Segaduses NSR-i piirajatega
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Segaduses NSR-i piirajatega
teretere, nii olen uurinud erinevaid nsre ja olen satunud segadusse
originaalis on ta 11kw eks, müügis olevaid rattaid olen näinud nii 18kw, 21kw ja 27kw-ga...et siis küsimus siin: Kui kõik piirajad maas siis 27kw?(palju neid ültse on?)Mis hetkel ta siis 18kw ja mis hetkel ta 21kw on? Tõsine plaan silmees see ratas osta ja tahan kindel olla kuda nende piirajatega lood on ja palju maksab nende ära võtmine? Ültse igasugune info NSR-i piirajatest oodatud...kes teab see rääkigu, niisama "arvata" pole mõtet.
PS! Otsinug friigid ärge hakage hämama, et kasuta otsingut jne...kasutasin(alati) aga ei saa abi, enamus teemades nii, et üks ajab aiast, teine aiaaugust
nsri teemasi palju ..tean isegi,aga abi ei saanud 
originaalis on ta 11kw eks, müügis olevaid rattaid olen näinud nii 18kw, 21kw ja 27kw-ga...et siis küsimus siin: Kui kõik piirajad maas siis 27kw?(palju neid ültse on?)Mis hetkel ta siis 18kw ja mis hetkel ta 21kw on? Tõsine plaan silmees see ratas osta ja tahan kindel olla kuda nende piirajatega lood on ja palju maksab nende ära võtmine? Ültse igasugune info NSR-i piirajatest oodatud...kes teab see rääkigu, niisama "arvata" pole mõtet.
PS! Otsinug friigid ärge hakage hämama, et kasuta otsingut jne...kasutasin(alati) aga ei saa abi, enamus teemades nii, et üks ajab aiast, teine aiaaugust
Honda CBR600F, Yamaha R1
Asi on nii , et need mis on 11kw on piiratud(nagu sa ise üttlesid) , vabalt on nsr minu teada 18 kw ja see 21 ja 27 on juba võimsamaks tehtud nii et suurem sisselaske toru ja karbuss peale pandud ja vahest on mõnel sport sumpa ja seal mõni muu õhufilter ja nii on mõne kilovati juurde saand.
Enamus 2t biked on nö. kägistatud 11kw peale näiteks aprilia rs on ka ilma piirajateta 22kw.
Enamus 2t biked on nö. kägistatud 11kw peale näiteks aprilia rs on ka ilma piirajateta 22kw.
Aprilia RS 50-> Aprilia RS 125 -> Suzuki GSX 600F -> Honda CBR 600F -> Aprilia RSV Mille
-
motie
- Postitusi: 127
- Liitunud: 16 Sept 2004, 18:47
- Tsikkel: R6 00.a
- Asukoht: Tartu:::
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 2 korda
http://www.nsr125.com/derestrict.htm
siin on päris täpselt näidatud kuidas peamistest piirajatest lahti saada.
siin on päris täpselt näidatud kuidas peamistest piirajatest lahti saada.
tänud, kui tuua/hankida piirajatega ratas, siis mida Eesti edasi teha juhul kui soov piirajadest lahti saada? võimalus nad lasta maha võtta küll jne...aga kuidas eestis selle ülevaatusega lood on ja sellega mis passi kirja saab? mõtlen siis seda kui ratas tegelikult 18kw, 21kw vms...et passis oleks ilusti 125cm3, 11kw ja võimaldaks A1 - lube?
