Mis kiivreid kasutavad tegelikult tippsõitjad?
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 103
- Liitunud: 02 Apr 2005, 19:51
- Asukoht: Tartu
Mis kiivreid kasutavad tegelikult tippsõitjad?
Lugesin siin foorumis neid meeletuid vaidlusi selle kohta, et milline kiiver kõige parem on.
Teadupärast ei kasuta kõik ässad mitte Arai'd või Shoei'd vaid ka näiteks Vemar, Airoh jms. firmad mille toodang on enamasti odav masstoodang ja millede nn. tippmudelid jäävad Arai'st ja Shoei'st kaugele maha.
Seega, kas on nii, et
1.Mõne tippmehe Airoh on super-hüper eritellimus, mis on ka tipptasemel turvaline.
2. Lahjemad firmad lasevad Arai'l oma jaoks tippmeestele kiivrid valmis teha ja panevad oma nimekleepsud peale.
3. Tippsõitjad sõidavadki nende lahjade kiivritega ja krigistavad hambaid, et krt ostaks või oma raha eest Arai aga näed, olen sponsorlepinguga kinni makstud ja pean nüüd seda odavat kiivrit kandma.
Mida arvate asjast? Või olete kuulnud mingit täpsemat infot asja kohta?

Teadupärast ei kasuta kõik ässad mitte Arai'd või Shoei'd vaid ka näiteks Vemar, Airoh jms. firmad mille toodang on enamasti odav masstoodang ja millede nn. tippmudelid jäävad Arai'st ja Shoei'st kaugele maha.
Seega, kas on nii, et
1.Mõne tippmehe Airoh on super-hüper eritellimus, mis on ka tipptasemel turvaline.

2. Lahjemad firmad lasevad Arai'l oma jaoks tippmeestele kiivrid valmis teha ja panevad oma nimekleepsud peale.

3. Tippsõitjad sõidavadki nende lahjade kiivritega ja krigistavad hambaid, et krt ostaks või oma raha eest Arai aga näed, olen sponsorlepinguga kinni makstud ja pean nüüd seda odavat kiivrit kandma.

Mida arvate asjast? Või olete kuulnud mingit täpsemat infot asja kohta?
La moto mía – KLX 650 R
-
- Postitusi: 8460
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 342 korda
- Tänatud: 439 korda
- Kontakt:
Kui sa räägid näiteks Airoh ja Vemar kiivritest, kui odavast masstooodangust, siis äkki sa täpsustaksid, mis osas need Airoh-id ja Shoeid erilisemad on.
Ja tahaks ka teada, mis see kaugele maha jäämine on?
Sa võiksid tutvuda fiibermaterjalide tehnoloogiaga kasvõi mõnes kohalikus paadiehitusfirmas ja siis tulla selliseid küsimusi esitama.
Sisud on tõenäoliselt kõigil firmadel tippsõitjate peakuju järgi käsitsi viimistletud.
PS. Ei esinda ühtegi kiivrifirmat ega oma ärihuve.
Ja tahaks ka teada, mis see kaugele maha jäämine on?
Sa võiksid tutvuda fiibermaterjalide tehnoloogiaga kasvõi mõnes kohalikus paadiehitusfirmas ja siis tulla selliseid küsimusi esitama.
Sisud on tõenäoliselt kõigil firmadel tippsõitjate peakuju järgi käsitsi viimistletud.
PS. Ei esinda ühtegi kiivrifirmat ega oma ärihuve.
-
- Postitusi: 2430
- Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
- Tsikkel: gixxer
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
räägiks asjast siis hoopis niipidi:
-veatu aerodünaamika, kaalu, nägemisraadiuse ja turvalisuse suhe,
-sõidu ajal lihtsalt seadistatav ventilatsioon (kiivrikliima reguleeritav vastavalt äärmusest äärmusesse tingimustele - udu, palavus jms. - sealjuures ei tekita kiivrisisesed õhuvoolud silmade ärritust ega lisamüra)
-visiiri kiirlukustus (selle vahetamiseks), loomulikult astmeline stoperdus selliselt, et liigutada saab vaid käega mitte tuulega;) ja loomulikult piisav visiirivalik vastavalt ilmastikule
-mugavus igas asendis mis sõidu ajal ette tulla võib (üle õla vaatamine, pea püsti pidurdusel, pea all sirgel jne)
selline on tippsõitja kiivri lühiiseloomustus, eks igaüks saab ise mõelda mis oma eelistatud kiivril sellest puudu on

