turbo?

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
mina
Postitusi: 150
Liitunud: 21 Mai 2004, 08:58
Tsikkel: fighter VTR

turbo?

Lugemata postitus Postitas mina »

Tahaks tsiklile turbot paigaldada,aga millist turbot panna ja palju surveaset peab all viima jne.

Raigo
Postitusi: 1844
Liitunud: 29 Sept 2003, 19:23
Tsikkel: Iž Planetad, Iž Jupiterid
Asukoht: Rakvere

Lugemata postitus Postitas Raigo »

Kes su rattale sisselaske ja väljalaske turbo jaoks ümber teeb ?.
Kasutaja avatar

Teema algataja
mina
Postitusi: 150
Liitunud: 21 Mai 2004, 08:58
Tsikkel: fighter VTR

Lugemata postitus Postitas mina »

See tuleb ise teha aga tahaksgi teada mida on vaja täpselt teha

MotoMell
Postitusi: 811
Liitunud: 01 Dets 2004, 17:32

Lugemata postitus Postitas MotoMell »

http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.ph ... light=bike

Kolvid vast uued, kui tahad suuremat rõhku. Surveastme vähendamine sõltub jällegi sellest, palju rõhku peale keerad.
Kollektoreid tehakse ka eestis.

mõ'ned jupid

Huvi pärast küsiks, et millele seda peale tahad aretada?.
Ma arvan, et võimsama ratta ostmine oleks odavam ja turvalisem lahendus...
Viimati muutis MotoMell, 26 Aug 2005, 11:49, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

spinna
Postitusi: 3010
Liitunud: 02 Veebr 2004, 19:32
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas spinna »

Keegi kasutaja srad kunagi aretas ühe turboratta. Lendas laiali ja kui ma õigesti asjast aru sain, siis jäi edasine mitte huvipuuduse vaid rahade taha toppama. Otsi siit see teema siit foorumist üles, seda lugedes leiad linke ka selliste eesti inimesteni, kes peale mootori laialilendamist on selle uuesti ja juba oskuslikumalt üles ehitanud. Igatahes , kui pealehakkamist, oskusi/tahtmist ja raha jagub, siis Go for it! ja anna ikka teistele ka teada, kuidas asi areneb.
Suzuki GSX 750 Inazuma
Kasutaja avatar

ural
Postitusi: 418
Liitunud: 05 Aug 2003, 15:17
Tsikkel: Bläku
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas ural »

Müüakse ka valmis kitte. Hinnad olid nii 15000-45000 SEK.i
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Mis selle turboga jamada. Tahad võimsat ratast, tee nii:
http://www.bmwklub.cz/spaw/images/bmw_v8.jpg

srad

Lugemata postitus Postitas srad »

Soovitan sulle üht, ära mitte mingiljuhul kasuta põlemiskambri suurendamiseks kahte tihendid.
Kasutaja avatar

pacaan
Postitusi: 976
Liitunud: 25 Veebr 2005, 12:15
Tsikkel: ZX12R turbo
Asukoht: Tallinn / Eesti
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas pacaan »

mx77 kirjutas:
Mis selle turboga jamada. Tahad võimsat ratast, tee nii:
http://www.bmwklub.cz/spaw/images/bmw_v8.jpg
:shock: :shock: :shock:
arumaeimõistakuidasjamilleks.

sorry for OT :oops:
8,64 @ 1/4 - Kawasaki ZX12R turbo
9,09 @ 1/4 - Suzuki Hayabusa turbo
9,8x @ 1/4 - Kawasaki ZX6R
Kasutaja avatar

Teema algataja
mina
Postitusi: 150
Liitunud: 21 Mai 2004, 08:58
Tsikkel: fighter VTR

Lugemata postitus Postitas mina »

Mul oli plaanis kolbi pealt maha lasta treipingis,aga ei tea palju peab treima kolbi maha?
Kas mingit valemit või moodust pole kuidas välja arvutada palju kolbi maha peab treima?

