Rumalad või segased küsimused jms
Moderaator: Moded
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 552
- Liitunud: 31 Juul 2021, 19:12
- Tsikkel: R 1250 GS Adventure
- Asukoht: Rapla
- Tänanud: 53 korda
- Tänatud: 87 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Tegemist sama DLAA mootoriga mis eelmiselgi päringul, seega 1,0 ja 81kwbitter kirjutas: ↑19 Nov 2023, 14:09WAUZZZGB3PR041492 - Audi A1, tagumikul kirjas 30TFSI. Meesterahvas rendifirma leti taga arvas "three point õu liters". Tagasi viies sain ta kolleegilt realistlikuma pakkumise - 1,2L. Tegelikult on vist 3 silindrit; 1,0L ja ca 80 kW jälle? Väikest autot jaksas liigutada küll.► Näita Spoilerit
Vehicle Identification No.
WAUZZZGB3PR041492
Model
Audi A1 sportback 1.0
A1
Date of production
08.02.2023
Year
2023
Sales type
GBAAMG
Engine Code
DLAA
Transmission Code
URH
Axle drive
7C
Equipment
YM
Roof color
2Y
Exterior color / Paint Code
2Y / S9R
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Järgmisel korral tead vastata “No dude, it’s three point õu cylinders”bitter kirjutas: ↑19 Nov 2023, 14:09WAUZZZGB3PR041492 - Audi A1, tagumikul kirjas 30TFSI. Meesterahvas rendifirma leti taga arvas "three point õu liters". Tagasi viies sain ta kolleegilt realistlikuma pakkumise - 1,2L. Tegelikult on vist 3 silindrit; 1,0L ja ca 80 kW jälle? Väikest autot jaksas liigutada küll.► Näita Spoilerit
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 2611
- Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
- Tsikkel: Yamaha FZ8SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 376 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Oleks see nii lihtneM.T. kirjutas: ↑20 Nov 2023, 11:09Järgmisel korral tead vastata “No dude, it’s three point õu cylinders”bitter kirjutas: ↑19 Nov 2023, 14:09WAUZZZGB3PR041492 - Audi A1, tagumikul kirjas 30TFSI. Meesterahvas rendifirma leti taga arvas "three point õu liters". Tagasi viies sain ta kolleegilt realistlikuma pakkumise - 1,2L. Tegelikult on vist 3 silindrit; 1,0L ja ca 80 kW jälle? Väikest autot jaksas liigutada küll.► Näita Spoilerit
35TFSI on samuti 3 silindrit Audil see markeering on veic segadust tekitav, 40TFSI võib olla 2L aga ka 1,4L jne, AGA üks on kindel - suurem number on alati parem. 60TFSI tähendab A8 sees 3,0L V6 mootorit
Garaažis: Pannonia 250TLF, Yamaha FZ8-SA
-
- Postitusi: 8414
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 327 korda
- Tänatud: 431 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Ma üks päev mõtlesin, et kui palju see Audi turundusosakond pidi kanepit ära tõmbama, kui ta uute mudelitähistega välja tuli.Maaks kirjutas: ↑20 Nov 2023, 11:21Oleks see nii lihtneM.T. kirjutas: ↑20 Nov 2023, 11:09Järgmisel korral tead vastata “No dude, it’s three point õu cylinders”bitter kirjutas: ↑19 Nov 2023, 14:09WAUZZZGB3PR041492 - Audi A1, tagumikul kirjas 30TFSI. Meesterahvas rendifirma leti taga arvas "three point õu liters". Tagasi viies sain ta kolleegilt realistlikuma pakkumise - 1,2L. Tegelikult on vist 3 silindrit; 1,0L ja ca 80 kW jälle? Väikest autot jaksas liigutada küll.► Näita Spoilerit
35TFSI on samuti 3 silindrit Audil see markeering on veic segadust tekitav, 40TFSI võib olla 2L aga ka 1,4L jne, AGA üks on kindel - suurem number on alati parem. 60TFSI tähendab A8 sees 3,0L V6 mootorit
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 1950
- Liitunud: 06 Apr 2008, 09:30
- Asukoht: Soome- Riihimäki
- Tänanud: 141 korda
- Tänatud: 180 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Kes tahab võib ise osta kroomitud tähekesi ja panna mis iganes teksti, tagumisele luugile.
