Yamaha MT-10, 2017, indumen
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 1083
- Liitunud: 01 Apr 2008, 09:23
- Tsikkel: Yamaha MT-10, 2017
- Asukoht: Tallinn / Imavere
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 44 korda
- Kontakt:
Yamaha MT-10, 2017, indumen
Guzzi ajastu lõppes tema panusega ATV ostul sissemaksena, aga vahetult peale seda transaktsiooni tekkis turule just see mida pikalt otsitud ja unistatud, ilmselgetel põhjustel ei saanud seda jätta kevadet ootama, et siis keegi teine rõõmu oleks tunda saanud hoopis. Hea kaup kaua ei seisa.
Diilile pani punkti see, et hinnas sisaldus juba terve ports lisavarustust ja seda originaali kujul mitte ebay special.
Kes detaile soovib tuhnida siis interneeduses kõik vajalik olemas
nr: CX11
YAMAHA MTN1000
VIN: JYARN451000001457
Sinises toonis mudel, ABS, quickshifter, püsikiiruse hoidja, ja muud mugavustunnused nagu neile pakuti.
Märkimist väärivad lisad:
OEM küljekohvrid/raamid
OEM kõrge tuuleklaas
OEM käekaitsmed
OEM billet regullitavad heeblid
OEM Tail tidy
Aftermarket FG Gubellini esiamordi sisud
SC Project S1 lõpupütt.
Hetkel tuvastamatu tootja "comfort" iste
Mootoril kukkumispunnid
Tellimuses veel tagumine topcase Hepco&Becker Xplorer 45L
Plaani võetud ka Crazy Iron mootori turvaraam.
Lisade kogusumma küündib 4500€ külje alla
Lõpuks on ka selline tunne et kevad võiks juba tulla, varasematel hooaegadel niiväga ei kipitanud
Diilile pani punkti see, et hinnas sisaldus juba terve ports lisavarustust ja seda originaali kujul mitte ebay special.
Kes detaile soovib tuhnida siis interneeduses kõik vajalik olemas
nr: CX11
YAMAHA MTN1000
VIN: JYARN451000001457
Sinises toonis mudel, ABS, quickshifter, püsikiiruse hoidja, ja muud mugavustunnused nagu neile pakuti.
Märkimist väärivad lisad:
OEM küljekohvrid/raamid
OEM kõrge tuuleklaas
OEM käekaitsmed
OEM billet regullitavad heeblid
OEM Tail tidy
Aftermarket FG Gubellini esiamordi sisud
SC Project S1 lõpupütt.
Hetkel tuvastamatu tootja "comfort" iste
Mootoril kukkumispunnid
Tellimuses veel tagumine topcase Hepco&Becker Xplorer 45L
Plaani võetud ka Crazy Iron mootori turvaraam.
Lisade kogusumma küündib 4500€ külje alla
Lõpuks on ka selline tunne et kevad võiks juba tulla, varasematel hooaegadel niiväga ei kipitanud
Viimati muutis indumen, 20 Jaan 2022, 17:01, muudetud 1 kord kokku.
98% of the teenage population does or has tried smoking pot. If you're one of the 2% put this in your signature
kontakt nr. +372 52 58 244
kontakt nr. +372 52 58 244
-
Teema algataja - Postitusi: 1083
- Liitunud: 01 Apr 2008, 09:23
- Tsikkel: Yamaha MT-10, 2017
- Asukoht: Tallinn / Imavere
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 44 korda
- Kontakt:
Re: Yamaha MT-10, 2017, indumen
Bikepoint võttis ise arvele, ma ei viitsi nende ARK poistega vaielda, esimene puudus oli kohe DB-Killer, mida ei ole seal toru sees.
