Sidesüsteemid mootorrattal

Kõik mis puudutab mootorratta sõiduks vajalikku varustust. Nii seda, mis mootoratturile selga käib, kui ka seda, mis usinad tsiklistid oma rataste külge kruvivad. Mootorratturi kiivrid, kindad saapad ja joped. Räägi mootorratturitega.

Moderaator: Moded


Tonis_T
Postitusi: 147
Liitunud: 03 Dets 2012, 10:05
Tsikkel: GSF1250SA
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 14 korda

Re: Sidesüsteemidest rattal

Lugemata postitus Postitas Tonis_T »

sepp kirjutas:

nii ITmehed ja muidu keemikud!
mis see tänasel päeval kõige kõvem asi on?
kõige suurema leviga ja mis sobiks ka lahtisele kiivrile?
Cardo Scala Rider G9X ??

Sena S20 on ka asi mida vaadata kui kõige kõiget tahta.

Kasutaja avatar

boob
Mode
Postitusi: 758
Liitunud: 13 Mai 2006, 11:30
Asukoht: 5013912
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 5 korda

Re: Sidesüsteemidest rattal

Lugemata postitus Postitas boob »

Macintosh kirjutas:

...
Aga kui on vaja pikemat ulatust, kui nähemiskaugus, siis on ainuke valik käsiraadiojaam .

Käsiraadiojaamaga saab küll kaugemale rääkida, aga mugavus on olematu. Cardo G4'ga olen suhelnud korduvalt üle nägemiskauguse kui antennid väljas ja mägesid ning metsa vahel pole.

Kasutaja avatar

sepp
Postitusi: 3828
Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
Asukoht: Keila - Tallinn
Tänanud: 161 korda
Tänatud: 88 korda

Re: Sidesüsteemidest rattal

Lugemata postitus Postitas sepp »

Macintosh kirjutas:

Minu isiklikud eelitused suure levi nõude korral oleks (tähtsuse järjekorras):

  1. Sena SMH10 (Motodepoo) - ülimugav kasutada, töökindel, lollikindel
  2. Midland BT Next Conference (Tehnoturg) - väikeste mõõtmetega, mugav kasutada
  3. Cardo Scala Rider G9X (vajalik.ee) - lahe tehnoloogia, mobiiliapp, imelised lisavõimalused

Nimekirjast jääb välja tegelikult veel kaks asja:
* Sena S20 - pole kahjuks Eestis veel saadaval, muidu oleks Nr. 1 - http://goo.gl/j3lX5s

  • Interphone F5 - Isiklik kogemus puudub, ei saa seetõttu soovitada aga hinnagud on väga kiitvad - http://goo.gl/MPMNLc

Aga kui on vaja pikemat ulatust, kui nähemiskaugus, siis on ainuke valik käsiraadiojaam .

vähemalt kirjade järgi on neil peaaegu 50% leviulatuse vahe... senal ja cardol


eerikkarts
Postitusi: 631
Liitunud: 24 Juun 2009, 23:35
Tsikkel: Yamaha SuTenöör (XTZ900) 5PS

Re: Sidesüsteemidest rattal

Lugemata postitus Postitas eerikkarts »

Niisiis kasutasin aasta otsa Scala cardot ja nüüd Gruusia reisiks otsustasime panna Sena SMH10.
Ja ikkagist + punktid annan Senale võreldes Scalaga

  1. Helikvaliteet, eriti muusika kuulamisel!
  2. Helikvaliteet vestlusel, suurepärana mürasummutus! 140-150kmh sõites püstise asendiga matka enduurol vestlus oli täiesti adekvaatne!
    Scalal kostis väga hästi sisse tuule müra ja vestlusel häiris oluliselt!
  3. Suurepärane helikvaliteet telefoni kõnel, 100km/h sõites vastaspool ei saagi arugi et sa sõidad.
  4. Aku kestvus 14h sõidupäevad ei olnud probleem! Pealegi kui aku tühjaks saab siis seadet saab laadida samal ajal kasutades seda!
  5. Käsitlemise lihtsus, Gruusia mägisel ja kurvisel teel kui otsevaade kadus, tihti katkes ühendus mis taastus koheselt kui levisse ilmus. Väga oluline pluss sest seal neid kurve võttes hea tempoga tõesti ei olnud aega käega vehkida seal kõrva juures ja seadmel nuppe vajutada. Scalal oli see kõige häirivam.

Samas oli ka miinuseid:

  1. Mingil põhjusel läks vahest BlueTooth ühendus hapuks mobiiliga. Ei saanud telefoni vastu võtta kuigi kuulsin sissetulevat kõnet. Ja sõbra android telefoniga oli sama jama. Kiire boot parandas olukorra. Kuid oli mõneti häiriv. Scala oli laitmatu mobiili ühendusega.
  2. Tihedad raadio häired ca 5sek'ised. See ei olnud eriti häiriv kuid siiski neid esines, me süüdistasime võimsate raadiojaamadega rekkaid. Mägises adzaarias sõites kus tsivilisatsioon polnud eriti kohale jõudnud olid raadiohäired olematud. Scalal olid ka mõnisekundises harvemad katkestused kuid scala jäi tummaks seevastu seenal oli kuulda kui vastaspool rääkis kuid tugeva häirega
  3. Sena läks lolliks kui vastaspool üritas mitmeid kordi kärsitult side püsti saada ja sinu seade oli kas väljas või hõivatud kõnega. Pärast seda ühendust ei saanudki püsti enne kui mõlemad seadmed bootida. Siit saime targemaks et üks vajutus korraga ja kannatlikult ootad mis seade vastu ütleb.

