Naastrehvid vs lamellid


Tiiger800
Postitusi: 48
Liitunud: 14 Mär 2018, 16:41
Tsikkel: VFR1200xd
Tänanud: 15 korda
Tänatud: 5 korda

Re: Naastrehvid vs lamellid

Lugemata postitus Postitas Tiiger800 »

urmas66 kirjutas: 25 Veebr 2024, 21:30
Assamait kirjutas: 25 Veebr 2024, 11:27
küsimusega, kas hetkel turul täpselt NULL naelaaukudega lamelli? Mingi hetk mõned (suured) tootjad tootsidki lamelle naelaaukudega ja naelutamise või lamellina müümise otsus jäi kohalikult maaletoojale/edasimüüjale.
Olen nautuke rehvikaubanusega kursis läbi heade tuttavate ja ameti.
Need nö "naelaukudega" lamellid on siiski naelutatavad rehvid (mõeldud naastrehvina kasutamiseks) ja neid saab siis vastavalt soovile naelutada oma vajaduse või eri piirkonna reeglite järgi.Naastude arv ja suurus jne. Meil siin seaduslikud erisused puuduvad ja neid ise naastuatatud rehve on suht mõttetu pidada,sest tehases pandud naast kestab üldjuhul palju kauem. Ei ole viimastel aastatel neid isegi kohanud,sest minu tuttavad ei tegele enam naastutamisega.

Näiteks meil väga populaarsed Hankookid on kõik kohapeal naastutatud, tehasest saabuvad rehvid ja naastud eraldi.
Tegelikult enamus pilukate rehve naelutatakse kohapeal. Pidi mingi meretranspordi teema olema, et ei saa kohe koos naeltega saata.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Fleim”