Suzuki DR-Z400, 2003a- tito

Tegeled mootorrataste ehituse, remondi või lammutamiega koduses garaazis või köögis. Õhtul ja salaja või siis päris avalikult. Kirjuta sellest. Neile, kes teevad ja jagada soovivad või siis tahavad lihtsal eputada oma kaherattalise iludusega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
tito
Postitusi: 741
Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
Tsikkel: Suzuki DR-Z
Tänanud: 126 korda
Tänatud: 63 korda

Suzuki DR-Z400, 2003a- tito

Lugemata postitus Postitas tito »

Nagu ma siin enda pisikese suzu teemas mainisin, sain olla saeta (loe Husqvarnata) 1h kui leidsin uue ratta mille ma järgmine päev ka ära ostsin.
Algne plaan oli talvel veidi raha koguda ja siis kevadeks kirevad suled koos rattaga leida, aga läks teisiti....
Et siin kohe plaanis pisike hooldus teha, siis panen teema püsti, et päevikusse sissekantu meelest läeks :)
Rattast veidi: 2003 aasta passis S aga peaks olema veel vana hea E, big bore kit ehk 90 mm kolb koos silindriga ja lisa 34 kuupi, jäärajaks killer switch, tunnilugeja, uus digi kelladeplokk koos uue kiiruseanduriga, KTM reguleeritavad esi-ja tagaamordid, LED tuled ja viled.

2F2A59A7-8EE5-4C9C-94CF-37C6CA51AB49.jpeg
19339391-D1E1-4374-B8D3-F6F6079EB5DF.jpeg
8E99B6AA-5C9C-41B6-A883-1601FF7EE315.jpeg

Kui ostsin, siis tegin spioonika...

1224CCF4-4066-4DED-8C87-6839E7F75F48.jpeg

Tuleviku plaanid oleks juba eelmine nädal peaaegu realiseerund, kui leidsin Riias müügist SM mudeli 17” veljed koos ketaste ja hammasrattaga 400.- raha eest, kuid jäin mõned minutid hiljaks, bõvajet :D

Viimati muutis tito, 19 Aug 2020, 22:31, muudetud 2 korda kokku.
Kasutaja avatar

marko233
Postitusi: 200
Liitunud: 18 Sept 2007, 13:47

Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito

Lugemata postitus Postitas marko233 »

Enne oli Husqvarna? Milline?

CBR F3; CBR 954rr; Tuono 1000; MT-01
Kasutaja avatar

Teema algataja
tito
Postitusi: 741
Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
Tsikkel: Suzuki DR-Z
Tänanud: 126 korda
Tänatud: 63 korda

Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito

Lugemata postitus Postitas tito »

marko233 kirjutas: 19 Aug 2020, 12:06

Enne oli Husqvarna? Milline?

Vana WR360 2T

Kasutaja avatar

Teema algataja
tito
Postitusi: 741
Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
Tsikkel: Suzuki DR-Z
Tänanud: 126 korda
Tänatud: 63 korda

Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito

Lugemata postitus Postitas tito »

Algatuseks vahetasin esiporika RM i oma vastu ja kruttisin mingid preglid külge.

32864BE2-BE2E-4A50-8A96-0C2238BEC1D8.jpeg

Ja kuna 10h hakkas viimasest õlivahetusest ette tiksuma, vahetasin täna õli ja filtri ära 33h pealt. Tuleb välja, et sellele mammutile polegi riiulist juppe võtta nii lihtne kui arvasin :)
Nii tuli õli (Motul5100 10w40)ja filtri kaane tihend (oem) Ramost, uus filter Championi satsist Motoneti riiulist, kust sain ka raami õlipunni tihendi, o-rõngas filtri pōhja ja karteri punni tihendid tulid Hydroscandist. Triinu lubas ühe vahetuse jagu asju mulle tellida (w)

Viimati muutis tito, 20 Aug 2020, 18:06, muudetud 2 korda kokku.
Kasutaja avatar

xpr
Postitusi: 17
Liitunud: 09 Apr 2012, 21:10
Tsikkel: tenere 700
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 3 korda

Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito

Lugemata postitus Postitas xpr »

Talveõhtuks tegevust mitmeks aastaks jälle 😇

Kasutaja avatar

Teema algataja
tito
Postitusi: 741
Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
Tsikkel: Suzuki DR-Z
Tänanud: 126 korda
Tänatud: 63 korda

Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito

Lugemata postitus Postitas tito »

xpr kirjutas: 19 Aug 2020, 23:29

Talveõhtuks tegevust mitmeks aastaks jälle 😇

No kui siis kiire velje vahetus ja näpitud ülekanne, aga esialgu rohkem miskit suuuuuurt plaanis pole. Täna sain õlivahetust tehes puid alla, pidi porine olema- fine.... :D

Kasutaja avatar

Teema algataja
tito
Postitusi: 741
Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
Tsikkel: Suzuki DR-Z
Tänanud: 126 korda
Tänatud: 63 korda

Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito

Lugemata postitus Postitas tito »

Huvitav mis temperatuuril peaks radika jahutusventikas käima minema? Sõidu ajal hoiab temperatuuri 70-90 vahel ilusti, olenevalt kiirusest. Aga kui sõidust tulla ja seisma jätta viskab ka pea 100 kohapeal seistes, kuid mina oma silmaga ventikat oma tööd tegemas näinud ei ole :?
Teise tähelepanekuna avastasin, et vahele pandud bensufilter lekib. Hetkel suvitan Ida-Virus, täpsemalt Kauksis, siis siin peale karastusjookide, kala ja jäätise midagi muud ei müüda, siis peaks linna tagasi jõudes jälle Motoneti minema...
Vaja lisaks filtrile ka keti puhastamiseks mingi hari soetada.
Eile paugutasin Mustvee kandis, täna Rannapungerja-Tudu-Iisaku-Altjõe-Kauksi väike tripp, saab isegi MC rehviga normaalselt kallutada :D


will111
Postitusi: 5362
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 396 korda

Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito

Lugemata postitus Postitas will111 »

Kui sul sõidu ajal on temp 80 peal ja sõidu lõpetad ning masina seisma paned siis jahutusvedeliku temperatuur ju enam tõusta ei saa. Mõtle loogiliselt, misasi seda temperatuuri tõstaks?
Küll ga võib andur olla paigutatud kuskile sellisesse kohta, kus mingi lühikese aja jooksul vast temp tõuseb lokaalselt...kuivõrd mootorit seisma pannes pump samuti enam ei pumpa vedelikku ringi. Ei ole välistatud, et aju progedes on sellega arvestatud ja ventika töölepanek ei annaks sellisel juhul nagunii mitte midagi.

venti saaad testida eraldi, 12 volti peale ja vaatad kas käib ringi.

Kasutaja avatar

Teema algataja
tito
Postitusi: 741
Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
Tsikkel: Suzuki DR-Z
Tänanud: 126 korda
Tänatud: 63 korda

Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito

Lugemata postitus Postitas tito »

Mul jäänd mainimata, et lenksule on eraldi paigaldatud temperatuurinäidik, mis mõõdab otse radika küljest temperatuuri- see ei ole jahutusvedeliku temperatuur. Selle pärast ka seisma jäädes, kui tuul enam ei jahuta see temperatuur tõuseb, mis viis mu mõtteni, et äkki peaks ventikas tööle minema :roll:
Kuna mul seal originaal süütelukku pole, vaid on/off nupp siis ma pole kindel kuidas see elektri osa üldse toimib või kuidas toimima peaks.


will111
Postitusi: 5362
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 396 korda

Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito

Lugemata postitus Postitas will111 »

oot mismis, mille temperatuuri sa sealt siis mõõdud, õhu??? sel juhul on sul sõites mootor kohe kindlasti liiga kuum sest see andur ei mõõda küll õiget tempi, õigest kohast.

ventikas läheb või ei lähe tööle ainult originaalanduri signaalist. see on otsapidi jahutusvedeliku sees, tõenäoliselt kuskil radika küljes. mitte millegi muu temperatuuri ei oleks mõtet mõõta sest ventika käimalülitamise ainuke efekt on nimelt radikat läbiva jahutusvedeliku tempi kontrollimine.


morse
Postitusi: 1436
Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
Tänanud: 280 korda
Tänatud: 225 korda

Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito

Lugemata postitus Postitas morse »

Ma DRZi täpselt ei tunne aga ma usun, et radika küljes on kahe klemmiga tempi andur. Ja tavapärane oleks, et kui andurisse minevad juhtmed omavahel kokku ühendada, siis hakkab vent käima.

