Küsimus gondli [Motobot: õige on "gondli"] remondist

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
raiz

Lugemata postitus Postitas raiz »

tark mõte on veel plastiku sisse selline spets alumiinium võrk sulatada hulga tugevam jääb!ei ole kallis ka!

Teema algataja
Külaline

Lugemata postitus Postitas Külaline »

No nii, sai seda plastiku lappimist siis omal käel uuritud igasugu teadjamate ja vähem teadjamate käest. Kuna selgus et, jah, kondel [Motobot: õige on "gondel"] ongi valmistatud ABS plastist siis puhast ABS plasti peaks ime hästi liimima dicloretaan. Kahjuks pidavat tsiklikondlite plast olema mingi segu sellest ja seda se liim ei võta. Rääkisin ka vanade ARS-i meistritega kes vene ajal olid plasti ja plexi väga edukalt keevitanud sellise väikese fööni laadse asjaga, erinevus praegustest föönidest seisnes selles, et asjal oli selline 5 mm ava kust siis kuuma õhu juga välja puhus. Asi töötas suruõhuga. Aparaat oli isegi olemas ainult selle kütte keha oli keegi tark läbi põletanud, kuna unustas jahutuse taha ühendada. Põhimõtteliselt pidavat asi olema nagu gaasikeevitus, teet täitefaasi ette ja annad toidet peale. Ja veel soovitati ABs plasti mitte klaasriide ja epoksiidiga lappida, kuna esimese väände peale asi lahti pidavat tulema. Se on inf mille mina suutsin välja uurida, täiendaga kui midagi tundub vale olema.
To Piiks: Lubasid ka midagi katsetada, kaugel oled?
Kasutaja avatar

Kommionu
Postitusi: 2042
Liitunud: 02 Dets 2003, 17:16
Asukoht: Kodutu... Motikaid mis mühiseb...

Lugemata postitus Postitas Kommionu »

spinna kirjutas:
Tähh.. jootekolb.... no sellega saab kokku küll aga siis peab vaatama, et gondli ligiduses isegi kõvemini ei köhata mitte.
möhh.. see on küll jama.. Jootekolb töötab suurepäraselt.. tuleb vaid natike kauem ühe kohapeal hoida ja nikerdada, et kogu plastmassist soe korralikult läbi käib... Loomulikult võib ka kiirkorras sinna praole vaid "kilekorra" tekitada....
Sõida... ja ära MÖLISE!!!
Kasutaja avatar

spinna
Postitusi: 3010
Liitunud: 02 Veebr 2004, 19:32
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas spinna »

See külalise (?) jutt tundub üsna lootustandev... Jootekolviga piirduvad minu kogemused muidugi ainult laste mänguautode parandamisega. Nendega on küll nii olnud, et esimene kõks vastu seina võtab nutuvõru uuesti ümber suu :|
Kasutaja avatar

spinna
Postitusi: 3010
Liitunud: 02 Veebr 2004, 19:32
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas spinna »

Ja jootekolb on siiski samuti õige jutt - tundub, et kolvi temperatuur peab olema üsna õige ja materjalile vastav ning sulatamisel lisatakse ülessulanud plastile mingit lisa- või täiteainet. Umbes nagu jootmisel või TIG keevitusel.
http://www.autobodydepot.net/scripts/de ... C=standard
http://www.protechnology.com/mechweld.htm

Teema algataja
Külaline

Lugemata postitus Postitas Külaline »

Ma ei saa aru kuidas on selle eelmise briborriga suudetud tekitada selline kuumus - ligemale 900 kraadi. Tavaline jootekolb nt tekitab kusagil 250 kraadi kanti. Küsisin ka elektrit tundva inimese käest ja tema ka ei osanud vastata. Kui suudaks kolbi soojendada sellise tembini siis poleks muu tegemine enam probleem.
Kasutaja avatar

Pikk
Mode
Postitusi: 1366
Liitunud: 09 Mär 2004, 10:03

Lugemata postitus Postitas Pikk »

Võin julgelt keevitust soovitada (stangede parandus põhimõte), käisin oma kondliga [Motobot: õige on "gondliga"], keevitasin ära suht kehv pind jäi (loe: nagu seasongerdus) aga liivapaber ja pahtel tegid oma töö koralikult ja siiani peab ilusti. Võimalus on lasta neil ka lihvimine, pahteldus ja värvimine teha aga see läheb maru kalliks. Keevituse eest küsiti mäletamist mööda 350 EEK.
Kes mett teeb, see mett sööb!

Teema algataja
Külaline

Lugemata postitus Postitas Külaline »

CF1 - Ole hea ja pane siis siia ka mingid kontaktid ülesse.
Kasutaja avatar

Pikk
Mode
Postitusi: 1366
Liitunud: 09 Mär 2004, 10:03

Lugemata postitus Postitas Pikk »

See asub Tallinnas, Ädala 4

http://www.automaaler.ee/
Kes mett teeb, see mett sööb!