Arvele võtu ajal ilmselt kasutati miskit universaalset
Hetkel juba jõudis ka see mudelikohane kohale, maksis 48€ äkki, aga 2a ülevaatus passis ja elu muretu.
muus osas on igati sile tükk jah, sõita pole küll saanud aga kõrvalisi helisid ei täheldanud ja kuluosad olid ka täitsa veel normi piires. Eks enne hooaega tuleb kohalik suurem hooldus ära teha igaks juhuks.
Arvele võtu ajal ilmselt kasutati miskit universaalset
Hetkel juba jõudis ka see mudelikohane kohale, maksis 48€ äkki, aga 2a ülevaatus passis ja elu muretu.
muus osas on igati sile tükk jah, sõita pole küll saanud aga kõrvalisi helisid ei täheldanud ja kuluosad olid ka täitsa veel normi piires. Eks enne hooaega tuleb kohalik suurem hooldus ära teha igaks juhuks.
98% of the teenage population does or has tried smoking pot. If you're one of the 2% put this in your signature
kontakt nr. +372 52 58 244
kontakt nr. +372 52 58 244
-
- Postitusi: 741
- Liitunud: 29 Mär 2004, 07:54
- Tsikkel: Ducati Streetfighter V4S '21
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Yamaha MT-10, 2017, indumen
Pane teise külje pealt ka pilti
Kas Itaalia rataste ajastu on jäädavalt lõppenud? Vist mäletan õigesti, et Guzziga oli omajagu toimetamist ja see ajas isu ära?
Kas Itaalia rataste ajastu on jäädavalt lõppenud? Vist mäletan õigesti, et Guzziga oli omajagu toimetamist ja see ajas isu ära?
Suzuki SV650 S 2001 -> Yamaha YZF750R 1995 -> Aprilia RSV 1000 Tuono 2003 -> Ducati 999 Biposto 2005 -> Ducati 1098 Streetfighter S 2009 -> Ducati Diavel Carbon 2011 -> Aprilia Tuono V4R APRC 2012 -> KTM SuperDuke 1290 R 2015 -> Kawasaki KX250F 2008 -> Aprilia Tuono V4R APRC ABS 2014 -> Aprilia Tuono V4 1100 RR 2017 -> KTM Superduke 1290 R 2020 -> Ducati Streetfighter V4 2020 -> Ducati Streetfighter V4S 2021
-
- Postitusi: 599
- Liitunud: 27 Mai 2015, 16:44
- Tsikkel: Husky 701 Supermoto "Mai"
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 367 korda
- Tänatud: 82 korda
- Kontakt:
Re: Yamaha MT-10, 2017, indumen
Just, piltidega ei tasu kunagi kitsi olla!
Je suis ElectroMoto
https://www.youtube.com/c/ElectroMotoVlog
https://www.youtube.com/c/ElectroMotoVlog
-
Teema algataja - Postitusi: 1083
- Liitunud: 01 Apr 2008, 09:23
- Tsikkel: Yamaha MT-10, 2017
- Asukoht: Tallinn / Imavere
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 44 korda
- Kontakt:
Re: Yamaha MT-10, 2017, indumen
eks saab mõned paremad pildid kui juba õue mängima lastakse seniks ostu aegsed kuulutuse pildid ehk annavad ka aimu.
https://drive.google.com/drive/folders/ ... sp=sharing
Praegu mööduvad päevad internetis navigeerides, vidinaid otsides ja rahakotti auku puurides, ilusad helged unistused on veel mõne upgrade suunas, aga vaatame, ehk esimene hooaeg kannatab niisama uut püssi tundma õppida.
Kahetised mõtted on selle inetu suure kobaka katalüsaatoriga, see aga tähendaks veel aju flashimist jnejne.
Pisematest detailidest veel mootori kaantele mõned kaitsmed tellitud äsja, turvapuur hetkel ootele pandud.
