Segaduses NSR-i piirajatega

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
Unlegal
Postitusi: 167
Liitunud: 11 Juun 2004, 18:20
Asukoht: Rakvere/

Segaduses NSR-i piirajatega

Lugemata postitus Postitas Unlegal »

teretere, nii olen uurinud erinevaid nsre ja olen satunud segadusse :?
originaalis on ta 11kw eks, müügis olevaid rattaid olen näinud nii 18kw, 21kw ja 27kw-ga...et siis küsimus siin: Kui kõik piirajad maas siis 27kw?(palju neid ültse on?)Mis hetkel ta siis 18kw ja mis hetkel ta 21kw on? Tõsine plaan silmees see ratas osta ja tahan kindel olla kuda nende piirajatega lood on ja palju maksab nende ära võtmine? Ültse igasugune info NSR-i piirajatest oodatud...kes teab see rääkigu, niisama "arvata" pole mõtet.





PS! Otsinug friigid ärge hakage hämama, et kasuta otsingut jne...kasutasin(alati) aga ei saa abi, enamus teemades nii, et üks ajab aiast, teine aiaaugust :? nsri teemasi palju ..tean isegi,aga abi ei saanud :(
Honda CBR600F, Yamaha R1
Kasutaja avatar

Len
Postitusi: 234
Liitunud: 15 Sept 2005, 20:45
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Len »

Asi on nii , et need mis on 11kw on piiratud(nagu sa ise üttlesid) , vabalt on nsr minu teada 18 kw ja see 21 ja 27 on juba võimsamaks tehtud nii et suurem sisselaske toru ja karbuss peale pandud ja vahest on mõnel sport sumpa ja seal mõni muu õhufilter ja nii on mõne kilovati juurde saand. :wink:

Enamus 2t biked on nö. kägistatud 11kw peale näiteks aprilia rs on ka ilma piirajateta 22kw.
Aprilia RS 50-> Aprilia RS 125 -> Suzuki GSX 600F -> Honda CBR 600F -> Aprilia RSV Mille
Kasutaja avatar

motie
Postitusi: 127
Liitunud: 16 Sept 2004, 18:47
Tsikkel: R6 00.a
Asukoht: Tartu:::
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas motie »

http://www.nsr125.com/derestrict.htm
siin on päris täpselt näidatud kuidas peamistest piirajatest lahti saada.
Kasutaja avatar

Teema algataja
Unlegal
Postitusi: 167
Liitunud: 11 Juun 2004, 18:20
Asukoht: Rakvere/

Lugemata postitus Postitas Unlegal »

tänud selle infi eest, aga mis oleks teie arust parem kas saksamaalt tuua ratas piirajatega või ilma piirajateta? et kui piirajatega tuua siis ei ole nii ära "peenestatud" ? plaan nad maha võta/lasta võtta niikuinii.
Honda CBR600F, Yamaha R1
Kasutaja avatar

Teema algataja
Unlegal
Postitusi: 167
Liitunud: 11 Juun 2004, 18:20
Asukoht: Rakvere/

Lugemata postitus Postitas Unlegal »

jajah, kuid endiselt sama küsimus üleval :P piirajatega or not..? :wink:
Honda CBR600F, Yamaha R1
Kasutaja avatar

Len
Postitusi: 234
Liitunud: 15 Sept 2005, 20:45
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Len »

Mõtekas oleks piirajatega osta, kuna üldiselt need mis on ilma, neid on vähe saada ja on kallid ja arvatavasti ka rohkem läbi juba. :wink:
Aprilia RS 50-> Aprilia RS 125 -> Suzuki GSX 600F -> Honda CBR 600F -> Aprilia RSV Mille
Kasutaja avatar

motie
Postitusi: 127
Liitunud: 16 Sept 2004, 18:47
Tsikkel: R6 00.a
Asukoht: Tartu:::
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas motie »

