Mis kiivreid kasutavad tegelikult tippsõitjad?

Kõik mis puudutab mootorratta sõiduks vajalikku varustust. Nii seda, mis mootoratturile selga käib, kui ka seda, mis usinad tsiklistid oma rataste külge kruvivad. Mootorratturi kiivrid, kindad saapad ja joped. Räägi mootorratturitega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
kalmaaripoju
Postitusi: 103
Liitunud: 02 Apr 2005, 19:51
Asukoht: Tartu

Mis kiivreid kasutavad tegelikult tippsõitjad?

Lugemata postitus Postitas kalmaaripoju »

Lugesin siin foorumis neid meeletuid vaidlusi selle kohta, et milline kiiver kõige parem on. :wink:
Teadupärast ei kasuta kõik ässad mitte Arai'd või Shoei'd vaid ka näiteks Vemar, Airoh jms. firmad mille toodang on enamasti odav masstoodang ja millede nn. tippmudelid jäävad Arai'st ja Shoei'st kaugele maha.

Seega, kas on nii, et
1.Mõne tippmehe Airoh on super-hüper eritellimus, mis on ka tipptasemel turvaline. :roll:

2. Lahjemad firmad lasevad Arai'l oma jaoks tippmeestele kiivrid valmis teha ja panevad oma nimekleepsud peale. :wink:

3. Tippsõitjad sõidavadki nende lahjade kiivritega ja krigistavad hambaid, et krt ostaks või oma raha eest Arai aga näed, olen sponsorlepinguga kinni makstud ja pean nüüd seda odavat kiivrit kandma. :roll:

Mida arvate asjast? Või olete kuulnud mingit täpsemat infot asja kohta?
La moto mía – KLX 650 R
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8460
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 342 korda
Tänatud: 439 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Kui sa räägid näiteks Airoh ja Vemar kiivritest, kui odavast masstooodangust, siis äkki sa täpsustaksid, mis osas need Airoh-id ja Shoeid erilisemad on.
Ja tahaks ka teada, mis see kaugele maha jäämine on?
Sa võiksid tutvuda fiibermaterjalide tehnoloogiaga kasvõi mõnes kohalikus paadiehitusfirmas ja siis tulla selliseid küsimusi esitama.
Sisud on tõenäoliselt kõigil firmadel tippsõitjate peakuju järgi käsitsi viimistletud.

PS. Ei esinda ühtegi kiivrifirmat ega oma ärihuve.
Kasutaja avatar

sepp
Postitusi: 3833
Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
Asukoht: Keila - Tallinn
Tänanud: 162 korda
Tänatud: 89 korda

Lugemata postitus Postitas sepp »

Mis kiivreid kasutavad tegelikult tippsõitjad???? mina kasutan firma NOLAN kiivrit! :mrgreen: :mrgreen:
Kasutaja avatar

tramm66
Postitusi: 2430
Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
Tsikkel: gixxer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 9 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas tramm66 »

räägiks asjast siis hoopis niipidi:

-veatu aerodünaamika, kaalu, nägemisraadiuse ja turvalisuse suhe,
-sõidu ajal lihtsalt seadistatav ventilatsioon (kiivrikliima reguleeritav vastavalt äärmusest äärmusesse tingimustele - udu, palavus jms. - sealjuures ei tekita kiivrisisesed õhuvoolud silmade ärritust ega lisamüra)
-visiiri kiirlukustus (selle vahetamiseks), loomulikult astmeline stoperdus selliselt, et liigutada saab vaid käega mitte tuulega;) ja loomulikult piisav visiirivalik vastavalt ilmastikule
-mugavus igas asendis mis sõidu ajal ette tulla võib (üle õla vaatamine, pea püsti pidurdusel, pea all sirgel jne)

selline on tippsõitja kiivri lühiiseloomustus, eks igaüks saab ise mõelda mis oma eelistatud kiivril sellest puudu on
:wink:

bikefan
Postitusi: 585
Liitunud: 09 Juul 2004, 17:38
Tsikkel: VN1500 Nomad
Asukoht: Karksi-Nuia

Lugemata postitus Postitas bikefan »

Kindlasti kasutavad tippsõitjad sponsorite poolt ettekirjutatud firmade üliturvalisi kiivreid... Ja vaevalt keegi neist selle eest ise maksab - pigem makstakse neile peale.
-Since 2002-
Iž: PL.5,
Suzud: GS500, GSX-R600, VZ800, RM250, RM125
Kawad: ZX-6R, VN750A, VN800A, VN800B, VN1500
Yamud: XTZ660, FZ600S
Kasutaja avatar

Teema algataja
kalmaaripoju
Postitusi: 103
Liitunud: 02 Apr 2005, 19:51
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas kalmaaripoju »

Hihii! :P
Just nii jätkakegi!! :wink:
Kui sa räägid näiteks Airoh ja Vemar kiivritest, kui odavast masstooodangust, siis äkki sa täpsustaksid, mis osas need Airoh-id ja Shoeid erilisemad on.
Ja tahaks ka teada, mis see kaugele maha jäämine on?
Sa võiksid tutvuda fiibermaterjalide tehnoloogiaga kasvõi mõnes kohalikus paadiehitusfirmas ja siis tulla selliseid küsimusi esitama.
Sisud on tõenäoliselt kõigil firmadel tippsõitjate peakuju järgi käsitsi viimistletud.

PS. Ei esinda ühtegi kiivrifirmat ega oma ärihuve.