Kui mõte ei lenda, võib ka foorumist küsida näiteid.
Kui mõte ei lenda, võib ka foorumist küsida näiteid.
-
- Postitusi: 2028
- Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
- Tsikkel: EXC400
- Tänanud: 105 korda
- Tänatud: 96 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Tänan jälle. Tunne oli küll selgelt erinev. Automaatkast oskas palju paremini pöördeid valida ja sidurdada, turbo viivitust ei märganud üldse. Üllatav oli selle aasta autolt füüsiline süütelukk leida. Mootori seiskamine polnud võimalik ilma käigukangi P-le lükkamata.kiilas kirjutas: ↑20 Nov 2023, 09:13Tegemist sama DLAA mootoriga mis eelmiselgi päringul, seega 1,0 ja 81kwbitter kirjutas: ↑19 Nov 2023, 14:09WAUZZZGB3PR041492 - Audi A1, tagumikul kirjas 30TFSI. Meesterahvas rendifirma leti taga arvas "three point õu liters". Tagasi viies sain ta kolleegilt realistlikuma pakkumise - 1,2L. Tegelikult on vist 3 silindrit; 1,0L ja ca 80 kW jälle? Väikest autot jaksas liigutada küll.► Näita Spoilerit
Vehicle Identification No.
WAUZZZGB3PR041492
Model
Audi A1 sportback 1.0
A1
Date of production
08.02.2023
selgub, et seos on võimsusega
Badge Power
25 Less than 100hp
30 110-120hp
35 150hp
40 190-210hp
45 230-270hp
50 280-300hp
55 360-385hp
60 More than 400hp
https://www.buyacar.co.uk/car-advice/audi-engine-codes/
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Seos võib võimsusega olla, aga tavainimese jaoks puudub seal igasugune seos. Või loogika.
Vaatad seda numbrit ja wtf sealt järeldama peaks? Ainult seda, et mida suurem number, seda ägedam?
A see pole muidugi ainult Audi probleem, teised sakslased sama geniaalsed. Varem oli bemmiga lihtne - 320, 325, 328, ..., 520, 525, 530, jne-jne. Siis tulid turbod, twin turbod ja ka 3x turbo ja numeratsioonist ei saa enam s.ttagi aru. Mitu silindrit või liitrit see moto seal on? Üldse tekib küsimus, et mis krdi pärast neid kasutatakse ja sinna p.rse peale ka kleebitakse, kui tagasõitja sellest halligi välja lugeda ei oska?
Vaatad seda numbrit ja wtf sealt järeldama peaks? Ainult seda, et mida suurem number, seda ägedam?
A see pole muidugi ainult Audi probleem, teised sakslased sama geniaalsed. Varem oli bemmiga lihtne - 320, 325, 328, ..., 520, 525, 530, jne-jne. Siis tulid turbod, twin turbod ja ka 3x turbo ja numeratsioonist ei saa enam s.ttagi aru. Mitu silindrit või liitrit see moto seal on? Üldse tekib küsimus, et mis krdi pärast neid kasutatakse ja sinna p.rse peale ka kleebitakse, kui tagasõitja sellest halligi välja lugeda ei oska?
-
- Postitusi: 2028
- Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
- Tsikkel: EXC400
- Tänanud: 105 korda
- Tänatud: 96 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Mida sa nende liitrite ja silindritegagi peale hakkaksid? Igasugu ülelaadimised ja elektri tugi hübriididel ajab ikkagi pildi kirjuks. Nm/kg oleks info.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6693
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 672 korda
- Tänatud: 430 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Point oligi, et see numrikombo seal pagassiluugil ei ütle kellelegi peale tootjatehase turindustiimi halligi enam. Pangu lihtsalt A3, A4 jne mudelitähis ja that’s it.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 2611
- Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
- Tsikkel: Yamaha FZ8SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 376 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Ole omaette! See tähendab, et minu "hüper-super-kõiklisad" A3(või A4/6/8) näeks täpselt samasugune välja kui "naabri Malle" hind alates mudel
Garaažis: Pannonia 250TLF, Yamaha FZ8-SA
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Ah tulge maa peale, keegi kellel endal Audit võimisiganes muud sellist marki sõidukit pole ei ole neid tähistusi kunagi teadnud. Uhkusest punnis omaniku A340 TFRS GTI 2000 E-Turbo Elegance Special on lihtsalt järjekordne jalus tolgendav hall kühvel ja moos.