Kui DRZi wiring diagrami siia postitaksid, siis saaks täpsemalt järgi vaadata. Kui otsustad katsetada ja kaitsmed läbi lased (eeldame, et seal veel on kaitsmed), siis pead küll vist Kauksi jäätiseputkast uusi küsima :D

Muidu ma olen DRZiga sõitnud. Lõbus pill. Kuidagi mõnusalt lihtne on juhtida.

Kasutaja avatar

Teema algataja
tito
Postitusi: 741
Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
Tsikkel: Suzuki DR-Z
Tänanud: 126 korda
Tänatud: 63 korda

Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito

Lugemata postitus Postitas tito »

No nagu ma rääkisin on kelladeplokk kaasajastatud ja seal pole temperatuuri näidikut (vist)

86712092-A44D-408B-B859-04C37EFB1DAA.jpeg

Selle asemele on pandud sihke asi

08C78B96-32D7-4714-8858-A6B4C06690F7.jpeg

(Ma tean pasa pilt :) )
Selle ots on tuimalt radikapõlve vahele keeratud

B1ADE81A-D74C-4063-A2B3-140330D58B5F.jpeg
morse kirjutas: 21 Aug 2020, 17:54

Ma DRZi täpselt ei tunne aga ma usun, et radika küljes on kahe klemmiga tempi andur. Ja tavapärane oleks, et kui andurisse minevad juhtmed omavahel kokku ühendada, siis hakkab vent käima.

Kui DRZi wiring diagrami siia postitaksid, siis saaks täpsemalt järgi vaadata. Kui otsustad katsetada ja kaitsmed läbi lased (eeldame, et seal veel on kaitsmed), siis pead küll vist Kauksi jäätiseputkast uusi küsima :D

Muidu ma olen DRZiga sõitnud. Lõbus pill. Kuidagi mõnusalt lihtne on juhtida.

Nii on, seal kahe klemmiga andur radika küljes

061B5446-C616-43C1-9AF0-50BA8683F299.jpeg

Ma miskit totaalset maha põletada ei plaani :D
Sõita selle pilliga on tõesti vahva ja juhtimine imelihtne, täna täiesti kaifisin sellega kurvilisel Rannapungerja-Tudu lõigul 👍


morse
Postitusi: 1436
Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
Tänanud: 280 korda
Tänatud: 225 korda

Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito

Lugemata postitus Postitas morse »

tito kirjutas: 21 Aug 2020, 19:19

Nii on, seal kahe klemmiga andur radika küljes
061B5446-C616-43C1-9AF0-50BA8683F299.jpeg
Ma miskit totaalset maha põletada ei plaani :D

Nüüd peadki moel või teisel veenduma, kas vendi vooluring toimib. See isearetatud tempinäidik õnneks ei mängi siin rolli, nii et ta võib seal ju olla kah, kui juba keegi niimoodi paigaldas...

Mõõda sellele kahe kaabliga originaal andurile peale tulevad juhtmed ära. Ma arvan, et kui süüte sisse paned, siis ühele otsale tuleb peale +12V ja teisele mitte midagi. Ja loogiline oleks, et kui sellele teisele otsale 12V sisse lased, hakkab vent käima.

Mõõtmine ei ole ohtlik, kaablite kokku ühendamisel võid küll amprihaisu saada, kui ma siin millegagi eksin. Otsi Wiring Diagram välja.

Edu!

Kasutaja avatar

Teema algataja
tito
Postitusi: 741
Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
Tsikkel: Suzuki DR-Z
Tänanud: 126 korda
Tänatud: 63 korda

Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito

Lugemata postitus Postitas tito »

Täna siis idast tagasi koju, hooldasin 35,5 h keti ära, ning pesin ära ja õlitasin õhufiltri.
Mul ennem selle mootoriõli vahetuse juures jäi märkimata, et kaane mutrid käivad kinni 11Nm, raami õlipunn 18 Nm ja karteri punn 21Nm

Kasutaja avatar

Teema algataja
tito
Postitusi: 741
Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
Tsikkel: Suzuki DR-Z
Tänanud: 126 korda
Tänatud: 63 korda

Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito

Lugemata postitus Postitas tito »

morse kirjutas: 22 Aug 2020, 13:48

Nüüd peadki moel või teisel veenduma, kas vendi vooluring toimib. See isearetatud tempinäidik õnneks ei mängi siin rolli, nii et ta võib seal ju olla kah, kui juba keegi niimoodi paigaldas...

