Minu esimene mootorratas... kuid milline siis?
Moderaator: Moded
Ma sinu olukorras vaataks midagi sellist:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
(See ei ole minu kuulutus, lihtsalt näide)
proton kirjutas:Ma sinu olukorras vaataks midagi sellist:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html(See ei ole minu kuulutus, lihtsalt näide)
Ma sain aru, et 125 on seetõttu, et tegu A1 lubadega. Seega ei ole 25 kW teema. Hardo paistab olevat seadusekuulekas kodanik.
-
Teema algataja
Ise olen ka 18 ja sõidan aprilia RS-iga see ja ka järgmine aasta arvatavasti. Rattaga olen igati rahul. Ei näe mõtet 25kw jaoks lube teha, kui praegu ratas pea 25kw juba. Eks sõidan selle rattaga kuni 21 saan ja ehk on selleks ajaks raha tekkinud. Kui sul endal aga raha on, et osta mõni korralik kasutatud võimsam ratas, siis leian, et see oleks mõtekam. 2 taktiline ratas vajab suht palju hoolt. Osta võimsam ratas mis on piiratud 25kw ning kui 21 saad, võta piirajad maha või osta veel võimsam.
-
- Postitusi: 1183
- Liitunud: 27 Sept 2007, 14:35
- Tsikkel: KTM LC8 ADV, LC4 620, 640, 660
- Asukoht: Estocolmo
- Tänanud: 16 korda
Zeek kirjutas:Väikese kubatuuriga rattad on sageli ka suhteliselt väikeste mõõtudega....sinu pikkuse juures pead sa kontrollima, et kas sa ratta selga ka mugavalt ära mahud... s.t. mahud käiku vahetama ja ei löö põlvega suunatulesid küljest jne
Sest mitte kõik rattad ei ole loodud pikki inimesi silmas pidades....
seda ma silmas pidasingi!! oled sa proovinud sõita täpselt sama suure rattaga? oled selga istunud, õige sõiduasendi võtnud, jalad kokku pannud? kas jalad ära mahuvad?? mis nr sul jalg on? kas jalalabad vastu maad ei hakka käima? ma kahtlustan et sinu kasvu ja kaalu jaoks on see päris koomiline pilt. ei usu et itaalias leiduks kasvõi ühtegi sinu kasvu meest kes 125 tsikliga ringi sõidaks...
Ma olen 188 ja sama kaalu mis sinagi ja ma ei mahtunud sõbra nn. enduroka Honda Transalp lenksu taha kuigi hästi ära.
Soe soovitus erinevaid proovida. Ja osta parem siis kasutatud kui uue jaoks pappi vähe.
____________________
LC8 Adventure, LC4 620, 640, 660, Suzuki DR350
Ise 196 pikk (vanust 16) ja sõidan ka Rs 125ega, põlved päris ideaalselt õigesse kohta ei mahu aga midagi häirivat ei ole. Oluliselt mugavam kui rolleri seljas, kui mõnda suurt ratast proovida saaks siis ilmselt mõistaks, et see on mulle totaalselt väike.
-
- Postitusi: 1183
- Liitunud: 27 Sept 2007, 14:35
- Tsikkel: KTM LC8 ADV, LC4 620, 640, 660
- Asukoht: Estocolmo
- Tänanud: 16 korda
p.s. loomulikult on tsikli välimus jube oluline. eriti sinuvanuse jaoks. ei vaidle vastu! aga tsikkel on siiski sõitmiseks ja sellest fiilingu saamiseks. kui sa ise seljas istud ja sõidad siis ei näe sa oma vinget tsiklit kuigi palju. ja olgu su tsikkel muidu vinge kui tahes aga kui sa selle jaoks liiga suureks osutud siis on asi lihtsalt koom kõrvalvaataja jaoks.
edu mõtlemisel ja otsuse tegemisel!
