Kiirendus võistlus Lätis ''Battery Drag Meeting 2010''
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 513
- Liitunud: 23 Jaan 2008, 17:01
- Asukoht: Tallinn, Tartu
Re: Kiirendus võistlus Lätis ''Battery Drag Meeting 2010''
Peasi, et tervis korras - kõik muu on asendatav siin ilmas. Edu paranemisel.
-
- Postitusi: 64
- Liitunud: 16 Mai 2007, 22:45
- Tsikkel: CBF600S-R6-IŽ-VTR-VL800-CBR900
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Kiirendus võistlus Lätis ''Battery Drag Meeting 2010''
http://www.proscreen.eu
-
Teema algataja - s1000rr Guru
- Postitusi: 2137
- Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti / punased potased
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 14 korda
- Kontakt:
Re: Kiirendus võistlus Lätis ''Battery Drag Meeting 2010''
Nitro solenoidid ei avanenud progresiivselt ning kui programm oli n.ö. jooksutanud ta 100% avanemiseni siis avanesid ka solenoidid lõppuks ning sain järsku 100hp lisa võimsust.Kuna külm oli ja pidamist ei olnud siis tõmbas tsikli risti ära ning olingi ka lohisemas. Ei jõudnud üldse mitte midagi teha. Isegi kill switchi vajutada ja ei jõudnud ennast kukkumiseks valmis panna ning tsiklist eemale tõugata korralikult.
Joppas täiega ,et koheselt ei lohisenud betoon seina kust ta algas aga vaid pikkupidi kõvasti maad hiljem ja hoog oli ka juba kõvasti väiksem. Korra võttis silm eest mustaks kui peaga vastu betooni lendasin aga muidu mõned põletushaavad ja sõrmede otsad paistes ning surnud verd täis. Lohisesin ca~ 250 meetrit.
Kui ei oleks korraliku seljakaitset olnud ja korraliku kiivrit siis parimal juhul tiksuks siiani Läti haiglas. Kombe on seljapealt täiesti tükkideks ning kombe enda seljakaitse oli üldse kadunud ära. Kiiver puruks kuid tegi oma töö hästi ära.
Hävisin korralikult selle kukkumisega. Varustusest kannatab ainult seljakaitset uuesti kasutada. Tsiklil aga seis täiesti masendav. Lihtsam on hakkata uut ehitama ning seda kasutada kui doonorit.
Eks pildid tulevad hiljem .
ralf kirjutas:Korkel Lätis tõesti siis ei vea? Mis siis seekord? Üleelmine aasta sõitis ta oma jalaraua pilbasteks.
Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.
Re: Kiirendus võistlus Lätis ''Battery Drag Meeting 2010''
Kiiret paranemist!
-
Teema algataja - s1000rr Guru
- Postitusi: 2137
- Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti / punased potased
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 14 korda
- Kontakt:
Re: Kiirendus võistlus Lätis ''Battery Drag Meeting 2010''
No krt.....Kõik on mul teisiti meeles kui realsus. Ise arvasin ,et enne finishit panin loha sest mäletan väga hästi kuidas hoidsin parema käega gaasi põhjas ning nitro nupp all ning oli ennast juba üles tõstmas klaasist ,et tekkitada tuule padi pidurdamiseks enne kui käest ära läks. Hoopis tuleb välja ,et olin jõudnud juba finishi ületada ning siis alles nitro rakkendus ja minema pühkis minu
Veel enam ma mäletasin ,et nii kiiresti ma sinna betoon seina ka ei lennanud kui videos
[youtube]http://www.youtube.com/watch/v/PS3X70PSjjw[/youtube]
Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.
-
- Postitusi: 2430
- Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
- Tsikkel: gixxer
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: Kiirendus võistlus Lätis ''Battery Drag Meeting 2010''
Üks pisidetail sinna juurde - finishijoon paistis olevat juba suht kohe enne langust mis tundub lauge aga tegelikult suurel kiirusel ikka võtab rattad "kergeks" kui sealt täie lauluga üle uhada... lisaks pole ka päris sirge vaid juba alguses, kohe peale kohtunike maja, kergelt paremale... see rada on mul meetrini pähe kulunud ja tegu on vägagi probleemse kohaga. Vist oli 2006 kui pani seal end üks vene sõitja igaveseks ratastooli... Vaatasin videot miski 10x järjest ja jäi küll selline tunne, et langusest viskas ratta kergeks ja sellest võiski kohe tekkida ettearvamatu lohapidurdus... Rinkaetapil on selles kohas raja kiireim moment kus veel viiendaga rutskat põhjas hoiad ja pidurdamiseks õige koht tuleb alles hiljem kus rattad korraks paremini maha saab (see kurvi tagant paistev sirgejupp) - muidu kaob tagant sedasi küll igasugune pidamine kohe ära... Dragrehviga on selles kohas ja sellisel kiirusel küll kindel tsaupakaa... Näen siinkohal küll üht hästi suurt kivi korraldajate kapsaaias...
