Liikluspolitsei teeb pressingu
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 1488
- Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
- Tsikkel: GasGas EC300
- Asukoht: Eesti, mu kodu.
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 7 korda
- Kontakt:
Ennem kui vaesele poisile vett peale tõmbama hakkate, pidage ikka meeles, et meil valitseb arvamuse ja sõna ja kõik muud vabadused.KubsiK kirjutas:Minu arvates võib see pressing olla ju põhjustatud selle pornks sõduri möllu pärast ju, riik maksis kõik kulud enda taskust kinni aga kust nad selle raha nüüd tagasi saavad? Muidugi trahvidest, politseil nüüd viimasel ajal kah kõvasti neid tehtud kah ju, ega ma arvan, et muud viisi nad seda pronksöö l tehtud kahjude raha tagasi ei saa ju, kui tuleb trahve tegema hakata.
Kiirus ületamise eest on ju kõige kergem ära väänata see mingi summa ju.
Rahu rahu Kubsik. Päris nii ikka asju ei saa võtta kuigi kaudselt on kõik asjad seotud nagunii.
Täna päeval Tartus Vabaduse pstl haakis üks politsei mulle sappa. Natuke sõitis järel, siis Haridusministeeriumi ees lasi punast vikurit. Kiirust ma ei ületanud ega kahtlaseid manöövreid ei teinud. Kontrolliti pabereid ja lasti puhuda. Ei tea kas jälle kõrgendatud huvi mootorrataste vastu?
Mis vilgutamisse puutub, siis meenub kuidas esimesel aastal kui load sain, kõik mulle vilgutasid. Läksin ise kohe päris tuhinasse selle vilgutamisega ning andsin ka vastutulevale politseiautole märku natuke maad tagasi olnud kiirusemõõtmisest... kogemata küll.
Mis vilgutamisse puutub, siis meenub kuidas esimesel aastal kui load sain, kõik mulle vilgutasid. Läksin ise kohe päris tuhinasse selle vilgutamisega ning andsin ka vastutulevale politseiautole märku natuke maad tagasi olnud kiirusemõõtmisest... kogemata küll.
Riga 13 -> Suzuki TS125 81.a -> Suzuki GS500E 91.a -> Suzuki GSXR 600 K1 -> BMW F650GS 2000.a
no viimasel ajal on ikka väga palju liikvel politseid. Igapäev kas kuulen kellegilt või näen ise politseid kiirust mõõtmas või niisama tiirutamas. Tulin just mööda Pärnu mnt-d(Pärnu poolt siis) ja ennem Sauet oli üks politsei kirjadega mootorratas, vist isegi mõõtis kiirust, nägin viimasel hetkel teda, õnneks ei ületanud ma kiirust.
Tuttav vilgutas samamoodi grupile ja grupi keskel oli politseinik, kes asjast kohe aru sai. Tuttav saadeti kordusülevaatusele, sest tuled ei pidavat korralikult põlema. Politseionul oli vist paha päev.olli kirjutas:Mis vilgutamisse puutub, siis meenub kuidas esimesel aastal kui load sain, kõik mulle vilgutasid. Läksin ise kohe päris tuhinasse selle vilgutamisega ning andsin ka vastutulevale politseiautole märku natuke maad tagasi olnud kiirusemõõtmisest... kogemata küll.
kiun on iga asjaga, vahet pole. Et istud ilma lubadeta tsikli seljas ja oled politsei peale kuri kui ta ütleb sulle, et sa sõita ei tohi ?joel kirjutas:]
Selle peale oleks kohe kiun üleval, et näed politsei tuleb isegi parklas seistes kiusama ja seismiseks pole lubasid tarvis jne. Sellel on ikka väike põhjus ka, miks ainult rikkumiste pealt püütakse.
Et kui sa ei plaani nagu sõita pole mille peale solvuda ja kui plaanid siis oleks tore äitah öelda eksole, tänan et hoiatasite olen ise nii loll et alati ei mõista seda.
See ongi ennetamine. Enne kui sa kurja teed sind manitseda. See ongi politsei töö. Karistamine on tagajärg, sinu lollus + politsei kehv töö. Sina saad rahatrahvi, politsei kaotused on suuremad. On väga vähe neid kes politseinikuna on vabal ajal aksepteeritavad inimestene. Kahjuks.
nulltolerants. Politseil ei saa olla paha päeva mitte kunagi. Siis võib see ka igal liiklejal olla. Kui ei sobi, valigu teine töö kus tolerantsid suuremad. Või siis katsugu mõistlikud olla. Ülemuste rumalus ei õigusta alluvaid. Tegu on mõtlevate inimeste tööga mitte liinitöölistega.gangsta kirjutas:
Tuttav vilgutas samamoodi grupile ja grupi keskel oli politseinik, kes asjast kohe aru sai. Tuttav saadeti kordusülevaatusele, sest tuled ei pidavat korralikult põlema. Politseionul oli vist paha päev.