Itaallane sai juba enda käe järgi mugavaks jah, aga mootori karakteristika/vibratsioon, kõige magusamas pöörete vahemikus mis maantee sõidus vajalik oli, ei õnnestunud parendada, AP-motos võib järgmine huviline käpa peale panna. Muidu oli igati põnev masin, endiselt ainuke selline Eestis, ja linna pealt korjas komplimente ka piisavalt.
https://drive.google.com/drive/folders/ ... sp=sharing
Praegu mööduvad päevad internetis navigeerides, vidinaid otsides ja rahakotti auku puurides, ilusad helged unistused on veel mõne upgrade suunas, aga vaatame, ehk esimene hooaeg kannatab niisama uut püssi tundma õppida.
Kahetised mõtted on selle inetu suure kobaka katalüsaatoriga, see aga tähendaks veel aju flashimist jnejne.
Pisematest detailidest veel mootori kaantele mõned kaitsmed tellitud äsja, turvapuur hetkel ootele pandud.
Itaallane sai juba enda käe järgi mugavaks jah, aga mootori karakteristika/vibratsioon, kõige magusamas pöörete vahemikus mis maantee sõidus vajalik oli, ei õnnestunud parendada, AP-motos võib järgmine huviline käpa peale panna. Muidu oli igati põnev masin, endiselt ainuke selline Eestis, ja linna pealt korjas komplimente ka piisavalt.
98% of the teenage population does or has tried smoking pot. If you're one of the 2% put this in your signature
kontakt nr. +372 52 58 244
kontakt nr. +372 52 58 244
-
Teema algataja - Postitusi: 1083
- Liitunud: 01 Apr 2008, 09:23
- Tsikkel: Yamaha MT-10, 2017
- Asukoht: Tallinn / Imavere
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 44 korda
- Kontakt:
Re: Yamaha MT-10, 2017, indumen
Topcase jõudis kohale, monteerida veel ei saa kuna garaaži omanik karoovatab.
Vahepeale sai veel ka tellitud mootori küljekaante lisakaitsmed, hangitud täielik tehase repair manual.
Veel disaini tilulilu aliexpressist tellitud: paagi kleepsud ja radikale võrk ette jne. Kevadeni on gramm aega veel
Ja proovisin originaal juppe mõned tellida https://japan.webike.net lehelt tagumised pikemad jalarauad et seljakotil ka mugavam oleks väidetavalt peaks Tracer 900gt omad selleks sobima. Yahamakeskus pakkus 109€ tükk mulle, aga sealt sai siis koos tollimaksudega juba 124€ eest mõlemad, märkimisväärne võit, tarne aeg oli ka väga soliidne, kahe nädala kanti. Hetkel juba eestimaa pinnal aga ootab tolli ja kullerite koostööd.
Ilmselt julgen japanist veel tulevikus asju tellida tundub asjalik ja siiski odavam variant OEM kaubale.
Pilte endiselt pole eelkirjeldatud põhjustel
Pika jutu lõpuks tahtsin tegelikult küsida kas ja kuidas ja millega on keegi oma plastik kohvrit seest vooderdanud ehk ?
Vahepeale sai veel ka tellitud mootori küljekaante lisakaitsmed, hangitud täielik tehase repair manual.
Veel disaini tilulilu aliexpressist tellitud: paagi kleepsud ja radikale võrk ette jne. Kevadeni on gramm aega veel
Ja proovisin originaal juppe mõned tellida https://japan.webike.net lehelt tagumised pikemad jalarauad et seljakotil ka mugavam oleks väidetavalt peaks Tracer 900gt omad selleks sobima. Yahamakeskus pakkus 109€ tükk mulle, aga sealt sai siis koos tollimaksudega juba 124€ eest mõlemad, märkimisväärne võit, tarne aeg oli ka väga soliidne, kahe nädala kanti. Hetkel juba eestimaa pinnal aga ootab tolli ja kullerite koostööd.
Ilmselt julgen japanist veel tulevikus asju tellida tundub asjalik ja siiski odavam variant OEM kaubale.
