Eesti motoringrada

Kasutaja avatar

KIBU
Postitusi: 978
Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
Tsikkel: Husqvarna 701, TE300i, FC 450
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 38 korda
Tänatud: 75 korda

Re: Eesti motoringrada

Lugemata postitus Postitas KIBU »

franz125 kirjutas:

Erasõnumi kaudu ei küsi,äkki huvitab veel kedagi.Natuke naljakas lugeda et tahetakse hoida kulud madalad aga samas võib sõita slikkdega mis ei ole ei odavad ega tänava legaalsed.Ratas seejuures peb jääma puhta originaaliks.Ka ei ole lubatud rehvi soojendajad mis oleks slikkide puhul vägagi soovitavad.Ka see tundub imelik et rehvi mustri suhet(96% ja 4%)üldse seljuhul arvestatakse kui enivei slikid lubatud on.

tere
erasõnumi kaudu palusin küsida kuna siis saan telefonile teavituse et sõnum on saadetud ja saan koheselt reageerida:)
esiteks räägiks väitest et ratas peaks jääma originaaliks. tegelikult on lubatud rattale teha päris palju muudatusi. algne plaan oli jätta rattad tehasekorda et hobi klassis ei hakkaks uuesti osalema juba põhjalikult ümber ehitatud superbikeid nagu siiani mõned. lubatud sai siiski mõningad ümberehitused mis on paljudel ratastel mis tänavatel vuravad juba tehtud (näiteks nn sport sumbuti [Motobot: õige on "summuti"]) ja mis ei anna algajale sõitjale teiste sõitjate ees eeliseid või teeb kukkumise odavamaks.(ringrajagondel)
slikkide kasutamine on lubatud tõesti kulude kärpimiseks. esiteks minu enda isiklik hinnang on selline et uue slikiga saab rohkem sõita kui uue rajakõlbuliku profiilrehviga. hindu võrreldes tuleb võrdlusesse panna ka RAJAKÕLBULIK profiilrehv ehk siis väga pehme seguga ja vähemalt 55 kõrgusega 190 laiuse juures. kõige olulisem argument on siiski kasutatud slikkide saadavus ja kasutuskõlblikus võrreldes RAJAKÕLBULIKE profiilrehvidega. superstock 600 sõitjatelt jääb küll järelturu jaoks rehve üle kuid need on enamasti 180 laiusega ja seega tonnistele ratastele mitte sobilikud. ei tasu võrdlusesse tuua touring või ka sport touring rehve või 50 kõrgusega rehve. need tunduvad ehk odavamad kuna tavasõidus kuluvad suht vähe jne a ega nad ei pea kah eriti.
rehvide soojendamine on keelatud et mitte anda eelist slikkide kasutajatele tänavalegaalse rehvi kasutajate ees. nimelt peab slikk rehv paremini kui profiilrehv ainult siis kui ta on saavutanud vajaliku töötemperatuuri. sõidus tähendaks see seda et ette soendamata slikiga sõitja ei saa kohe peale starti kurvidesse söösta vaid peab ootama kuni rehv on soojaks sõidetud. sama kehtib ka profiilrehvi puhul kuid need peavad külmalt paremini ja saavutavad vajaliku temperatuuri kiiremini. seega teoreetiliselt saab profiilrehviga sõitja võistluse alguses sõita vahe sisse (kuna tal pidamine parem kui külma slikiga sõitjal ) enne kui slikiga sõitja rehvi töösoojaks saab ja võib "kihutama" hakata. lisaks peab slikki nö agressiivsemalt soojaks sõitma. ehk et kokkuvõtvalt võrtsustab rehvisoenduste keelamine erinevate rehvidega sõitjate positsioone.

5248653

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Kiirendus ja rinka”