Odavam oleks eesti kaameraid koos kiirusemõõtjatega täis toppida kui mingit armeed üleval pidada kes on küll ühtepidi kord teistpidi tolerantsist väljas.
Sellisel juhul, kui nad inimestega samastuda ei suuda.
no ei saa aga see on inimlik, nagu näiteks kooliski, õpetajad hindavad ju tegelikult nii öelda näo ja oma tuju järgi, on väheseid kes suudavad kõiki võrdselt kohelda ja see on olnud nii ja ka jääb nii.racerx kirjutas:nulltolerants. Politseil ei saa olla paha päeva mitte kunagi. Siis võib see ka igal liiklejal olla. Kui ei sobi, valigu teine töö kus tolerantsid suuremad. Või siis katsugu mõistlikud olla. Ülemuste rumalus ei õigusta alluvaid. Tegu on mõtlevate inimeste tööga mitte liinitöölistega.gangsta kirjutas:
Tuttav vilgutas samamoodi grupile ja grupi keskel oli politseinik, kes asjast kohe aru sai. Tuttav saadeti kordusülevaatusele, sest tuled ei pidavat korralikult põlema. Politseionul oli vist paha päev.
Odavam oleks eesti kaameraid koos kiirusemõõtjatega täis toppida kui mingit armeed üleval pidada kes on küll ühtepidi kord teistpidi tolerantsist väljas.
Sellisel juhul, kui nad inimestega samastuda ei suuda.
-
- Postitusi: 1009
- Liitunud: 17 Dets 2004, 15:27
- Tsikkel: HD VRSCDX Night Rod Special
- Asukoht: Riia, Tallinn
- Kontakt:
Ja milline peaks olema politsei preventatiivne tegevus, et hoida ära kihutamist nendel, kes vahel kihutavad lihtsalt seetõttu, et on mõnus...?racerx kirjutas:See ongi ennetamine. Enne kui sa kurja teed sind manitseda. See ongi politsei töö. Karistamine on tagajärg, sinu lollus + politsei kehv töö. Sina saad rahatrahvi, politsei kaotused on suuremad. On väga vähe neid kes politseinikuna on vabal ajal aksepteeritavad inimestene. Kahjuks.
Ohhoo mis poleemika
Tegelikult on racerx'il suures osas õigus, kuigi esimese postituse sõnastus võis jätta väljakutsuva mulje. Mina ka ei usu mitte ühtegi selli, kes räägivad, et kihutasid või kihutavad sellepärast, et nii kiire on või et iis jõuab päevaga rohkem tööd teha või mis iganes. Olgu siis kasvõi see viimatine pärl, et jäädi BikeFestile Narva hiljaks
Niikuinii kihutavad 99,9% just sellepärast, et mõnus on. No see Taagepera jutt ka täitsa sisutu ei ole, kuigi ta ei vaatle seal ka yuppie'sid sõna halvas tähenduses ja muud seltskonda. Nii mustvalge see maailm ei ole. Mis nüüd tsiklimeeste pundi kontrollimisse ja vestlusse puutub, siis eks siin on segavaks asjaoluks näiteks see et politseireformide käigus seoti liikluspolitseil käed üsna kitsikusse köidikusse ja lõpuks hävitati kogu see seltskond peaaegu täielikult. Niisama kontrollida vist ei tohi siiamaani kedagi. Peab olema rikkumine või politseioperatsioon. Nii et vähemalt Saaremaal Kuivastu-Kuressaare maanteel lasid liikluskorra lobedaks justnimelt minu mäletamist mööda Mõisa ja kadunud Lepiksoni reformid. Enne neid oli teada, et iga päev ja iga kell oli trassil patrullimas liikluspolitsei. See oligi preventatiivne tegevus. See ei olnud saladus ja tüübid ei kavaldanud reeglina kuskil põõsaste vahel omale taskuraha vaid seisid kas Liival, väinatammi juures, Valjala kandis või mõnes muus sisseharjunud kohas. Kunagi ei saanud loota ka sellele, et nad parasjagu vastu ei sõida. See oligi preventatiivne tegevus. Praegune nulltolerants on vähemalt sellel trassil vaadeldav preventatiivse tegevuse keelamise tagajärgedega võitlemisena. Kahju küll. Mul oli ka sealkandis kaks pikka kõrvalteedeta katselendude tegemise kohta kus soovi korral sai ohutult tuule tuhinat ja paksu õhku mõnuga proovida. Nüüd ilmselt hakkab lõbu lõppema.
