turbo?
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
turbo?
Tahaks tsiklile turbot paigaldada,aga millist turbot panna ja palju surveaset peab all viima jne.
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.ph ... light=bike
Kolvid vast uued, kui tahad suuremat rõhku. Surveastme vähendamine sõltub jällegi sellest, palju rõhku peale keerad.
Kollektoreid tehakse ka eestis.
mõ'ned jupid
Huvi pärast küsiks, et millele seda peale tahad aretada?.
Ma arvan, et võimsama ratta ostmine oleks odavam ja turvalisem lahendus...
Kolvid vast uued, kui tahad suuremat rõhku. Surveastme vähendamine sõltub jällegi sellest, palju rõhku peale keerad.
Kollektoreid tehakse ka eestis.
mõ'ned jupid
Huvi pärast küsiks, et millele seda peale tahad aretada?.
Ma arvan, et võimsama ratta ostmine oleks odavam ja turvalisem lahendus...
Viimati muutis MotoMell, 26 Aug 2005, 11:49, muudetud 1 kord kokku.
Keegi kasutaja srad kunagi aretas ühe turboratta. Lendas laiali ja kui ma õigesti asjast aru sain, siis jäi edasine mitte huvipuuduse vaid rahade taha toppama. Otsi siit see teema siit foorumist üles, seda lugedes leiad linke ka selliste eesti inimesteni, kes peale mootori laialilendamist on selle uuesti ja juba oskuslikumalt üles ehitanud. Igatahes , kui pealehakkamist, oskusi/tahtmist ja raha jagub, siis Go for it! ja anna ikka teistele ka teada, kuidas asi areneb.
Suzuki GSX 750 Inazuma
-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
Mis selle turboga jamada. Tahad võimsat ratast, tee nii:
http://www.bmwklub.cz/spaw/images/bmw_v8.jpg
http://www.bmwklub.cz/spaw/images/bmw_v8.jpg
-
- Postitusi: 976
- Liitunud: 25 Veebr 2005, 12:15
- Tsikkel: ZX12R turbo
- Asukoht: Tallinn / Eesti
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
mx77 kirjutas:Mis selle turboga jamada. Tahad võimsat ratast, tee nii:
http://www.bmwklub.cz/spaw/images/bmw_v8.jpg



arumaeimõistakuidasjamilleks.
sorry for OT

8,64 @ 1/4 - Kawasaki ZX12R turbo
9,09 @ 1/4 - Suzuki Hayabusa turbo
9,8x @ 1/4 - Kawasaki ZX6R
9,09 @ 1/4 - Suzuki Hayabusa turbo
9,8x @ 1/4 - Kawasaki ZX6R
BMW K1200R & Turbo = 250hp
http://www.mab-power.de/index.php?id=tu ... Uid%5D=103
veel häid pilte
http://www.mab-power.de/turbowerkstatt. ... allery_pi1[showUid

veel häid pilte

it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.
-
- Postitusi: 774
- Liitunud: 07 Apr 2004, 14:15
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 5 korda
Tjaaaaa... pead ei anna, aga karburaatori ja turbo ühildamisega on vist muidki probleeme. Karpa vist pannakse üleüldse hermeetilisse kasti kus siis ka karpast väljaspool luuakse sama rõhk mis karpa lõõrides. Muidu sülitab ju läbi peadüüsi ja mujaltki kütusekanalite kaudu rõhu ujukiruumi, kuna lõõris on suurem rõhk kui väljas olev õhurõhk. Mingi taoline jama peaks vist tekkima. Aga nendele on lahendusi olemas küll...mina kirjutas:Nonii kas keegi oskab nõu anda kas vaakumkarpadel peab vaakumivedrud ära vahetama või peab ülemisse kambrisse rõhu sisse laskma,et turbo rõhk lihtsalt siibreid lahti ei suruks
Seda siis et, kui karburaatori üleni rõhukeskkonda paned, siis see vaakumimure langeb ära. .
Suzuki GSX 750 Inazuma
Oluline on ju rõhkude vahe, mitte rõhk ise. Sestap pannaksegi rõhukeskkonda kogu karpa tervikuna. Karpa rõhkude vahed säilivad, küll aga suureneb laadimisrõhk.
Või on selline karburaator, mis on sobilik rõhu all töötamiseks?
Nii umbes selliste põhimõtetega asi...
http://www.turbo-mini.com/59247/
Kuskilt on kõrvu jäänud ka selline jutt, et turbost tulev õhk on liialt kuum ja ujukikambris pidavat bensiin keema kippuma. Aitavat selle vastu vahejahuti.
Detoneerimine samuti probleemiks.
Ei tea..pole ühtegi sellist aretust ise näinud.
Või on selline karburaator, mis on sobilik rõhu all töötamiseks?
Nii umbes selliste põhimõtetega asi...
http://www.turbo-mini.com/59247/
Kuskilt on kõrvu jäänud ka selline jutt, et turbost tulev õhk on liialt kuum ja ujukikambris pidavat bensiin keema kippuma. Aitavat selle vastu vahejahuti.
Detoneerimine samuti probleemiks.
Ei tea..pole ühtegi sellist aretust ise näinud.
Suzuki GSX 750 Inazuma
Sellisel juhul surub rõhk hoopis ujukeid ja bensiini allapoole ja teeb asja veel hullemaks.Tean kuna see nipp järgi proovitud.joel kirjutas:Tõenäoliselt bensiinipumbast üksi pole kasu, sest see lükkab vaid kuni ujuki nõelani. Pead ilmselt ikkagi ujukiruumi saama turbo rõhu sisse, muidu ei ime ta sul sealt düüsist midagi. Ja lisaks siis benapump, mis sinna rõhu all ujukikambrisse bensiini sisse lööb.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.