Yamaha XV 535 või Kawasaki EN 500
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
Yamaha XV 535 või Kawasaki EN 500
Mis on nende kahe ratta head ja halvad küljed?
Mida te arvate sellest rattast?
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Mida peaks silmas pidama sellise ratta ostuga?
Või hoopis see?
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
ette tänades
Mida te arvate sellest rattast?
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Mida peaks silmas pidama sellise ratta ostuga?
Või hoopis see?
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
ette tänades
Re
Minu arust on sinu toodud rataste puhul küsimus pigem ühe või teise meeldivuses. Soovitaks sul nende ratastega lähemalt tutvust sobitada, peal istuda ja katsuda, sest nende rataste puhul pole mõtet võimsuse jmt teemat võrrelda.
Oma kogemuse kohaselt soovitaksin sulle soojalt kardaanülekandega ratast e. viragot - vähem hooldamise muret. Kawa on vist ketiga (pead ei anna, pildilt justkui paistis).
Eelmisel aastal proovisin ka mitut viragot kuid millegipärast lõpetasin shadow seljas. Eks järgmise (loe võimsama) ratta ostmiseks saad oma tagumikutunde anyway kätte ja saad aru mida tahad.
Oma kogemuse kohaselt soovitaksin sulle soojalt kardaanülekandega ratast e. viragot - vähem hooldamise muret. Kawa on vist ketiga (pead ei anna, pildilt justkui paistis).
Eelmisel aastal proovisin ka mitut viragot kuid millegipärast lõpetasin shadow seljas. Eks järgmise (loe võimsama) ratta ostmiseks saad oma tagumikutunde anyway kätte ja saad aru mida tahad.
K1200S
-
Teema algataja
-
- Mode
- Postitusi: 903
- Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
- Tsikkel: GSX1300RZ K750 CRF1000l
- Asukoht: Rootsi
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 34 korda
en500 on etem, rallisin sellisega terve euroopa läbi, ainuke jama mis pikal reisul temaga on, on see, et paak on imetilluke, 11 ja midagi liitrit, istumisasend on hea, peale 3. päeva hakkab tagumik tulitama vast enamusel ratastest. Kõvasti annab asendile juurde jalad ees süsteem, hoopis teine tunne ja yleyldse on kuju tal etem kui viragol, väärt ratas yhesõnaga või siis kahe sõnaga siis eksole.
Hardcore,hardcore,hardcore,hardcore. Nothing less and nothing more...
ka mina olen sellist EN 500 omanud ja pole ka ühtki paha sõna öelda.
samas olen saanud proovida ja ka sõita 535-ga ja vähemalt minu jaoks oli tuntav vahe sees. 535 tundus kuidagi sellise "kõhna kitsena" all..
EN pluss on, et ta on pehmem ja selline sujuva sõiduga ratas.
meeldis ka hääl, selline madal podin...

samas olen saanud proovida ja ka sõita 535-ga ja vähemalt minu jaoks oli tuntav vahe sees. 535 tundus kuidagi sellise "kõhna kitsena" all..
EN pluss on, et ta on pehmem ja selline sujuva sõiduga ratas.
meeldis ka hääl, selline madal podin...

Suzuki 650 K7
-
- Postitusi: 106
- Liitunud: 08 Veebr 2005, 23:06
- Tsikkel: Roadsmith HDST HD™ Trike
- Asukoht: Tallinn
Võõrkeelsetes foorumites olen märganud numbrit 70000, kus võivad sidurikettad vahetust vajada. Kokku pidavat vastu pidama kaks korda nii kaua.Potu kirjutas:Yamaha on sõitnud üle 50000 km. Kas see tähendab seda et peaks mõtlema
mootori remondile? Kui suur on Yamaha ressurss?
Hooldatud Viagra535 on piisavalt töö- ja lollikindel. Minu oma ei ole esimese 20000 läbisõidu juures näidanud mingisuguseidki väsimuse märke.
Peamine pluss on siiski V-mootor