Pilte endiselt pole eelkirjeldatud põhjustel
Pika jutu lõpuks tahtsin tegelikult küsida kas ja kuidas ja millega on keegi oma plastik kohvrit seest vooderdanud ehk ?
Viimati muutis indumen, 23 Veebr 2022, 22:45, muudetud 1 kord kokku.
98% of the teenage population does or has tried smoking pot. If you're one of the 2% put this in your signature
kontakt nr. +372 52 58 244
kontakt nr. +372 52 58 244
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7311
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1946 korda
- Tänatud: 554 korda
Re: Yamaha MT-10, 2017, indumen
Jaapanist tellida on üldse väga Ok ükskõik mida tellida. Tuleb suht kiirelt kohale ja pole kordagi pettunud. Kasutatud fotoka objektiivid on nagu tutikad. Samas oma rattale tellsin tagumiste jalarudade madaldused kas belgiast või hollandist ja olid ka väga Ok,koos sakslaste jaoks TÜV tunnistusega. maksid 120+ paar.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Re: Yamaha MT-10, 2017, indumen
Ma ostsin ka Traceri jalatoed, saksa eBayst 69,95€ tk, ilma jalaraudateta aga need võtsin originaalidelt. Kusjuures enne seda olid mul küljes DPM Race vaheplaadid, Pilt 1 Pilt 2 Võibolla isegi vahetan tagasi, sest Traceri omad hoiavad liiga laiali.
Peaks vist juhi rauast jalarauad ka FJR 1300 omade vastu välja vahetama. Viimased on kummiga ja laiemad. Siin videos nägin>
Peaks vist juhi rauast jalarauad ka FJR 1300 omade vastu välja vahetama. Viimased on kummiga ja laiemad. Siin videos nägin>
-
Teema algataja - Postitusi: 1083
- Liitunud: 01 Apr 2008, 09:23
- Tsikkel: Yamaha MT-10, 2017
- Asukoht: Tallinn / Imavere
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 44 korda
- Kontakt:
Re: Yamaha MT-10, 2017, indumen
Saksast oleks tolli võrra odavam olnud aga kogusumma tundub suht sama too hetk polnud võtta lihtsalt.
Vaheplaate soovisin vältida pole just kõige kenam lahendus, eks reaalne kogemus näitab kas ja mida seljakott arvab kuidas parem on. Mitte et see iste väga reisisõbralik oleks nagunii laiali hoidmine ehk pole nii suur trauma, küljekohvrid ka olemas, et visuaalis petab veidi ära. Koguaeg linnas need muidugi küljes ilmselt ei hakka olema jällegi
Kummist jalaraua komplekt ette ja taha samuti tellitud.
Selles osas tundub universaalne ratas et saab kas väga sportlikus suunas minna või pigem igapäeva liikurina mugavamaks teha.
Vaheplaate soovisin vältida pole just kõige kenam lahendus, eks reaalne kogemus näitab kas ja mida seljakott arvab kuidas parem on. Mitte et see iste väga reisisõbralik oleks nagunii laiali hoidmine ehk pole nii suur trauma, küljekohvrid ka olemas, et visuaalis petab veidi ära. Koguaeg linnas need muidugi küljes ilmselt ei hakka olema jällegi
Kummist jalaraua komplekt ette ja taha samuti tellitud.
Selles osas tundub universaalne ratas et saab kas väga sportlikus suunas minna või pigem igapäeva liikurina mugavamaks teha.
98% of the teenage population does or has tried smoking pot. If you're one of the 2% put this in your signature
kontakt nr. +372 52 58 244
kontakt nr. +372 52 58 244
-
- Postitusi: 180
- Liitunud: 09 Juun 2005, 12:34
- Tsikkel: 1190
- Asukoht: Tallinn/Rapla/Vigala
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: Yamaha MT-10, 2017, indumen
Mine Noorest Tehnikust läbi, seal seda kõlaritele kleebitavat kangast, millel liimikiht juba taga olemas. Venib mõnusalt, natuke timmida jne, saab päris ok. Meil mitmel tehtud metallkohvrid seest nii.
