Yamaha XV 535 või Kawasaki EN 500

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded


Teema algataja
Potu

Yamaha XV 535 või Kawasaki EN 500

Lugemata postitus Postitas Potu »

Mis on nende kahe ratta head ja halvad küljed?

Mida te arvate sellest rattast?
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

Mida peaks silmas pidama sellise ratta ostuga?

Või hoopis see?
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

ette tänades

zhark
Postitusi: 209
Liitunud: 06 Juul 2006, 22:34
Tsikkel: 2 ratta ja pedaalidega vokk
Asukoht: Christiania / Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas zhark »

see yamaha xv 535 on ju seal auto24-s pikemat aega olnud müügiks, samas minekult yamu parem kui kawa (nii palju kui endal kogemusi)
Ride And Die, But Do It Young
5293 569
Pilt
Kasutaja avatar

Bladyhell
Postitusi: 1024
Liitunud: 12 Apr 2006, 19:25
Tsikkel: K1200S

Re

Lugemata postitus Postitas Bladyhell »

Minu arust on sinu toodud rataste puhul küsimus pigem ühe või teise meeldivuses. Soovitaks sul nende ratastega lähemalt tutvust sobitada, peal istuda ja katsuda, sest nende rataste puhul pole mõtet võimsuse jmt teemat võrrelda.

Oma kogemuse kohaselt soovitaksin sulle soojalt kardaanülekandega ratast e. viragot - vähem hooldamise muret. Kawa on vist ketiga (pead ei anna, pildilt justkui paistis).

Eelmisel aastal proovisin ka mitut viragot kuid millegipärast lõpetasin shadow seljas. Eks järgmise (loe võimsama) ratta ostmiseks saad oma tagumikutunde anyway kätte ja saad aru mida tahad.
K1200S

Teema algataja
Potu

Lugemata postitus Postitas Potu »

Yamaha on sõitnud üle 50000 km. Kas see tähendab seda et peaks mõtlema
mootori remondile? Kui suur on Yamaha ressurss?
Kasutaja avatar

marks1
Postitusi: 37
Liitunud: 22 Juul 2006, 23:23
Tsikkel: intruder vzr1800

Lugemata postitus Postitas marks1 »

mina omalt poolt soovitan igal juhul kawasakit. ise olen sellega ühe hooaja sõitnud ja igatepidi rahul (küll aasta vanem variant) PS kawa on rihm ülekandega, vähemalt minul :D
en500/ intruder vl 1500lc/ intruder 1800vzr

Raigo
Postitusi: 1844
Liitunud: 29 Sept 2003, 19:23
Tsikkel: Iž Planetad, Iž Jupiterid
Asukoht: Rakvere

Lugemata postitus Postitas Raigo »

EN 500 100% sinu mõõtude juures :) Olen mõlemaga sõitnud ja EN on suurem mugavam jõulisem. Ja väga pommikindla mootoriga.
Kasutaja avatar

Margusxx
Mode
Postitusi: 903
Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
Tsikkel: GSX1300RZ K750 CRF1000l
Asukoht: Rootsi
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 34 korda

Lugemata postitus Postitas Margusxx »

en500 on etem, rallisin sellisega terve euroopa läbi, ainuke jama mis pikal reisul temaga on, on see, et paak on imetilluke, 11 ja midagi liitrit, istumisasend on hea, peale 3. päeva hakkab tagumik tulitama vast enamusel ratastest. Kõvasti annab asendile juurde jalad ees süsteem, hoopis teine tunne ja yleyldse on kuju tal etem kui viragol, väärt ratas yhesõnaga või siis kahe sõnaga siis eksole.
Hardcore,hardcore,hardcore,hardcore. Nothing less and nothing more...
Kasutaja avatar