Väike kokkuvõte siis mu kogemusest. Minu eelistus läheb Senale. Raadiot ma ei kuula naguinii eriti, seega scala'l ei näe olulist eelist. Samas scala on levinum ja võimaldab rohkem ühendusi. Kui sena võimaldaks max 8 ühendust oleks suurepärane seade.
900m vahemaa ei häirinud kusagil, seega ei pannud seda ka oluliseks miinuseks võrreldes scalaga, ega see scala ei hiilanud ka side ulatusega, ikkagist vaja silmsidet ratturiga, kui vaateväljast kadunud kaob ka side.

Ja nii see Yamaha XT900Z FI (SuperTenere) sündiski:
http://www.super-tenere.net/forum/xtz75 ... -xt900z-fi

5Okuus856üheksa
Kasutaja avatar

tiam
Postitusi: 93
Liitunud: 18 Aug 2009, 22:03
Tsikkel: DR800 / SE300R
Asukoht: Harjumaa Harku vald

Re: Sidesüsteemidest rattal

Lugemata postitus Postitas tiam »

eerikkarts kirjutas:

Niisiis kasutasin aasta otsa Scala cardot ja nüüd Gruusia reisiks otsustasime panna Sena SMH10.
Ja ikkagist + punktid annan Senale võreldes Scalaga

  1. Helikvaliteet, eriti muusika kuulamisel!
  2. Helikvaliteet vestlusel, suurepärana mürasummutus! 140-150kmh sõites püstise asendiga matka enduurol vestlus oli täiesti adekvaatne!
    Scalal kostis väga hästi sisse tuule müra ja vestlusel häiris oluliselt!
  3. Suurepärane helikvaliteet telefoni kõnel, 100km/h sõites vastaspool ei saagi arugi et sa sõidad.
    ...

Mis tüüpi kiivriga?

Kasutaja avatar

villy
Postitusi: 1064
Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
Tsikkel: KTM690, TM300
Asukoht: Tallinn, Pääsküla
Tänanud: 187 korda
Tänatud: 116 korda

Re: Sidesüsteemidest rattal

Lugemata postitus Postitas villy »

Tuulemüra kostvus vestluskaaslaselt oleneb ka suuresti kuskohas su kaaslase mikrofon on. Kui mikrofon panna vaiksesse kohta kiivris, on palju parem. Lahtise kiivri puhuks oli Senal vist kate sõidusuunas olevale avale mikrofonis, kuidas toimib, ei oska kommenteerida.

Kasutaja avatar

oojamaa
Postitusi: 133
Liitunud: 10 Sept 2012, 22:53
Tsikkel: Honda Varadero XL1000V '07
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 28 korda
Tänatud: 24 korda
Kontakt:

Re: Sidesüsteemidest rattal

Lugemata postitus Postitas oojamaa »

eerikkarts kirjutas:

Samas oli ka miinuseid:

  1. Mingil põhjusel läks vahest BlueTooth ühendus hapuks mobiiliga. Ei saanud telefoni vastu võtta kuigi kuulsin sissetulevat kõnet. Ja sõbra android telefoniga oli sama jama. Kiire boot parandas olukorra. Kuid oli mõneti häiriv. Scala oli laitmatu mobiili ühendusega.

Kohtasin sama probleemi Sena SMH5 ja HTC Sensation XE Android telefoniga. Alguses alati "restartisin" Senat teda sisse/välja lülitades, kuid hiljem avastasin, et Bluetoothi uuesti korda saamiseks piisab ka sellest kui korra Sena peal olevat punast nuppu vajutada. Punase nupu peale hakkavat Sena uuesti omaltpoolt Bluetooth ühendust looma telefoniga ning selle tegevusega loob ta uuesti korraliku ühenduse.

Mul väljendus probleem selles, et telefonis oleva Sygic navitarkvara häälkäsklused ei jõudnud vahepeal enam kiivrisse. Androidi telefon ja kiiver kaotasid omavahel ühendust, kuigi telefon näitas alati, et "Bluetooth connected".

Kasutaja avatar

villy
Postitusi: 1064
Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
Tsikkel: KTM690, TM300
Asukoht: Tallinn, Pääsküla
Tänanud: 187 korda
Tänatud: 116 korda

Re: Sidesüsteemidest rattal

Lugemata postitus Postitas villy »

Kasutan SMH-10-t ja siiamaani pole mure olnud. Telefoniks Sony Android. Ise leiab iga kord automaatselt telefoni.. peale telefonil Bluetoothi sisselülitamist ühtegi lisaliigutst tegema ei pea.