Ehk selgub vaidlustes tõde?! :P
La moto mía – KLX 650 R
Kasutaja avatar

Margusxx
Mode
Postitusi: 903
Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
Tsikkel: GSX1300RZ K750 CRF1000l
Asukoht: Rootsi
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 34 korda

Lugemata postitus Postitas Margusxx »

j4in ka hetkeks m6tlema, et mis kiivritega tipps6itjad s6idavad... L6puks ytlesin endale, et mul jummala savi, s6itku v6i "Salvo" kiivritega.
Hardcore,hardcore,hardcore,hardcore. Nothing less and nothing more...

Jozeph

Lugemata postitus Postitas Jozeph »

Mina ehk krossi pro :lol: , sõidan VR-1 krossikiivriga..Natuke seda kiivrit näha on mu rate kontol... www.rate.ee/users/jozeph .Nimelt mul on neid kaks tükki.Erinevate suurustega 57-58,55-56 - pea ümbermõõt.Sinine ja Hall.Mõlemad maksid 2000.-.Sellel on küljes Nokk,koon,naga ja stiilne kujundus.Minu arust megalahe kiiver :wink:
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8460
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 342 korda
Tänatud: 439 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas mx77 »

kalmaaripoju kirjutas:
Hihii! :P
Just nii jätkakegi!! :wink:
Kui sa räägid näiteks Airoh ja Vemar kiivritest, kui odavast masstooodangust, siis äkki sa täpsustaksid, mis osas need Airoh-id ja Shoeid erilisemad on.
Ja tahaks ka teada, mis see kaugele maha jäämine on?
Sa võiksid tutvuda fiibermaterjalide tehnoloogiaga kasvõi mõnes kohalikus paadiehitusfirmas ja siis tulla selliseid küsimusi esitama.
Sisud on tõenäoliselt kõigil firmadel tippsõitjate peakuju järgi käsitsi viimistletud.

PS. Ei esinda ühtegi kiivrifirmat ega oma ärihuve.

Ehk selgub vaidlustes tõde?! :P
Küsimus oli ju sulle, kuna sa seda väitsid, äkki siis vastad kah või ajad niisama sooja õhku suust välja.

napalm
Postitusi: 237
Liitunud: 07 Dets 2004, 12:55

Re: Mis kiivreid kasutavad tegelikult tippsõitjad?

Lugemata postitus Postitas napalm »

kalmaaripoju kirjutas:
Lugesin siin foorumis neid meeletuid vaidlusi selle kohta, et milline kiiver kõige parem on. :wink:
Teadupärast ei kasuta kõik ässad mitte Arai'd või Shoei'd vaid ka näiteks Vemar, Airoh jms. firmad mille toodang on enamasti odav masstoodang ja millede nn. tippmudelid jäävad Arai'st ja Shoei'st kaugele maha.

Seega, kas on nii, et
1.Mõne tippmehe Airoh on super-hüper eritellimus, mis on ka tipptasemel turvaline. :roll:

2. Lahjemad firmad lasevad Arai'l oma jaoks tippmeestele kiivrid valmis teha ja panevad oma nimekleepsud peale. :wink:

3. Tippsõitjad sõidavadki nende lahjade kiivritega ja krigistavad hambaid, et krt ostaks või oma raha eest Arai aga näed, olen sponsorlepinguga kinni makstud ja pean nüüd seda odavat kiivrit kandma. :roll:

Mida arvate asjast? Või olete kuulnud mingit täpsemat infot asja kohta?
Kiivrite puhul pole sellist mõistet nagu mitte massitoodang,
kuni see ei puuduta kiivri maalinguid.
Kiivritega on nii, et see on üks üsna tore asi tava sõitjale. Ta saab sõita täpselt sama kiivriga, millega sõidab Ben Townley või Valentino Rossi, sest kiivril on peal kõige kallim asi üldse ja see on DOT, Snell või mis iganes E5 või E6 sertifikaat ja kui seda peal ei ole, siis ole sa või Doktor Rossi ise, sinna rajale sa ei lähe sellega, sest tehn kom seda ei aksepteeri. Seda aga ühele kiivrile keegi teha ei suuda, jutt on miljonitest siin.

Erinevus aga tavasõitjast on personaalselt kiivri maalingud, mis sellel tasemel, mis neile meestele ja need disainerid, kes neile teevad, maksavad alates 10 000 ja ülesse kümne kaupa. Põse patju või midagi võid sa valida endale sobivaid, aga need on kõigil müügis ja enam vähem iga kiivri märgi teenindus pakub sulle neid, nagu soovid. Täna oma turul kiivreid rohkem, kui kunagi varem. Viimati tuli see aasta turule mx hüper brand Thor oma kiivri sarjaga väites, et nüüd nemad seal imet teevad ja sinna ka jäävad. No saab näha. Paraku on aga kiivri-maailmas see lugu, et sul võivad olla tõesti parimad disainerid, nagu Thoril on, aga see kiiver on peas üks kuramuse karvamüts mitte kiiver - aga noh vähemalt ilus karvamüts ja trendi loonud oma valgete tihenditega mis on hetkel kõige kõvem mega trend kiivri maailmas ja Fox need ka kohe oma mütsidele maha lõi. Häid kiivreid on aga tõesti vähe ja Shoei on tase omaette, kuid oma kaaluga on ta hetkel siiski liiga raske, arvestades seda, mida pakuvad siin esiritta trügijad. Samas on see kiiver peas tõesti maailma üks mugavamaid punkt. Arai MX-3 maailmas oma 10-15 aastat juba kõige kergem kiiver olnud (1000g +/- 100) on peas nagu oleks pea ema süles. see pole reaalne küll, aga on poltidega lõuad tippvõistlustel keelatud täna. Üks selline igal juhul on allkirjutanul alati olemas ja selle kiivri aerodünaamika on klass täiesti omaette mx kiivrite seas. Samas ei saa salata need poldid tekitavad ka minus kõhedust kuigi tean, et need lähevad puruks täpselt enne kui kaelalüli järgi annab, kuna nad on nii arvutatud.