Julge
Postitusi: 1009
Liitunud: 17 Dets 2004, 15:27
Tsikkel: HD VRSCDX Night Rod Special
Asukoht: Riia, Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Julge »

To: Srad - Said sa siis oma turbopilli käima ka?
Kasutaja avatar

spinna
Postitusi: 3010
Liitunud: 02 Veebr 2004, 19:32
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas spinna »

Srad! Kas müüsid maha või õnnestus asi ikkagi sõitma saada?
Suzuki GSX 750 Inazuma

srad

Lugemata postitus Postitas srad »

Proovisin siin vahepeal müüa, aga huvi ei olnud. Aga ratas on sõitev hetkel, kuigi tahaks natukene veel ümber ehitamist.

Julge
Postitusi: 1009
Liitunud: 17 Dets 2004, 15:27
Tsikkel: HD VRSCDX Night Rod Special
Asukoht: Riia, Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Julge »

Srad, Mingeid pilte ei viitsi üles visata, kus selle turbo paiknemine näha oleks?

Ja kuidas siis performance on turboga?
Kasutaja avatar

ural
Postitusi: 418
Liitunud: 05 Aug 2003, 15:17
Tsikkel: Bläku
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas ural »

Fazer kirjutas:
Srad, Mingeid pilte ei viitsi üles visata, kus selle turbo paiknemine näha oleks?

Ja kuidas siis performance on turboga?
Madallennu Erik omab ka turbokonet. Täitsa ise tegi.
Pilt
Pilt
Kasutaja avatar

CB500
Postitusi: 2189
Liitunud: 25 Juul 2003, 21:52
Asukoht: CB900F Hornet

Lugemata postitus Postitas CB500 »

it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.
Kasutaja avatar

Freaksmart
Postitusi: 774
Liitunud: 07 Apr 2004, 14:15
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 5 korda

Lugemata postitus Postitas Freaksmart »

To ural, kus summuti on? Milline on selle mootori all oleva tiiva eesmärk?
Jawa 634 (15kw); Jawa 638 (17kw); Suzuki GS500E (34kw); Hyosung GT650 (60kw); BMW F800S (63kw)

Raigo
Postitusi: 1844
Liitunud: 29 Sept 2003, 19:23
Tsikkel: Iž Planetad, Iž Jupiterid
Asukoht: Rakvere

Lugemata postitus Postitas Raigo »

Freaksmart kirjutas:
To ural, kus summuti on? Milline on selle mootori all oleva tiiva eesmärk?
Summutit ei ole,Turbo mootoritel ei ole summuti nii tähtis kui vabalthingaval.

Ja se plekk peaks idee järgi kaitsma õliradikat.
Kasutaja avatar

Nigga
Postitusi: 1086
Liitunud: 21 Juul 2004, 10:39
Tsikkel: Tsikkel: Tsikkel: Tsikkel

Lugemata postitus Postitas Nigga »

Summutil ei ole mõtet kui hääl probleem ei ole.
See plekk on lihtsalt disain...
Kasutaja avatar

Teema algataja
mina
Postitusi: 150
Liitunud: 21 Mai 2004, 08:58
Tsikkel: fighter VTR

Lugemata postitus Postitas mina »

Nonii kas keegi oskab nõu anda kas vaakumkarpadel peab vaakumivedrud ära vahetama või peab ülemisse kambrisse rõhu sisse laskma,et turbo rõhk lihtsalt siibreid lahti ei suruks :?
Kasutaja avatar

spinna
Postitusi: 3010
Liitunud: 02 Veebr 2004, 19:32
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas spinna »

mina kirjutas:
Nonii kas keegi oskab nõu anda kas vaakumkarpadel peab vaakumivedrud ära vahetama või peab ülemisse kambrisse rõhu sisse laskma,et turbo rõhk lihtsalt siibreid lahti ei suruks :?
Tjaaaaa... pead ei anna, aga karburaatori ja turbo ühildamisega on vist muidki probleeme. Karpa vist pannakse üleüldse hermeetilisse kasti kus siis ka karpast väljaspool luuakse sama rõhk mis karpa lõõrides. Muidu sülitab ju läbi peadüüsi ja mujaltki kütusekanalite kaudu rõhu ujukiruumi, kuna lõõris on suurem rõhk kui väljas olev õhurõhk. Mingi taoline jama peaks vist tekkima. Aga nendele on lahendusi olemas küll...