____________________
LC8 Adventure, LC4 620, 640, 660, Suzuki DR350
scryth kirjutas:proton kirjutas:Ma sinu olukorras vaataks midagi sellist:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html(See ei ole minu kuulutus, lihtsalt näide)
Ma sain aru, et 125 on seetõttu, et tegu A1 lubadega. Seega ei ole 25 kW teema. Hardo paistab olevat seadusekuulekas kodanik.
Ma ei saanud päris täpselt aru, kas teema algatajal on olema juba A1 load või hakkab alles tegema. Kui sünniaasta on 1990, siis tasub teha need piiranguga A (kuni 25kw omad) ja saaks sellise tsikli osta. (nii teeks mina. Omal ajal tegin ka)
-
Teema algataja
Mul pole veel mingeid lube tehtud, kuid juba olen niikaugel, et olen mõtlema hakanud hoopis YZF-R6 peale. Miks? Sest pole rahaga kuigi laiata, et lubada endale mitut bike'i. See võib küll hea viis enese treenimiseks olla, ostes esimeseks bike'iks mõni nõrgem, kuid minuarust on see suht tobe. Vaikselt sõites ei juhtu midagi hullu.
Yamaha YZF-R6(2008.a.) pidavat olema hea juhitavusega. Ja nagu Möku soovitab, on see versioon 4-taktiline.
Kuid jällegi hakkab siin lugema mu pikkus. Aga ehk see jääb siis maratamatuseks. Mootorratastel võiks nagu autodelgi olla, et lükkad istet tahapoole või siis sadul kõrgemaks nagu rattal, või rattaraam kõrgemaks või mida iganes. On üldse mingeid taolisi nippe?
Ära aja inimesi segadusse oma 125 ja A1 jutuga, kui vanust on piisavalt piiranguga A tegemiseks. Teiseks ei peagi kahte tsiklit korraga ostma, vaid peeti silmas, et esimese tsikliga sõidad aasta-paari tõenäoliselt ja siis vahetad sobivama vastu välja, kuna esimese valikuga pannakse tihti pusse. Kolmandaks, kui raha on probleem, siis miks sa tuttuusi tsikleid elu eest taga ajad? 75k eest poest uut vaadates on valik ka kitsam, aga kasutatud rataste hulgast on valik peaaegu piiramatu (vähemalt piiratud A kontekstis). Kas on ikka hea mõte esimeseks rattaks osta poest tuttuus tsikkel, mis võib lõpuks üldse valeks valikuks osutuda? Pealegi on algajana suurem tõenäosus külg maha panna. Aga eks sa ise tead.
-
Teema algataja
Loomulikult ise tean. Kui isegi see pikali kukkuma peaks, on kere hoidmiseks paigaldatud spetsiaalsed nupud, mis kriimustusi ei lase tekitada. Puitu pannakse siis, kui ei ole eelnevalt selgeks tehtud, milleks endale üldse 2-rattalist vaja on ja millepoolest vaadeldav masin hea või halb on. Vahetamisest ei tasuks üldse rääkida. Kasutatud bike on ikka kasutatud bike.
Võib saada defektidega või ütleb mootor üles paari aasta pärast või mida iganes.
Praegu keskendud hoopis R6 kõrgemaks tegemisele.(mida pole võimalik teha, sest taolised bike'id on juba nii ehitatud)
ikkagi ei saa ma aru, et kui sul rahaga laiata ple, miks vaatad sa siis esimeseks rattaks tutikat R6-e? Keppi saab ju odavamaltki
Aga kui nüüd tõsisem olla, siis ega ned kukkumispunnid sul mingid imetegijad ole, et ühtegi kriimu peale ei tule. Ratta väärtus kukub paari aastaga tublisti. Ja ma ei usu, et sinu esimese ratta puhul sa mingit olulist juhitavuse vahet tunned, et 2008 R6 on ainuvõimalik valik. Eriti kui plaanid rahulikult kulgeda ja rajale ei roni.
Teine asi on see, kui ütled, et meeldib ja kõik. Siis on ju pohlad, mida keegi siin räägib. Osta ära ja moos.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.