Tegelikult on racerx'il suures osas õigus, kuigi esimese postituse sõnastus võis jätta väljakutsuva mulje. Mina ka ei usu mitte ühtegi selli, kes räägivad, et kihutasid või kihutavad sellepärast, et nii kiire on või et iis jõuab päevaga rohkem tööd teha või mis iganes. Olgu siis kasvõi see viimatine pärl, et jäädi BikeFestile Narva hiljaks
Niikuinii kihutavad 99,9% just sellepärast, et mõnus on. No see Taagepera jutt ka täitsa sisutu ei ole, kuigi ta ei vaatle seal ka yuppie'sid sõna halvas tähenduses ja muud seltskonda. Nii mustvalge see maailm ei ole. Mis nüüd tsiklimeeste pundi kontrollimisse ja vestlusse puutub, siis eks siin on segavaks asjaoluks näiteks see et politseireformide käigus seoti liikluspolitseil käed üsna kitsikusse köidikusse ja lõpuks hävitati kogu see seltskond peaaegu täielikult. Niisama kontrollida vist ei tohi siiamaani kedagi. Peab olema rikkumine või politseioperatsioon. Nii et vähemalt Saaremaal Kuivastu-Kuressaare maanteel lasid liikluskorra lobedaks justnimelt minu mäletamist mööda Mõisa ja kadunud Lepiksoni reformid. Enne neid oli teada, et iga päev ja iga kell oli trassil patrullimas liikluspolitsei. See oligi preventatiivne tegevus. See ei olnud saladus ja tüübid ei kavaldanud reeglina kuskil põõsaste vahel omale taskuraha vaid seisid kas Liival, väinatammi juures, Valjala kandis või mõnes muus sisseharjunud kohas. Kunagi ei saanud loota ka sellele, et nad parasjagu vastu ei sõida. See oligi preventatiivne tegevus. Praegune nulltolerants on vähemalt sellel trassil vaadeldav preventatiivse tegevuse keelamise tagajärgedega võitlemisena. Kahju küll. Mul oli ka sealkandis kaks pikka kõrvalteedeta katselendude tegemise kohta kus soovi korral sai ohutult tuule tuhinat ja paksu õhku mõnuga proovida. Nüüd ilmselt hakkab lõbu lõppema.
Suzuki GSX 750 Inazuma
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/1 ... d=16336688
Tagantjärgi tark olles üsna mõtlematu ja ohtlik tegu, aga tubli mees sellegi poolest. Nõuka ajal oleks medal kah antud.
Tagantjärgi tark olles üsna mõtlematu ja ohtlik tegu, aga tubli mees sellegi poolest. Nõuka ajal oleks medal kah antud.
Suzuki GSX 750 Inazuma
Natuke offtopicut, aga peaks kuidagi ikkagi selle teemaga haakuma.
Sõidan iga päev Pärnu-Tallinn-Pärnu. Üks suht intensiivse liilusega maantee. Võiks öelda, et politsei nn pressing on andnud tulemust, st 90 alas on kiirus kuni 98, mitte 100 km/h, ja 100 alas 107 km/h. JA masinad liiguvad enamus nii. Leidub aga muidugi "entusiaste", neist 10% on eesti reg märki kandvad autod ja 90 % eranditult leedu ja läti reg märgiga. St eestlasele jõuab kirjutava pressi, TV või oma rahakoti põhjal kohale, et kihutada ei maksa.
Mis aga viib mu järgmise mõtteni, et miks läti ja leedu end eestis nii vabalt tunnevad? Kui eestlane sõidab lõuna poole, on enamikul rahakoti vahel väikseid EUR kupüüre, et ka lõunanaabrite politseinike lapsed saaks kommi osta . Tähendab lätlased ja leedukad lähtuvad eestis samast tõest, st süsteem töötab?
ja veel:
Sooviks saata selle konkreetse topicu lingi tuttavale ajakirjandusse, et siit parimad palad välja noppida, ega keegi vastu pole? Möku tegi väga hea analüüsi- nõus ideega?
Sõidan iga päev Pärnu-Tallinn-Pärnu. Üks suht intensiivse liilusega maantee. Võiks öelda, et politsei nn pressing on andnud tulemust, st 90 alas on kiirus kuni 98, mitte 100 km/h, ja 100 alas 107 km/h. JA masinad liiguvad enamus nii. Leidub aga muidugi "entusiaste", neist 10% on eesti reg märki kandvad autod ja 90 % eranditult leedu ja läti reg märgiga. St eestlasele jõuab kirjutava pressi, TV või oma rahakoti põhjal kohale, et kihutada ei maksa.
Mis aga viib mu järgmise mõtteni, et miks läti ja leedu end eestis nii vabalt tunnevad? Kui eestlane sõidab lõuna poole, on enamikul rahakoti vahel väikseid EUR kupüüre, et ka lõunanaabrite politseinike lapsed saaks kommi osta . Tähendab lätlased ja leedukad lähtuvad eestis samast tõest, st süsteem töötab?
ja veel:
Sooviks saata selle konkreetse topicu lingi tuttavale ajakirjandusse, et siit parimad palad välja noppida, ega keegi vastu pole? Möku tegi väga hea analüüsi- nõus ideega?
kui ajakirjanik anonüümseid tsitaate kasutada tahab, siis miks mitte.