Seda siis et, kui karburaatori üleni rõhukeskkonda paned, siis see vaakumimure langeb ära. .
Suzuki GSX 750 Inazuma
Kasutaja avatar

Teema algataja
mina
Postitusi: 150
Liitunud: 21 Mai 2004, 08:58
Tsikkel: fighter VTR

Lugemata postitus Postitas mina »

Seda siis et, kui karburaatori üleni rõhukeskkonda paned, siis see vaakumimure langeb ära. .[/quote]

Ma pean sind kurvastama aga siis on probleem paju hullem,kuna karpal on vedrukamber peaaegu hermeetiline ja sinna ei jõua suruõhk niisama kiiresti sisse kui ta surub siibrit üles.
Kasutaja avatar

Teema algataja
mina
Postitusi: 150
Liitunud: 21 Mai 2004, 08:58
Tsikkel: fighter VTR

Lugemata postitus Postitas mina »

Siibrite jama lahendatud aga kuidas pannakse hõrendusega tõõtav karpa tõõle surve all ehk siis kuidas saab kütet kätte,kui ta imeb seda üles hõrendusega?
Kasutaja avatar

ivar
Postitusi: 520
Liitunud: 05 Juun 2004, 15:43
Tsikkel: GSXR
Asukoht: Paide

Lugemata postitus Postitas ivar »

bensiini pump vahele?

joel
Postitusi: 1827
Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
Asukoht: Tartu
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 118 korda

Lugemata postitus Postitas joel »

Tõenäoliselt bensiinipumbast üksi pole kasu, sest see lükkab vaid kuni ujuki nõelani. Pead ilmselt ikkagi ujukiruumi saama turbo rõhu sisse, muidu ei ime ta sul sealt düüsist midagi. Ja lisaks siis benapump, mis sinna rõhu all ujukikambrisse bensiini sisse lööb.
Joel

MotoMell
Postitusi: 811
Liitunud: 01 Dets 2004, 17:32

Lugemata postitus Postitas MotoMell »

Aga bensiinipumbale soovitatav oleks vist plaanitav ülelaadimisrõhk+orig pumba rõhk.
Muidugi kui sa väga palju rõhku peale ei keera, siis polekski vaja kolbe vahetada, kui segu paigas kenasti, siis pole nendega kah häda:)

yamu660

Lugemata postitus Postitas yamu660 »

on olemas bensiinipump täiesti originaalis, aga ikka ei saa pööretel piisavalt kütet kätte. Tühikäigul on kõik norm aga nii kui gaasi annad siis sureb "nälga" ära. (help)

MotoMell
Postitusi: 811
Liitunud: 01 Dets 2004, 17:32

Lugemata postitus Postitas MotoMell »

Jahjah, kui rõhk taga, siis jääb väheseks sellest etteantavat bensiinist, võimsamat pumpa taris arvatavasti. :twisted:
Kasutaja avatar

spinna
Postitusi: 3010
Liitunud: 02 Veebr 2004, 19:32
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas spinna »

Oluline on ju rõhkude vahe, mitte rõhk ise. Sestap pannaksegi rõhukeskkonda kogu karpa tervikuna. Karpa rõhkude vahed säilivad, küll aga suureneb laadimisrõhk.

Või on selline karburaator, mis on sobilik rõhu all töötamiseks?

Nii umbes selliste põhimõtetega asi...
http://www.turbo-mini.com/59247/

Kuskilt on kõrvu jäänud ka selline jutt, et turbost tulev õhk on liialt kuum ja ujukikambris pidavat bensiin keema kippuma. Aitavat selle vastu vahejahuti.
Detoneerimine samuti probleemiks.
Ei tea..pole ühtegi sellist aretust ise näinud.
Suzuki GSX 750 Inazuma
Kasutaja avatar

Teema algataja
mina
Postitusi: 150
Liitunud: 21 Mai 2004, 08:58
Tsikkel: fighter VTR

Lugemata postitus Postitas mina »

joel kirjutas:
Tõenäoliselt bensiinipumbast üksi pole kasu, sest see lükkab vaid kuni ujuki nõelani. Pead ilmselt ikkagi ujukiruumi saama turbo rõhu sisse, muidu ei ime ta sul sealt düüsist midagi. Ja lisaks siis benapump, mis sinna rõhu all ujukikambrisse bensiini sisse lööb.
Sellisel juhul surub rõhk hoopis ujukeid ja bensiini allapoole ja teeb asja veel hullemaks.Tean kuna see nipp järgi proovitud.
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”