-veatu aerodünaamika, kaalu, nägemisraadiuse ja turvalisuse suhe,
-sõidu ajal lihtsalt seadistatav ventilatsioon (kiivrikliima reguleeritav vastavalt äärmusest äärmusesse tingimustele - udu, palavus jms. - sealjuures ei tekita kiivrisisesed õhuvoolud silmade ärritust ega lisamüra)
-visiiri kiirlukustus (selle vahetamiseks), loomulikult astmeline stoperdus selliselt, et liigutada saab vaid käega mitte tuulega;) ja loomulikult piisav visiirivalik vastavalt ilmastikule
-mugavus igas asendis mis sõidu ajal ette tulla võib (üle õla vaatamine, pea püsti pidurdusel, pea all sirgel jne)
selline on tippsõitja kiivri lühiiseloomustus, eks igaüks saab ise mõelda mis oma eelistatud kiivril sellest puudu on

Kindlasti kasutavad tippsõitjad sponsorite poolt ettekirjutatud firmade üliturvalisi kiivreid... Ja vaevalt keegi neist selle eest ise maksab - pigem makstakse neile peale.
-Since 2002-
Iž: PL.5,
Suzud: GS500, GSX-R600, VZ800, RM250, RM125
Kawad: ZX-6R, VN750A, VN800A, VN800B, VN1500
Yamud: XTZ660, FZ600S
Iž: PL.5,
Suzud: GS500, GSX-R600, VZ800, RM250, RM125
Kawad: ZX-6R, VN750A, VN800A, VN800B, VN1500
Yamud: XTZ660, FZ600S
-
Teema algataja - Postitusi: 103
- Liitunud: 02 Apr 2005, 19:51
- Asukoht: Tartu
Hihii!
Just nii jätkakegi!!


Just nii jätkakegi!!

Ehk selgub vaidlustes tõde?!Kui sa räägid näiteks Airoh ja Vemar kiivritest, kui odavast masstooodangust, siis äkki sa täpsustaksid, mis osas need Airoh-id ja Shoeid erilisemad on.
Ja tahaks ka teada, mis see kaugele maha jäämine on?
Sa võiksid tutvuda fiibermaterjalide tehnoloogiaga kasvõi mõnes kohalikus paadiehitusfirmas ja siis tulla selliseid küsimusi esitama.
Sisud on tõenäoliselt kõigil firmadel tippsõitjate peakuju järgi käsitsi viimistletud.
PS. Ei esinda ühtegi kiivrifirmat ega oma ärihuve.

La moto mía – KLX 650 R
Mina ehk krossi pro
, sõidan VR-1 krossikiivriga..Natuke seda kiivrit näha on mu rate kontol... www.rate.ee/users/jozeph .Nimelt mul on neid kaks tükki.Erinevate suurustega 57-58,55-56 - pea ümbermõõt.Sinine ja Hall.Mõlemad maksid 2000.-.Sellel on küljes Nokk,koon,naga ja stiilne kujundus.Minu arust megalahe kiiver 