Arai, Shoei rinka kiivrid on tõesti klass omaette ja siin pole midagi rääkida üldse ja nad on VAIKSED, mida enamus kiivreid ei ole. Suomy ja AGV tipp mudelid pole üldse pahad. Suomil seal juures maailma keerukamad 10 värvi disainid poest ostes kohe peale.
Kui aga Nolanist udu mütsist jutt oli, siis tõsisemad moto huvilised vast mäletavad mida Melandri Hiinas MotoGP'l selle suusamütsiga tegi enne starti :))))))))) Ja ta ei saa mitte vähe raha selle asjaga sõitmise eest !
Samas on neil tootmises maailma kõige vingem hävituslenduri kiiver oma konstruktsioonilt - küll aga nagiseb ja on suht ebamugav
peas, kuniks ta pea kuju võtab.

Arai motocrossi VX on maitse asi. Mulle see jurakas ei meeldi, sest lõuakaitse on ninale liiga lähedal. Pop mx kiiver aga peab täna kaaluma ˇ 1000 - 1100g ja sinna klassi läheb üks kõigi aegade üllatus mulle - Acerbise carbon, millega sõidab Everts. Aga pead on erinevad ja soovid on erinevad. Selge on see, et kiiver peab olema kerge ja võimalikult madala raskuskeskmega ning aerodünamikaga asjandus. Kes aga sõidavad ainult mx, ei oma see mingit tähtsust. Kes sõidavad endurot, rally raid'i või supermotot on see oluline. Arai on vist ka ainus, kes toodab asiaatidele ja valgetele erinevadi kiivreid, kuna asiaatidel on pea lapikum eest taha, kui valgetel näiteks. Troy Lee ja muude One (väga ilusad ja väga rasked kiivrid) põnevate firmade kiivreid on aga alati tore veiklemas näha ning alati tuleks proovida, leidmaks just endale parim. AGV mx kiivrid näiteks Shoei clone'd (mis on 80% mx kiivritest) on väga mugavad ja väga hea hinna kvaliteedi suhtega alla 2000 kr !! Vemar ja Lazer on ka täiesti kiivrid, kelle valmistajad on viimastel aastatel pingutanud mis jube kohe.
Küll aga ei mahu pooltele kiivritele normaalselt prillid ette mis puudutab mx kiivreid nii, et seda peaks alati proovima enne ostu. Kuidas nende aukudega mööda pannakse, aru ma ei saa, aga see on levinud variant. Eriti, kui inimene sõidab mingite muude ime asjadega, kui on Oakley. Kuna enamus raame prilli firmadel on suured nagu telekad, nii et nina ka sisse mahub kenasti ja saab klaasi seest ka täis nuusata :)))

Samad mured on MM sõitjatel nii, et nautige üks kord elus komunismi
ja võrdsust see on olemas täiesti.

Hea kiiver puruneb igal juhul õigel hetkel ja selle pärast eelistan mina kallimaid firmasid, kui suvalisi kivi kõvasid koorikuid, mis minu väikese nupu kõva laksu puhul krivettideks lömastavad, selle
asemel, et ise järgi anda. Shoeil tuleb lõug ära kõva laksuga
ja minu kaela lülid vast ei purune.
KBC'l maailma üks suurim kiivri tootja, kelle kliendid on enamus USA brande, seal juures nii Fox kui Thor, O'neal, MSR, Answer Racing enda kiiver peaks olema väga hea, aga ei ole jõudnud proovida. Kes on, võib ju poetada rea siia. Kuna nad on aga väga odavad, müükase neid sellise hooga läbi, et neid on raske isegi kätte saada mõnel turul. Shubert on mugav kiiver, aga no võidusõidu huviline inimene ei pane ju onu Huubertit pähe, sest Huubert ei toeta ju kahjuks võidusõitu. Kuidas sa ikka siis seda kannad, pealegi on Shubert musta ja hõbedast värvi enamasti, aga maailm on ju värviline, kui sa just customi mees ei ole, neil on must valge - hea ja paha :))) HJC odav lärakas peaks olema aga USA turu ülekaalukas liider ~ 50% ! Aga no see on MX on kaun tõesti kohe õõhhh yakkkkkii.

MM'i proffidel on aga üsna ükskõik millega sõita suuresti. Peaasi, et raha makstakse korralikult. See on professionaalsuse küsimus, ütleme nii. Aga kunagi oli tõesti aegu (Geboers, Jobe, Torph), kui Bieffe kleps käis Arai kiivri peale ja Valvoline purki Castrol :))) Euroopas proffid ei pane tsiklitele nimesid ja neid ei huvita väga mis neil seljas on, kuni need on uued ja korralikud asjad - peaasi, et neile raha makstakse ja nad saavad pühenduda 100% tulemusele.
USA's ei pane ka mehed tsiklitele nimesid. Küll on aga oluline meestele disain ja personaalne imago, mille peal on kogu business püsti alati. Aga õnneks seal riigis mx maailmas ei ole ühtegi mitte-disainitud asja (kuna nad ei ole nii rikkad, et mitte disainida) ja seal on varustuse firmad, mis on natuke teisel tasemel ja seal tütre boyfriend ei ole igavesti peadisainer a la UFO (mis on väga kvaliteetne ja paljus üks mugavamaid varustusi üldse oma eelmise sajandi disainide juures) jms :))))
------------------------------------------------------------
osta endale nii kallis kiiver kui kallis on sinu pea
------------------------------------------------------------
napalm / KTM / KTM
Viimati muutis napalm, 08 Okt 2005, 13:20, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

Teema algataja
kalmaaripoju
Postitusi: 103
Liitunud: 02 Apr 2005, 19:51
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas kalmaaripoju »