FZR 600-> FZS 1000 Fazer-> TT 600R-> ZX600F-> DL1000-> 1190S
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7391
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1087 korda
- Tänatud: 1094 korda
- Kontakt:
Re: Yamaha MT-10, 2017, indumen
Miks sa kohvrit seest vooderdada tahad?
Värvimata alumiiniumkohvri puhul saan aru, sest see hakkab muidu määrima aga plastiga seda muret pole.
-
Teema algataja - Postitusi: 1083
- Liitunud: 01 Apr 2008, 09:23
- Tsikkel: Yamaha MT-10, 2017
- Asukoht: Tallinn / Imavere
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 44 korda
- Kontakt:
Re: Yamaha MT-10, 2017, indumen
määrimine polegi teemaks, küll aga "kõvadus" sai teine piisavalt suur, et väiksemad vidinad ehk kolistavad ringi seal sees muidu
ja põhi on omakorda mingi ruudustikuga mis ilmselt hakkab kraapima hästi pole sisust head pilti aga siit saab aimu: https://adventuremotorcycle.com/gear/he ... 5-top-case
ja põhi on omakorda mingi ruudustikuga mis ilmselt hakkab kraapima hästi pole sisust head pilti aga siit saab aimu: https://adventuremotorcycle.com/gear/he ... 5-top-case
98% of the teenage population does or has tried smoking pot. If you're one of the 2% put this in your signature
kontakt nr. +372 52 58 244
kontakt nr. +372 52 58 244
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7311
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1946 korda
- Tänatud: 554 korda
Re: Yamaha MT-10, 2017, indumen
Vooder ei pane sul ju asju seal sees püsima ja nad laamendavad seal sees edasi-tagasi ühest seisnast teise.indumen kirjutas: ↑25 Veebr 2022, 12:31määrimine polegi teemaks, küll aga "kõvadus" sai teine piisavalt suur, et väiksemad vidinad ehk kolistavad ringi seal sees muidu
ja põhi on omakorda mingi ruudustikuga mis ilmselt hakkab kraapima hästi pole sisust head pilti aga siit saab aimu: https://adventuremotorcycle.com/gear/he ... 5-top-case
Minul on eestis sees niisama sõites tagakohvris üks kandiline termokott,mis ise on selline paksema seinaga ja mille sisse saab ka joogipudeli nö külma panna. See tekitab seal sees nö eraldi osa,milles asjad ei loksu ringi ja sinna kõrvale saab ka midagi panna.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6694
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 673 korda
- Tänatud: 430 korda
Re: Yamaha MT-10, 2017, indumen
Võid lasta sinna teha sobiva tekstiilkoti.....
edu
edu
Saadetud kettaga lauatelefonist!
-
- Kaupmees
- Postitusi: 527
- Liitunud: 25 Mai 2004, 11:15
- Tänatud: 42 korda
- Kontakt:
Re: Yamaha MT-10, 2017, indumen
See asi on tehase poolt juba tehtud -> https://www.hepco-becker.de/en/inner-ba ... se-45.html
-
- Postitusi: 1436
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 280 korda
- Tänatud: 225 korda
Re: Yamaha MT-10, 2017, indumen
Spetsiaalne tekstiilist sisekott on läbiproovitud ja toimiv lahendus. Soovitan.