Kasutaja avatar

boob
Mode
Postitusi: 758
Liitunud: 13 Mai 2006, 11:30
Asukoht: 5013912
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 5 korda

Re: Sidesüsteemidest rattal

Lugemata postitus Postitas boob »

Smenat pole näinud, aga ei saa mitte Cardo osas kuss olla.

  1. Cardoga olen sõitnud ka palju suuremal kiirusel kui 100kmh ja vastaspool ei usu et ma sõidan tsikliga ja räägin samal ajal telefoniga. See punkt on ikka pigem kinni selles, et mis kiiver sul on ja kus on mikrofon ning palju tuulemüra kiivrisse jõuab.
  2. Cardol lubatakse 13 tundi kõneaega. Pole küll tunde lugenud, aga sõidupäeva kestab ära küll, vähemasti ma ei mäleta korda kus hommikul laetud seade õhtuks oleks tühjaks saanud, pigem unustad seadme laadima panna ja saab järgmisel päeval tühjaks.
  3. Kas Cardo on kasutamise poolest keeruline? Kuidas Sa vaene inimene arvutit küll kasutad? :lol: Ma olen hetkel umbes 5+ aastat Cardot kasutanud ja võibolla on mul seadme kasutamiseks vajalike nuppude vajutamine niivõrd elementaarne, et ei oska viriseda, aga mulle jääb arusaamatuks, miks peaks Gruusia mägistel teedel käega kõrva ääres vehkima ja nuppe vajutama. Enne sõitmist ühendan seadmed ära (kui nad pole varem ühendatud, muidu piisab ainult sisse lülitamisest), sõidan terve päeva ilma nuppe näppimata, kuna ka Cardol taastub side kui leviulatusse teine pool tagasi jõuab, ja õhtul lülitan välja ning panen laadima.
eerikkarts kirjutas:

Niisiis kasutasin aasta otsa Scala cardot ja nüüd Gruusia reisiks otsustasime panna Sena SMH10.
Ja ikkagist + punktid annan Senale võreldes Scalaga

  1. Helikvaliteet, eriti muusika kuulamisel!
  2. Helikvaliteet vestlusel, suurepärana mürasummutus! 140-150kmh sõites püstise asendiga matka enduurol vestlus oli täiesti adekvaatne!
    Scalal kostis väga hästi sisse tuule müra ja vestlusel häiris oluliselt!
  3. Suurepärane helikvaliteet telefoni kõnel, 100km/h sõites vastaspool ei saagi arugi et sa sõidad.
  4. Aku kestvus 14h sõidupäevad ei olnud probleem! Pealegi kui aku tühjaks saab siis seadet saab laadida samal ajal kasutades seda!
  5. Käsitlemise lihtsus, Gruusia mägisel ja kurvisel teel kui otsevaade kadus, tihti katkes ühendus mis taastus koheselt kui levisse ilmus. Väga oluline pluss sest seal neid kurve võttes hea tempoga tõesti ei olnud aega käega vehkida seal kõrva juures ja seadmel nuppe vajutada. Scalal oli see kõige häirivam.
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8784
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: V-Strom 1050DE
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 130 korda
Tänatud: 327 korda
Kontakt:

Re: Sidesüsteemidest rattal

Lugemata postitus Postitas Piipz »

Mina sõitsin kõige esimese Cardoga ja poollahtise kiivriga (schuberth j1) 150km/h ja sain täiesti normaalselt juttu vesta. Uute Cardodega pole väga katsetanud aga vahepeal on neid juba 7 uut versiooni tulnud ning ei usu, et nüüd kehvemaks läinud on.

  • Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
Kasutaja avatar

sepp
Postitusi: 3828
Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
Asukoht: Keila - Tallinn
Tänanud: 161 korda
Tänatud: 88 korda

Re: Sidesüsteemidest rattal

Lugemata postitus Postitas sepp »

Tonis_T kirjutas:

Sena S20 on ka asi mida vaadata kui kõige kõiget tahta.

Ehk mingid põhjendused/seletused ka juurde?

Kasutaja avatar

boob
Mode
Postitusi: 758
Liitunud: 13 Mai 2006, 11:30
Asukoht: 5013912
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 5 korda

Re: Sidesüsteemidest rattal

Lugemata postitus Postitas boob »

Piipz kirjutas:

Mina sõitsin kõige esimese Cardoga ja poollahtise kiivriga (schuberth j1) 150km/h ja sain täiesti normaalselt juttu vesta. Uute Cardodega pole väga katsetanud aga vahepeal on neid juba 7 uut versiooni tulnud ning ei usu, et nüüd kehvemaks läinud on.

Sinult ostetud Cardo on mul siiani kasutusel, ainult kiivrisse käiv kraam sai uus ostetud. Töötab siiani kenasti, ainult aku peab tunnikese vähem kui uuel.