Aga tegelikult võiks kogu seda liikluse toimuvat probleemistikku käsitledagi ajakirjanduses niipalju kõi võimalik mootorratturi silme läbi, sest ilma kaitsva metallikihita sinu ümber tunnetad neid probleeme ikka väga teravalt. See on hoopis teine tunnetus.
Nii et kuis aina on võimalik läbi ajakirjanduse kasvõi kaudselt liikluskultuuri parandada, seal peaksime me kõik seda tegema. (natuke teise sõnastusega kui siin foorumis saaks ka oma nime alt esineda
Saaks ehk vähendada ka seda stereotüüpi et mootorratturid on kõik kurjad ja hoolimatud inimesed.
Aga tegelikult võiks kogu seda liikluse toimuvat probleemistikku käsitledagi ajakirjanduses niipalju kõi võimalik mootorratturi silme läbi, sest ilma kaitsva metallikihita sinu ümber tunnetad neid probleeme ikka väga teravalt. See on hoopis teine tunnetus.
Nii et kuis aina on võimalik läbi ajakirjanduse kasvõi kaudselt liikluskultuuri parandada, seal peaksime me kõik seda tegema. (natuke teise sõnastusega kui siin foorumis saaks ka oma nime alt esineda
Saaks ehk vähendada ka seda stereotüüpi et mootorratturid on kõik kurjad ja hoolimatud inimesed.
Usinus-Kasinus-Cosinus
No täesti normaalne, et natuke hindad ka näo järgi.Gr3g kirjutas:no ei saa aga see on inimlik, nagu näiteks kooliski, õpetajad hindavad ju tegelikult nii öelda näo ja oma tuju järgi, on väheseid kes suudavad kõiki võrdselt kohelda ja see on olnud nii ja ka jääb nii.
Tunnis normaalne inimene, mõtleb kaasa, arutab oma mõtteid, KT tulemus kehvakene, paned ikka natuke parema hinde, arvestades varasemat tegevust, teine kodanik pole pooltes tundides käinud, ajab tunnis lolli juttu, teemasse ei süvene, ega ikka ei pane küll natuke paremat hinnet.
/me on ex pedagoog
Kui und ei tule loen lambaid ja nende 125cm3 postitusi
[quote="Šulik"]
Mis aga viib mu järgmise mõtteni, et miks läti ja leedu end eestis nii vabalt tunnevad? Kui eestlane sõidab lõuna poole, on enamikul rahakoti vahel väikseid EUR kupüüre, et ka lõunanaabrite politseinike lapsed saaks kommi osta . Tähendab lätlased ja leedukad lähtuvad eestis samast tõest, st süsteem töötab?
[quote]
Point selles, et Tallinn-Riia mnt'l on enne Riiat vaid 2 kohas parull väljas ning muul ajal lase sõiduvahend nii vihaseks, kui isu jagub. Leedus pole ma Siauliaisse ja tagasisõites üldse vormis mehi näinud, seega pole ime, et ma rahulikult 5 tunniga sealt Tallinnasse sain ning sedagi sinna sissearvestatud vahepealse tunnise lõunapausiga.
Lätlasest kolleeg lasi aga Pärnust vormis poiste eest Ikla poole minema ja kui lõpuks kinni nabiti, pääses ilusa jutu ja 250 EEKiga. Nähtavasti nägid vormis poisid, et tüüp neile ohutum, kui suvaline eestlane ja lasid õllekasti raha eest minema.
PS! Riias lustides tasub 10 ja 20 LVL taskus hoida, juhul, kui pisike eestlase ego ei lase korralikult liigelda. Chervooneciga pääseb <30 kiiruseületusest ja 20 abil suuremast sigatsemisest.
Mis aga viib mu järgmise mõtteni, et miks läti ja leedu end eestis nii vabalt tunnevad? Kui eestlane sõidab lõuna poole, on enamikul rahakoti vahel väikseid EUR kupüüre, et ka lõunanaabrite politseinike lapsed saaks kommi osta . Tähendab lätlased ja leedukad lähtuvad eestis samast tõest, st süsteem töötab?
[quote]
Point selles, et Tallinn-Riia mnt'l on enne Riiat vaid 2 kohas parull väljas ning muul ajal lase sõiduvahend nii vihaseks, kui isu jagub. Leedus pole ma Siauliaisse ja tagasisõites üldse vormis mehi näinud, seega pole ime, et ma rahulikult 5 tunniga sealt Tallinnasse sain ning sedagi sinna sissearvestatud vahepealse tunnise lõunapausiga.
Lätlasest kolleeg lasi aga Pärnust vormis poiste eest Ikla poole minema ja kui lõpuks kinni nabiti, pääses ilusa jutu ja 250 EEKiga. Nähtavasti nägid vormis poisid, et tüüp neile ohutum, kui suvaline eestlane ja lasid õllekasti raha eest minema.