Eks nad head rattad ole mõlemad, suht pikalt tootmises olnud ja väga levinud, Virago pisut rohkem küll.
Kawa seljas pole istunud, seetõttu sõiduomadusi ei oska kommida, kuid välimuselt näeb sutsu "isasem" ja moodsam välja. Virago nn "diskostiil" oli 80ndate lõpus 90ndate alguses kõva sõna. Kawal ehk miinuseks R mootor ja vesijahutusest tingitud peaaegu ilma jahutusribideta silindrid, mis customi puhul on peaaegu kohustus
Olen 1,5 hooaega Viragot pidanud ja tehnika poole pealt on tõepoolest väga lihtne ja lollikindel ratas. Õli+filter ja rehvid on need mida vahetama peab ja kõik. Pole keti määrimisega mässamist ega jahutussüsteemiga tegelemist.
Sõiduomadustest kah. Pikamaarattad pole neist kumbki, kuid Eestimaal tuuritamiseks sobivad küll. Mina+seljakott tegime Viragoga 4 päevaga 1300 km ja kummalgi polnud kannika ülekuumenemisega problasid.
Hans
Kawa seljas pole istunud, seetõttu sõiduomadusi ei oska kommida, kuid välimuselt näeb sutsu "isasem" ja moodsam välja. Virago nn "diskostiil" oli 80ndate lõpus 90ndate alguses kõva sõna. Kawal ehk miinuseks R mootor ja vesijahutusest tingitud peaaegu ilma jahutusribideta silindrid, mis customi puhul on peaaegu kohustus

Olen 1,5 hooaega Viragot pidanud ja tehnika poole pealt on tõepoolest väga lihtne ja lollikindel ratas. Õli+filter ja rehvid on need mida vahetama peab ja kõik. Pole keti määrimisega mässamist ega jahutussüsteemiga tegelemist.
Sõiduomadustest kah. Pikamaarattad pole neist kumbki, kuid Eestimaal tuuritamiseks sobivad küll. Mina+seljakott tegime Viragoga 4 päevaga 1300 km ja kummalgi polnud kannika ülekuumenemisega problasid.
Hans
V-MAX
Yamaha XV 535 või Kawasaki EN 500
No, kas ratas kuuris juba?
Mina kiidaks rohkem Kawa't. Terve eelmise suve sai samasuguse seljas sõidetud. Valiku tegemisel proovisin Yamu't ka, aga kohe ei tekkinud head tunnet, selline võrriraamil istumine..
. Samas muidugi pesueht chopper see EN500 ka veel ei ole. Ridamootorina tahab kõrgemat pööret ja vanad haid ei salli chopperil jahutusvedelikku (535 on V ja puhtalt õhkjahutusega). Minule hakkas see kuuene kast närvidele - ikka sai 2-lt juba 4-s ja siis kuues sisse löödud. Kindlasti soovitaks alates 96 mudelit - kettülekanne (enne rihm), kell paagil, disain ka veidi tänasem. See paagi suurus on mu meelest neil kõigil kuskil 13-15 liitri kandis, säästurezhiimil sai EN500-ga ikka 300 km ära napsatud, kui kiirendusi rohkemaks läks jäi 250. Ja iseloomustusega Pommikindel ühinen ka ...
VR
Mina kiidaks rohkem Kawa't. Terve eelmise suve sai samasuguse seljas sõidetud. Valiku tegemisel proovisin Yamu't ka, aga kohe ei tekkinud head tunnet, selline võrriraamil istumine..