Suur tänu Napalm! :P
Ütlen ausalt, Sinu kommentaare on alati põnev lugeda. Saab targemaks ja head killud on Sul ka :D

Tõsi, ilma kirjavahemärkideta on Su juttu tiba raske lugeda.... :oops: , aga OK, kuna asi on seda väärt, siis varun ma aega ja loen aeglaselt ja rahulikult, kuni kõigest olen aru saanud! :P

Thanks! :)
La moto mía – KLX 650 R
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8460
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 342 korda
Tänatud: 439 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas mx77 »

To napalm: igatahes MXDN-il sõitis Everts veel Lazer kiivriga. Mitte Acerbisega. Ja huvitav, et Acerbise 06 kataloog ei tunne Carbon kiivrit. Kas su inff on ikka muus osas ka sama täpne :).

napalm
Postitusi: 237
Liitunud: 07 Dets 2004, 12:55

Lugemata postitus Postitas napalm »

mx77 kirjutas:
To napalm: igatahes MXDN-il sõitis Everts veel Lazer kiivriga. Mitte Acerbisega. Ja huvitav, et Acerbise 06 kataloog ei tunne Carbon kiivrit. Kas su inff on ikka muus osas ka sama täpne :).
Vabandan, minu viga. See Acerbise hunnik tema ümber tekitas segadust, loomulikult on sul vägagi õigus - Evertsi on Lazeri müügi argument nr.1 ja Everti replica väga ilus kiiver - sorry.
Kui seda kiivrit esmakordselt nägin, katsususin, proovisin, olin lihtsalt Evertsiga koos ja kuidagi see emotsioon ilmselt tekitas segaduse minu peas kirjutamise hetkel, kui sellele mõtlesin tagasi. Acerbise vist maailma pikimast sponsoreeritud sõitjate reaga paneb mehed pealaest jalatallani riidesse. See aasta tulid neil mingid imelikud saapad ka välja ...

Mis Acerbise kataloogi sa sirvisid, ma ei tea, aga Impact Carbon oli 05 ja on 06 IMPACT EVO HELMET täiesti sees: olen katsunud, kasutanud ja suur vahe on tavalise Impact kiivriga sel. Aga vaata palun kaalu järgi 1.150 +/- 50 gr.
Edaspidi peaksid olema vast sama tähelepanelik kui Ernees :))

See kiiver on oma mahult väga suur võrreldes MX3'ga, aga ta on samas kaalu kategoorias ~50 gr. Raskuskese on kuidagi ka nii õnnestunud, et ta tundub peas kergem (erinevalt Shoei'st mis on küll mugavam peas), kuigi natuke nagu suur. Igal juhul jäävad selle kiivriga hambad suhu, kui vaadata seda massiivsed lõuga.
Mis puudutab seda Acerbise kuju, mis on tagant liiga sirge, pealt liiga madal jne, see on maitse asi. Mulle personaalselt see ei meeldi, aga see on hea kiiver: Cedric Melotte, Juha Salminen, Samuli Aro, Petteri Silvan, Gio Sala, Alfie Cox jne jne jne sõitsid nendega sellega igal juhul kuni 06. Enduros rallys peab hea kerge turvaline kiiver olema, kuna sõita tuleb kaua rajal, millest sa midagi ei tea ja täiega ! Acerbis on hardcore enduro firma, nagu ka selle omanik on enduro fanat. Seega seal osatakse neid asju teha. 06 mudelil võib kenasti näha Thor > Fox valge ja värvilise tihendi trendi edenemist, mis on tore neile, kes aastas rohkem kui korra oma asju pesevad ja kes ei taha näha välja nagu tondid mõnusa sõidu juures ;) Tore on ka pestavate sisude muutumine standardiks nüüdseks enamus tootjatel. Nii A kui B kategoorias. Ja ilmselt pole väga arukas muud sugust kiivrit endale osta enam. Ma küll ei oska arvata selle kiivri aerodünaamika kohta midagi, sest rally rattaga ma seda proovinud ei ole, aga kui Alfie Cox sellega sõita saab ja see nupu otsas nokk pead kuklasse ei rebi, nagu Fox vms kiiver, mis on mõeldud vaid mx jaoks kiirus 10-70km/h.
----------------------------------------------
Mis puudutab aga info adekvaatsust, siis eks sa pead ikka oma asjades ise selgusele jõudma. See siin oli lihtsalt ühe inimese täiesti subjektiivne arvamus ja ei pretendeeri mingi juhul mingile absoluutsele tõele. Inimesed teatavasti on väga erinevad ja nii ka kogemused, suhtumine, soovid ning kiirused. Kes mida sõidab. Kas sõita Viljandis, kes Paikusel, Männikul või hoopis Zolderis või Rumenias, Aafrikas, kes teeb 1000km trippe mööda metsi sõpradega. Seega pole see, mis kirja sai pandud, piibel ega EBS, kust midagi nõuda võib, ise midagi panustamata. Aga usun, et sa tunned ala, tead väga hästi, kas sellel jutul on mingi iva sees või ei ole... seega jään ootama põnevaid vihjeid ja arvamusi, nagu teema algataja, kes kohe pikalt saadeti soojenduseks, nagu Eesti motofoorumites ja listides ikka kombeks on olnud läbi aastate. Misläbi need kõik on välja suretatud ja enam vähem null info väärtusega olnud kohe peale esimest sadat inisevat Eesti maili delfi debiilikult, kellel kogu aeg on viinamari nii hapu. Nice attitude – Eesti värk ;)

Aga kraagelda ei viisti, nagu mingis customi meeste rubriigis või mingis motolistis, kus käib kogu aeg mingi jauramine. Fun ikka peab olema, nagu mx. Vajadusel võime panna pillid joonele, kui muud moodi ei saa, aga ilmselt saan mina sinu käest mx tuppa ja sina minu käest enduros, nii et täpselt viik ja rahu majas :))))
:twisted:

racerx
Postitusi: 955
Liitunud: 13 Okt 2004, 15:56

Lugemata postitus Postitas racerx »

huvitavad mured ka siin kodanikel.