PS! Riias lustides tasub 10 ja 20 LVL taskus hoida, juhul, kui pisike eestlase ego ei lase korralikult liigelda. Chervooneciga pääseb <30 kiiruseületusest ja 20 abil suuremast sigatsemisest.
Arumaisaa mis radar sul peal on mis Leedu politsei koju ajab, ma pole Leedut ühtegi korda läbinud (satunnud sinna iga aasta kord kuni kaks) ilma, et poisid mind 'fööniga puhuks'. Ja just šiauliaisse tahetigi mu load ükskord hoiule võtta, asi lahenes küll "kiirmenetlusega".harimal kirjutas:Point selles, et Tallinn-Riia mnt'l on enne Riiat vaid 2 kohas parull väljas ning muul ajal lase sõiduvahend nii vihaseks, kui isu jagub. Leedus pole ma Siauliaisse ja tagasisõites üldse vormis mehi näinud, seega pole ime, et ma rahulikult 5 tunniga sealt Tallinnasse sain ning sedagi sinna sissearvestatud vahepealse tunnise lõunapausiga.
sorry fot OT.
it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.
Tegin siis väikse eksperimendi - mis juhtub kui sõita täpselt eeskirjade järgi. Tankisin Laagri Uno-x utomaattanklas, nullisin GPS'i kõik näidud ja asusin teele Pärnusse.
Kiirusteks valisin lubatud piirkiirused ja praktikas kukkus välja +0...2 kmh. Järgisin väga punktuaalselt ka kõiki teel olnud 90, 70, 60 ja 50kmh piiranguid. Kokku sõitis minust mööda 5 sõiduautot, millest üks oli kiiremat sort vennike ja ülejäänud sellised +10 mehed/naised. Ühest sõitsin ise varsti mööda, kuna see oli takerdunud veoki taha. Hiljem sõitis see minust veel üks kord mööda. Ise sõitsin mööda kokku neljast veokist jaühest kolmeliikmelisest matkaautode grupist. Selgus, et 100kmh alas 90-ga liikujast ilma kiirust ületamat mööda sõita ei ole võimalik. Lihtsalt kogu teekonna jooksul ei ole sellist pikka ja samal ajal tühja sirget. Nii saingi möödasõitude käigus ikkagi max kiiruse näiduks 130 kmh GPS'i mällu. Mis parata, ma ei tahtnud vastusõitjatega chicken'i mängu ka mängima hakata. Aga muus osas - sõidu aeg Laagrist Pärnu United Motors'i parklasse 1h10min, keskmine kiirus 94,4 kmh ja maksimumkiirus siis nagu öeldud ühe pikema möödasõidu tõttu 130kmh.
Seega, see möödasõidul kiiruse ületamine võiks olla jätkuvalt tolerantsi koht nii umbes +30kmh piires kuniks meie teed lihtsalt muud ei võimalda, aga muus osas on sellel +10kmh'l lihtsalt emotsionaalne väärtus ja ei mingit praktilist põhjendust. Muide minust möödasõitnute arv näitab, et enamus sõidab juba üsnagi eeskirjade kohaselt.
Kogu eksperiment toimus autoroolis ning pidevalt oli näha tulesid nii peeglist kui ka eespool kulgemas. Vastutulijaid oli palju. Liiklus oli küllaltki tihe.
Kiirusteks valisin lubatud piirkiirused ja praktikas kukkus välja +0...2 kmh. Järgisin väga punktuaalselt ka kõiki teel olnud 90, 70, 60 ja 50kmh piiranguid. Kokku sõitis minust mööda 5 sõiduautot, millest üks oli kiiremat sort vennike ja ülejäänud sellised +10 mehed/naised. Ühest sõitsin ise varsti mööda, kuna see oli takerdunud veoki taha. Hiljem sõitis see minust veel üks kord mööda. Ise sõitsin mööda kokku neljast veokist jaühest kolmeliikmelisest matkaautode grupist. Selgus, et 100kmh alas 90-ga liikujast ilma kiirust ületamat mööda sõita ei ole võimalik. Lihtsalt kogu teekonna jooksul ei ole sellist pikka ja samal ajal tühja sirget. Nii saingi möödasõitude käigus ikkagi max kiiruse näiduks 130 kmh GPS'i mällu. Mis parata, ma ei tahtnud vastusõitjatega chicken'i mängu ka mängima hakata. Aga muus osas - sõidu aeg Laagrist Pärnu United Motors'i parklasse 1h10min, keskmine kiirus 94,4 kmh ja maksimumkiirus siis nagu öeldud ühe pikema möödasõidu tõttu 130kmh.
Seega, see möödasõidul kiiruse ületamine võiks olla jätkuvalt tolerantsi koht nii umbes +30kmh piires kuniks meie teed lihtsalt muud ei võimalda, aga muus osas on sellel +10kmh'l lihtsalt emotsionaalne väärtus ja ei mingit praktilist põhjendust. Muide minust möödasõitnute arv näitab, et enamus sõidab juba üsnagi eeskirjade kohaselt.