-
Teema algataja - Postitusi: 1083
- Liitunud: 01 Apr 2008, 09:23
- Tsikkel: Yamaha MT-10, 2017
- Asukoht: Tallinn / Imavere
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 44 korda
- Kontakt:
Re: Yamaha MT-10, 2017, indumen
Jah mudelipõhine sisekott on täitsa võimalik osta, aga see ei olnud küsimus (niigi peab motomarketi poole vist pöörduma seljatoe ja lisaraamide tellimiseks )
suurest kevade ootusest on palju uitmõtteid, siit valikust miskit pehmemat jäi silma, https://kumex.ee/products-categories/lehtkummid/
asja mõte algas nii lihtsast aspektist näiteks, kuskil parkida/ujuma minna vms, kiirelt telefon või kiiver sisse visata ilma et peaks muretsema vigastuste pärast
Laiskus versus mugavus.
Kui teemat edasi arendada siis praeguse kiivri kõrvale kannatab äkki isegi meisterdada mingisuguse pudelihoidmise raami. Taaraga on suurem probleem isegi sõites.
Iseasi kas selleni üldse jõuab see hooaeg
Suurem dilemma on katalüsaatori eemaldamine ja aju flash, paljud miniprojektid sõltuvad sellest et kuidas üldse sõita on seni pole meetritki tema seljas liikuda saanud. Kohapeal käiates on hääled juba niigi mehised, kui veel kat ka ära võtta siis naaberlike suhete säilivuse nimel ehk kohe ei tormaks veel müra juurde tekitama
suurest kevade ootusest on palju uitmõtteid, siit valikust miskit pehmemat jäi silma, https://kumex.ee/products-categories/lehtkummid/
asja mõte algas nii lihtsast aspektist näiteks, kuskil parkida/ujuma minna vms, kiirelt telefon või kiiver sisse visata ilma et peaks muretsema vigastuste pärast
Laiskus versus mugavus.
Kui teemat edasi arendada siis praeguse kiivri kõrvale kannatab äkki isegi meisterdada mingisuguse pudelihoidmise raami. Taaraga on suurem probleem isegi sõites.
Iseasi kas selleni üldse jõuab see hooaeg
Suurem dilemma on katalüsaatori eemaldamine ja aju flash, paljud miniprojektid sõltuvad sellest et kuidas üldse sõita on seni pole meetritki tema seljas liikuda saanud. Kohapeal käiates on hääled juba niigi mehised, kui veel kat ka ära võtta siis naaberlike suhete säilivuse nimel ehk kohe ei tormaks veel müra juurde tekitama
98% of the teenage population does or has tried smoking pot. If you're one of the 2% put this in your signature
kontakt nr. +372 52 58 244
kontakt nr. +372 52 58 244
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2460
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 202 korda
- Kontakt:
Re: Yamaha MT-10, 2017, indumen
Mina paneks kohvrisse siseseintele kas vildi või lamineeritud porolooni. Mõlemad on odavad materjalid ja hea töödelda. Mina teeksin nad väljavõetavad (ehk EI liimiks seintele kinni), sest siis saab vajadusel pesta, kuivatada jne kui miskit peaks juhtuma.
Viimati muutis StreetMoto, 28 Veebr 2022, 16:35, muudetud 1 kord kokku.
StreetMotos jätkuvalt soodsad tehingud: Castrol - Elf - Michelin - Bridgestone - Maxxis - Dunlop - D.I.D - JT + iga päev online tellimused erinevatesse Euroopa ladudesse
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 2613
- Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
- Tsikkel: Yamaha FZ8SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 377 korda
Re: Yamaha MT-10, 2017, indumen
Pane võrk peale, mis neid natuke paigal hoiab! https://motomarket.ee/e-pood/soiduvarus ... nitusvork/ ?indumen kirjutas: ↑25 Veebr 2022, 12:31määrimine polegi teemaks, küll aga "kõvadus" sai teine piisavalt suur, et väiksemad vidinad ehk kolistavad ringi seal sees muidu
ja põhi on omakorda mingi ruudustikuga mis ilmselt hakkab kraapima hästi pole sisust head pilti aga siit saab aimu: https://adventuremotorcycle.com/gear/he ... 5-top-case
Garaažis: Pannonia 250TLF, Yamaha FZ8-SA
-
- Postitusi: 1182
- Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
- Tsikkel: GSX1200, XT660R
- Asukoht: Hiiumaa
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 72 korda
Re: Yamaha MT-10, 2017, indumen
Olen kasutanud termokotte - paks/pehme, veekindel, igasmõõdus, kokkuklapitav, õlled külmad-vorstid värsked nii sõidul kui laagris jnejne... Ja seejuures ODAV!