Tonis_T
Postitusi: 147
Liitunud: 03 Dets 2012, 10:05
Tsikkel: GSF1250SA
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 14 korda

Re: Sidesüsteemidest rattal

Lugemata postitus Postitas Tonis_T »

sepp kirjutas:
Tonis_T kirjutas:

Sena S20 on ka asi mida vaadata kui kõige kõiget tahta.

Ehk mingid põhjendused/seletused ka juurde?

Ei oska mingit adekvaatset põhjendust küll välja pakkuda kui mitte just üldine info.
Siiani oli Sena smh10 sena parim toodang. Just mõned nädalad tagasi jõudis müüki Sena uus tipp mudel Sena S20: omab antenni, pikem sidekaugus, raadio, võib paaritada suvalise firma sinihamba com seadmega jne jne.
Lähemalt võib lugeda kas sena kodulehelt või siis foorumitest kasutajate kogemusi, kes seadme juba kätte saanud on. Näiteks siit: http://www.advrider.com/forums/showthre ... 43&page=27

Kuna erinevate firmade tippmudelid on üsna sarnaste omadustega, põhiline vahe on interfeisis, tootjapoolses toes jm sarnased asjad, siis arvasin, et võiks uut senat ka mainida, et ka see võrdlusesse lisada.
Isiklikud kogemused puuduvad.


henrij
Postitusi: 167
Liitunud: 09 Mär 2011, 12:46
Tänanud: 1 kord

Re: Sidesüsteemidest rattal

Lugemata postitus Postitas henrij »

Eelmisele lisaks, et

Smh10 üks viimaseid uuendusi andis ka võimaluse paaritada suvaliste intercomidega. Mingi odava hiinlasega paartitades toimis asi igal juhul probleemideta.


eerikkarts
Postitusi: 631
Liitunud: 24 Juun 2009, 23:35
Tsikkel: Yamaha SuTenöör (XTZ900) 5PS

Re: Sidesüsteemidest rattal

Lugemata postitus Postitas eerikkarts »

tiam kirjutas:
eerikkarts kirjutas:

Niisiis kasutasin aasta otsa Scala cardot ja nüüd Gruusia reisiks otsustasime panna Sena SMH10.
Ja ikkagist + punktid annan Senale võreldes Scalaga

  1. Helikvaliteet, eriti muusika kuulamisel!
  2. Helikvaliteet vestlusel, suurepärana mürasummutus! 140-150kmh sõites püstise asendiga matka enduurol vestlus oli täiesti adekvaatne!
    Scalal kostis väga hästi sisse tuule müra ja vestlusel häiris oluliselt!
  3. Suurepärane helikvaliteet telefoni kõnel, 100km/h sõites vastaspool ei saagi arugi et sa sõidad.
    ...

Mis tüüpi kiivriga?

Minul on Schuberth C3 ja sõbral C2. Scala mikker oli samas kohaks kus ka Senal kuid müra kostus paremini sisse

boob kirjutas:

Smenat pole näinud, aga ei saa mitte Cardo osas kuss olla.

  1. Cardoga olen sõitnud ka palju suuremal kiirusel kui 100kmh ja vastaspool ei usu et ma sõidan tsikliga ja räägin samal ajal telefoniga. See punkt on ikka pigem kinni selles, et mis kiiver sul on ja kus on mikrofon ning palju tuulemüra kiivrisse jõuab.
  2. Cardol lubatakse 13 tundi kõneaega. Pole küll tunde lugenud, aga sõidupäeva kestab ära küll, vähemasti ma ei mäleta korda kus hommikul laetud seade õhtuks oleks tühjaks saanud, pigem unustad seadme laadima panna ja saab järgmisel päeval tühjaks.
  3. Kas Cardo on kasutamise poolest keeruline? Kuidas Sa vaene inimene arvutit küll kasutad? :lol: Ma olen hetkel umbes 5+ aastat Cardot kasutanud ja võibolla on mul seadme kasutamiseks vajalike nuppude vajutamine niivõrd elementaarne, et ei oska viriseda, aga mulle jääb arusaamatuks, miks peaks Gruusia mägistel teedel käega kõrva ääres vehkima ja nuppe vajutama. Enne sõitmist ühendan seadmed ära (kui nad pole varem ühendatud, muidu piisab ainult sisse lülitamisest), sõidan terve päeva ilma nuppe näppimata, kuna ka Cardol taastub side kui leviulatusse teine pool tagasi jõuab, ja õhtul lülitan välja ning panen laadima.
eerikkarts kirjutas:

Niisiis kasutasin aasta otsa Scala cardot ja nüüd Gruusia reisiks otsustasime panna Sena SMH10.
Ja ikkagist + punktid annan Senale võreldes Scalaga

  1. Helikvaliteet, eriti muusika kuulamisel!
  2. Helikvaliteet vestlusel, suurepärana mürasummutus! 140-150kmh sõites püstise asendiga matka enduurol vestlus oli täiesti adekvaatne!
    Scalal kostis väga hästi sisse tuule müra ja vestlusel häiris oluliselt!
  3. Suurepärane helikvaliteet telefoni kõnel, 100km/h sõites vastaspool ei saagi arugi et sa sõidad.
  4. Aku kestvus 14h sõidupäevad ei olnud probleem! Pealegi kui aku tühjaks saab siis seadet saab laadida samal ajal kasutades seda!
  5. Käsitlemise lihtsus, Gruusia mägisel ja kurvisel teel kui otsevaade kadus, tihti katkes ühendus mis taastus koheselt kui levisse ilmus. Väga oluline pluss sest seal neid kurve võttes hea tempoga tõesti ei olnud aega käega vehkida seal kõrva juures ja seadmel nuppe vajutada. Scalal oli see kõige häirivam.