Ma soovitaks minna küsimuse esitajal Pariisi superkrossile ja siis katsuda püüda see kiiver kinni mille võitja rahva hulka viskab.

Hea kindel viis kuidas teada saada.

racerx
Postitusi: 955
Liitunud: 13 Okt 2004, 15:56

Lugemata postitus Postitas racerx »

Väike lisateade minu poolt. Isklik kogemus kiivritega... kui kiivril pole kiilu peal siis läheb üldpilt sõitjast kuidagi lamedaks ja endal on ka kehva tunne kui sõidad, tead ju et näed vähe nõme välja.
Nii pole üldse lahe sõita.

Airohi kiivriga ma kujutaks ennast ette ainult suure raha eest. Sest ta on nii nõme lihtsalt et mul läheb süda pahaks
Kasutaja avatar

morris
Postitusi: 272
Liitunud: 03 Nov 2003, 13:22
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas morris »

racerx kirjutas:

Airohi kiivriga ma kujutaks ennast ette ainult suure raha eest. Sest ta on nii nõme lihtsalt et mul läheb süda pahaks
Noo maitia .. ma sõidan küll Airohiga .. täitsa oma raha eest .. ja süda pole üldse paha ...
Lenksuga kartauto
Nutcase .. Cracked Craniums MC

Raigo
Postitusi: 1844
Liitunud: 29 Sept 2003, 19:23
Tsikkel: Iž Planetad, Iž Jupiterid
Asukoht: Rakvere

Lugemata postitus Postitas Raigo »

Morris,ainult tippsõitjatel hakkab paha.Kuna sa oled rohkem harrastaja,siis sul ei hakka ;)




/me lõõbib

racerx
Postitusi: 955
Liitunud: 13 Okt 2004, 15:56

Lugemata postitus Postitas racerx »

no morris sa pole ennnast ammu peeglist vaadanud siis :)

Tegelt kui mitte naljajuttu ajada siis see Airoh pole maailma kõige hullem sugugi. Täitsa normaalne kiiver aga mulle isklikult ta välimus lihtsalt ei meeldi.
Kasutaja avatar

|Maku|
Postitusi: 123
Liitunud: 26 Apr 2004, 11:02

Lugemata postitus Postitas |Maku| »

racerx kirjutas:
huvitavad mured ka siin kodanikel.

Ma soovitaks minna küsimuse esitajal Pariisi superkrossile ja siis katsuda püüda see kiiver kinni mille võitja rahva hulka viskab.

Hea kindel viis kuidas teada saada.
Siit tuli välja üks mõtteidu, mida ma olen tahtnud ammu teha - PARIS SUPERCROSS. Mul on ammune unistus minna Paris supercrossile, kuid siit foorumist me vist ei saa piisavalt sägasid kokku, et see asi ette võtta.

Kiivritest ka siis paar sõna. Kõige pealt - tere Joosep, pole ammu trehvanud! Olen ise sõitnud järgmiste kiivritega - Bieffe, Arai, Shoei ja AGV Rossi Replica. Pean minima, et mina eelistaksin sellest reast kahte - Shoei ja Arai. Need on klass omaette. Arai oli küll kergem aga Shoei tundus paremini istuvat. Shoei üks suur pluss oli ka lukustiga lõuarihm. Antud juhul pean silmas MX kiivreid siis.

See mõni aasta, mil olen tänavaratastega liikunud, olen ka mõne erineva kiivriga liigelnud. Praegust sõidan AGV Rossi Replicaga. Pull on see, et visiiriga kiivri puhul ei saa ennem aru, kas kiiver on suur või ei, kui sõidad alates 200km/h. Siis tuul viib kiivri ikka mitu head cm tahapoole peakolu suhtes. Teine asi antud kiivril on see, et sahiseb koledasti. Proovisin sõidu ajal pead kallutada siia ja sinna poole, kuhu pead kallutan, sealt ka vait jääb. Peab vist suka pähe tõmbama, et vait jääks. Iseenesest kohapeal proovides on kiiver suht tuugalt peas. MX Shoei on vist tuugamalt nati aga sellega ei sõida a´la 200km/h ka.

Kui nüüd rääkida kiivrite valikust, siis mina valiksin ennem mõne aasta vanema mudeli mõnelt korralikult tootjalt (ntx Shoei, Arai), kui võtaksin mõne uue AGV tipp MX mudeli. Ühed on minu jaoks ennast tõestanud lihtsalt..
Life is full of surprises..

napalm
Postitusi: 237
Liitunud: 07 Dets 2004, 12:55

Lugemata postitus Postitas napalm »

|Maku| kirjutas:
racerx kirjutas:
huvitavad mured ka siin kodanikel.

Ma soovitaks minna küsimuse esitajal Pariisi superkrossile ja siis katsuda püüda see kiiver kinni mille võitja rahva hulka viskab.

Hea kindel viis kuidas teada saada.
Siit tuli välja üks mõtteidu, mida ma olen tahtnud ammu teha - PARIS SUPERCROSS. Mul on ammune unistus minna Paris supercrossile, kuid siit foorumist me vist ei saa piisavalt sägasid kokku, et see asi ette võtta.