Teema algataja
Külaline

Lugemata postitus Postitas Külaline »

Panen siis siia ka välja, sain hinnapakkumise automaalrist.
Banditi küljekondli keevitus 550.- kusjuures üks pragu u. 20 sm.
Mõlema poole gondlite värvimine 1400.- metallikuga.
Kasutaja avatar

Pikk
Mode
Postitusi: 1366
Liitunud: 09 Mär 2004, 10:03

Lugemata postitus Postitas Pikk »

Kui üks paljudest on u.20 cm, siis see hind ju väga hull ei olegi, mul oli 2 pragu u.20 cm ja 2 tk. u 5 ja 10 cm. Hind siis 350.-,eks vaata rahakoti sisu üle ja otsusta ise, sealt saad kindlasti ka garantii ja ei pea ise jalgratast (mootorratast) leiutama hakkama. Kui see 1400 EEK värvimine kahe gondli kohta käib, siis on hind suht norm.
Viimati muutis Pikk, 27 Okt 2004, 11:18, muudetud 1 kord kokku.
Kes mett teeb, see mett sööb!

sys
Postitusi: 735
Liitunud: 14 Nov 2002, 21:17
Tsikkel: Yamaha R6 "Raven"
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas sys »

Veel üks link, mis äkki kellegile abiks.
http://www.sportrider.com/tech/146_0204_body/

Teema algataja
jackass

Lugemata postitus Postitas jackass »

mina tegin omal nii, nagu yx eelpool kirjutaja ytles et pole hea, aga praegu pysib kenasti, kuigi ei paista (seestpoolt) kena pilt kyll. Lihtsalt vaja epo liim, klaasriie ning puhastamisvahendid gondli [Motobot: õige on "gondli"] jaoks ning midagi millega siluda klaasriiet kenasti kinni liimile. Väljast tuleb veel pahtliga murdumisjoon siluda ja värviparandus teha. Asi oli juba varem samast kohast katki läinud ning parandatud oli mingi plastkeevitusega.. nagu näha ei pidanud eriti hästi, kuna täpselt samast kohast läks katki. Aga ex igayks proovigu ise kuidas parem on. Jõudu!

Teema algataja
calmria

ABS JA PVC

Lugemata postitus Postitas calmria »

ABS täiesti parantatav ( basseinitehnikas palju asju ABS`ist ja PVC`st ) liimid olemas !

:) www.basseinitehnika.ee

DerbiPR
Postitusi: 351
Liitunud: 24 Apr 2004, 21:47
Asukoht: Võru

Lugemata postitus Postitas DerbiPR »

ise parandasin enda rolleri gondleid sulatades joote golbiga kinni ilusti..puurisin mõra yhele poole ja teisele poole augud sisse..sidusin traadiga kinni ilusti kõvasti..sulatasin traadid plastiku sisse (pealtpoolt)..ja panin klaasplastikut yhele ja teisele poole..klaasplastik oli pealpool samahästi kui pahtlina ka..lihtsallt lihvisin ära ja korras :)
Kasutaja avatar

varavaht
Postitusi: 276
Liitunud: 16 Mai 2003, 15:09
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas varavaht »

:idea: Tartus, Kvissentali 2 a, paatidega tegelevad, aga ka kõige muuga - a`la gondlid, spoilerid jne... :idea: Hinnad ka taskukohased...muidugi, kuidas kellelegi 8)

good things come to those who belive, better things come to those who don`t give up...


Teema algataja
srad

Lugemata postitus Postitas srad »

Ma siis võtan ka sõna natukene,ei saa eriti aru miks teile see tavaline poluester vaik ja klaas matt ei sobi? Ma ise olen palju gondleid [Motobot: õige on "gondleid"] parandanud,isegi selliseid,küs 50%tükkidest kadunud on ja siiani ei ole üksi pragu,ega mõra välja tulnud,ilmselt on tegu natuke halbade töövõttetega. Müün ise kõiki neid kemikaale ja siiani pole küll keegi kurtnud,tõsi ta on,seest poolt jääb natuke mitte kaubanduslik,kuid seda ju niikui nii keegi ei näe!

Teema algataja
Ceed

Lugemata postitus Postitas Ceed »

to DerbiPR: kust seda klaasplastikut saada võiks? ja palju see maxta võib :?:

Teema algataja
cas

Lugemata postitus Postitas cas »

kõigepealt kokku sulatada kolviga, siis epoga sisse ujutada ja lisaks alu võrk epo sisse. Väljastpoolt tõmbad jämedama lihtakaga natt madalamaks selle koha ka paned klaaskiud pahtlit. Pärast lihvid ja jääb viimase peal. Ennem murdub uuest kohast kui parandatus kohast :P

kasutaja1
Postitusi: 487
Liitunud: 19 Apr 2004, 09:17
Asukoht: Tartu/Speedfight 2

Lugemata postitus Postitas kasutaja1 »

Tartus Ööbiku 13b mingisugune eraisik tegelb autodega, aga teeb ka samas muid keretöid. Ühe esigondli sain seal korda tehtud, ja nägi välja nagu uus. Ja hindadest niipalju, Kui võtad täistöö(st. plasti sulatus, pahtel, ORIGINAAL värv) siis sõltub kõikide nende komponentide hinnast ja töö ajast. Aga hinnad on head uskuge mind. Kui jutt on segane siis parandage või küsige lisa, või MIS IGANES. Mina olen oma sõnaga aidanud

DerbiPR
Postitusi: 351
Liitunud: 24 Apr 2004, 21:47
Asukoht: Võru

Lugemata postitus Postitas DerbiPR »

Ceed kirjutas:
to DerbiPR: kust seda klaasplastikut saada võiks? ja palju see maxta võib :?:
Aga ei tea küll..arvatavasti ikka kuskilt auto-tarvete poest või kuskilt..isa tõi mulle tolle sest toda oli soovitatud..Ta muidu sellises samas purgis nagu pahtelgi ja neil mingid erinevad numbrid peal on ntx:401 Aga mine autopoodi või kuskile kus pahtleid on jne ja küsi klaasplastikut usun et saad selle..Umbes kilone purk 150kr
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”