Palun vabandust et tegin su lemmik seadme maha. Kuid mul on kontkreetne võrdlusmoment! Ei taha kedagi samas ümberveenda, igaüks valib ise.
Igatahes ma veel katsetan järele selle Sena Scala paaritamise järgi ja kui on adekvaatne nii vahemaa osas kui ka kvaliteedi osas läheb scala müüki!
Meil ei kestnud scala pikka päeva! Ja poogen sellega, aga sa ei saa laadida ja samal ajal kasutada scalat aga tihtipeale päeva lõpus kuskil pimedas sõites just ongi side kõige tähtsam.
Aga Scala ei taasta ühendust nui pooleks, ma ei tea aga loll ka pole arvuti käsitlemises ja pole seadistuses näinud mingit konfi selles osas. Kuid fakt, seda seaded näperdasin ma alati rohkem kui teist. Ma ei tea ehk miski viimane firmware oli asja parandanud. Kuid Sena hakkab piiksuma nimelt kord 2sek jooksul, mis signaliseerib et kasutaja on levist väljas ja ta ootab ka 5min kuni ühendus taastub. Ma ei räägi lühiajalistest katkemistest!
Adekvaatse vestluse all mõtlesin seda et suurel kiirusel sa ei lõuga mikrisse kuna sind ei kuulda ei küsi üle korduvalt asju tuulemüra pärast jne. Räägitud saab ka suurematel kiirustel, iseasi kui mugavalt!

Ja nii see Yamaha XT900Z FI (SuperTenere) sündiski:
http://www.super-tenere.net/forum/xtz75 ... -xt900z-fi

5Okuus856üheksa

isandpauk
Kaupmees
Postitusi: 191
Liitunud: 09 Aug 2005, 00:27

Re: Sidesüsteemidest rattal

Lugemata postitus Postitas isandpauk »

Kõiki Cardo Scala Rider sideseadmeid saab sõidu ajal laadida välja arvatud G9. Selle eelkäija G4 ja järeltulija G9X mudeliga töötab asi kenasti. Muide, i-fööni omanikele tuli välja Cardo SmartSet rakenduse versioon 1.2 , millega lisandus SHO-1 sidesüsteemi tugi. Androidile oli see juba mõnda aega saadaval.
ps. väga head ülevaated erinevatest sidesüsteemidest on webbikeworldis: http://www.webbikeworld.com/motorcycle-intercoms/

Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 7346
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1076 korda
Tänatud: 1052 korda
Kontakt:

Re: Sidesüsteemidest rattal

Lugemata postitus Postitas Macintosh »

eerikkarts kirjutas:

Igatahes ma veel katsetan järele selle Sena Scala paaritamise järgi ja kui on adekvaatne nii vahemaa osas kui ka kvaliteedi osas läheb scala müüki!
Meil ei kestnud scala pikka päeva! Ja poogen sellega, aga sa ei saa laadida ja samal ajal kasutada scalat aga tihtipeale päeva lõpus kuskil pimedas sõites just ongi side kõige tähtsam.

Isklik kogemus mul pikema kasutusega on nii Sena (SMH10 ja SMH5), kui ka Midland BT Nextiga. Ma räägin päeva pikkusest kasutusest alates 8:00 ja lõpeteades 23:00. Ei õnnestunud minul akut neil tühjaks rääkida. Sena paaritub hästi ja taastab ka ühenduse ilma eraldi jalaga tagumata. BT Next ei kaota ühendust paeaegu üldse - sisuliselt kaob küll otsenähtavuse kadumsie järel kuuldavus ja jääb vaid staatiline müra aga kohe, kui nähtavus taas olemas saad ilma ühtegi nuppu pressimata jälle kaaslasega rääkida.

🧢 👕 🏍 T-särgid, pusad, mütsid ja kingitused mootorratturile . 🚀🚀 🍀 VAATA LÄHEMALT
Kasutaja avatar

tfr
Postitusi: 560
Liitunud: 07 Okt 2003, 12:12
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

Re: Sidesüsteemidest rattal

Lugemata postitus Postitas tfr »

Kevadisel reisil oli meil kamba peale minul SMH10 + kaasreisilistel SMH5 + Midland BT Next. Senat ja Midlandi omavahel paaritada ei õnnestunud, seega suhtlemise osas ei tea, Senad omavahel said igati adekvaatselt hakkama, ka linnas, kui 100% otsenähtavust ei olnud. Aga Midlandi-mees, kes meil kambajuht oli, tegi iga päeva jooksul 3-4 peatust selleks, et oma ühendust restartida, kuna telefon enam hääljuhiseid ei andnud jälle.