Mõõda sellele kahe kaabliga originaal andurile peale tulevad juhtmed ära. Ma arvan, et kui süüte sisse paned, siis ühele otsale tuleb peale +12V ja teisele mitte midagi. Ja loogiline oleks, et kui sellele teisele otsale 12V sisse lased, hakkab vent käima.

Mõõtmine ei ole ohtlik, kaablite kokku ühendamisel võid küll amprihaisu saada, kui ma siin millegagi eksin. Otsi Wiring Diagram välja.

Edu!

Nii oli, mõõtsin ära, otsad kokku ja käis. Panin siis pilli tiksuma, igaks petteks panin lähedale käe ulatusse, kompressori ja venditoru, ning tegin loomse katse- andur rakendub ja vent läheb käima, kui see lisaks pandud termomeeter näitab 100 kraadi, siis ventikas jahutab 90 neni ja siis jääb vakka. Ju ma siis pole üldse pähe andnud ja seda ventikat töötamas see pärast polegi näind :D
Täna käisin ostsin uue bensufiltri ka Polispordi satsist.

DF33F44D-4AC0-4837-BB0C-A0DE9E2180BD.jpeg

will111
Postitusi: 5362
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 396 korda

Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito

Lugemata postitus Postitas will111 »

need ei lähe tööle mitte pähe andmisest vaid kohapeal tiksutamisest või väga aeglaselt kuskil nikerdamisest. ma kuulsin oma tsiklil esimest korda ventikat mõned päevad tagasi kui ühel territooriumil umbes nii 10kmh ringi olin kruisinud mingi 5 minutit

Kasutaja avatar

Teema algataja
tito
Postitusi: 741
Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
Tsikkel: Suzuki DR-Z
Tänanud: 126 korda
Tänatud: 63 korda

Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito

Lugemata postitus Postitas tito »

will111 kirjutas: 24 Aug 2020, 21:16

need ei lähe tööle mitte pähe andmisest vaid kohapeal tiksutamisest või väga aeglaselt kuskil nikerdamisest. ma kuulsin oma tsiklil esimest korda ventikat mõned päevad tagasi kui ühel territooriumil umbes nii 10kmh ringi olin kruisinud mingi 5 minutit

No mul algas paanika sellest,et tiksun alati kodu teel 1-2 käiguga gaas maas 200-300 meetrit, et naabritega kuidagigi läbi saada. :D
Ja kord jäi lihtsalt seisma jäädes silma see pea 100 temperatuur, sealt see pall veerema hakkas, aga tundub, et mõtlesin üle ja tundub, et kõik toimib :roll:


will111
Postitusi: 5362
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 396 korda

Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito

Lugemata postitus Postitas will111 »

seni kuni natuke kiirust on, käib ikka mingi tuul radikast läbi. muidugi päris sellise keskmise jooksusammu kiirusega tiksuda tõesti ei soovitaks. pane ikka pigem 3-4 käik ja lase sealt naabritest pigem natuke kiiremini mööda. eks pöörded ole ikka umbes samad ning lärmi osas pole ka suurt vahet kui nagunii praktiselt gaasi ei keera.
kiirus juba kasvõi 30-40 on siis vaevalt, et jahutamisega mingeid probleeme tekib. minul krossikal ega sm rattal kummalgi ventikat ei ole ning alati kui on kuskil tarvis mingi pisut pikem igav ja sirge lõik mõne tee peal sõita siis läheb kõige kõrgem käik sisse ja töristan ära mingi 50-60'ga

Kasutaja avatar

Teema algataja
tito
Postitusi: 741
Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
Tsikkel: Suzuki DR-Z
Tänanud: 126 korda
Tänatud: 63 korda

Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito

Lugemata postitus Postitas tito »

Pole mitu päeva sõitnud, täna siis törtsutasin pisut. Muidugi ilm ka jahe jms. aga proovisin siis suurema käiguga ja kiiremini kodutänava finaali teha... miski 80 peale tõusis libaanduri järgi- ütleme et oli kasu 👍
Pusisin Biltema puki kallal täna- aus pukk mis maksis alla 30 euri on olnud mu kõikide rataste jaoks pisut kõrge ja ei saa ennast nikastamata alla ratastele normaalselt.
Võtsin 2cm umbes maha

79FF8479-B7D7-420E-8FF3-FD89D75ED0FF.jpeg

Aga pean veel tsipa töötlema, u 1,5 cm oleks bro...