Piirajatega ikka. Siis ei ole nad ära peenestatud nii palju. No aga enamus sõltub ikka rattast. Mina ostsin piirajateta ja liigub väga hästi ning peab vastu ka.
Minu soovitus jääks ikka piirajatega.
Kasutaja avatar

Teema algataja
Unlegal
Postitusi: 167
Liitunud: 11 Juun 2004, 18:20
Asukoht: Rakvere/

Lugemata postitus Postitas Unlegal »

tänud, kui tuua/hankida piirajatega ratas, siis mida Eesti edasi teha juhul kui soov piirajadest lahti saada? võimalus nad lasta maha võtta küll jne...aga kuidas eestis selle ülevaatusega lood on ja sellega mis passi kirja saab? mõtlen siis seda kui ratas tegelikult 18kw, 21kw vms...et passis oleks ilusti 125cm3, 11kw ja võimaldaks A1 - lube?
Honda CBR600F, Yamaha R1
Kasutaja avatar

Ronk
Postitusi: 1421
Liitunud: 10 Mai 2005, 20:44
Tsikkel: God DAMN 950 Seiklus
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 125 korda
Tänatud: 62 korda

Lugemata postitus Postitas Ronk »

Unlegal kirjutas:
tänud, kui tuua/hankida piirajatega ratas, siis mida Eesti edasi teha juhul kui soov piirajadest lahti saada? võimalus nad lasta maha võtta küll jne...aga kuidas eestis selle ülevaatusega lood on ja sellega mis passi kirja saab? mõtlen siis seda kui ratas tegelikult 18kw, 21kw vms...et passis oleks ilusti 125cm3, 11kw ja võimaldaks A1 - lube?
Passi on ja jääb 125cm3 ja 11kw, kuna see oli juba stockis ja passi regati ta nii. Eestis sa pead tegema kõik need asjad läbi, mis eespool antud lingil näidatud, kui tahad ratast võimsamaks. Hetkel just ühte NSR-i pakutakse biker.ee-s müüa. Vaata ja uuri enne siit, kui hakkad saksamaale põrutama. Minu teada sellel NSR-l ka piirajad peal. :wink:
Kasutaja avatar

madone
Mode
Postitusi: 1938
Liitunud: 17 Mär 2003, 07:55

Lugemata postitus Postitas madone »

Mina võtsin oma NSR-l ise piirajad maha.. (seib sisselaskes ja väljalaskes väiksem toru suurema sisse keevitatud)

Kui saad piiratud ajuga.. siis pole midagi teha, siis ongi see 80 kmh piirang ja have fun!

aju piirang on RR mudelitel.. minul oli siis RY ja on ka veel olemas RX
rohkem nagu ei tea.
Kasutaja avatar

Teema algataja
Unlegal
Postitusi: 167
Liitunud: 11 Juun 2004, 18:20
Asukoht: Rakvere/

Lugemata postitus Postitas Unlegal »

ärge kalduge teemast kõrvale!! kuigi olen saanud piisavalt infot on siiski igasugused tarkused teretulnud!!! :wink:
Honda CBR600F, Yamaha R1
Kasutaja avatar

Whitebalance
Postitusi: 493
Liitunud: 04 Juun 2005, 00:04
Asukoht: Saue
Kontakt:

NSR

Lugemata postitus Postitas Whitebalance »

Mul on RP nii, et aju piiranguid ei ole mudelitel RP RX RY.(rohkem ei tea :D) Mul on piirajad maas ja kurta küll ei oska, hästi liigub :D:D Võibolla käima läheb veits raskemini kui piirajatega.

joosep90

Lugemata postitus Postitas joosep90 »

Nii, 1) on kindlasti targem osta piirajatega ratas, sest ära peenestatud ratast meist keegi vast ei tahaks.
2) Vaata ilma elektrooniliste piirajateta NSR-e. NSRil võib olla elektroonika 2 moel piiratud:

1. blackboxiga - see on selline jubin, mis ei lase sul rattal üle 80 km/h välja lasta, aga selle mahasaamine pole probleem, kas lõikad juhtme läbi või keerad üldse küljest ära - oma valik. Saksas kasutatakse seda päris palju.