Kogu eksperiment toimus autoroolis ning pidevalt oli näha tulesid nii peeglist kui ka eespool kulgemas. Vastutulijaid oli palju. Liiklus oli küllaltki tihe.
Suzuki GSX 750 Inazuma
Sest keegi ei hakka Lätist/Leedust trahviraha pommima. Antakse trahvikviitung kätte ja sellega asi piirdub. Paar päeva tagasi Postimehes artikkel, et Eestiski rohkem südametunnistuse asi liiklustrahvide maksmine, mis siis veel välismaalastest rääkida.Šulik kirjutas:Mis aga viib mu järgmise mõtteni, et miks läti ja leedu end eestis nii vabalt tunnevad?
Samamoodi eestlaste maksmata parkimistrahvidega Riias. Pole küll isiklikke kogemusi aga Läti trahvikviitungil ei pidavat isegi konto numbrit olema kuhu trahv maksta kui isegi tahaks seda teha ning kogu tekst puhtas läti keeles ka. Eestist taga otsima ei hakka seda raha arvatavasti keegi. Võibolla sellepärast ollaksegi nii julged?
Kas kellegi on kogemusi kui Lätis/Leedus "kiirmenetlusest" keelduda ja ametlik trahv saada see ka reaalselt sisse nõutud on?
Sest keegi ei hakka Lätist/Leedust trahviraha pommima. Antakse trahvikviitung kätte ja sellega asi piirdub. Paar päeva tagasi Postimehes artikkel, et Eestiski rohkem südametunnistuse asi liiklustrahvide maksmine, mis siis veel välismaalastest rääkida.Šulik kirjutas:Mis aga viib mu järgmise mõtteni, et miks läti ja leedu end eestis nii vabalt tunnevad?
Samamoodi eestlaste maksmata parkimistrahvidega Riias. Pole küll isiklikke kogemusi aga Läti trahvikviitungil ei pidavat isegi konto numbrit olema kuhu trahv maksta kui isegi tahaks seda teha ning kogu tekst puhtas läti keeles ka. Eestist taga otsima ei hakka seda raha arvatavasti keegi. Võibolla sellepärast ollaksegi nii julged?
Kas kellegi on kogemusi kui Lätis/Leedus "kiirmenetlusest" keelduda ja ametlik trahv saada see ka reaalselt sisse nõutud on?
Lätiga on mul hoopis teistsugune kogemus tuttava näol - sai Lätis kiiruse eest trahvi, võttis ametliku versiooni, maksis kodus pangaülekandega ära, õnneks säilitas ka kviitungid ja maksekorralduse. Pool aastat hiljem Lätti sisse sõidul tekkis piiril probleem : maksmata trahv, riiki sisse enne ei lasta kui trahv makstud ja kui tahad Leetu minna, siis sõida kas Venemaa või Rootsi-Taani-Poola kaudu. Tookord sai küll piiril inimesed purki räägitud ning riiki siiski pääsetud. Selgus, et tegemata oli mingi formaalsus - pidi vist selle maksekorralduse kuskile faksima vms. Läti abiline ajas asja joonde. Kogu lugu juhtus käesoleva aasta kevadel minu oma silme all. Eks ta sõltub sellest kas piirivalvurid viitsivad su paberitega kuskile andmebaasidesse klõbistama minna või mitte.Kännu kirjutas:Samamoodi eestlaste maksmata parkimistrahvidega Riias. Pole küll isiklikke kogemusi aga Läti trahvikviitungil ei pidavat isegi konto numbrit olema kuhu trahv maksta kui isegi tahaks seda teha ning kogu tekst puhtas läti keeles ka.
Suzuki GSX 750 Inazuma
See tolerants võiks minuarust kuskil +50 olla, siis mahuvad mootorratturid ka enam-vähem sisse ja ei peaks poole möödasõidu peal gaasi maha laskma, -nagu auto järgi möödasõitu tehes tihtipeale teha vaja on.spinna kirjutas:Seega, see möödasõidul kiiruse ületamine võiks olla jätkuvalt tolerantsi koht nii umbes +30kmh piires kuniks meie teed lihtsalt muud ei võimalda.
Teine teema on ka see, et üpris suur osa eesti autojuhte ei oskagi teha vajadusel kiiret möödasõitu, sellest ka rekkade taha kogunevad pikad kolonnid jne. Itaalias suudetakse kasvõi samasuguste väikeautodegamis meilgi liiklevad, millel sama olematu 1,x mootor teha selliseid möödasõite, et meiesugusel jääb algul karp lahti. Seal kus eestlane möödasõiduks annab natuke gaasi(viies käik), seal itaallane paneb ilmselt kolmanda ja litsub gaasi põrandasse.
it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.
mul küll hoopis teised eksperimendi tulemused. Ega su auto pole mitte valget värvi ja siniste ustega?spinna kirjutas:Tegin siis väikse eksperimendi - mis juhtub kui sõita täpselt eeskirjade järgi. Tankisin Laagri Uno-x utomaattanklas, nullisin GPS'i kõik näidud ja asusin teele Pärnusse.