G
-
Teema algataja - Postitusi: 1083
- Liitunud: 01 Apr 2008, 09:23
- Tsikkel: Yamaha MT-10, 2017
- Asukoht: Tallinn / Imavere
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 44 korda
- Kontakt:
Re: Yamaha MT-10, 2017, indumen
Kõigi halbade võimaluste nimel, siis kui tekkis plaan, et noh nüüd läheks teeks esimese tiiru kah nätaki covid
Aga varsti koidab ka minu päev, ei ta tulemata jää. Las koristavad veidi linna ära enne
Kuna masin omakorda sõbra juures veidi linnast väljas siis päris iga hetk ei satu ka sinna. Vaja veel uued jalarauad külge visata ja nipet näpet "iluvidinad" radika kaitsevõrk näiteks ja paagi kaitsekleeps
Aga varsti koidab ka minu päev, ei ta tulemata jää. Las koristavad veidi linna ära enne
Kuna masin omakorda sõbra juures veidi linnast väljas siis päris iga hetk ei satu ka sinna. Vaja veel uued jalarauad külge visata ja nipet näpet "iluvidinad" radika kaitsevõrk näiteks ja paagi kaitsekleeps
98% of the teenage population does or has tried smoking pot. If you're one of the 2% put this in your signature
kontakt nr. +372 52 58 244
kontakt nr. +372 52 58 244
-
Teema algataja - Postitusi: 1083
- Liitunud: 01 Apr 2008, 09:23
- Tsikkel: Yamaha MT-10, 2017
- Asukoht: Tallinn / Imavere
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 44 korda
- Kontakt:
Yamaha MT-10, 2017, indumen
Lõpuks on neiuke siis kodus omadega.
Ja kohe sai ka ootel olnud vidinad külge kruvitud:
Samm1: tagumised jalarauad Tracer 9 GT omad + esimesed ja tagumised pegsid siis said XJR1300 omad külge, kummist kattega et pikemad sõidud mugavust saada. Odavad aliexpressi paagikleepsud kah natuke kriimude peitmiseks ja uute vältimiseks Radikale võrgud ette ja küljekatted Lõpetuseks sai ka tagumine H&B kohver külge proovitud, originaal küljekohvrid olid juba ostes olemas Positiivse avastusena veel et velgedel on 90 kraadised metallist niplid pandud
Ja kohe sai ka ootel olnud vidinad külge kruvitud:
Samm1: tagumised jalarauad Tracer 9 GT omad + esimesed ja tagumised pegsid siis said XJR1300 omad külge, kummist kattega et pikemad sõidud mugavust saada. Odavad aliexpressi paagikleepsud kah natuke kriimude peitmiseks ja uute vältimiseks Radikale võrgud ette ja küljekatted Lõpetuseks sai ka tagumine H&B kohver külge proovitud, originaal küljekohvrid olid juba ostes olemas Positiivse avastusena veel et velgedel on 90 kraadised metallist niplid pandud
98% of the teenage population does or has tried smoking pot. If you're one of the 2% put this in your signature
kontakt nr. +372 52 58 244
kontakt nr. +372 52 58 244
-
- Postitusi: 741
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 126 korda
- Tänatud: 63 korda
-
Teema algataja - Postitusi: 1083
- Liitunud: 01 Apr 2008, 09:23
- Tsikkel: Yamaha MT-10, 2017
- Asukoht: Tallinn / Imavere
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 44 korda
- Kontakt:
Re: Yamaha MT-10, 2017, indumen
ikka täitsa valusad veljed on
sellised jublakad
sellised jublakad
98% of the teenage population does or has tried smoking pot. If you're one of the 2% put this in your signature
kontakt nr. +372 52 58 244
kontakt nr. +372 52 58 244