See uus formaat, ainult võrridele, on päris hea väljund neile pärast seda, kui
MGM hotell oma US Openiga, mis oli eelmisel nädalavahetusel, just 250 mehed neilt ära võttis ja $ 100 000 esikoha rahaga. RC võitis muidugi aga Byrne'l oli kõva variant seda ise teha, mis oli mega hea uudis, sest see oli siis esimest korda USA pinnal Taneli aretatud rattaga käristada !!! YESS YESS

racerx
Postitusi: 955
Liitunud: 13 Okt 2004, 15:56

Lugemata postitus Postitas racerx »

AGV krossikiivritest.Olen ise kasutanud seda kõige kallimat varianti AGV-l AX7 Chromo ja noh... pole halb aga Shoeiga ei võrdle.
Shoeiga sõidad mitu aastat ja kiiver on ok. AGV hakkas minul ühe hooajaga loksuma.
Mul on olnud 3 AGV-d, üks Axo, kaks Shoeid, Oneali kiiver ( seevits KBC tegelt) pluss olen proovinud vist enamikku kiivritest mis vähegi tuntud.

Shoei on ikka parim. Välimus, sisu, see kuidas peas istub ja sealt väljavaade on jne jne.
Kui raha jätkub pole mõtet grunget mängida ja tühja tähja peale aefa raisata ning õige asi osta.

Kui rha vähem siis HJC, Soumy on ka head valikud

napalm
Postitusi: 237
Liitunud: 07 Dets 2004, 12:55

Lugemata postitus Postitas napalm »

racerx kirjutas:
AGV krossikiivritest.Olen ise kasutanud seda kõige kallimat varianti AGV-l AX7 Chromo ja noh... pole halb aga Shoeiga ei võrdle.
Shoeiga sõidad mitu aastat ja kiiver on ok. AGV hakkas minul ühe hooajaga loksuma.
Mul on olnud 3 AGV-d, üks Axo, kaks Shoeid, Oneali kiiver ( seevits KBC tegelt) pluss olen proovinud vist enamikku kiivritest mis vähegi tuntud.

Shoei on ikka parim. Välimus, sisu, see kuidas peas istub ja sealt väljavaade on jne jne.
Kui raha jätkub pole mõtet grunget mängida ja tühja tähja peale aefa raisata ning õige asi osta.

Kui rha vähem siis HJC, Soumy on ka head valikud
HJC on küll kõige karmim lärakas, mida pähe tõmmata annab endale koos Shargi :))) Mine sa tea, äkki on neil midagi uut ja toredat, aga need vanad olid küll jubedad. Suomy on küll OK. KBC on vast ehedam, siis juba Shoei clone puhtalt. Aga Wülf, ma arvan, on hea variant. See on Troy Lee koopia, tehtud samas vabrikus, kus TLD. Wülf on küll maailma kõige rõvedam varustus mis üldse kunagi tehtud on ja tehakse järgmise 10 000 aasta jooksul, aga kiivri kuju on neil cool. TLD nimelt jättis patendi asja "augu" sisse ja kohe varastati talt see kiivri kuju ära ilma pikema jututa. Üks nendest oli Wülf, lisaks neile veel MDR ja üks keegi oli veel mingi väike firma, mille nime ma ei suuda meenutada hetkel.
Elagu vargad ühesõnaga ja toredad alltöövõtjad, kes
enamasti, nagu iga ettevõtja teab, on vargad ja uroodid :))

Aga selle tulemusena on teil võimalus osta odavalt disaineri vormiga kiivrit igal juhu - kellel soovi on odavalt saada.
Nitro saasta saab ka odavalt nii kui kivi saad on küll värv maas.
Aga ostke USA'st asju pole vaja siis nii väga seda hinda kah mureks panna. Posti teenus töötab meil ju ja talvel on aega natuke oodata kah vast. Mõistlikud mehed ostavad pooled asjad USA'st paakidest kuni mootori juppideni ja varustuseni.
Viimati muutis napalm, 10 Okt 2005, 22:54, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

WR
Postitusi: 164
Liitunud: 04 Veebr 2005, 10:53
Asukoht: tallinn

Lugemata postitus Postitas WR »

Asjalik jutt napalm aga ehk oskad sa öelda mõnda lehte kust saab eestisse tellida...ise sain just oma kauba selliselt lehelt nagu www.btosports.com aga paljud lehed mis seal USA-s on ei saada oma kaupa sellisesse väikeriiki nagu Estonia, jään ootama.
SM

racerx
Postitusi: 955
Liitunud: 13 Okt 2004, 15:56

Lugemata postitus Postitas racerx »

kas sõber usas või netikuller.

napalm
Postitusi: 237
Liitunud: 07 Dets 2004, 12:55

Lugemata postitus Postitas napalm »

racerx kirjutas:
kas sõber usas või netikuller.
Just, aga Netikulleriga on see jama, et eest KM tuleb otsa - kui on sõber, kes saadab, tõmbad vaikselt kitarri oma 2000 kr Thori täiskomplektiga jõulukuuse all, samas kui teised saavad eestist 3500 eest juba püksid kätte ;)
Krediitkaart vajalik, aga netikulleriga saab selle asja kuidagi nende kaarida vist ära sebida, mis on ilmselt mugavam mõnele inimesele.