Re: Kiirendus võistlus Lätis ''Battery Drag Meeting 2010''
korke kirjutas:Kui ei oleks korraliku seljakaitset olnud ja korraliku kiivrit siis parimal juhul tiksuks siiani Läti haiglas. Kombe on seljapealt täiesti tükkideks ning kombe enda seljakaitse oli üldse kadunud ära. Kiiver puruks kuid tegi oma töö hästi ära.
Varustusest kannatab ainult seljakaitset uuesti kasutada.
Eks pildid tulevad hiljem .
Teed seljakaitsmest ka pildi? Huvitav oleks teada, palju sellest alles jäi..
Kas võib eeldata et tegemist oli Dainese Wave seeria seljakaitsmega?
Jõudu paranemisel ja ehitamisel.
ColorTune küttesegu kontrollija: http://nagi.ee/photos/harimal/7776475/in-set/125775/
Kaupo Toom kaupo.toom@gmail.com 50 90 643, 52 20 897
-
Teema algataja - s1000rr Guru
- Postitusi: 2137
- Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti / punased potased
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 14 korda
- Kontakt:
Re: Kiirendus võistlus Lätis ''Battery Drag Meeting 2010''
Pildid olemas aga tulevad hiljem. Seljakaitse oli alpinestars (see kõige kõvem mudel). See ainult kriibitud kuid kombe selja kaitse täiesti läinud.
Kiivriks oli Marushin mis sai ostetud Ramo'st. Teist korda veendusin selle kiivri ohutuses.
harimal kirjutas:korke kirjutas:Kui ei oleks korraliku seljakaitset olnud ja korraliku kiivrit siis parimal juhul tiksuks siiani Läti haiglas. Kombe on seljapealt täiesti tükkideks ning kombe enda seljakaitse oli üldse kadunud ära. Kiiver puruks kuid tegi oma töö hästi ära.
Varustusest kannatab ainult seljakaitset uuesti kasutada.
Eks pildid tulevad hiljem .
Teed seljakaitsmest ka pildi? Huvitav oleks teada, palju sellest alles jäi..
Kas võib eeldata et tegemist oli Dainese Wave seeria seljakaitsmega?Jõudu paranemisel ja ehitamisel.
Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.
Re: Kiirendus võistlus Lätis ''Battery Drag Meeting 2010''
Vaadates seda videot tekkis mul võhikuna küsimus, et kas see pidurdusmaa peabki nii lühike olema
või on selles osas ka mingid reeglid? Lihtsalt vaadates ka seda teist sõitjat, et nii kui saab finišijoone ületatud
tuleb hakata jubedalt rabelema pidama saamisega.
Muidugi pärliks on lõpus olev tribüün, et kui tehniline rike tekib siis leiad end kohe kindlalt pingilt ja suure tõenäosusega võid pingile rattad alla kruvida ning sedasi ülejäänud elu veeta.
Igatahes kiiret paranemist korke
-
- Postitusi: 851
- Liitunud: 23 Mai 2005, 17:06
- Tsikkel: Suzuki GSX-R 1000 K8 2008a.
- Asukoht: Tallinn, WSK
- Kontakt:
Re: Kiirendus võistlus Lätis ''Battery Drag Meeting 2010''
Video järgi läks jääb küll selline tunne, et ratas läks pidurdades alt.
Ajasid ju enne selja sirgu?
Ja vaadates kõrvalrajal sõitjat, siis temal ka juba pidurituli põles, kuigi oli sinust tunduvalt tagapool.
Õigusabi.
Perekonnaõiguslike probleemide (elatise määramine, suhtluskorra määramine, elukoha määramine jms) puhul, saate abi siit:
http://www.puurits.ee
Hagide koostamine, konsultatsioonid, kohtus esindamine jms.