2. CDI (aju) ja RC Valves Control Unit (väljalaskeklapi "aju") on piiratud. Vot selle ratta ostmist püüa vältida, kuna ma näen, et sul on kindel plaan piirajad maha saada. Aga samas sa saad osta piiramata CDI ja RCVCU, mis läheb kokku ~3000 + postikulud ja vb veel midagi, seda täpselt ei tea. Lehekülg, kust neid tellida saad http://www.cheshiremotorcyclesalvage.com/acatalog

3) Muud piirajad on väljalaskes ja sisselaskes, mis on koduste vahenditega väga lihtne ära saada ! Toetu www.nsr125.com antud juhistele.

4) Kui midagi segaseks jäi, küsi üle

Vaata ka http://www.125ccsportsbikes.com/

.. Joosep
Kasutaja avatar

Teema algataja
Unlegal
Postitusi: 167
Liitunud: 11 Juun 2004, 18:20
Asukoht: Rakvere/

Lugemata postitus Postitas Unlegal »

joosep90 kirjutas:
Nii, 1) on kindlasti targem osta piirajatega ratas, sest ära peenestatud ratast meist keegi vast ei tahaks.
2) Vaata ilma elektrooniliste piirajateta NSR-e. NSRil võib olla elektroonika 2 moel piiratud:

1. blackboxiga - see on selline jubin, mis ei lase sul rattal üle 80 km/h välja lasta, aga selle mahasaamine pole probleem, kas lõikad juhtme läbi või keerad üldse küljest ära - oma valik. Saksas kasutatakse seda päris palju.

2. CDI (aju) ja RC Valves Control Unit (väljalaskeklapi "aju") on piiratud. Vot selle ratta ostmist püüa vältida, kuna ma näen, et sul on kindel plaan piirajad maha saada. Aga samas sa saad osta piiramata CDI ja RCVCU, mis läheb kokku ~3000 + postikulud ja vb veel midagi, seda täpselt ei tea. Lehekülg, kust neid tellida saad http://www.cheshiremotorcyclesalvage.com/acatalog

3) Muud piirajad on väljalaskes ja sisselaskes, mis on koduste vahenditega väga lihtne ära saada ! Toetu www.nsr125.com antud juhistele.

4) Kui midagi segaseks jäi, küsi üle

Vaata ka http://www.125ccsportsbikes.com/

.. Joosep
...et siis kui "aju" vms piirajat pole siis saab koduste vahenditega ise maha?....põhilised siis sisselaske seib ära ja väljalaske toru ära muuta?
Honda CBR600F, Yamaha R1

joosep90

Lugemata postitus Postitas joosep90 »

Just, muuta ei tule seal muud midagi kui väljalaskes olev piirav (kitsendav) toru leegitorust välja puurida.
Kasutaja avatar

Teema algataja
Unlegal
Postitusi: 167
Liitunud: 11 Juun 2004, 18:20
Asukoht: Rakvere/

Lugemata postitus Postitas Unlegal »

joosep90 kirjutas:
Just, muuta ei tule seal muud midagi kui väljalaskes olev piirav (kitsendav) toru leegitorust välja puurida.

Kui need 2 tegevust ära teha siis kW arv tõuseb samuti? võibolla loll küsimus, aga kas karburaator jääb samaks peale neid kahte tegevust? :wack:
Honda CBR600F, Yamaha R1

joosep90

Lugemata postitus Postitas joosep90 »

Loogiline oleks et tõuseb.
Aga mismoodi karburaator muutuda saab, kui sa selle sama uuesti pärast peale tagasi paned kui piirava seibi vahelt ära oled võtnud :D ?
Või ma ei saa hästi aru ?
Kasutaja avatar

Teema algataja
Unlegal
Postitusi: 167
Liitunud: 11 Juun 2004, 18:20
Asukoht: Rakvere/

