Suzuki DR-Z400, 2003a- tito
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 741
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 126 korda
- Tänatud: 63 korda
Suzuki DR-Z400, 2003a- tito
Nagu ma siin enda pisikese suzu teemas mainisin, sain olla saeta (loe Husqvarnata) 1h kui leidsin uue ratta mille ma järgmine päev ka ära ostsin.
Algne plaan oli talvel veidi raha koguda ja siis kevadeks kirevad suled koos rattaga leida, aga läks teisiti....
Et siin kohe plaanis pisike hooldus teha, siis panen teema püsti, et päevikusse sissekantu meelest läeks
Rattast veidi: 2003 aasta passis S aga peaks olema veel vana hea E, big bore kit ehk 90 mm kolb koos silindriga ja lisa 34 kuupi, jäärajaks killer switch, tunnilugeja, uus digi kelladeplokk koos uue kiiruseanduriga, KTM reguleeritavad esi-ja tagaamordid, LED tuled ja viled.
Kui ostsin, siis tegin spioonika...
Tuleviku plaanid oleks juba eelmine nädal peaaegu realiseerund, kui leidsin Riias müügist SM mudeli 17” veljed koos ketaste ja hammasrattaga 400.- raha eest, kuid jäin mõned minutid hiljaks, bõvajet
-
Teema algataja - Postitusi: 741
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 126 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito
Algatuseks vahetasin esiporika RM i oma vastu ja kruttisin mingid preglid külge.
Ja kuna 10h hakkas viimasest õlivahetusest ette tiksuma, vahetasin täna õli ja filtri ära 33h pealt. Tuleb välja, et sellele mammutile polegi riiulist juppe võtta nii lihtne kui arvasin
Nii tuli õli (Motul5100 10w40)ja filtri kaane tihend (oem) Ramost, uus filter Championi satsist Motoneti riiulist, kust sain ka raami õlipunni tihendi, o-rõngas filtri pōhja ja karteri punni tihendid tulid Hydroscandist. Triinu lubas ühe vahetuse jagu asju mulle tellida
-
Teema algataja - Postitusi: 741
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 126 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito
No kui siis kiire velje vahetus ja näpitud ülekanne, aga esialgu rohkem miskit suuuuuurt plaanis pole. Täna sain õlivahetust tehes puid alla, pidi porine olema- fine....
-
Teema algataja - Postitusi: 741
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 126 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito
Huvitav mis temperatuuril peaks radika jahutusventikas käima minema? Sõidu ajal hoiab temperatuuri 70-90 vahel ilusti, olenevalt kiirusest. Aga kui sõidust tulla ja seisma jätta viskab ka pea 100 kohapeal seistes, kuid mina oma silmaga ventikat oma tööd tegemas näinud ei ole
Teise tähelepanekuna avastasin, et vahele pandud bensufilter lekib. Hetkel suvitan Ida-Virus, täpsemalt Kauksis, siis siin peale karastusjookide, kala ja jäätise midagi muud ei müüda, siis peaks linna tagasi jõudes jälle Motoneti minema...
Vaja lisaks filtrile ka keti puhastamiseks mingi hari soetada.
Eile paugutasin Mustvee kandis, täna Rannapungerja-Tudu-Iisaku-Altjõe-Kauksi väike tripp, saab isegi MC rehviga normaalselt kallutada
Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito
Kui sul sõidu ajal on temp 80 peal ja sõidu lõpetad ning masina seisma paned siis jahutusvedeliku temperatuur ju enam tõusta ei saa. Mõtle loogiliselt, misasi seda temperatuuri tõstaks?
Küll ga võib andur olla paigutatud kuskile sellisesse kohta, kus mingi lühikese aja jooksul vast temp tõuseb lokaalselt...kuivõrd mootorit seisma pannes pump samuti enam ei pumpa vedelikku ringi. Ei ole välistatud, et aju progedes on sellega arvestatud ja ventika töölepanek ei annaks sellisel juhul nagunii mitte midagi.
venti saaad testida eraldi, 12 volti peale ja vaatad kas käib ringi.
-
Teema algataja - Postitusi: 741
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 126 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito
Mul jäänd mainimata, et lenksule on eraldi paigaldatud temperatuurinäidik, mis mõõdab otse radika küljest temperatuuri- see ei ole jahutusvedeliku temperatuur. Selle pärast ka seisma jäädes, kui tuul enam ei jahuta see temperatuur tõuseb, mis viis mu mõtteni, et äkki peaks ventikas tööle minema
Kuna mul seal originaal süütelukku pole, vaid on/off nupp siis ma pole kindel kuidas see elektri osa üldse toimib või kuidas toimima peaks.
Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito
oot mismis, mille temperatuuri sa sealt siis mõõdud, õhu??? sel juhul on sul sõites mootor kohe kindlasti liiga kuum sest see andur ei mõõda küll õiget tempi, õigest kohast.
ventikas läheb või ei lähe tööle ainult originaalanduri signaalist. see on otsapidi jahutusvedeliku sees, tõenäoliselt kuskil radika küljes. mitte millegi muu temperatuuri ei oleks mõtet mõõta sest ventika käimalülitamise ainuke efekt on nimelt radikat läbiva jahutusvedeliku tempi kontrollimine.
-
- Postitusi: 1436
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 280 korda
- Tänatud: 225 korda
Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito
Ma DRZi täpselt ei tunne aga ma usun, et radika küljes on kahe klemmiga tempi andur. Ja tavapärane oleks, et kui andurisse minevad juhtmed omavahel kokku ühendada, siis hakkab vent käima.
Kui DRZi wiring diagrami siia postitaksid, siis saaks täpsemalt järgi vaadata. Kui otsustad katsetada ja kaitsmed läbi lased (eeldame, et seal veel on kaitsmed), siis pead küll vist Kauksi jäätiseputkast uusi küsima
Muidu ma olen DRZiga sõitnud. Lõbus pill. Kuidagi mõnusalt lihtne on juhtida.
-
Teema algataja - Postitusi: 741
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 126 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito
No nagu ma rääkisin on kelladeplokk kaasajastatud ja seal pole temperatuuri näidikut (vist)
Selle asemele on pandud sihke asi
(Ma tean pasa pilt )
Selle ots on tuimalt radikapõlve vahele keeratud
morse kirjutas: ↑21 Aug 2020, 17:54Ma DRZi täpselt ei tunne aga ma usun, et radika küljes on kahe klemmiga tempi andur. Ja tavapärane oleks, et kui andurisse minevad juhtmed omavahel kokku ühendada, siis hakkab vent käima.
Kui DRZi wiring diagrami siia postitaksid, siis saaks täpsemalt järgi vaadata. Kui otsustad katsetada ja kaitsmed läbi lased (eeldame, et seal veel on kaitsmed), siis pead küll vist Kauksi jäätiseputkast uusi küsima
Muidu ma olen DRZiga sõitnud. Lõbus pill. Kuidagi mõnusalt lihtne on juhtida.
Nii on, seal kahe klemmiga andur radika küljes
Ma miskit totaalset maha põletada ei plaani
Sõita selle pilliga on tõesti vahva ja juhtimine imelihtne, täna täiesti kaifisin sellega kurvilisel Rannapungerja-Tudu lõigul
-
- Postitusi: 1436
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 280 korda
- Tänatud: 225 korda
Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito
Nüüd peadki moel või teisel veenduma, kas vendi vooluring toimib. See isearetatud tempinäidik õnneks ei mängi siin rolli, nii et ta võib seal ju olla kah, kui juba keegi niimoodi paigaldas...
Mõõda sellele kahe kaabliga originaal andurile peale tulevad juhtmed ära. Ma arvan, et kui süüte sisse paned, siis ühele otsale tuleb peale +12V ja teisele mitte midagi. Ja loogiline oleks, et kui sellele teisele otsale 12V sisse lased, hakkab vent käima.
Mõõtmine ei ole ohtlik, kaablite kokku ühendamisel võid küll amprihaisu saada, kui ma siin millegagi eksin. Otsi Wiring Diagram välja.
Edu!
-
Teema algataja - Postitusi: 741
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 126 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito
Täna siis idast tagasi koju, hooldasin 35,5 h keti ära, ning pesin ära ja õlitasin õhufiltri.
Mul ennem selle mootoriõli vahetuse juures jäi märkimata, et kaane mutrid käivad kinni 11Nm, raami õlipunn 18 Nm ja karteri punn 21Nm
-
Teema algataja - Postitusi: 741
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 126 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito
morse kirjutas: ↑22 Aug 2020, 13:48Nüüd peadki moel või teisel veenduma, kas vendi vooluring toimib. See isearetatud tempinäidik õnneks ei mängi siin rolli, nii et ta võib seal ju olla kah, kui juba keegi niimoodi paigaldas...