-
Teema algataja - s1000rr Guru
- Postitusi: 2137
- Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti / punased potased
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 14 korda
- Kontakt:
Re: Kiirendus võistlus Lätis ''Battery Drag Meeting 2010''
Jõudsin ennast ainult sirgu ajada aga pidurdama hakkata ei jõudnud ega isegi näppud heeblile panna. Lisaks arvestades mis pidurid busal on siis võimatu see esirattas blokki saada.
Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.
Re: Kiirendus võistlus Lätis ''Battery Drag Meeting 2010''
- Mul on väga kahju, et sa kukkusid, et ratas ja ise viga said, soovin Teile mõlemale kiiret paranemist!!! Ausalt!
- Teiseks korke, oled sa ikka täis debiil! Poleks seda videot nüüd kusagilt välja ilmunud, siis oleks olnud sinu kangelasliku õnnetuse põhjus selline: "Nitro solenoidid ei avanenud progresiivselt ning kui programm oli n.ö. jooksutanud ta 100% avanemiseni siis avanesid ka solenoidid lõppuks ning sain järsku 100hp lisa võimsust." Ehk siis lühidalt Shubert nagu jälle kisub natuke 300 pealt! Oli selle kukkumise põhjuseks, mis oli, aga jõu ja tõmbega polnud seal enam midagi pistmist, sest esiratas sul minuteada VEEL ei vea, olgem ausad!!!

-
Teema algataja - s1000rr Guru
- Postitusi: 2137
- Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti / punased potased
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 14 korda
- Kontakt:
Re: Kiirendus võistlus Lätis ''Battery Drag Meeting 2010''
Nitse.....väga nunnu ,et sul on kahju. Uskumatu seda sinust kuulda.
Kuid ma ei jõudnud pidurit vajutada ning esiratta alt ei tule kunagi sellist suitsu. Veel enam busal esipidurit blokki saada on mitte võimalik kuna see support lekkib kui tugevalt pidur alla vajutada ja ees on üks kettas.
Aga see sinu arvamus ja hakka sellega vaidlema !
Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.
-
- Postitusi: 851
- Liitunud: 23 Mai 2005, 17:06
- Tsikkel: Suzuki GSX-R 1000 K8 2008a.
- Asukoht: Tallinn, WSK
- Kontakt:
Re: Kiirendus võistlus Lätis ''Battery Drag Meeting 2010''
korke kirjutas:Nitse.....väga nunnu ,et sul on kahju. Uskumatu seda sinust kuulda.
Kuid ma ei jõudnud pidurit vajutada ning esiratta alt ei tule kunagi sellist suitsu. Veel enam busal esipidurit blokki saada on mitte võimalik kuna see support lekkib kui tugevalt pidur alla vajutada ja ees on üks kettas.Aga see sinu arvamus ja hakka sellega vaidlema !
Kas ei või olla, et äkki tõmbas sul mootoris midagi tagaratta hoopis plokki?
Õigusabi.
Perekonnaõiguslike probleemide (elatise määramine, suhtluskorra määramine, elukoha määramine jms) puhul, saate abi siit:
http://www.puurits.ee
Hagide koostamine, konsultatsioonid, kohtus esindamine jms.
-
- Postitusi: 976
- Liitunud: 25 Veebr 2005, 12:15
- Tsikkel: ZX12R turbo
- Asukoht: Tallinn / Eesti
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: Kiirendus võistlus Lätis ''Battery Drag Meeting 2010''
Mul samuti sinust ja su rattast kahju, isegi väga - kuna lootsin, et see aasta saad ehk mingi normaalse aja ka kirja selle aparaadiga.
Sinu kukkumise põhjuste osas ma isegi ei viitsi arutlema hakata aga sinu väide siin - ma tsiteerin veelkord sind -
korke kirjutas:Veel enam busal esipidurit blokki saada on mitte võimalik kuna see support lekkib kui tugevalt pidur alla vajutada ja ees on üks kettas.
- no joppantoonio karbonklepsutuuningukorke
t*** sa lahed võistlema ja veel sellisele rajale, kus selles kohas, kus normaalsel kiirendusrajal ALGAB pidurdusmaa, on betoonploki rivi ja järsk kurv paremale, sõitma ühe lekkiva supportiga ?!?!
ikka tõeline accident waiting to happen...
a mis busaga teeme, hakkame juppe tellima - kuu ajaga peaks ikka valmis saama ju? nimekirjas esimene on pidurisupporti remontkomplekt...