-
- Postitusi: 741
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 126 korda
- Tänatud: 63 korda
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 2613
- Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
- Tsikkel: Yamaha FZ8SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 377 korda
Re: Yamaha MT-10, 2017, indumen
Need tunduvad päris ägedad - oleks võinud enne rehvide vahetamist silma jääda. Nüüd peab 2 hooaega ootama
Garaažis: Pannonia 250TLF, Yamaha FZ8-SA
-
Teema algataja - Postitusi: 1083
- Liitunud: 01 Apr 2008, 09:23
- Tsikkel: Yamaha MT-10, 2017
- Asukoht: Tallinn / Imavere
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 44 korda
- Kontakt:
Re: Yamaha MT-10, 2017, indumen
Esimene vabas vormis sõit ja kohe selgusid pisinüansid,
tahaks rohkem püstisemat asendit, mõte oli et prooviks esialgu palju saab stock pidurivooliku ja kaablitega lenksu tõsta ja siis tellida mõne treiali käest ilus muhv, aga see mõte suri ruttu ära sest originaal lenksu klambril on 10ne polt ühes tükis klambriga, ei saa lihtsalt pikemat polti kasutada mutri poole pealt ei olnud ka just meeletut varu, niiet hetkel sai 5mm tõstet siis koduste vahenditega vaja üles ja ette taha regullitavad riserid aga need on suurusjärgust 200€ mis hetkel ei ahvatle, eks aeg anna arutlust.
Teine teema, bike saapaga sõites on käiguhoob kuidagi liiga lähedal ja ebamugav, peab leidma mõne alternatiivi, raskendab olukorda quickshifteri olemasolu.
Triviaalne kõrvalnähtus, peeglite vardad vajasid mutri kinnitamist, pole aimugi miks nad lahti tulnud aga keset linna oli tobe avastus
Ja üks tehase kohvritest ei taha hästi hambas püsida, visuaalsel vaatlusel ei saanud kohe aru mis võiks seda põhjustada.
Tahtmatud wheelid on kerged tulema, vääne on karm sellise teljevahe ja kaalu kohta, eks oleks aeg õppima hakata vist
tahaks rohkem püstisemat asendit, mõte oli et prooviks esialgu palju saab stock pidurivooliku ja kaablitega lenksu tõsta ja siis tellida mõne treiali käest ilus muhv, aga see mõte suri ruttu ära sest originaal lenksu klambril on 10ne polt ühes tükis klambriga, ei saa lihtsalt pikemat polti kasutada mutri poole pealt ei olnud ka just meeletut varu, niiet hetkel sai 5mm tõstet siis koduste vahenditega vaja üles ja ette taha regullitavad riserid aga need on suurusjärgust 200€ mis hetkel ei ahvatle, eks aeg anna arutlust.
Teine teema, bike saapaga sõites on käiguhoob kuidagi liiga lähedal ja ebamugav, peab leidma mõne alternatiivi, raskendab olukorda quickshifteri olemasolu.
Triviaalne kõrvalnähtus, peeglite vardad vajasid mutri kinnitamist, pole aimugi miks nad lahti tulnud aga keset linna oli tobe avastus
Ja üks tehase kohvritest ei taha hästi hambas püsida, visuaalsel vaatlusel ei saanud kohe aru mis võiks seda põhjustada.
Tahtmatud wheelid on kerged tulema, vääne on karm sellise teljevahe ja kaalu kohta, eks oleks aeg õppima hakata vist
98% of the teenage population does or has tried smoking pot. If you're one of the 2% put this in your signature
kontakt nr. +372 52 58 244
kontakt nr. +372 52 58 244
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.