-
- Postitusi: 8460
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 342 korda
- Tänatud: 439 korda
- Kontakt:
Küsimus oli ju sulle, kuna sa seda väitsid, äkki siis vastad kah või ajad niisama sooja õhku suust välja.kalmaaripoju kirjutas:Hihii!![]()
Just nii jätkakegi!!
Ehk selgub vaidlustes tõde?!Kui sa räägid näiteks Airoh ja Vemar kiivritest, kui odavast masstooodangust, siis äkki sa täpsustaksid, mis osas need Airoh-id ja Shoeid erilisemad on.
Ja tahaks ka teada, mis see kaugele maha jäämine on?
Sa võiksid tutvuda fiibermaterjalide tehnoloogiaga kasvõi mõnes kohalikus paadiehitusfirmas ja siis tulla selliseid küsimusi esitama.
Sisud on tõenäoliselt kõigil firmadel tippsõitjate peakuju järgi käsitsi viimistletud.
PS. Ei esinda ühtegi kiivrifirmat ega oma ärihuve.
Re: Mis kiivreid kasutavad tegelikult tippsõitjad?
Kiivrite puhul pole sellist mõistet nagu mitte massitoodang,kalmaaripoju kirjutas:Lugesin siin foorumis neid meeletuid vaidlusi selle kohta, et milline kiiver kõige parem on.![]()
Teadupärast ei kasuta kõik ässad mitte Arai'd või Shoei'd vaid ka näiteks Vemar, Airoh jms. firmad mille toodang on enamasti odav masstoodang ja millede nn. tippmudelid jäävad Arai'st ja Shoei'st kaugele maha.
Seega, kas on nii, et
1.Mõne tippmehe Airoh on super-hüper eritellimus, mis on ka tipptasemel turvaline.![]()
2. Lahjemad firmad lasevad Arai'l oma jaoks tippmeestele kiivrid valmis teha ja panevad oma nimekleepsud peale.![]()
3. Tippsõitjad sõidavadki nende lahjade kiivritega ja krigistavad hambaid, et krt ostaks või oma raha eest Arai aga näed, olen sponsorlepinguga kinni makstud ja pean nüüd seda odavat kiivrit kandma.![]()
Mida arvate asjast? Või olete kuulnud mingit täpsemat infot asja kohta?
kuni see ei puuduta kiivri maalinguid.
Kiivritega on nii, et see on üks üsna tore asi tava sõitjale. Ta saab sõita täpselt sama kiivriga, millega sõidab Ben Townley või Valentino Rossi, sest kiivril on peal kõige kallim asi üldse ja see on DOT, Snell või mis iganes E5 või E6 sertifikaat ja kui seda peal ei ole, siis ole sa või Doktor Rossi ise, sinna rajale sa ei lähe sellega, sest tehn kom seda ei aksepteeri. Seda aga ühele kiivrile keegi teha ei suuda, jutt on miljonitest siin.
Erinevus aga tavasõitjast on personaalselt kiivri maalingud, mis sellel tasemel, mis neile meestele ja need disainerid, kes neile teevad, maksavad alates 10 000 ja ülesse kümne kaupa. Põse patju või midagi võid sa valida endale sobivaid, aga need on kõigil müügis ja enam vähem iga kiivri märgi teenindus pakub sulle neid, nagu soovid. Täna oma turul kiivreid rohkem, kui kunagi varem. Viimati tuli see aasta turule mx hüper brand Thor oma kiivri sarjaga väites, et nüüd nemad seal imet teevad ja sinna ka jäävad. No saab näha. Paraku on aga kiivri-maailmas see lugu, et sul võivad olla tõesti parimad disainerid, nagu Thoril on, aga see kiiver on peas üks kuramuse karvamüts mitte kiiver - aga noh vähemalt ilus karvamüts ja trendi loonud oma valgete tihenditega mis on hetkel kõige kõvem mega trend kiivri maailmas ja Fox need ka kohe oma mütsidele maha lõi. Häid kiivreid on aga tõesti vähe ja Shoei on tase omaette, kuid oma kaaluga on ta hetkel siiski liiga raske, arvestades seda, mida pakuvad siin esiritta trügijad. Samas on see kiiver peas tõesti maailma üks mugavamaid punkt. Arai MX-3 maailmas oma 10-15 aastat juba kõige kergem kiiver olnud (1000g +/- 100) on peas nagu oleks pea ema süles. see pole reaalne küll, aga on poltidega lõuad tippvõistlustel keelatud täna. Üks selline igal juhul on allkirjutanul alati olemas ja selle kiivri aerodünaamika on klass täiesti omaette mx kiivrite seas. Samas ei saa salata need poldid tekitavad ka minus kõhedust kuigi tean, et need lähevad puruks täpselt enne kui kaelalüli järgi annab, kuna nad on nii arvutatud.
Arai, Shoei rinka kiivrid on tõesti klass omaette ja siin pole midagi rääkida üldse ja nad on VAIKSED, mida enamus kiivreid ei ole. Suomy ja AGV tipp mudelid pole üldse pahad. Suomil seal juures maailma keerukamad 10 värvi disainid poest ostes kohe peale.
Kui aga Nolanist udu mütsist jutt oli, siis tõsisemad moto huvilised vast mäletavad mida Melandri Hiinas MotoGP'l selle suusamütsiga tegi enne starti