Lugemata postitus Postitas Unlegal »

joosep90 kirjutas:
Loogiline oleks et tõuseb.
Aga mismoodi karburaator muutuda saab, kui sa selle sama uuesti pärast peale tagasi paned kui piirava seibi vahelt ära oled võtnud :D ?
Või ma ei saa hästi aru ?

heh no selles mõttes et kas suuremat karburaatorit ei ole vaja peale panna? piisab vanast? (siis kui oled seibi ära võtnud ja väljalaske suuremaks teinud) mu mõttekõik oli selline, et mootor läheb võimsamaks ja vana karpa vb jääb väikseks? :wack:
Honda CBR600F, Yamaha R1

joosep90

Lugemata postitus Postitas joosep90 »

Heh, ei ta võib sama ka olla, midagi hullu ei juhtu.. Aga on ka muidugi neid tuningkarpasid vms..
Viimati muutis joosep90, 25 Jaan 2006, 22:39, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

Whitebalance
Postitusi: 493
Liitunud: 04 Juun 2005, 00:04
Asukoht: Saue
Kontakt:

;)

Lugemata postitus Postitas Whitebalance »

KW arv oma kahekordistub, kui sa need ära võtad JA SUL AJU PIIRANGUID EI OLE. Karburaatori osas ei oska midagi täpselt öelda on võimalik, et saad maybe nats paremaks timmida, kui enem oli (suurem auk rohkem peale). Eks sa vaata ise kuidas tsikkel liigub, et ega täis ei tõmba ja ega väheks ei jää, küünla värvus peaks olema selline mõnus tumedam pruunikas. Vaata küünaldest küllaga teemasid !!! OTSING.
Ja siis timmid karburaatori ära, kui vaja ja kui ei oska kutsud sõbra appi..
Kasutaja avatar

Teema algataja
Unlegal
Postitusi: 167
Liitunud: 11 Juun 2004, 18:20
Asukoht: Rakvere/

Lugemata postitus Postitas Unlegal »

Nagu näha on siin teemas sõna võtnud mitmed nsri omanikud, kas teil oma ratal on need piirajad maas? ja kas võtsite ise või lasite võtta?
Honda CBR600F, Yamaha R1
Kasutaja avatar

Whitebalance
Postitusi: 493
Liitunud: 04 Juun 2005, 00:04
Asukoht: Saue
Kontakt:

;)

Lugemata postitus Postitas Whitebalance »

Kui ma ostsin siis oli juba eemaldatud need aga ega eelmine omanik ise ka ei teadnud seda, võtsin lahti ja uurisin järele. Muidu oleksin ise võtnud, seal ei ole midagi keerulist, kui vähekeke loogilist mõtlemist on !!.

http://www.nsr125.com/derestrict.htm < sellel lehel kõik olemas kuidas mida teha..
Kasutaja avatar

tempo
Postitusi: 55
Liitunud: 08 Juul 2005, 16:00
Asukoht: Rakvere

Lugemata postitus Postitas tempo »

Kas tzr'il on ka samad piirajad, et seib sisselaskes ja väljalaskes väiksem toru suurema sisse keevitatud?
Kasutaja avatar

Whitebalance
Postitusi: 493
Liitunud: 04 Juun 2005, 00:04
Asukoht: Saue
Kontakt:

;)

Lugemata postitus Postitas Whitebalance »

Eks muudmoodi aru ei saa ju, kui sa ise pole enda masinat lahti võtnud. Võibolla on juba maha võetud äkki !!!
Uuri netist mis piirajad tal on !!
www.googel.com
Kasutaja avatar

piret
Postitusi: 703
Liitunud: 16 Juul 2003, 18:46
Asukoht: Tallinn

Re: ;)

Lugemata postitus Postitas piret »

Whitebalance kirjutas:
http://www.nsr125.com/derestrict.htm < sellel lehel kõik olemas kuidas mida teha..

nüüd peaks olema kõigil selge.

terv,
piret
Vahest sõidan ja teen asju.
Suletud

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”