TransAlp '02
Kasutaja avatar

boob
Mode
Postitusi: 758
Liitunud: 13 Mai 2006, 11:30
Asukoht: 5013912
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 5 korda

Re: Sidesüsteemidest rattal

Lugemata postitus Postitas boob »

Oh ei, eerikkarts, see ei ole minu lemmikseade :lol: See on lihtsalt vahend suhtlemiseks. Mina lihtsalt tõin välja enda pigem head kogemused Cardoga, mis Sinul paistavad olema kehvemad.
Minu jaoks on Cardo end tõestanud hea asjana, hind on küll uuena G9x ostes natuke kallim kui Smena SMH10'el, kuid kuna minu sõpruskonnas ei kasuta keegi Smenat, vaid kõigil on Cardod, siis siin minu jaoks teema ammendub...

Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 7346
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1076 korda
Tänatud: 1052 korda
Kontakt:

Re: Sidesüsteemidest rattal

Lugemata postitus Postitas Macintosh »

tfr kirjutas:

Kevadisel reisil oli meil kamba peale minul SMH10 + kaasreisilistel SMH5 + Midland BT Next. Senat ja Midlandi omavahel paaritada ei õnnestunud, seega suhtlemise osas ei tea,

Erinevate tootjate seadmete omavaheline suhtlemine on endiselt selline paberil toimiv asi. Paaritamine käib oluliselt teistmoodi kui sama marki seadmete vahel ja tehes peab juhendist näpuga järge ajama ning siiski võib viltu minna. Olen ise järgi proovinud, et paarituvad mõlemat pidi ja on kasutatavad aga muidugi pole see midagi millest koju kirjutada. Lisaks eeldan, et teil polnud kõikidel uusimad tarkavarad sideseadmetesse installitud - nii Senal, kui Midlandil on tulnud välja tonnide viisi uuendusi ja parandusi.

Aga Midlandi-mees, kes meil kambajuht oli, tegi iga päeva jooksul 3-4 peatust selleks, et oma ühendust restartida, kuna telefon enam hääljuhiseid ei andnud jälle.

See on Androidi viga (iPhone ega Win'iga seda pole tuvastatud). Lisaks tasub teada, et igatsugu Androidi mälu optimeerijad kipuvad BT ühendusi tuksi keerama. Varasemates versioonides kippus mul ka ühendust ära kaotama aga värskema tarkvaraga pole seda muret enam täheldanud.

🧢 👕 🏍 T-särgid, pusad, mütsid ja kingitused mootorratturile . 🚀🚀 🍀 VAATA LÄHEMALT
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 7346
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1076 korda
Tänatud: 1052 korda
Kontakt:

Sena S20

Lugemata postitus Postitas Macintosh »

Mul avanes võimalus proovida uut Sena S20 kiivriside komplekti.

Lühikokkuvõte sellest võiks kõlada:
Sena S20 on selline, nagu üks korralik BT headset peab olema. Sena S20 rokib!

Ma ei hakka üles lugema siin kõiki imelisi ja vähemimelisi featuure, kui keegi neid soovib, siis Sena lehel on kõik olemas. Räägin oma (väga positiivsest) kogemusest. Vajamata: ma olen vaimustuses.

Algatuseks leidsin ma, et kõige fantastilisem omadus on häälkäsklused. Pisut kasutanud olen ma hoopis sillas HD Intecom nimelisest featuurist: kaaslase kiivrist ei tule sinu omasse vähimatki tausta ega tuulemüra, kostab vaid selge ja väga arusaadav kõne. Kaassõitja, kellega olen varemgi erinevaid seadmeid proovinud jagas minuga helikvalteedi seisukohta 100%. Teine ülilahe omadus on häälkäsklused, mis lubavad sul väga lihstalt moodustada uusi ühendusi, paaritada teisi seadmeid, helistada, kontrollida aku laetust, kuulata muusikat jms. Piisab kui öelda: "Hello Sena. Intercom three." ja ühendus kolmanda sõitjaga ongi püsti või "Hello Sena. Music" ja muusika hakkab mängima. Sena ei pirtsuta kellegi inglise keele häälduse peale - vahet pole, kas sul on läti või soome aktsent - see lihtsalt töötab.

Aku peab maa ja ilm (eile lõunast saati on seade sisse lülitatud ja ütleb endiselt "Battery level medium" ). Soovi korral saab 8 inimesega "laada" püsti panna, tõsi laada osalised tuleb paika panna millegipärast läbi mobiiliappi. Sena firmamärgina tuntud suur universallnupp on endiselt olemas ning ühendatavate seadmete hulk on muljetavaldav.