Eriti napakas on see punnitamine seda asjaolu arvestades, et kõik uued autod näevad pmst identsed välja - veidi porisema ilmaga läheks ikka väga raskeks selle tunnistuse andmine, et kas pangaröövlid põgenesid nüüd Kiaga, Hyundaiga, Peugeotiga või millegaiganes neist volkaritest. Mudelid käivad juba kaarega üle minusuguse tavajussi mõistuse...
Eriti napakas on see punnitamine seda asjaolu arvestades, et kõik uued autod näevad pmst identsed välja - veidi porisema ilmaga läheks ikka väga raskeks selle tunnistuse andmine, et kas pangaröövlid põgenesid nüüd Kiaga, Hyundaiga, Peugeotiga või millegaiganes neist volkaritest. Mudelid käivad juba kaarega üle minusuguse tavajussi mõistuse...
Re: Rumalad või segased küsimused jms
A seda hüper-super lisadelisti ju see number nagunii kuidagi ei väljendaMaaks kirjutas: ↑21 Nov 2023, 08:46Ole omaette! See tähendab, et minu "hüper-super-kõiklisad" A3(või A4/6/8) näeks täpselt samasugune välja kui "naabri Malle" hind alates mudel
No paned spinner ilukilbid omale ja 10x rohkem feimi igal juhul vs mingi 30, 40 või mis iganes number seal luugil.
-
- Postitusi: 741
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 126 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Misasja, bemm mersuga on kõige ajuvabam auto üldse enda krdi e-de ja w-dega mis see number sabas seal üldse passib.M.T. kirjutas: ↑20 Nov 2023, 23:10Seos võib võimsusega olla, aga tavainimese jaoks puudub seal igasugune seos. Või loogika.
Vaatad seda numbrit ja wtf sealt järeldama peaks? Ainult seda, et mida suurem number, seda ägedam?
A see pole muidugi ainult Audi probleem, teised sakslased sama geniaalsed. Varem oli bemmiga lihtne - 320, 325, 328, ..., 520, 525, 530, jne-jne. Siis tulid turbod, twin turbod ja ka 3x turbo ja numeratsioonist ei saa enam s.ttagi aru. Mitu silindrit või liitrit see moto seal on? Üldse tekib küsimus, et mis krdi pärast neid kasutatakse ja sinna p.rse peale ka kleebitakse, kui tagasõitja sellest halligi välja lugeda ei oska?
Mul komejant elust enesest kui e21 ja 30 olid peavooluautod ja mingi jorss sattus sellise omanikuna meil varuosapoes leti taha. Jutt oli puhtas vene keeles ja umbes tõlgituna selline, et: "Mul 323, vaja õhufiltrit" (oligi selline ei tere ja head smal talki) kolleeg küll tabas nooti, kuid küsis kõhklemata: "Mis aasta MAZDA Teil on"
Ilma pikema pausita tuli pikk venekeelne roppus mille lõppu oli venitatud "mnje bemvõeee bljät"
Aga kui Su sõidukil saba liiga tühi ja omanäotu tundub, siis mul kroomist tähti terve põrand päevalõpuks täis ja kui tuled klaasi vahetama võime Jussiga miskit kena sinna improviseerida (s3ndm3nud3s)
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Info liigub teil majas ikka kiirelt.
DAS AUTO, alla selle pole nõus
-
- Postitusi: 1509
- Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 87 korda
- Tänatud: 228 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Das auto?
Riga→Suzuki DL650 VStrom→Honda Crosstourer VFR1200 DCT. Garmin ZümoXT, GoPro Hero7 ja Packtalk Edge JBL sideseade.
Cardo PACKTALK Edge jms. sideseadmed, lisad ja varuosad: https://www.aaver.ee/product/cardo-packtalk-edge-duo/
Cardo ametlik edasimüüja Eestis
Cardo PACKTALK Edge jms. sideseadmed, lisad ja varuosad: https://www.aaver.ee/product/cardo-packtalk-edge-duo/
Cardo ametlik edasimüüja Eestis
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 1950
- Liitunud: 06 Apr 2008, 09:30
- Asukoht: Soome- Riihimäki
- Tänanud: 141 korda
- Tänatud: 180 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Lugenud seda kunagi nii Soome kui ka Eesti mersu foorumitest, alates aastast xxxx võib uut autot tellides, jätta mudelile viitavad tähekesed ära.
