Veider rehvide kulumine

Kasutaja avatar

Snowhite
Mode
Postitusi: 881
Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
Tsikkel: 1260MS-e, 500EXC
Asukoht: Tallinn, Harku
Tänanud: 20 korda
Tänatud: 34 korda
Kontakt:

Re: Veider rehvide kulumine

Lugemata postitus Postitas Snowhite »

1)Kontrolli oma vedrustuse seaded üle ja oma sõiduvõime kontrolliks pane esimesele amordile näiteks vits külge ja vaata, kuipalju käigust Sa suudad ära kasutada pidurdustel.
2) Selle rehviga selle ratta all võiks rõhk olla tänaval sõites mitte üle 27psi. See mõõtmine tehakse külmalt - mitte päikse käes seisnud rattal või just sõidust tulnud vaid selliselt, et rehvid on õhutemperatuuril.
3) "tulised rehvid" on subjektiivne väljend ja ei kuulu arutlusele. võta laser mõõtur ja kontrolli, mis on rehvi temperatuur keskosas silica seguga ja äärtes süsiniku rikkal osal (normaalne sellel rehvil on servades 70-75 C).
4) 600km tänaval sõites kui saab rehv otsa, siis on tegemist kas äärmiselt stop and go rapsimisega või on midagi seadest paigast ära. Nende rehvidega saab ka intermediate kiirusel palju rohkem sõita.
5) Sinna kõrvale võiksid näidata ka esimese seisu.

Pilt

Reisirataste ettevalmistus, vedrustuse seadistus ja ümberehitus, hooldus ja tehniline tugi/koolitus.
http://www.vugtec.com
Porganditele tehnilist abi ja hooldust saab ka!

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Rehvid, rehvid, rehvid”