Mõõda sellele kahe kaabliga originaal andurile peale tulevad juhtmed ära. Ma arvan, et kui süüte sisse paned, siis ühele otsale tuleb peale +12V ja teisele mitte midagi. Ja loogiline oleks, et kui sellele teisele otsale 12V sisse lased, hakkab vent käima.
Mõõtmine ei ole ohtlik, kaablite kokku ühendamisel võid küll amprihaisu saada, kui ma siin millegagi eksin. Otsi Wiring Diagram välja.
Edu!
Nii oli, mõõtsin ära, otsad kokku ja käis. Panin siis pilli tiksuma, igaks petteks panin lähedale käe ulatusse, kompressori ja venditoru, ning tegin loomse katse- andur rakendub ja vent läheb käima, kui see lisaks pandud termomeeter näitab 100 kraadi, siis ventikas jahutab 90 neni ja siis jääb vakka. Ju ma siis pole üldse pähe andnud ja seda ventikat töötamas see pärast polegi näind
Täna käisin ostsin uue bensufiltri ka Polispordi satsist.
Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito
need ei lähe tööle mitte pähe andmisest vaid kohapeal tiksutamisest või väga aeglaselt kuskil nikerdamisest. ma kuulsin oma tsiklil esimest korda ventikat mõned päevad tagasi kui ühel territooriumil umbes nii 10kmh ringi olin kruisinud mingi 5 minutit
-
Teema algataja - Postitusi: 741
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 126 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito
No mul algas paanika sellest,et tiksun alati kodu teel 1-2 käiguga gaas maas 200-300 meetrit, et naabritega kuidagigi läbi saada.
Ja kord jäi lihtsalt seisma jäädes silma see pea 100 temperatuur, sealt see pall veerema hakkas, aga tundub, et mõtlesin üle ja tundub, et kõik toimib
Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito
seni kuni natuke kiirust on, käib ikka mingi tuul radikast läbi. muidugi päris sellise keskmise jooksusammu kiirusega tiksuda tõesti ei soovitaks. pane ikka pigem 3-4 käik ja lase sealt naabritest pigem natuke kiiremini mööda. eks pöörded ole ikka umbes samad ning lärmi osas pole ka suurt vahet kui nagunii praktiselt gaasi ei keera.
kiirus juba kasvõi 30-40 on siis vaevalt, et jahutamisega mingeid probleeme tekib. minul krossikal ega sm rattal kummalgi ventikat ei ole ning alati kui on kuskil tarvis mingi pisut pikem igav ja sirge lõik mõne tee peal sõita siis läheb kõige kõrgem käik sisse ja töristan ära mingi 50-60'ga
-
Teema algataja - Postitusi: 741
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 126 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito
Pole mitu päeva sõitnud, täna siis törtsutasin pisut. Muidugi ilm ka jahe jms. aga proovisin siis suurema käiguga ja kiiremini kodutänava finaali teha... miski 80 peale tõusis libaanduri järgi- ütleme et oli kasu
Pusisin Biltema puki kallal täna- aus pukk mis maksis alla 30 euri on olnud mu kõikide rataste jaoks pisut kõrge ja ei saa ennast nikastamata alla ratastele normaalselt.
Võtsin 2cm umbes maha
Aga pean veel tsipa töötlema, u 1,5 cm oleks bro...
Võrri alla läks juba ilusti
-
Teema algataja - Postitusi: 741
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 126 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito
Täna siis jälle proovisin kodu teel majade vahel kõrgema käigu ja suurema hooga, seisma jättes oli lagi 84 kraadi- see ikka väga okey. Tänud Will tipi eest
Tegin väikse hamba sisse ja vupstigi ratas pukil
-
- Postitusi: 15
- Liitunud: 17 Okt 2014, 23:31
- Tsikkel: DRZ-400S(M)
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 9 korda
Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito
Ega ei tea millise KTM-i esikahvel seal on? USD amort teeb ikka palju moodsamaks
E mudel peaks passis ikkagi E olema, tehasest pooliku sabaraamiga, plastikust paagiga, ilma ventikata, Keihini karpaga, kangema nukaga, ilma auto-dekompressioonita, kõrgema surveastega ja jämedama sumpaga. Vähemalt nii tundub enda omaga võrreldes
Kui juba tehtud pole siis käi hooratta poldid keermeliimiga üle - kipuvad lahti kerima ennast. Ühel rattal tegin ennetavalt ära, teisel sain õnneks kiirelt aru kui juhtus.