9,09 @ 1/4 - Suzuki Hayabusa turbo
9,8x @ 1/4 - Kawasaki ZX6R
-
- Postitusi: 448
- Liitunud: 29 Okt 2003, 13:24
- Asukoht: Tallinn/Tapa
- Kontakt:
Re: Kiirendus võistlus Lätis ''Battery Drag Meeting 2010''
Selles valguses see kohtunike koosolekul tehtud nali ei tundugi enam naljana: "korkel peab kogu võistluse jooksul (kaasaarvatud võistlusdistantsil) ees kõndima punase lipu ja tulekustutiga julgestaja."
http://www.expressmoto.ee
Mehe majakaks eluteel ei pea olema v**t, vaid ruuduline lipp.
-
- Postitusi: 513
- Liitunud: 23 Jaan 2008, 17:01
- Asukoht: Tallinn, Tartu
Re: Kiirendus võistlus Lätis ''Battery Drag Meeting 2010''
Võibolla abiks vea tuvastamisel võibolla mitte, aga igatahes just ennem suitsupahmakat käib sul tagaosa juures väike sähvakas läbi.
Hetkel paremat pilti ei saanud, aga videost aegluubis vaadates on väga selgelt näha.
Aga võibolla tavaline väljalaske "sähvakas"
-
- Postitusi: 3832
- Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
- Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
- Asukoht: Keila - Tallinn
- Tänanud: 162 korda
- Tänatud: 88 korda
Re: Kiirendus võistlus Lätis ''Battery Drag Meeting 2010''
raintuul kirjutas:Sepp viitsis kah ikkagi oma näpud sitaseks teha nagu kuulda on
mismõttes?
-
- Postitusi: 356
- Liitunud: 06 Aug 2007, 14:43
- Tsikkel: BMW S1000 RR
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 2 korda
Re: Kiirendus võistlus Lätis ''Battery Drag Meeting 2010''
väga kahju, et nii läks...
-
Teema algataja - s1000rr Guru
- Postitusi: 2137
- Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti / punased potased
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 14 korda
- Kontakt:
Re: Kiirendus võistlus Lätis ''Battery Drag Meeting 2010''
Lubatud varustusest pildid.
Kombe täiesti ribadeks. Plastik kaitsmed kombes on ka sulanud ning läbi kulunud kohati kuid töö tegi ära.
Neile kes arvavad ,et nendele tehtakse võistlustel liiga kui nõutakse lisa seljakaitset ....''mille jaoks kui kombes on nagunii seljakaitse olemas ?!'' Olemas ta on tõesti aga ei kaitse see midagi. Minu kombes olev seljakaitse oli osaliselt kadunud ning ülejäänud lihtsalt sise voodrisse laiali läinud. Poleks olnud lisa seljakaitset siis oleks ka selg korralikult kannatada saanud.
Pildi pealt on võimatu näha mis tegelikud kiivri vigastused on aga muidu 5cm x 5cm on täiesti pehme ja siis hakkab vaikselt haihtuma 15cm x 15cm peale see vigastus. Puruks ta on aga ta eesmärk ongi hajutada löök ning jätta terveks see mis seal kiivri all paikneb ! Teist korda saan veenduda selle kiivri kvaliteedis !!!
Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.
Re: Kiirendus võistlus Lätis ''Battery Drag Meeting 2010''
Krt, korke kõige legendaarsem riietusese on katki
MikMak Trade - Magusast marjast maitsva suupisteni
Re: Kiirendus võistlus Lätis ''Battery Drag Meeting 2010''
Maku kirjutas:Krt, korke kõige legendaarsem riietusese on katki
![]()
![]()
Mis sa mees ka legendaarsusest tead!? Korke kõige legendaarsem sõiduvarustuse osa on vaieldamatult kõrge säärega nöörsaapad Tõsi, ta neid viimasel ajal enam eriti ei ole kasutanud, kuna need on annetatud Eesti Motospordimuuseumile.

-
- Postitusi: 851
- Liitunud: 23 Mai 2005, 17:06
- Tsikkel: Suzuki GSX-R 1000 K8 2008a.
- Asukoht: Tallinn, WSK
- Kontakt:
Re: Kiirendus võistlus Lätis ''Battery Drag Meeting 2010''
Maku kirjutas:Krt, korke kõige legendaarsem riietusese on katki
![]()
![]()
Mis katki?
Sellega teeb korke veel ajalugu...
Õigusabi.