Olemas on kohustuslik mobiiliapp aga häälkäskluste olemasolu korral, mis toimivad ka viletsa või vigase inglise keelega ja on võimelised enamus funktsioone aktiveerima on see üsna teisejärguline. Lubatud tööulatus on 2 km aga ma tõesti ei tea, kuidas see saavutatakse, sest nad kõik hakkavad ragisema ca 600 m pealt, S20 pole erand (varasemalt proovitud Midland BT Next 2, Cardo Scala Rider G9, Sena SMH10 ja Sena SMH5). Ühenduse katkedes taastab ta selle ise ilma ratturi sekkumiseta.

Meeldib:

  • heli kvaliteet

  • heli kvaliteet

  • heli kvaliteet (jaa, ma tean, et see on nüüd siin kolmandat korda aga heli kvaliteet on tõesti fantastiline)

  • VOX (häälkäsklused)

  • suure hulga seadmete ühendamisvõimalus (GPS, 2xmobiil, MP3 mängija, raadiojaam)

  • aku pidavus

  • ülilihtne seadmete omavaheline paaritamine

  • audio multitasking

  • lahe disain

Ei meeldi:

  • Seadme liimitav kinnitusalus võiks väiksem olla ja kiivri alaservast üle mitte ulatuda

  • õrn intecomi kaja efekt väiksetele kiirustel (alla 30 km/h)

Kõrvalmärkusena juurde:
kasutan ise igapäevaselt Midland BT Next 2 ja senini olen temaga väga rahul olnud - konkureerib vägagi edukalt kõikide seniste turuosalistega (Cardo, Midland, Sena). S20 proovides tikkus vägisi pähe mõte soovist omaheadset välja vahetada".

PS. Suured tänud Motodepoole, kes Sena S20 proovida andis.
PS2: Kas keegi sooviks minu Midaland BT Next 2 (aasta vanust ja kehtiva garantiiga) kahest peaaegu uueväärset peakomplekti osta?
Täiendus: Midland on müüdud.

🧢 👕 🏍 T-särgid, pusad, mütsid ja kingitused mootorratturile . 🚀🚀 🍀 VAATA LÄHEMALT

Magician
Postitusi: 198
Liitunud: 20 Aug 2008, 11:21
Tsikkel: Triumph Speed Triple 955i

Re: Sidesüsteemidest rattal

Lugemata postitus Postitas Magician »

Kui saladus pole siis palju see maksta võib ja kust seda osta saab? Motodepoo lehelt ma seda ei leidnud.

Delta-Kavrovets 175-Yamaha FZS600-Suzuki SV1000S-CBR1100XX-Triumph Speed Triple 955i
Kasutaja avatar

MOTODEPOO
Kaupmees
Postitusi: 245
Liitunud: 23 Aug 2004, 13:47
Tänatud: 45 korda
Kontakt:

Re: Sidesüsteemidest rattal

Lugemata postitus Postitas MOTODEPOO »

Ei ole veel jõudnud üles panna, esimene väike partii just saabus.

Sena 20S ühese hinnaks 249,00 ja kahene 439,00

Kasutaja avatar

stev666
Postitusi: 998
Liitunud: 03 Mär 2008, 21:48
Tsikkel: SUZUKI M1800R&HondaVTX1800
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 25 korda

Re: Sidesüsteemidest rattal

Lugemata postitus Postitas stev666 »

kuidas selline asi lahtise kiivriga toimib?

dr800 2x
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 7346
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1076 korda
Tänatud: 1052 korda
Kontakt:

Re: Sidesüsteemidest rattal

Lugemata postitus Postitas Macintosh »

Väidetavalt pidi toimima - mikrofon on sellise ehitusega, et helivoog siseneb vaid ühest küljest ja tuul ei tohiks seda mõjutada. Lisaks käib sinna peale veel mikrofoni tuulekate. Arvata on, et kiirused, kus teda mõistlikult kasutada õnnestub on avatud kiivri puhul väiksemad kui kinnise puhul.

🧢 👕 🏍 T-särgid, pusad, mütsid ja kingitused mootorratturile . 🚀🚀 🍀 VAATA LÄHEMALT
Kasutaja avatar

kalle
Postitusi: 720
Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
Tsikkel: Joone all on miskit
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 13 korda
Kontakt:

Re: Sidesüsteemidest rattal

Lugemata postitus Postitas kalle »

Tänud Mac hea ülevaate eest:) Hea teada, et arvestatavaid asju selles vallas on mitu, aga see, et erinevad tootjad vabalt omavahel ei suhtle on küll väga halb uudis, kui see tõesti nii on. Ehk siis lõpuks ostad ikka selle seadme, mida sul sõprade, tuttvate seas rohkem on, mitte selle mida tegelikult tahaks, mis on väga nõme ja miinus sedasorti sideseadmete juures minu silmis.

Kk

KZ1000C3
ST1100N
XL600R
R1100GS
STS Pelikan MK I
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 7346
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1076 korda
Tänatud: 1052 korda
Kontakt:

Re: Sidesüsteemidest rattal

Lugemata postitus Postitas Macintosh »

kalle kirjutas:

... aga see, et erinevad tootjad vabalt omavahel ei suhtle on küll väga halb uudis, kui see tõesti nii on...