F40FC100-08DB-44E9-AABA-336EAA8C4A6B.jpeg

Võrri alla läks juba ilusti :)

Kasutaja avatar

Teema algataja
tito
Postitusi: 741
Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
Tsikkel: Suzuki DR-Z
Tänanud: 126 korda
Tänatud: 63 korda

Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito

Lugemata postitus Postitas tito »

Täna siis jälle proovisin kodu teel majade vahel kõrgema käigu ja suurema hooga, seisma jättes oli lagi 84 kraadi- see ikka väga okey. Tänud Will tipi eest :bsmile:

2C979FDC-8C6A-4D93-891B-B56D8BD55E98.jpeg

Tegin väikse hamba sisse ja vupstigi ratas pukil :)

8CE223D2-18A6-4E03-AD6C-9A81CA73210D.jpeg

jooks5
Postitusi: 15
Liitunud: 17 Okt 2014, 23:31
Tsikkel: DRZ-400S(M)
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 9 korda

Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito

Lugemata postitus Postitas jooks5 »

Ega ei tea millise KTM-i esikahvel seal on? USD amort teeb ikka palju moodsamaks :)
E mudel peaks passis ikkagi E olema, tehasest pooliku sabaraamiga, plastikust paagiga, ilma ventikata, Keihini karpaga, kangema nukaga, ilma auto-dekompressioonita, kõrgema surveastega ja jämedama sumpaga. Vähemalt nii tundub enda omaga võrreldes :)
Kui juba tehtud pole siis käi hooratta poldid keermeliimiga üle - kipuvad lahti kerima ennast. Ühel rattal tegin ennetavalt ära, teisel sain õnneks kiirelt aru kui juhtus.
Jõudu!

Kasutaja avatar

Teema algataja
tito
Postitusi: 741
Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
Tsikkel: Suzuki DR-Z
Tänanud: 126 korda
Tänatud: 63 korda

Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito

Lugemata postitus Postitas tito »

jooks5 kirjutas: 29 Aug 2020, 17:32

Ega ei tea millise KTM-i esikahvel seal on? USD amort teeb ikka palju moodsamaks :)
E mudel peaks passis ikkagi E olema, tehasest pooliku sabaraamiga, plastikust paagiga, ilma ventikata, Keihini karpaga, kangema nukaga, ilma auto-dekompressioonita, kõrgema surveastega ja jämedama sumpaga. Vähemalt nii tundub enda omaga võrreldes :)
Kui juba tehtud pole siis käi hooratta poldid keermeliimiga üle - kipuvad lahti kerima ennast. Ühel rattal tegin ennetavalt ära, teisel sain õnneks kiirelt aru kui juhtus.
Jõudu!

Vanema sx oma, kahjuks ei tea täpsemalt, aga sõidab auklikul teel nagu unistus.
Siis vist ikka nagu passis on, sest mul metallist paak ja ventikas, samas ei pruugi ju see originaal olla.
Hooratta poldid vaatan üle :bsmile:
Kust sa endale SM veljed sebisid?


jooks5
Postitusi: 15
Liitunud: 17 Okt 2014, 23:31
Tsikkel: DRZ-400S(M)
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 9 korda

Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito

Lugemata postitus Postitas jooks5 »

400E mudeliga sain kaasa mingid Husqvarna supermoto veljed. 400S mudelile sebis ratta eelmine omanik originaal 400SM veljed. Originaale on kindlasti mugavam vahetada, kuna ei pea vahepuksidega möllama + kettaid ja hammakat saab vajadusel enduro velgedega swappida.
Kui sinu rattal ikkagi S mudeli Mikuni BSR36, siis on sul parim upgrade veel ees :) . Keihini FCR39/41 või kiirenduspumbaga Mikuni TM40 äratavad selle mootori alles korralikult üles :wink:


morse
Postitusi: 1436
Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
Tänanud: 280 korda
Tänatud: 225 korda

Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito

Lugemata postitus Postitas morse »

FCR on äge jah! LC4de peal olen seda kogenud.