Kiirusteks valisin lubatud piirkiirused ja praktikas kukkus välja +0...2 kmh. Järgisin väga punktuaalselt ka kõiki teel olnud 90, 70, 60 ja 50kmh piiranguid. Kokku sõitis minust mööda 5 sõiduautot, millest üks oli kiiremat sort vennike ja ülejäänud sellised +10 mehed/naised. Ühest sõitsin ise varsti mööda, kuna see oli takerdunud veoki taha. Hiljem sõitis see minust veel üks kord mööda. Ise sõitsin mööda kokku neljast veokist jaühest kolmeliikmelisest matkaautode grupist. Selgus, et 100kmh alas 90-ga liikujast ilma kiirust ületamat mööda sõita ei ole võimalik. Lihtsalt kogu teekonna jooksul ei ole sellist pikka ja samal ajal tühja sirget. Nii saingi möödasõitude käigus ikkagi max kiiruse näiduks 130 kmh GPS'i mällu. Mis parata, ma ei tahtnud vastusõitjatega chicken'i mängu ka mängima hakata. Aga muus osas - sõidu aeg Laagrist Pärnu United Motors'i parklasse 1h10min, keskmine kiirus 94,4 kmh ja maksimumkiirus siis nagu öeldud ühe pikema möödasõidu tõttu 130kmh.
Seega, see möödasõidul kiiruse ületamine võiks olla jätkuvalt tolerantsi koht nii umbes +30kmh piires kuniks meie teed lihtsalt muud ei võimalda, aga muus osas on sellel +10kmh'l lihtsalt emotsionaalne väärtus ja ei mingit praktilist põhjendust. Muide minust möödasõitnute arv näitab, et enamus sõidab juba üsnagi eeskirjade kohaselt.
Kogu eksperiment toimus autoroolis ning pidevalt oli näha tulesid nii peeglist kui ka eespool kulgemas. Vastutulijaid oli palju. Liiklus oli küllaltki tihe.
Usinus-Kasinus-Cosinus
-
- Postitusi: 198
- Liitunud: 20 Juul 2005, 22:39
- Asukoht: Tartu / FZR600/TT600
möödasõit
kisub juba OT kanti, aga jutud möödasõitudest tuletasid meelde, kui sõitsin Tallinnast Tartusse. Minu ees sõitis naisterahvas 100 km/h alas, hakkas eespoololijast mööda sõitma. Vaatasin, et auto, mis vastu tuleb, on veel väga kaugel, et ma sõidan ka mööda, siis selle naisterahva sabas. Aga see oli viga. Naisterahvas sõitis täpselt 100ga, möödasõit venis ja venis. Mõtlesin juba pidureid vajutada ja taanduda. Siis hakkas naisterahvas oma ratta tagasi võtma ja mis ta tegi - võttis hoo maha ning liikus sama kiiresti kui see, kellest ta mööda sõitis, vahe selle autoga nii väike, et vahele ei mahu. Vastutulev auto oli aga juba liiga lähedal. Eks ma siis pressisin ennast jõuga taas naisele sappa nii, et tagumine auto pidi hoogu maha võtma.
Loost sain õpetust, et pole ikka tarvis teise sabas möödasõitu teha, kuna inimesed võivad olla üliettearvamatud.
Loost sain õpetust, et pole ikka tarvis teise sabas möödasõitu teha, kuna inimesed võivad olla üliettearvamatud.
The two rules for success are:
1: Never tell them everything you know.
1: Never tell them everything you know.
Ei ole Ja ega ma tavaliselt mingi punktuaalne liikleja ka ei ole, üritan ikka üks silmapaistmatu mutrike suures massis olla. Aega ajalt läheb korraks nokk rulli ka. Tuli lihtsalt selline mõte, et no vaatame mis välja tuleb. Minu arust tuli täitsa OK. Mul ei ole midagi selle vastu kui kõik sõidaksidki LE kohaselt. Ringradasid peaks küll siis igasse maakonda vähemalt ühe ehitama, isegi mina vist läheks peale mõnikord. Nö. lõõgastumaEga su auto pole mitte valget värvi ja siniste ustega?
Suzuki GSX 750 Inazuma
-
- Postitusi: 1009
- Liitunud: 17 Dets 2004, 15:27
- Tsikkel: HD VRSCDX Night Rod Special
- Asukoht: Riia, Tallinn
- Kontakt:
Mis sellesse möödasõidu ajal kiiruse ületamisse puutub, siis sellest saab igaüks aru (ka politsei), et see on teinekord ohutuse huvides vägagi vajalik. Ega muidu poleks kõnekäändu, et võimast mootorit on sul võib olla kord elus vaja, kuid siis võib ta su elu päästa. Lubada politsei seda aga ametlikult kahjuks ei saa. Miks? Sest siis hakkavad madallendurid igal möödasõidul gaasi põhja vajutama ja möödasõidud venivad "ohutuse huvides" pikaks...
