Mootori poldid! (sinna kuhu peale lükatakse silinder!
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 382
- Liitunud: 07 Veebr 2006, 22:15
- Asukoht: Harku
Mootori poldid! (sinna kuhu peale lükatakse silinder!
Keegi teab kuidas neid sinna kinni keeratakse, et nad sinna ka kinni jääks? tangidega ei õnnestu
-
Teema algataja - Postitusi: 382
- Liitunud: 07 Veebr 2006, 22:15
- Asukoht: Harku
-
- Postitusi: 330
- Liitunud: 28 Juun 2004, 11:08
- Tsikkel: MotoGuzzi
- Asukoht: Valgamaa
- Kontakt:
Pidage hoogu noored... alumiiniumplokki on nende poltidega imelihtne ära lõhkuda,esiteks ava kuhu keeratakse puhtaks teha: kui ntx õli täis avasse polt keerata...saab palju nalja
kaks mutrit ja nende vahel (vedru)seib on abiks küll keermeliim ka
aga veel rohkem manuaal millest kinnitusmomendi kohta näpuga rida ajada
Peeter aka Hondarebel
kaks mutrit ja nende vahel (vedru)seib on abiks küll keermeliim ka
aga veel rohkem manuaal millest kinnitusmomendi kohta näpuga rida ajada
Peeter aka Hondarebel
Think positive
-
Teema algataja - Postitusi: 382
- Liitunud: 07 Veebr 2006, 22:15
- Asukoht: Harku
-
- Postitusi: 1186
- Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
- Tsikkel: GSX1200, XT660R
- Asukoht: Hiiumaa
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 77 korda
Ehh, soovitati ju sulle kinnikeeramise momendid otsida. See selleks...non-smoking kirjutas:a tõmbas mootori seesmised vindid maha!
Parandada saab kahte moodi 1. uue vindi lõikamisega karteripoole sisse, mis eeldab ka uue ja sobivas mõõdus tikkpoldi otsimist või 2. vahepuksiga - puuritakse poldiauk tublisti suuremaks ja sinna keeratakse kõigepealt puks, mille sisse siis sama tikkpolt. Nii saab toimida ainult juhul kui on piisavalt ruumi ja ei ole oht vigastada mõnd õlikanalit vms.
Võta tükid kaasa ja mine otsi mõni pädev treial-metallimees.
-
- Postitusi: 1278
- Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
- Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 45 korda
OT küll, aga...non-smoking kirjutas:Selline probleem, et käis pingutamisel kõva kraks läbi ja tõmbas mootori seesmised vindid maha! Tikkpoldi vindid jäid terveks.
Kas seda on võimalik kuidagi taastada, äkki keegi jagaks oma kogemusi, mis te kunagi sellises olukorras teinud olete.
...krt, mootoris ei ole ühtegi vinti, mootoris on KEERMED! Vint elab metsas!
...ja aina rohkem OT...
...bioloogid eristavad põhiliselt kaht liiki vinte: peenvint ja jämevint. Jämevinti olen oma ihusilmaga metsas näinud ja õnnestus teine ka pildile saada. Tundub, et elab puu otsas. Lennata eriti ei oska, kuna nagu ka nimi viitab, on tegemist äärmiselt jämeda kehaehitusega. Hüples puu otsast puu otsa, sirutades tiivasarnased moodustised laiali, mis mingil määral aitasid liuelda. Mis eriti silma jäi, oli kullinokk, tavalise vindile omase noka asemel. Häälitses see linnuke samuti väga ebameeldivalt, hääl meenutas kergelt jämeda roostes poldi lahtikeeramisel tekkivat nagisevat heli.
Pilt on siin:

Mis peenvinti puutub, siis ise näinud ei ole, aga pidi teine olema pikk ja sale oksal laulev linnuke. Sööb ainult vähese kalorisisaldusega putukaid.




-
- Postitusi: 1278
- Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
- Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 45 korda
...oookeiii...Kuzmitz kirjutas:Täielik OT: Isakene, viska vindikeeraja autoportree kah siia üles....
...nii, et kui keegi tulevikus vindikeerajat otsib, siis juhatan otsemat teed selle mehe juurde:




-
- Postitusi: 1278
- Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
- Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 45 korda
...kui päevast päeva suhelda ainult inseneride ja mehaanikutega, üks profim kui teine, siis hakkab lõpuks kõrva kriipima ja oled lõpuks samasugune tähenärija nagu nemadki... kutsehaigus vist...amakas kirjutas:hämmastav, milline lukkseppade kontsentratsioon siin koos on-nagu diplomitööd teekssuvelihagrillist kõht täis-siis maigutaks tähte peale.tegelt kõik õige AGA kas peaks?või on tegu varjatud pedagoogi andega?teretulemast perekonda