Poed on kõik teada tundud, kes SX ja MX sponsavad. Need on kõik nii suured poed, nagu Saku Suurhall vähemalt, ja pool businessi on postimüük. Enamus saadavad usa piires norm ostupuhul kauba tasuta sinu sõbra juurde kah veel - no mida sa veel siis nüüd tahta oskad :)))
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8460
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 342 korda
Tänatud: 439 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Netikuller on mõttetu, panevad omalt poolt paraja kirve otsa.
Proovi veel sellist kohta nagu www.denniskirk.com . Järgi proovitud koht ja suur valik. Veel on www.mxsouth.com

napalm
Postitusi: 237
Liitunud: 07 Dets 2004, 12:55

Lugemata postitus Postitas napalm »

napalm kirjutas:
racerx kirjutas:
AGV krossikiivritest.Olen ise kasutanud seda kõige kallimat varianti AGV-l AX7 Chromo ja noh... pole halb aga Shoeiga ei võrdle.
Shoeiga sõidad mitu aastat ja kiiver on ok. AGV hakkas minul ühe hooajaga loksuma.
Mul on olnud 3 AGV-d, üks Axo, kaks Shoeid, Oneali kiiver ( seevits KBC tegelt) pluss olen proovinud vist enamikku kiivritest mis vähegi tuntud.

Shoei on ikka parim. Välimus, sisu, see kuidas peas istub ja sealt väljavaade on jne jne.
Kui raha jätkub pole mõtet grunget mängida ja tühja tähja peale aefa raisata ning õige asi osta.

Kui rha vähem siis HJC, Soumy on ka head valikud
HJC on küll kõige karmim lärakas, mida pähe tõmmata annab endale koos Shargi :))) Mine sa tea, äkki on neil midagi uut ja toredat, aga need vanad olid küll jubedad. Suomy on küll OK. KBC on vast ehedam, siis juba Shoei clone puhtalt. Aga Wülf, ma arvan, on hea variant. See on Troy Lee koopia, tehtud samas vabrikus, kus TLD. Wülf on küll maailma kõige rõvedam varustus mis üldse kunagi tehtud on ja tehakse järgmise 10 000 aasta jooksul, aga kiivri kuju on neil cool. TLD nimelt jättis patendi asja "augu" sisse ja kohe varastati talt see kiivri kuju ära ilma pikema jututa. Üks nendest oli Wülf, lisaks neile veel MDR ja üks keegi oli veel mingi väike firma, mille nime ma ei suuda meenutada hetkel.
Elagu vargad ühesõnaga ja toredad alltöövõtjad, kes
enamasti, nagu iga ettevõtja teab, on vargad ja uroodid :))

Aga selle tulemusena on teil võimalus osta odavalt disaineri
vormiga kiivrit igal juhu - kellel soovi on odavalt saada.
Nitro saasta saab ka odavalt nii kui kivi saad on küll värv maas.
Aga ostke USA'st asju pole vaja siis nii väga seda hinda kah mureks panna. Posti teenus töötab meil ju ja talvel on aega natuke oodata kah vast. Mõistlikud mehed ostavad pooled asjad USA'st paakidest kuni mootori juppideni ja varustuseni.
Nii siis HJC kohale teeme nüüd ühe korrektuuri. Neil on olemas üks üle 5000kr mudel mida täna käes keerutasin ja uurisin. See on tõesti hea !! Kaal 1100g ehk hetkel maailma tipp klass - sisu küll ei ole Arai olgem ausad. Neid on toodetud KTM märgi all Euroopas suuresti ma arvan USA's HJC all mõistagi. Selle uus versioon on aga midagi mis ei ole enam lihtsalt Shoei clone vaid ikka kohe väga korralik kiiver lausa taies ütleme siis nii. Kuklaosa, prilli kanal, noka shape kõik on väga klass. Isegi viimane nulg näeb selle kiivriga pilli peal nagu sõidumees välja :) Kiiver on sama tähise all karvamütsidega kuid on teise vormiga isegi tehtud hoopis ja mitte ainult cabon nagu tavaliselt asi käib. See on see mida päris tootja endale ise lubada võib ja teised mitte ! AC-X3 Carbon on siis võlusõna asja juures. AC-X3 on alla kahesaja daala mütsike millega USA turgu maha joostakse täiega. Alla $200 on see piir kust jookseb mujal odava kiivri piir siis ja kui tahad kassat teha pead sa sinna ära mahtuma. Saan selle 06 Carboni järgmine kuu pähe tõmmata siis võib muljet edastada aga karta on, et üks selline tekkib minu majapidamisse küll juurde kui see 06 sisu on Arai - Shoei standardis :)
http://www.hjchelmets.com/acx3_carbon.htm

napalm
Postitusi: 237
Liitunud: 07 Dets 2004, 12:55

Lugemata postitus Postitas napalm »

napalm kirjutas:
napalm kirjutas:
racerx kirjutas:
AGV krossikiivritest.Olen ise kasutanud seda kõige kallimat varianti AGV-l AX7 Chromo ja noh... pole halb aga Shoeiga ei võrdle.
Shoeiga sõidad mitu aastat ja kiiver on ok. AGV hakkas minul ühe hooajaga loksuma.
Mul on olnud 3 AGV-d, üks Axo, kaks Shoeid, Oneali kiiver ( seevits KBC tegelt) pluss olen proovinud vist enamikku kiivritest mis vähegi tuntud.

Shoei on ikka parim. Välimus, sisu, see kuidas peas istub ja sealt väljavaade on jne jne.
Kui raha jätkub pole mõtet grunget mängida ja tühja tähja peale aefa raisata ning õige asi osta.