AN-400
Postitusi: 448
Liitunud: 14 Okt 2003, 17:00
Tsikkel: Suzuki 650
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas AN-400 »

ka mina olen sellist EN 500 omanud ja pole ka ühtki paha sõna öelda.
samas olen saanud proovida ja ka sõita 535-ga ja vähemalt minu jaoks oli tuntav vahe sees. 535 tundus kuidagi sellise "kõhna kitsena" all..
EN pluss on, et ta on pehmem ja selline sujuva sõiduga ratas.
meeldis ka hääl, selline madal podin...
:wink:
Suzuki 650 K7

timoriik
Postitusi: 275
Liitunud: 17 Dets 2004, 18:40
Tsikkel: mõned on
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus Postitas timoriik »

huvitav, et kawal on kuulutuses märgitud v- mootor :lol:
Kasutaja avatar

uhh
Postitusi: 106
Liitunud: 08 Veebr 2005, 23:06
Tsikkel: Roadsmith HDST HD™ Trike
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas uhh »

Potu kirjutas:
Yamaha on sõitnud üle 50000 km. Kas see tähendab seda et peaks mõtlema
mootori remondile? Kui suur on Yamaha ressurss?
Võõrkeelsetes foorumites olen märganud numbrit 70000, kus võivad sidurikettad vahetust vajada. Kokku pidavat vastu pidama kaks korda nii kaua.
Hooldatud Viagra535 on piisavalt töö- ja lollikindel. Minu oma ei ole esimese 20000 läbisõidu juures näidanud mingisuguseidki väsimuse märke.
Peamine pluss on siiski V-mootor 8)
Kasutaja avatar

Hans
Postitusi: 1242
Liitunud: 14 Sept 2004, 11:53
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Hans »

Eks nad head rattad ole mõlemad, suht pikalt tootmises olnud ja väga levinud, Virago pisut rohkem küll.

Kawa seljas pole istunud, seetõttu sõiduomadusi ei oska kommida, kuid välimuselt näeb sutsu "isasem" ja moodsam välja. Virago nn "diskostiil" oli 80ndate lõpus 90ndate alguses kõva sõna. Kawal ehk miinuseks R mootor ja vesijahutusest tingitud peaaegu ilma jahutusribideta silindrid, mis customi puhul on peaaegu kohustus :)

Olen 1,5 hooaega Viragot pidanud ja tehnika poole pealt on tõepoolest väga lihtne ja lollikindel ratas. Õli+filter ja rehvid on need mida vahetama peab ja kõik. Pole keti määrimisega mässamist ega jahutussüsteemiga tegelemist.

Sõiduomadustest kah. Pikamaarattad pole neist kumbki, kuid Eestimaal tuuritamiseks sobivad küll. Mina+seljakott tegime Viragoga 4 päevaga 1300 km ja kummalgi polnud kannika ülekuumenemisega problasid.

Hans
V-MAX

VR
Postitusi: 46
Liitunud: 12 Aug 2006, 16:40
Asukoht: Rapla
Tänatud: 2 korda

Yamaha XV 535 või Kawasaki EN 500

Lugemata postitus Postitas VR »

No, kas ratas kuuris juba?
Mina kiidaks rohkem Kawa't. Terve eelmise suve sai samasuguse seljas sõidetud. Valiku tegemisel proovisin Yamu't ka, aga kohe ei tekkinud head tunnet, selline võrriraamil istumine.. :wink: . Samas muidugi pesueht chopper see EN500 ka veel ei ole. Ridamootorina tahab kõrgemat pööret ja vanad haid ei salli chopperil jahutusvedelikku (535 on V ja puhtalt õhkjahutusega). Minule hakkas see kuuene kast närvidele - ikka sai 2-lt juba 4-s ja siis kuues sisse löödud. Kindlasti soovitaks alates 96 mudelit - kettülekanne (enne rihm), kell paagil, disain ka veidi tänasem. See paagi suurus on mu meelest neil kõigil kuskil 13-15 liitri kandis, säästurezhiimil sai EN500-ga ikka 300 km ära napsatud, kui kiirendusi rohkemaks läks jäi 250. Ja iseloomustusega Pommikindel ühinen ka ...
VR