Honda CBR600F, Yamaha R1
-
Ronk
- Postitusi: 1421
- Liitunud: 10 Mai 2005, 20:44
- Tsikkel: God DAMN 950 Seiklus
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 125 korda
- Tänatud: 62 korda
Passi on ja jääb 125cm3 ja 11kw, kuna see oli juba stockis ja passi regati ta nii. Eestis sa pead tegema kõik need asjad läbi, mis eespool antud lingil näidatud, kui tahad ratast võimsamaks. Hetkel just ühte NSR-i pakutakse biker.ee-s müüa. Vaata ja uuri enne siit, kui hakkad saksamaale põrutama. Minu teada sellel NSR-l ka piirajad peal.Unlegal kirjutas:tänud, kui tuua/hankida piirajatega ratas, siis mida Eesti edasi teha juhul kui soov piirajadest lahti saada? võimalus nad lasta maha võtta küll jne...aga kuidas eestis selle ülevaatusega lood on ja sellega mis passi kirja saab? mõtlen siis seda kui ratas tegelikult 18kw, 21kw vms...et passis oleks ilusti 125cm3, 11kw ja võimaldaks A1 - lube?
-
Whitebalance
- Postitusi: 493
- Liitunud: 04 Juun 2005, 00:04
- Asukoht: Saue
- Kontakt:
NSR
Mul on RP nii, et aju piiranguid ei ole mudelitel RP RX RY.(rohkem ei tea
) Mul on piirajad maas ja kurta küll ei oska, hästi liigub
:D Võibolla käima läheb veits raskemini kui piirajatega.
-
joosep90
Nii, 1) on kindlasti targem osta piirajatega ratas, sest ära peenestatud ratast meist keegi vast ei tahaks.
2) Vaata ilma elektrooniliste piirajateta NSR-e. NSRil võib olla elektroonika 2 moel piiratud:
1. blackboxiga - see on selline jubin, mis ei lase sul rattal üle 80 km/h välja lasta, aga selle mahasaamine pole probleem, kas lõikad juhtme läbi või keerad üldse küljest ära - oma valik. Saksas kasutatakse seda päris palju.
2. CDI (aju) ja RC Valves Control Unit (väljalaskeklapi "aju") on piiratud. Vot selle ratta ostmist püüa vältida, kuna ma näen, et sul on kindel plaan piirajad maha saada. Aga samas sa saad osta piiramata CDI ja RCVCU, mis läheb kokku ~3000 + postikulud ja vb veel midagi, seda täpselt ei tea. Lehekülg, kust neid tellida saad http://www.cheshiremotorcyclesalvage.com/acatalog
3) Muud piirajad on väljalaskes ja sisselaskes, mis on koduste vahenditega väga lihtne ära saada ! Toetu www.nsr125.com antud juhistele.
4) Kui midagi segaseks jäi, küsi üle
Vaata ka http://www.125ccsportsbikes.com/
.. Joosep
2) Vaata ilma elektrooniliste piirajateta NSR-e. NSRil võib olla elektroonika 2 moel piiratud:
1. blackboxiga - see on selline jubin, mis ei lase sul rattal üle 80 km/h välja lasta, aga selle mahasaamine pole probleem, kas lõikad juhtme läbi või keerad üldse küljest ära - oma valik. Saksas kasutatakse seda päris palju.
2. CDI (aju) ja RC Valves Control Unit (väljalaskeklapi "aju") on piiratud. Vot selle ratta ostmist püüa vältida, kuna ma näen, et sul on kindel plaan piirajad maha saada. Aga samas sa saad osta piiramata CDI ja RCVCU, mis läheb kokku ~3000 + postikulud ja vb veel midagi, seda täpselt ei tea. Lehekülg, kust neid tellida saad http://www.cheshiremotorcyclesalvage.com/acatalog
3) Muud piirajad on väljalaskes ja sisselaskes, mis on koduste vahenditega väga lihtne ära saada ! Toetu www.nsr125.com antud juhistele.
4) Kui midagi segaseks jäi, küsi üle
Vaata ka http://www.125ccsportsbikes.com/
.. Joosep
...et siis kui "aju" vms piirajat pole siis saab koduste vahenditega ise maha?....põhilised siis sisselaske seib ära ja väljalaske toru ära muuta?joosep90 kirjutas:Nii, 1) on kindlasti targem osta piirajatega ratas, sest ära peenestatud ratast meist keegi vast ei tahaks.