Jõudu!
-
Teema algataja - Postitusi: 741
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 126 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito
jooks5 kirjutas: ↑29 Aug 2020, 17:32Ega ei tea millise KTM-i esikahvel seal on? USD amort teeb ikka palju moodsamaks
E mudel peaks passis ikkagi E olema, tehasest pooliku sabaraamiga, plastikust paagiga, ilma ventikata, Keihini karpaga, kangema nukaga, ilma auto-dekompressioonita, kõrgema surveastega ja jämedama sumpaga. Vähemalt nii tundub enda omaga võrreldes
Kui juba tehtud pole siis käi hooratta poldid keermeliimiga üle - kipuvad lahti kerima ennast. Ühel rattal tegin ennetavalt ära, teisel sain õnneks kiirelt aru kui juhtus.
Jõudu!
Vanema sx oma, kahjuks ei tea täpsemalt, aga sõidab auklikul teel nagu unistus.
Siis vist ikka nagu passis on, sest mul metallist paak ja ventikas, samas ei pruugi ju see originaal olla.
Hooratta poldid vaatan üle
Kust sa endale SM veljed sebisid?
-
- Postitusi: 15
- Liitunud: 17 Okt 2014, 23:31
- Tsikkel: DRZ-400S(M)
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 9 korda
Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito
400E mudeliga sain kaasa mingid Husqvarna supermoto veljed. 400S mudelile sebis ratta eelmine omanik originaal 400SM veljed. Originaale on kindlasti mugavam vahetada, kuna ei pea vahepuksidega möllama + kettaid ja hammakat saab vajadusel enduro velgedega swappida.
Kui sinu rattal ikkagi S mudeli Mikuni BSR36, siis on sul parim upgrade veel ees . Keihini FCR39/41 või kiirenduspumbaga Mikuni TM40 äratavad selle mootori alles korralikult üles
-
Teema algataja - Postitusi: 741
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 126 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito
Tänud soovituste eest, hoian turul nüüd silma peal- karpadel ka
Täna avastasin Lätis enduro veljed müügist, tea kas mul on neid vaja, aga SM velje koostamiseks puudu vaid tagaratta pöid ja kodarad
-
Teema algataja - Postitusi: 741
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 126 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito
Sain täna SMX ist Moose Racingu cnc rummuga 22 mm võllile ja 17x3.5” Excel pöiaga esiratta. Kuna mu rattal enivei KTM i prillid ja amordid, siis võiks ju arvata, et alla panek lebo
On veel tubelessiks tehtud
-
Teema algataja - Postitusi: 741
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 126 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito
Kuna ma siin eile ennast premeerisin, siis naise tungival soovil lõpetasin täna koridoris põrandaliistude paigalduse
Liistud pandud, kõht täis, suundusin eile osteldud veljega garaazi mängima ja üks tagasilöök teise järel tabas mind.
Okey, päris täpselt ma ei teadnud, mis pilli alt mu esiosa USD sats pärineb, müüa väitis et vana SX ja muud ma ei teadnud. Inspekteerides enne ostu ratast, siis ma amordilt ühe saemärgi leidsin ja rohkem teemasse ei süübind.
Nüüd kui SMX endale selle sm esiratta ostsin arvasin et pean ainult pidurikettaga tegelema, sest nihik rääkis soravas keeles aukude erinevusest rummudel. Aga nüüd tuleb veel välja on mul ma ei tea mis looma esiosa ja hoiab see velge all 22 mm võlli asemel 20 mm võlliga. Vähe sellest, ma olen täiega segaduses veel selle paiknemisest. Nimelt on ratas all 10 mm liiga ühele poole
Kuna ma niikuinii pean pukse sebima hakkama, siis kas peaks puksiga selle velje keskele ajama või peaks kodaratega selle paika ajama
Positiivse poole pealt sai kivikaitsmed ees võetud ja sodist puhastatud
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6693
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 672 korda
- Tänatud: 430 korda
Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito
Velg puksidega keskele, võll uute laagritega.
edu
-
Teema algataja - Postitusi: 741
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 126 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito
Vist muud ei jää üle jah
5 mm ühelt poolt maha ja 5 mm teisele poole juurde, iseenesest väga ulme pole
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.