Kurb on see, et mõni "eluaegne" tõesti mõtleb mööda sõites rohkem eeskirjadele kui enda/teiste ohutusele. Ma olen ise ühe korra 13 aastat tagasi möödasõidul kiiruse ületamise eest trahvi saanud ja siis oli küll tegemist konkreetse kiusamisega. Rohkem pole sellist juhust olnud. Kui ikka vastu tulev auto paistma hakkab ja möödasõidu lõpetamisega kiireks läheb, siis gaas põhja, kiirelt mööda, oma ritta tagasi ja tavakiirus gaasi maha lastes tagasi. Pidurdada oleks jabur ja ohtlik...
Kui keegi politseinikest seda posti peaks lugema ja selle viimase lõigu osas eriarvamusel olema, siis ootaks küll põhjendusi.
Kurb on see, et mõni "eluaegne" tõesti mõtleb mööda sõites rohkem eeskirjadele kui enda/teiste ohutusele. Ma olen ise ühe korra 13 aastat tagasi möödasõidul kiiruse ületamise eest trahvi saanud ja siis oli küll tegemist konkreetse kiusamisega. Rohkem pole sellist juhust olnud. Kui ikka vastu tulev auto paistma hakkab ja möödasõidu lõpetamisega kiireks läheb, siis gaas põhja, kiirelt mööda, oma ritta tagasi ja tavakiirus gaasi maha lastes tagasi. Pidurdada oleks jabur ja ohtlik...
Kui keegi politseinikest seda posti peaks lugema ja selle viimase lõigu osas eriarvamusel olema, siis ootaks küll põhjendusi.
Kõige lihtsam põhjendus on see, et sa ei pea ju mööda sõitma. Võid tossutada sama moodi 80'ga kuni halliks lähedJulge kirjutas:Kui keegi politseinikest seda posti peaks lugema ja selle viimase lõigu osas eriarvamusel olema, siis ootaks küll põhjendusi.
Ise teen küll nii autoga kui ka tsikliga möödasõidud väga konkreetselt - kiirelt, sujuvalt ja suunatulega. Kiirused on sellistel juhtudel lubatust harilikult +30 kõrgemad. Eks ma võtan ka penskarina mõne tibi või rekka taha ritta, kui esimese "möödasõidu" trahvi saan
Muide paljud sitapead kiirendavad veel kui hakkad neist mööda sõitma!!! - Ka nendest on teinekord palju abi saavutamaks kena kiiruse ületamine. Muidu raisad pidurdavad kuid siis kui hakkad mööda sõitma kukuvad pressima.harimal kirjutas:Kõige lihtsam põhjendus on see, et sa ei pea ju mööda sõitma. Võid tossutada sama moodi 80'ga kuni halliks lähedJulge kirjutas:Kui keegi politseinikest seda posti peaks lugema ja selle viimase lõigu osas eriarvamusel olema, siis ootaks küll põhjendusi.
Ise teen küll nii autoga kui ka tsikliga möödasõidud väga konkreetselt - kiirelt, sujuvalt ja suunatulega. Kiirused on sellistel juhtudel lubatust harilikult +30 kõrgemad. Eks ma võtan ka penskarina mõne tibi või rekka taha ritta, kui esimese "möödasõidu" trahvi saan
Elukooli õpilane
pole just viiemees!
VEOKITE VARUOSAD!
Käin meeleldi mülkas!
56 940 571
Omal poolearuline IZ planeta 350ccm krutitud ja puuritud ning kontaktivaba. -kärnadega! `65a.
... rääkimata JAWA`dest
pole just viiemees!
VEOKITE VARUOSAD!
Käin meeleldi mülkas!
56 940 571
Omal poolearuline IZ planeta 350ccm krutitud ja puuritud ning kontaktivaba. -kärnadega! `65a.
... rääkimata JAWA`dest
mul viimased juhused ikka sinna kippunud et veel vaadatakse kõrvale ning naerdakse ..... et" noh mis nüüd siis teed"
Elukooli õpilane
pole just viiemees!
VEOKITE VARUOSAD!
Käin meeleldi mülkas!
56 940 571
Omal poolearuline IZ planeta 350ccm krutitud ja puuritud ning kontaktivaba. -kärnadega! `65a.
... rääkimata JAWA`dest
pole just viiemees!
VEOKITE VARUOSAD!
Käin meeleldi mülkas!
56 940 571
Omal poolearuline IZ planeta 350ccm krutitud ja puuritud ning kontaktivaba. -kärnadega! `65a.
... rääkimata JAWA`dest
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.