Liitunud: 28 Okt 2004, 20:06
- Tsikkel: why ze
- Tänanud: 1 kord
-
Teema algataja - Postitusi: 432
- Liitunud: 28 Okt 2004, 20:06
- Tsikkel: why ze
- Tänanud: 1 kord
kuidas see rikub, paar küünalt on sellised, et pool küünalt on ainult roostes, roostetanud kohas on vindid täiesti hästi näha. veel tahtsin seda lisada, et miks mingi vene küünal peab kauem vastu kui välismaa küünal (ngk b9eg) (mis siis et venemaa on ka välismaa) mis ma sellest kütte segust timmin, kui ühe küünlaga töötab, ja teisega mitte, siis peaks ju olema ikkagi küünla viga. ma peaks proovima vist seda br7es küünalt, nagu paralax ütles, et see automaailmas maksis mingi 50 eeku
Eat your veggies, little people
Hakkame sellest pihta, et kuidas tsikli soendamisega lood on ?
Et käima ja siis kohe gaasi või ?
90 prossa katkistest küünaldest on see, et tsikleid ei lasta korralikult soojaks.
Võrri tuleb päris korralikult soendada sest kolb on väike aga radikad ja veesärk päris suured.
No kui puust punasest ette teha siis katsud käega radikat kui on ilusti soe siis lähed rahulikult põrra põrra sõidad meetrit paarsada ja siis hakkad tuld andma.
Talvel on see veel eriti hull, siis tuleb eriti rahulikult soojaks lasta.
Kui need protseduurid on õieti tehtud siis hakka tsiklist viga otsima.
9EG on väga hea, mingit EGV pole vaja. R on vaja siis kui süüteploki peal on kiri vastav . Standradpillidel reeglina vahet pole kuid ega ta halba ei tee ja mingi paarkend krooni kallim.
Igasugu autoküünaldega soovitan siis tegeleda kui on soov sulanud elektroode ja muud sellist silindrisse uputada jne.
Et käima ja siis kohe gaasi või ?
90 prossa katkistest küünaldest on see, et tsikleid ei lasta korralikult soojaks.
Võrri tuleb päris korralikult soendada sest kolb on väike aga radikad ja veesärk päris suured.
No kui puust punasest ette teha siis katsud käega radikat kui on ilusti soe siis lähed rahulikult põrra põrra sõidad meetrit paarsada ja siis hakkad tuld andma.
Talvel on see veel eriti hull, siis tuleb eriti rahulikult soojaks lasta.
Kui need protseduurid on õieti tehtud siis hakka tsiklist viga otsima.
9EG on väga hea, mingit EGV pole vaja. R on vaja siis kui süüteploki peal on kiri vastav . Standradpillidel reeglina vahet pole kuid ega ta halba ei tee ja mingi paarkend krooni kallim.
Igasugu autoküünaldega soovitan siis tegeleda kui on soov sulanud elektroode ja muud sellist silindrisse uputada jne.
-
Teema algataja - Postitusi: 432
- Liitunud: 28 Okt 2004, 20:06
- Tsikkel: why ze
- Tänanud: 1 kord
nii et ma peaksin siiski B9EG poole vaatama rohkem kui BR7ES? kuigi 7es on poole odavam. kõige rohkem vaevab mind kaks asja: 1) miks vene küünal peab kauem vastu kui ngk küünlad? 2) miks mu sugulase küünal (NGK BR9EVX) peab palju rohkem vastu, kuigi me sõidame enamasti koos, ning ega tema rohkem ei soojenda mootorit kui mina
Eat your veggies, little people
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.