Perekonnaõiguslike probleemide (elatise määramine, suhtluskorra määramine, elukoha määramine jms) puhul, saate abi siit:
http://www.puurits.ee
Hagide koostamine, konsultatsioonid, kohtus esindamine jms.
-
- Postitusi: 2130
- Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
- Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
- Asukoht: Rakvere
Re: Kiirendus võistlus Lätis ''Battery Drag Meeting 2010''
Maku kirjutas:Krt, korke kõige legendaarsem riietusese on katki
![]()
![]()
Ma vaatan, et mõned kriimud on juurde tulnud...
Re: Kiirendus võistlus Lätis ''Battery Drag Meeting 2010''
nitse kirjutas:Maku kirjutas:Krt, korke kõige legendaarsem riietusese on katki
![]()
![]()
Mis sa mees ka legendaarsusest tead!? Korke kõige legendaarsem sõiduvarustuse osa on vaieldamatult kõrge säärega nöörsaapad
Tõsi, ta neid viimasel ajal enam eriti ei ole kasutanud, kuna need on annetatud Eesti Motospordimuuseumile.
No selle kombe järgi teatakse Korket ikka rohkem kui nöörsaabaste...
MikMak Trade - Magusast marjast maitsva suupisteni
Re: Kiirendus võistlus Lätis ''Battery Drag Meeting 2010''
See kombe sai alles sissesõidu tehtud ja teenib veel mitu head aastat.
Re: Kiirendus võistlus Lätis ''Battery Drag Meeting 2010''
Nitse krt... Kellega sa omaarust vaidled???
Kui Korke perse järgi ütles, et viga oli nosi solenoidides (täpsemalt aju progressiivses nosi solenoidide juhtimises, millele solenoidid ei allunud), mis 200+ hoolt 100+ eppa pähe lasi ja lihtsalt sussi ringi võttis, siis nii ka järelikult oli.
Re: Kiirendus võistlus Lätis ''Battery Drag Meeting 2010''
Maku kirjutas:nitse kirjutas:Maku kirjutas:Krt, korke kõige legendaarsem riietusese on katki
![]()
![]()
Mis sa mees ka legendaarsusest tead!? Korke kõige legendaarsem sõiduvarustuse osa on vaieldamatult kõrge säärega nöörsaapad
Tõsi, ta neid viimasel ajal enam eriti ei ole kasutanud, kuna need on annetatud Eesti Motospordimuuseumile.
No selle kombe järgi teatakse Korket ikka rohkem kui nöörsaabaste...
Tead poisu, sina koos oma liivakastikaaslastega tead võibolla Korket rohkem selle kombe järgi, mis iseenesest on siiani täiesti kasutuskõlblik Korgitsale. Aga täiskasvanute jaoks assotseerub Korkega ikka midagi päris jubedat, klaaskiust ilma igasuguse maitseta oma vormide"ta"ga kokku nussitud teraskawa peletis. Pikad nöörsaapad, laigulised püksid ja must punkari nahktagi ja loomulikult legendaarne 300km/h peal kiskuma kippuv Shubert. Kui see kooslus linnavahele ilmus, oli linn tsiklivendadest tühi, ta oli suur ja lugupeetud jumal, keda kardeti kordades rohkem, kui mente. Sest mendid sitad teevad sulle vaid trahvi, aga Korke sõidab su lihtsalt surnuks...

Re: Kiirendus võistlus Lätis ''Battery Drag Meeting 2010''
nitse kirjutas:Tead poisu, sina koos oma liivakastikaaslastega tead võibolla Korket rohkem selle kombe järgi, mis iseenesest on siiani täiesti kasutuskõlblik Korgitsale. Aga täiskasvanute jaoks assotseerub Korkega ikka midagi päris jubedat, klaaskiust ilma igasuguse maitseta oma vormide"ta"ga kokku nussitud teraskawa peletis. Pikad nöörsaapad, laigulised püksid ja must punkari nahktagi ja loomulikult legendaarne 300km/h peal kiskuma kippuv Shubert. Kui see kooslus linnavahele ilmus, oli linn tsiklivendadest tühi, ta oli suur ja lugupeetud jumal, keda kardeti kordades rohkem, kui mente. Sest mendid sitad teevad sulle vaid trahvi, aga Korke sõidab su lihtsalt surnuks...
Edaspidi, kui midagi isiklikku, siis PS
MikMak Trade - Magusast marjast maitsva suupisteni
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.