2) Vaata ilma elektrooniliste piirajateta NSR-e. NSRil võib olla elektroonika 2 moel piiratud:
1. blackboxiga - see on selline jubin, mis ei lase sul rattal üle 80 km/h välja lasta, aga selle mahasaamine pole probleem, kas lõikad juhtme läbi või keerad üldse küljest ära - oma valik. Saksas kasutatakse seda päris palju.
2. CDI (aju) ja RC Valves Control Unit (väljalaskeklapi "aju") on piiratud. Vot selle ratta ostmist püüa vältida, kuna ma näen, et sul on kindel plaan piirajad maha saada. Aga samas sa saad osta piiramata CDI ja RCVCU, mis läheb kokku ~3000 + postikulud ja vb veel midagi, seda täpselt ei tea. Lehekülg, kust neid tellida saad http://www.cheshiremotorcyclesalvage.com/acatalog
3) Muud piirajad on väljalaskes ja sisselaskes, mis on koduste vahenditega väga lihtne ära saada ! Toetu www.nsr125.com antud juhistele.
4) Kui midagi segaseks jäi, küsi üle
Vaata ka http://www.125ccsportsbikes.com/
.. Joosep
Honda CBR600F, Yamaha R1
-
joosep90
-
joosep90
joosep90 kirjutas:Loogiline oleks et tõuseb.
Aga mismoodi karburaator muutuda saab, kui sa selle sama uuesti pärast peale tagasi paned kui piirava seibi vahelt ära oled võtnud?
Või ma ei saa hästi aru ?
heh no selles mõttes et kas suuremat karburaatorit ei ole vaja peale panna? piisab vanast? (siis kui oled seibi ära võtnud ja väljalaske suuremaks teinud) mu mõttekõik oli selline, et mootor läheb võimsamaks ja vana karpa vb jääb väikseks?
Honda CBR600F, Yamaha R1
-
joosep90
-
Whitebalance
- Postitusi: 493
- Liitunud: 04 Juun 2005, 00:04
- Asukoht: Saue
- Kontakt:
;)
KW arv oma kahekordistub, kui sa need ära võtad JA SUL AJU PIIRANGUID EI OLE. Karburaatori osas ei oska midagi täpselt öelda on võimalik, et saad maybe nats paremaks timmida, kui enem oli (suurem auk rohkem peale). Eks sa vaata ise kuidas tsikkel liigub, et ega täis ei tõmba ja ega väheks ei jää, küünla värvus peaks olema selline mõnus tumedam pruunikas. Vaata küünaldest küllaga teemasid !!! OTSING.
Ja siis timmid karburaatori ära, kui vaja ja kui ei oska kutsud sõbra appi..
Ja siis timmid karburaatori ära, kui vaja ja kui ei oska kutsud sõbra appi..
-
Whitebalance
- Postitusi: 493
- Liitunud: 04 Juun 2005, 00:04
- Asukoht: Saue
- Kontakt:
;)
Kui ma ostsin siis oli juba eemaldatud need aga ega eelmine omanik ise ka ei teadnud seda, võtsin lahti ja uurisin järele. Muidu oleksin ise võtnud, seal ei ole midagi keerulist, kui vähekeke loogilist mõtlemist on !!.
http://www.nsr125.com/derestrict.htm < sellel lehel kõik olemas kuidas mida teha..
http://www.nsr125.com/derestrict.htm < sellel lehel kõik olemas kuidas mida teha..
-
Whitebalance
- Postitusi: 493
- Liitunud: 04 Juun 2005, 00:04
- Asukoht: Saue
- Kontakt:
;)
Eks muudmoodi aru ei saa ju, kui sa ise pole enda masinat lahti võtnud. Võibolla on juba maha võetud äkki !!!
Uuri netist mis piirajad tal on !!
www.googel.com
Uuri netist mis piirajad tal on !!
www.googel.com
Re: ;)
Whitebalance kirjutas:http://www.nsr125.com/derestrict.htm < sellel lehel kõik olemas kuidas mida teha..
nüüd peaks olema kõigil selge.
terv,
piret
Vahest sõidan ja teen asju.