Eks nad suhtle aga see on selline pika hambaga suhtlus. Ajab asja ära, kui paremat pole. Sena on ka omavahelises ühenduvuses teinud sammu edasi aga endiselt pole see midagi, millest koju kirjutada. See tootja, kes suudab oma komplekti teistega vabalt ühenduma ja suhtlema panna osutub koheselt ka lotovõitjaks.

🧢 👕 🏍 T-särgid, pusad, mütsid ja kingitused mootorratturile . 🚀🚀 🍀 VAATA LÄHEMALT
Kasutaja avatar

Tom.
Postitusi: 112
Liitunud: 01 Dets 2011, 10:34
Tsikkel: '01 Monster

Re: Sidesüsteemidest rattal

Lugemata postitus Postitas Tom. »

Kuna Midland BT Updater soft ei lasnud enam seadeid muuta ilma uut firmware'i peale panemata, siis uuendasin oma Midland BT Next 2.0 tarkvara 08.04.2014 versionile ja no hoia ja keela. Intercomi sideseanss katkeb keset juttu suvalistel hetkedel; mingi iga 5 sekundi tagant käib küll vaevu kuuldav, aga siiski häiriv klõps (nagu kõlarite sisselülitamise heli); seade läheb tööle kauem; Intercom ei aktiveeru VOXiga normaalselt (vahel aktiveerub, vahel mitte) ja peab kasutama nuppu.. Ühesõnaga vältige seda update'i kui tuld. Proovin veel teha seadmetele factory resetti ja vb uuesti pairida, aga hetkel tundub küll nagu Midland sai suure pangega hakkama.

Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 7346
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1076 korda
Tänatud: 1052 korda
Kontakt:

Re: Sidesüsteemidest rattal

Lugemata postitus Postitas Macintosh »

Tom. kirjutas:

Kuna Midland BT Updater soft ei lasnud enam seadeid muuta ilma uut firmware'i peale panemata, siis uuendasin oma Midland BT Next 2.0 tarkvara 08.04.2014 versionile ja no hoia ja keela. Intercomi sideseanss katkeb keset juttu suvalistel hetkedel; mingi iga 5 sekundi tagant käib küll vaevu kuuldav, aga siiski häiriv klõps (nagu kõlarite sisselülitamise heli); seade läheb tööle kauem; Intercom ei aktiveeru VOXiga normaalselt (vahel aktiveerub, vahel mitte) ja peab kasutama nuppu.. Ühesõnaga vältige seda update'i kui tuld. Proovin veel teha seadmetele factory resetti ja vb uuesti pairida, aga hetkel tundub küll nagu Midland sai suure pangega hakkama.

Tee uuesti update üle, mul see aitas.

🧢 👕 🏍 T-särgid, pusad, mütsid ja kingitused mootorratturile . 🚀🚀 🍀 VAATA LÄHEMALT
Kasutaja avatar

Tom.
Postitusi: 112
Liitunud: 01 Dets 2011, 10:34
Tsikkel: '01 Monster

Re: Sidesüsteemidest rattal

Lugemata postitus Postitas Tom. »

Macintosh kirjutas:
Tom. kirjutas:

Kuna Midland BT Updater soft ei lasnud enam seadeid muuta ilma uut firmware'i peale panemata, siis uuendasin oma Midland BT Next 2.0 tarkvara 08.04.2014 versionile ja no hoia ja keela. Intercomi sideseanss katkeb keset juttu suvalistel hetkedel; mingi iga 5 sekundi tagant käib küll vaevu kuuldav, aga siiski häiriv klõps (nagu kõlarite sisselülitamise heli); seade läheb tööle kauem; Intercom ei aktiveeru VOXiga normaalselt (vahel aktiveerub, vahel mitte) ja peab kasutama nuppu.. Ühesõnaga vältige seda update'i kui tuld. Proovin veel teha seadmetele factory resetti ja vb uuesti pairida, aga hetkel tundub küll nagu Midland sai suure pangega hakkama.

Tee uuesti update üle, mul see aitas.

Mul ei aidanud.. :( See kadus ära, et kui intercomi kaudu tahad kellegi teisega rääkida, siis enne andis kõigepealt kinise heli, siis alles ühendas ära. Aga praegu allesjäänud probleemid on ikka päris häirivad. Kõige häirivam on see, et niisama sõites tuulemühinas 5 minutit vait olles midagi ei juhtu. Ja teinekord kui rääkima hakata, siis poole sõna pealt katkestab ühenduse ära. Lisaks kui volüüm nt. "very high" peale keerata, siis hakkan enda häält kuulma.

Mis veel tähele panin, oli see, et Skype'is rääkides on heli palju vaiksem kui näiteks telefonikõne ajal.. See ilmselt küll telefoni jama ja ei kuulu siia teemasse (Android + Skype), aga veider sellegipoolest.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Sõidu- ja lisavarustus”