Olevat isegi AMG'ga võimalik. Hübriid olla ainuke mis ei käi akude tõttu selle alla. Informeerib päästjaid õnnetuse korral.
Olevat isegi AMG'ga võimalik. Hübriid olla ainuke mis ei käi akude tõttu selle alla. Informeerib päästjaid õnnetuse korral.
Re: Rumalad või segased küsimused jms
See variant on 50+ aastat kindlasti valikus olnud (lisavarustuse kood 260). BMW-l ka väga kaua.
-
- Postitusi: 1182
- Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
- Tsikkel: GSX1200, XT660R
- Asukoht: Hiiumaa
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 72 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
See täpe pole sittagi! Meil tutikana liisitud 2017 Caravelle 2.0 150kw, läbisõiduga miski 145-150tkm - eriti hoolsalt peetud ja esinduses hooldatud rohkem kui ette nähtud... Esisild koliseb algusest saati ja kisub paremale ka 0-kaldega - lootusetu, ei saadagi otse sõitma, peale pikka sõidupäeva üks käsi väsinud . Õlikulu oli vahepeal 6l(!) välba jooksul, juurde sai valatud kahe liitri kaupa - esindus korraldas õlikulu mõõtmisi ja pidas nõu tootjaga... kõik olevat normipiires! Kui dpf pidevalt ummistuma hakkas, siis lõpuks öeldi, et OK vahetame kolvigrupi, tootja katab 1/3 kulud See on siin meie piirkonnas viimane alles jäänud selle malli DAS AUTO.
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Konkreetse auto kohta ei tea, aga tihti on klapisääretihendite viga, juba alla 100 000 km juures. Kui nende vahetamise vajadust õigel ajal ei tuvastata, võib edasi tekkida juba teisi (ja kulukamaid) probleeme.grahv kirjutas: ↑23 Nov 2023, 12:42Õlikulu oli vahepeal 6l(!) välba jooksul, juurde sai valatud kahe liitri kaupa - esindus korraldas õlikulu mõõtmisi ja pidas nõu tootjaga... kõik olevat normipiires! Kui dpf pidevalt ummistuma hakkas, siis lõpuks öeldi, et OK vahetame kolvigrupi, tootja katab 1/3 kulud
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7308
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1944 korda
- Tänatud: 554 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Mul oli 2015 Škoda Octavia Scout 2,0 TDI 132kw ja hakkas peale 75000km hooldust 7-8000km pärast õli küsima. Pikalt ei mõelnud,läks müüki. Enne oli 2007 Volvo XC90 ja see hakkas esimest korda hoolduste vahel õli küsima 320000km hoolduse järel ja siis sai ka hoolduste vahel 0,5-0,7l valatud. Välp oli 20000km. Sõistin sellega 396000-ni ja peale Škodat on 2017 Vito 119 4matic istmetega ehk V-250-ga tehniliselt identne. Täna tuli 300000 ette ja siiani õli pole juurde valanud. Välp mul näidiku järgi üldiselt kuskil 37000-38000km. Veermikus vahetatud esivedrud-amordid ja tagaamordid. Mootori juurees vahetasin mõned kuud tagasi ära sisselaske kollektori, sest lõi prao sisse. Plast junn oli ilmselt oma elu ära elanud. Adblue pihusti sai ka 200000km juures hoolduses vahetatud. Rohkem nagu ei meenugi midagi. Kuluosad kuluvad nagi ikka kõigil. Kui esinduses kokkujooksu lased panna,siis kuluvad rehvid ka kiirelt,aga kui oskaja mees teeb, siis kestavad 2 hooaega.grahv kirjutas: ↑23 Nov 2023, 12:42See täpe pole sittagi! Meil tutikana liisitud 2017 Caravelle 2.0 150kw, läbisõiduga miski 145-150tkm - eriti hoolsalt peetud ja esinduses hooldatud rohkem kui ette nähtud... Esisild koliseb algusest saati ja kisub paremale ka 0-kaldega - lootusetu, ei saadagi otse sõitma, peale pikka sõidupäeva üks käsi väsinud . Õlikulu oli vahepeal 6l(!) välba jooksul, juurde sai valatud kahe liitri kaupa - esindus korraldas õlikulu mõõtmisi ja pidas nõu tootjaga... kõik olevat normipiires! Kui dpf pidevalt ummistuma hakkas, siis lõpuks öeldi, et OK vahetame kolvigrupi, tootja katab 1/3 kulud See on siin meie piirkonnas viimane alles jäänud selle malli DAS AUTO.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 20
- Liitunud: 19 Aug 2023, 20:45
- Tsikkel: võimas
- Tänatud: 1 kord
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Teen veits uuringut yamaha xv1600 kohta - kui kaua kestab ja maksab veorihm?