Teema algataja
casper

Ei soovita kahekesi sõitmiseks

Lugemata postitus Postitas casper »

Virago535 kirjutas:
Kawal ehk miinuseks R mootor ja vesijahutusest tingitud peaaegu ilma jahutusribideta silindrid, mis customi puhul on peaaegu kohustus :)

Sõiduomadustest kah. Pikamaarattad pole neist kumbki, kuid Eestimaal tuuritamiseks sobivad küll. Mina+seljakott tegime Viragoga 4 päevaga 1300 km ja kummalgi polnud kannika ülekuumenemisega problasid.

Hans
Leidsin ka koha, kus oma vähestest kogemustest hoolimata ehk saan kasulik olla.

Alustuseks - kui ratas rohkem sõitmiseks, kui vaatamiseks, siis jahtusribi on küll viimane asi, mida vaadata. Näiteks minu jaoks on oluline hoopis pakiraam (ja-jah, ma tean küll, et pool rahvast naerab nüüd:) No ei mahu iga kord kogu träni küljekotti, mis teha. Ühesõnaga, maitse asi.

Kahekesi sõitmisest - oma kawaga sõitsin mitu korda üksi Narvast Virtsu ühe tankimisega Mäos. Chill. Mugav. Kui kella ei vaataks - praam ei oota teatavasti - siis ei paneks tähelegi, et üle nelja tunni võtab aega. Kahekesi Tallinnast Virtsu - kohutav. Mõlemal. Iga kord. Nii et ei soovita.

Vihjeks - ei ole korvpallur, pikkus 182, kaasreisija 176.

Ja lõpetuseks - vaata, kuidas kawa klaasiga välja näeb ja milline see uus klaas on. Kriimudeta klaas on suureks abiks eriti öösel sõites.


casper

Teema algataja
wolli

XV 535

Lugemata postitus Postitas wolli »

Mina ostsin 2004. aastal endale esimeseks tsikliks XV 535 ning kasutasin seda kaks hooaega (loe: püsivate plusskraadide perioodil) oma igapäevase liikumisvahendina koju-tööle-poodi-külla...

Kuna ma eriline õlinäpp ei ole, siis tahtsin endale võimalikult hooldusvaba ratast ning seda see Virago (kardaanülekanne!) igatahes oli. Vahetult ostu järel ja järgmistel kevadetel sai ratas korraks Motodepoosse või Motoremi viidud, suvel vaid benssu juurde valatud ning sügisel sooja talvekorterisse lükatud. Kevadel läks oma aku pealt pikema jututa käima.

Esimeseks rattaks julgen seda pilli (või mõnd tema suguvenda) rahulikult soovitada. Isteasend on mõnusalt madal ning väändemomenti on mootoril piisavalt, et tagada muretu kulgemine nii linna- kui linnalähiliikluses. Suhteliselt väike võimsus (mul on 20 kW versioon) võimaldab legaalselt sõita ka piiranguga lubadega juhil; maanteel piisas sellest ka mugavateks möödasõitudeks, kuid kiirusel üle 110 km/h hakkas kiirendusjõud tasapisi otsa lõppema. Maksimumkiiruseks oli nii tehase kui minu andmetel 140 km/h.

Pikkade sõitude jaoks (300+ km) jäi see ratas minule (182 cm) pisut väikeseks ning möödunud suvel soetasin endale Honda NT650V matkaratta. Muide, Virago on praegu müügis; vaata http://isiklik.info/tmp/virago
Kasutaja avatar

Nitroid
Postitusi: 58
Liitunud: 02 Sept 2006, 11:29
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Nitroid »

Vabandan juba ette OT pärast!
Küsimus siis selline, et äkki keegi teadjam vend teab mis mõõtu laager käib rihmülekandega 1995. aasta Kawa EN 500 tagumise rihmaratta sisse. Ostaks ennem laagri ära ja alles siis võtaks kogu kupatuse laiali.

Tänud
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”