Kasutaja avatar

Teema algataja
tito
Postitusi: 741
Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
Tsikkel: Suzuki DR-Z
Tänanud: 126 korda
Tänatud: 63 korda

Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito

Lugemata postitus Postitas tito »

Tänud soovituste eest, hoian turul nüüd silma peal- karpadel ka :)
Täna avastasin Lätis enduro veljed müügist, tea kas mul on neid vaja, aga SM velje koostamiseks puudu vaid tagaratta pöid ja kodarad :D

Kasutaja avatar

Teema algataja
tito
Postitusi: 741
Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
Tsikkel: Suzuki DR-Z
Tänanud: 126 korda
Tänatud: 63 korda

Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito

Lugemata postitus Postitas tito »

Sain täna SMX ist Moose Racingu cnc rummuga 22 mm võllile ja 17x3.5” Excel pöiaga esiratta. Kuna mu rattal enivei KTM i prillid ja amordid, siis võiks ju arvata, et alla panek lebo :)

D13FC464-6BCD-4ECD-A0DA-21ADE1C8FF1F.jpeg

On veel tubelessiks tehtud :wink:

Kasutaja avatar

Teema algataja
tito
Postitusi: 741
Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
Tsikkel: Suzuki DR-Z
Tänanud: 126 korda
Tänatud: 63 korda

Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito

Lugemata postitus Postitas tito »

Kuna ma siin eile ennast premeerisin, siis naise tungival soovil lõpetasin täna koridoris põrandaliistude paigalduse :)
Liistud pandud, kõht täis, suundusin eile osteldud veljega garaazi mängima ja üks tagasilöök teise järel tabas mind.
Okey, päris täpselt ma ei teadnud, mis pilli alt mu esiosa USD sats pärineb, müüa väitis et vana SX ja muud ma ei teadnud. Inspekteerides enne ostu ratast, siis ma amordilt ühe saemärgi leidsin ja rohkem teemasse ei süübind.

4B85E5B1-7CBA-447A-B983-BA3AF4DEF75F.jpeg

Nüüd kui SMX endale selle sm esiratta ostsin arvasin et pean ainult pidurikettaga tegelema, sest nihik rääkis soravas keeles aukude erinevusest rummudel. Aga nüüd tuleb veel välja on mul ma ei tea mis looma esiosa ja hoiab see velge all 22 mm võlli asemel 20 mm võlliga. Vähe sellest, ma olen täiega segaduses veel selle paiknemisest. Nimelt on ratas all 10 mm liiga ühele poole :roll:

A9C1F90F-1647-4516-8AA0-FCA996690F94.jpeg
9F614081-6F6A-46CE-B8A4-EAF79AE09B22.jpeg

Kuna ma niikuinii pean pukse sebima hakkama, siis kas peaks puksiga selle velje keskele ajama või peaks kodaratega selle paika ajama (help)
Positiivse poole pealt sai kivikaitsmed ees võetud ja sodist puhastatud :)

Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6693
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: XV1900
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 672 korda
Tänatud: 430 korda

Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito

Lugemata postitus Postitas yeekim »

Velg puksidega keskele, võll uute laagritega.

edu

Saadetud kettaga lauatelefonist!

Tort
Postitusi: 2030
Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 170 korda

Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito

Lugemata postitus Postitas Tort »

Kodaratega 1cm ajada on ilmselt top1 kehv idee.

Kasutaja avatar

Teema algataja
tito
Postitusi: 741
Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
Tsikkel: Suzuki DR-Z
Tänanud: 126 korda
Tänatud: 63 korda

Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito

Lugemata postitus Postitas tito »

yeekim kirjutas: 06 Sept 2020, 19:34

Velg puksidega keskele, võll uute laagritega.

edu

Vist muud ei jää üle jah :bsmile:

Tort kirjutas: 06 Sept 2020, 20:04

Kodaratega 1cm ajada on ilmselt top1 kehv idee.

5 mm ühelt poolt maha ja 5 mm teisele poole juurde, iseenesest väga ulme pole :roll:

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”