Kui rha vähem siis HJC, Soumy on ka head valikud
HJC on küll kõige karmim lärakas, mida pähe tõmmata annab endale koos Shargi :))) Mine sa tea, äkki on neil midagi uut ja toredat, aga need vanad olid küll jubedad. Suomy on küll OK. KBC on vast ehedam, siis juba Shoei clone puhtalt. Aga Wülf, ma arvan, on hea variant. See on Troy Lee koopia, tehtud samas vabrikus, kus TLD. Wülf on küll maailma kõige rõvedam varustus mis üldse kunagi tehtud on ja tehakse järgmise 10 000 aasta jooksul, aga kiivri kuju on neil cool. TLD nimelt jättis patendi asja "augu" sisse ja kohe varastati talt see kiivri kuju ära ilma pikema jututa. Üks nendest oli Wülf, lisaks neile veel MDR ja üks keegi oli veel mingi väike firma, mille nime ma ei suuda meenutada hetkel.
Elagu vargad ühesõnaga ja toredad alltöövõtjad, kes
enamasti, nagu iga ettevõtja teab, on vargad ja uroodid :))

Aga selle tulemusena on teil võimalus osta odavalt disaineri
vormiga kiivrit igal juhu - kellel soovi on odavalt saada.
Nitro saasta saab ka odavalt nii kui kivi saad on küll värv maas.
Aga ostke USA'st asju pole vaja siis nii väga seda hinda kah mureks panna. Posti teenus töötab meil ju ja talvel on aega natuke oodata kah vast. Mõistlikud mehed ostavad pooled asjad USA'st paakidest kuni mootori juppideni ja varustuseni.
Nii siis HJC kohale teeme nüüd ühe korrektuuri. Neil on olemas üks üle 5000kr mudel mida täna käes keerutasin ja uurisin. See on tõesti hea !! Kaal 1100g ehk hetkel maailma tipp klass - sisu küll ei ole Arai olgem ausad. Neid on toodetud KTM märgi all Euroopas suuresti ma arvan USA's HJC all mõistagi. Selle uus versioon on aga midagi mis ei ole enam lihtsalt Shoei clone vaid ikka kohe väga korralik kiiver lausa taies ütleme siis nii. Kuklaosa, prilli kanal, noka shape kõik on väga klass. Isegi viimane nulg näeb selle kiivriga pilli peal nagu sõidumees välja :) Kiiver on sama tähise all karvamütsidega kuid on teise vormiga isegi tehtud hoopis ja mitte ainult cabon nagu tavaliselt asi käib. See on see mida päris tootja endale ise lubada võib ja teised mitte ! AC-X3 Carbon on siis võlusõna asja juures. AC-X3 on alla kahesaja daala mütsike millega USA turgu maha joostakse täiega. Alla $200 on see piir kust jookseb mujal odava kiivri piir siis ja kui tahad kassat teha pead sa sinna ära mahtuma. Saan selle 06 Carboni järgmine kuu pähe tõmmata siis võib muljet edastada aga karta on, et üks selline tekkib minu majapidamisse küll juurde kui see 06 sisu on Arai - Shoei standardis :)
http://www.hjchelmets.com/acx3_carbon.htm
Ametlikult see HJC kiiver on ikkagi müts sain hjc koreakate käest selle protoka kätte ja proovida. Tootmises on see kuuajapärast, tootmine lükati edasi mingitel surra murru udu jutu põhjustel pool aastat. Sisu on paras narts, et kui selle paugu paned siis pea sealt seest väja ette libiseb küll ma usun kenasti nii, et saad vast lõualuud ikka puruks. Kiiver ise on carbonist mis tundub nii vedel nagu see carbon värk on ja see ka põhjus mis Arai ja Shoei sellest oma kiivreid ei tee. see ka põhjus miks carbon kiivrid ei ole värvitud sest seal ei seisa tavaliselt värv peal piisab põrandale viskamisest ja kogu see kupatus tuleb kildudena maha kõik. 5000 seda kiivrit osta ei kannata igal juhul. KBC on parem. Arail tuleb vast aasta paari lõikes välja uus MX kiiver (nii nagu Arai härrad ise loodavad hollandis) mis võib luua uue epohi seniks aga VFX pro mudel Shoeilt on parim ja see punkt on suur ja rasvane teema lõpetuseks.

Miks Shoei on raskem, lühidalt nad ei peta ega vuhvelda vaid teevad kiivrit selleks, et need sinu kaalikat kaitseks mitte ei läbiks teste mis tehakse ühte kohta põh mõh ja mida on väga lihtne petta, see läbi jättes näiteks kukla või küljed peal kaitseta. Sealt tuleb ka kaaluvõit.
Kasutaja avatar

saqu
Postitusi: 1051
Liitunud: 30 Aug 2005, 14:05
Tsikkel: Yamaha WR400F
Asukoht: Saku

Lugemata postitus Postitas saqu »

Netikuller on mõttetu, panevad omalt poolt paraja kirve otsa.
Proovi veel sellist kohta nagu www.denniskirk.com . Järgi proovitud koht ja suur valik.
Selle teema jätkuks: Denniskirk saadab sulle meiliga transa maksumuse ja kui sellega nõus oled paneb kaubad teele. Jämedalt korruta kauba hind dollarites 23-ga, siis saad summa EEK orienteeruvalt koos transa maksumuse ja ka eesti käibemaksu ning deklari vormistamise kuludega.
See ei ole kindlasti reegel, aga siiani on 10 päevaga ära tulnud.
SAQU

WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
Kasutaja avatar

xzburnoutzx
Postitusi: 1256
Liitunud: 26 Aug 2004, 11:53
Asukoht: Tallinn/Dragster
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas xzburnoutzx »

Väga korralikke Soumy kiivreid on As Ramos saada:


KSSEGB Extreme Flowers - 8800.-

Fiiber korpus,eriti kerge,kaelakaitse,kriimustuskindel
ja udukindel visiir,topelt D-lukk,ülaosa ventilats.,
visiiri lukk,eemaltav pestav vooder,2-3korpuse suurust



KSF 100 F1 White - 11000.-

Fiiber korpus,kaelakaitse,müra vähendav vooder,kiir-lukk,ülaosa ventilatsioon,termoplast-korpus,kiimustus-kindel ja udukindel visiir,tulekindel korpus,2-3suurust
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Sõidu- ja lisavarustus”