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6693
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 672 korda
- Tänatud: 430 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
IMHO kestab kauem kui kett AGA...
On eriti vastuvõtlik igasugustele kõrvalistele objektidele. Samas on originaalseades veorihm kaitsmetega nii hästi ümbritsetud, et sinna millegi sattumine on asjaolude eriti s**t kokkulangemine!
Maksab palju, aga kestab kaua
Endal oli COVIDi, Suessi ja muude jamade ajal lihtsalt üks kasutet e-bayst reservi tellitud, et kui läheb, on kohe võtta, selmet' et kuna ja kas üldse saab kuskilt!
Üldiselt: ei pea kartma!
edu
On eriti vastuvõtlik igasugustele kõrvalistele objektidele. Samas on originaalseades veorihm kaitsmetega nii hästi ümbritsetud, et sinna millegi sattumine on asjaolude eriti s**t kokkulangemine!
Maksab palju, aga kestab kaua
Endal oli COVIDi, Suessi ja muude jamade ajal lihtsalt üks kasutet e-bayst reservi tellitud, et kui läheb, on kohe võtta, selmet' et kuna ja kas üldse saab kuskilt!
Üldiselt: ei pea kartma!
edu
Saadetud kettaga lauatelefonist!
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6693
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 672 korda
- Tänatud: 430 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Enda poolt ka "rumal" küsimus:
Auto tagaklaasi soojendus-traadid OK aga šhitt ühendus just seal, kus juhtmed klaasile kinnituvad.
Millega ja kuidas seda ühendust parandada?
Kuuma ei julge ISE eriti anda, klaas raibe kallis ja pole eriti saada kah.
edu
Auto tagaklaasi soojendus-traadid OK aga šhitt ühendus just seal, kus juhtmed klaasile kinnituvad.
Millega ja kuidas seda ühendust parandada?
Kuuma ei julge ISE eriti anda, klaas raibe kallis ja pole eriti saada kah.
edu
Saadetud kettaga lauatelefonist!
-
- Postitusi: 229
- Liitunud: 20 Nov 2016, 19:11
- Tsikkel: Suzuki VZ 800, DL1000, DL650
- Asukoht: Saaremaa
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 16 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad või segased küsimused jms
parandasin kunagi mingi külmjoote pastaga... aga teoreetiliselt peaks metalliepo ka asja korda ajama, seda saab ka peene niidina kuhugi kanda... enne testi igaks juhuks...
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6693
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 672 korda
- Tänatud: 430 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Neid "niidiparandajaid" on müügil hulgim, lihtsalt plökerdan paksemalt?
Mul' just sealt, kus peajuhe klaasile kinnitub ,scheisse...
Mul' just sealt, kus peajuhe klaasile kinnitub ,scheisse...
Saadetud kettaga lauatelefonist!
-
- Postitusi: 3196
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 67 korda
- Tänatud: 347 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Hõbelakki on sul vaja. 2010a tagasi leidus sellist asja veel autopoodides. Tänapäeval ei tea. Ise sai elektroonikal radu parandatud sellega ja töötas hästi.
http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6693
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 672 korda
- Tänatud: 430 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Veelkord, see ei ole "rada" vaid peaühendus, mis n****b!
Aga proovin selle lögaga
Aga proovin selle lögaga
Saadetud kettaga lauatelefonist!
-
- Postitusi: 1712
- Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
- Tsikkel: Welcome to the darkside
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 179 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Oskab keegi soovitada mingit löga, mida autorehvi sise lasta läbi ventiili, et leket peatada? Midagi, mis ventiili äre ei ummistaks ja pärast võimaldaks ka rehvi vahetada. Nädalaga jookseb suht tühjaks kuskilt. Kruvi ei leidnud esimese hooga.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.