VR
-
Teema algataja
Ei soovita kahekesi sõitmiseks
Leidsin ka koha, kus oma vähestest kogemustest hoolimata ehk saan kasulik olla.Virago535 kirjutas:Kawal ehk miinuseks R mootor ja vesijahutusest tingitud peaaegu ilma jahutusribideta silindrid, mis customi puhul on peaaegu kohustus
Sõiduomadustest kah. Pikamaarattad pole neist kumbki, kuid Eestimaal tuuritamiseks sobivad küll. Mina+seljakott tegime Viragoga 4 päevaga 1300 km ja kummalgi polnud kannika ülekuumenemisega problasid.
Hans
Alustuseks - kui ratas rohkem sõitmiseks, kui vaatamiseks, siis jahtusribi on küll viimane asi, mida vaadata. Näiteks minu jaoks on oluline hoopis pakiraam (ja-jah, ma tean küll, et pool rahvast naerab nüüd:) No ei mahu iga kord kogu träni küljekotti, mis teha. Ühesõnaga, maitse asi.
Kahekesi sõitmisest - oma kawaga sõitsin mitu korda üksi Narvast Virtsu ühe tankimisega Mäos. Chill. Mugav. Kui kella ei vaataks - praam ei oota teatavasti - siis ei paneks tähelegi, et üle nelja tunni võtab aega. Kahekesi Tallinnast Virtsu - kohutav. Mõlemal. Iga kord. Nii et ei soovita.
Vihjeks - ei ole korvpallur, pikkus 182, kaasreisija 176.
Ja lõpetuseks - vaata, kuidas kawa klaasiga välja näeb ja milline see uus klaas on. Kriimudeta klaas on suureks abiks eriti öösel sõites.
casper
-
Teema algataja
XV 535
Mina ostsin 2004. aastal endale esimeseks tsikliks XV 535 ning kasutasin seda kaks hooaega (loe: püsivate plusskraadide perioodil) oma igapäevase liikumisvahendina koju-tööle-poodi-külla...
Kuna ma eriline õlinäpp ei ole, siis tahtsin endale võimalikult hooldusvaba ratast ning seda see Virago (kardaanülekanne!) igatahes oli. Vahetult ostu järel ja järgmistel kevadetel sai ratas korraks Motodepoosse või Motoremi viidud, suvel vaid benssu juurde valatud ning sügisel sooja talvekorterisse lükatud. Kevadel läks oma aku pealt pikema jututa käima.
Esimeseks rattaks julgen seda pilli (või mõnd tema suguvenda) rahulikult soovitada. Isteasend on mõnusalt madal ning väändemomenti on mootoril piisavalt, et tagada muretu kulgemine nii linna- kui linnalähiliikluses. Suhteliselt väike võimsus (mul on 20 kW versioon) võimaldab legaalselt sõita ka piiranguga lubadega juhil; maanteel piisas sellest ka mugavateks möödasõitudeks, kuid kiirusel üle 110 km/h hakkas kiirendusjõud tasapisi otsa lõppema. Maksimumkiiruseks oli nii tehase kui minu andmetel 140 km/h.
Pikkade sõitude jaoks (300+ km) jäi see ratas minule (182 cm) pisut väikeseks ning möödunud suvel soetasin endale Honda NT650V matkaratta. Muide, Virago on praegu müügis; vaata http://isiklik.info/tmp/virago
Kuna ma eriline õlinäpp ei ole, siis tahtsin endale võimalikult hooldusvaba ratast ning seda see Virago (kardaanülekanne!) igatahes oli. Vahetult ostu järel ja järgmistel kevadetel sai ratas korraks Motodepoosse või Motoremi viidud, suvel vaid benssu juurde valatud ning sügisel sooja talvekorterisse lükatud. Kevadel läks oma aku pealt pikema jututa käima.
Esimeseks rattaks julgen seda pilli (või mõnd tema suguvenda) rahulikult soovitada. Isteasend on mõnusalt madal ning väändemomenti on mootoril piisavalt, et tagada muretu kulgemine nii linna- kui linnalähiliikluses. Suhteliselt väike võimsus (mul on 20 kW versioon) võimaldab legaalselt sõita ka piiranguga lubadega juhil; maanteel piisas sellest ka mugavateks möödasõitudeks, kuid kiirusel üle 110 km/h hakkas kiirendusjõud tasapisi otsa lõppema. Maksimumkiiruseks oli nii tehase kui minu andmetel 140 km/h.
Pikkade sõitude jaoks (300+ km) jäi see ratas minule (182 cm) pisut väikeseks ning möödunud suvel soetasin endale Honda NT650V matkaratta. Muide, Virago on praegu müügis; vaata http://isiklik.info/tmp/virago
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.