-
Teema algataja - Postitusi: 382
- Liitunud: 07 Veebr 2006, 22:15
- Asukoht: Harku
Kui sa oled oma mootori ise niikaugele lahti lammutanud, siis võtad ja teed need tööd ise ära. Ostad sellise spets hülsi, lased tolle karterisse ja keerad tiku sisse. Jube lihtne ja aega võtab umbes 10minutit.non-smoking kirjutas:Äkki keegi oskaks öelda kus saaks neid töid teostada ja u. mis oleks selle maksumus! Või keegi teab mõnda head meest kes oleks võimeline need tööd teostama! Elan ise Tallinna lähistel!
Kui sa oma mootorit ise pole lahti lammutanud, siis las teeb see, kes selle lahti lammutas. Veel lihtsam, aega võtab ikkagi umbes 10minutit.
Kui tema kah ei mõista, siis võta ühendust foorumi kasutajaga nimega Hevimees ja poovi temaga kokkuleppele jõuda. Kokkulepe ei pruugi lihtne olla aga töö ise võtab aega umbes 10minutit.
Jõudu ja edu.
-
Teema algataja - Postitusi: 382
- Liitunud: 07 Veebr 2006, 22:15
- Asukoht: Harku
jah ikka ise olen lahti lammutanud!
Seal on muide selline pull ühekorra tehtud, et panin metallipastaga selle kunagi kinni kui veel lõpus natukene sisekeeret oli!
Ma olen ka nendest hüllsidest kuulnud! Aga kas ma pean selle siis uuest läbi puurima ja siis uue keerme tegeme ning siis selle hülsiga sisse keerama! Aga puurimiseks pean ikkagit mootori maha võtma, et korralikult täpselt puurida!
Kust neid hülse muidu saada?
Seal on muide selline pull ühekorra tehtud, et panin metallipastaga selle kunagi kinni kui veel lõpus natukene sisekeeret oli!
Ma olen ka nendest hüllsidest kuulnud! Aga kas ma pean selle siis uuest läbi puurima ja siis uue keerme tegeme ning siis selle hülsiga sisse keerama! Aga puurimiseks pean ikkagit mootori maha võtma, et korralikult täpselt puurida!
Kust neid hülse muidu saada?
-
- Postitusi: 86
- Liitunud: 10 Nov 2004, 10:58
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Selle spets "hülsi" nimi on helicoil.Lihtsalt täpsustuseks,et teaks,mida otsida.
Kui drelliga ligi pääseb,siis ei pea mootorit selle helicoili panemiseks maha võtma.Sul juba ju vana keerme auk ees.See juhib seda puuri piisavalt täpselt.Näiteks M6 keerme helicoilile on vaja puurida 6,4 mm auk.See keermestatakse spetsiaalse helicoili keermestajaga ja sinna siis keermestatud auku keeratakse see helicoil.
Helicoil ise on selline roostevabast traadist spiraal.
Kui drelliga ligi pääseb,siis ei pea mootorit selle helicoili panemiseks maha võtma.Sul juba ju vana keerme auk ees.See juhib seda puuri piisavalt täpselt.Näiteks M6 keerme helicoilile on vaja puurida 6,4 mm auk.See keermestatakse spetsiaalse helicoili keermestajaga ja sinna siis keermestatud auku keeratakse see helicoil.
Helicoil ise on selline roostevabast traadist spiraal.
mopopede
Sääse racing kirjutas:Selle spets "hülsi" nimi on helicoil.Lihtsalt täpsustuseks,et teaks,mida otsida.
Heal lapsel mitu nime : Lunast Peterburi maanteel saad neidsamu helicoile, kuid teise valmistaja poolt toodetuna ning nende nimi on seal recoil. Kellelgi võib veel mingi kolmanda nimega täpselt seda sama asja olla.

Suzuki GSX 750 Inazuma
-
Teema algataja - Postitusi: 382
- Liitunud: 07 Veebr 2006, 22:15
- Asukoht: Harku
No nii käisin siis Würthis liimi Tn. sealt sai ainult osta lepingulised kliendid(sularaha eest ei kaubeldud. Siis läksin Luunasse, seal sai osta komplekti mis maksis 640kr koosnes spets keerjatest jne..
Seal öeldi mulle, et ise ei ole mõtet seda peale hakata panema kui ei ole piisvat kogemust! Siis suunati mind seal lähedal olevasse autoteenidusse.
Kõik oli ok kui selgus, et tikkpoldi mõõtmed on M7 ehk spetsiaalse keermega polt! Sellele suurusele ei tehta neid vidinaid.
Nii soovitasid siis mul see tikkpolt kuuese keermega üle lasta ja siis nad paigaldavad selle mulle ära ja alles neljapäeval!
Nii komenteeriga palun kas on mul mõtet see komplekt osta või mitte, äkki keegi saaks seda laenata ja ma ostaks keerme vidinad juurde mis maksavad 10tk u. 100kr saaks odavamalt hakkama!
Ja siin foorumis keegi teab mõnda head treialit?
Seal öeldi mulle, et ise ei ole mõtet seda peale hakata panema kui ei ole piisvat kogemust! Siis suunati mind seal lähedal olevasse autoteenidusse.
Kõik oli ok kui selgus, et tikkpoldi mõõtmed on M7 ehk spetsiaalse keermega polt! Sellele suurusele ei tehta neid vidinaid.
Nii soovitasid siis mul see tikkpolt kuuese keermega üle lasta ja siis nad paigaldavad selle mulle ära ja alles neljapäeval!
Nii komenteeriga palun kas on mul mõtet see komplekt osta või mitte, äkki keegi saaks seda laenata ja ma ostaks keerme vidinad juurde mis maksavad 10tk u. 100kr saaks odavamalt hakkama!
Ja siin foorumis keegi teab mõnda head treialit?
-
Teema algataja - Postitusi: 382
- Liitunud: 07 Veebr 2006, 22:15
- Asukoht: Harku
no nii lasin siis teha uue m8-se tikkpoldi ja uue keerme sisse! nüüd tahaks sipa nõu kuulda kui tugevasti ma selle sinna sisse keeran ei taha uuesti sealt sisekeeret maha tõmmata ja võiks kanimetada mõnda keermeliimi vms mis sinna sobiks!Jaak kirjutas:Sääse racing kirjutas:
Kui närida siis puur on 6,3![]()
to non-smoking.
Aga kruti sinna M8 sisse ja lase uus astmega tikkpolt treida. Pole vaja mingeid helikoile sisse kruttida, eriti veel sellistesse kohtadesse nagu silindri tikkpoldi alla.
tänud!
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.