Samas on neil tootmises maailma kõige vingem hävituslenduri kiiver oma konstruktsioonilt - küll aga nagiseb ja on suht ebamugav
peas, kuniks ta pea kuju võtab.
Arai motocrossi VX on maitse asi. Mulle see jurakas ei meeldi, sest lõuakaitse on ninale liiga lähedal. Pop mx kiiver aga peab täna kaaluma ˇ 1000 - 1100g ja sinna klassi läheb üks kõigi aegade üllatus mulle - Acerbise carbon, millega sõidab Everts. Aga pead on erinevad ja soovid on erinevad. Selge on see, et kiiver peab olema kerge ja võimalikult madala raskuskeskmega ning aerodünamikaga asjandus. Kes aga sõidavad ainult mx, ei oma see mingit tähtsust. Kes sõidavad endurot, rally raid'i või supermotot on see oluline. Arai on vist ka ainus, kes toodab asiaatidele ja valgetele erinevadi kiivreid, kuna asiaatidel on pea lapikum eest taha, kui valgetel näiteks. Troy Lee ja muude One (väga ilusad ja väga rasked kiivrid) põnevate firmade kiivreid on aga alati tore veiklemas näha ning alati tuleks proovida, leidmaks just endale parim. AGV mx kiivrid näiteks Shoei clone'd (mis on 80% mx kiivritest) on väga mugavad ja väga hea hinna kvaliteedi suhtega alla 2000 kr !! Vemar ja Lazer on ka täiesti kiivrid, kelle valmistajad on viimastel aastatel pingutanud mis jube kohe.
Küll aga ei mahu pooltele kiivritele normaalselt prillid ette mis puudutab mx kiivreid nii, et seda peaks alati proovima enne ostu. Kuidas nende aukudega mööda pannakse, aru ma ei saa, aga see on levinud variant. Eriti, kui inimene sõidab mingite muude ime asjadega, kui on Oakley. Kuna enamus raame prilli firmadel on suured nagu telekad, nii et nina ka sisse mahub kenasti ja saab klaasi seest ka täis nuusata

Samad mured on MM sõitjatel nii, et nautige üks kord elus komunismi
ja võrdsust see on olemas täiesti.
Hea kiiver puruneb igal juhul õigel hetkel ja selle pärast eelistan mina kallimaid firmasid, kui suvalisi kivi kõvasid koorikuid, mis minu väikese nupu kõva laksu puhul krivettideks lömastavad, selle
asemel, et ise järgi anda. Shoeil tuleb lõug ära kõva laksuga
ja minu kaela lülid vast ei purune.
KBC'l maailma üks suurim kiivri tootja, kelle kliendid on enamus USA brande, seal juures nii Fox kui Thor, O'neal, MSR, Answer Racing enda kiiver peaks olema väga hea, aga ei ole jõudnud proovida. Kes on, võib ju poetada rea siia. Kuna nad on aga väga odavad, müükase neid sellise hooga läbi, et neid on raske isegi kätte saada mõnel turul. Shubert on mugav kiiver, aga no võidusõidu huviline inimene ei pane ju onu Huubertit pähe, sest Huubert ei toeta ju kahjuks võidusõitu. Kuidas sa ikka siis seda kannad, pealegi on Shubert musta ja hõbedast värvi enamasti, aga maailm on ju värviline, kui sa just customi mees ei ole, neil on must valge - hea ja paha

MM'i proffidel on aga üsna ükskõik millega sõita suuresti. Peaasi, et raha makstakse korralikult. See on professionaalsuse küsimus, ütleme nii. Aga kunagi oli tõesti aegu (Geboers, Jobe, Torph), kui Bieffe kleps käis Arai kiivri peale ja Valvoline purki Castrol

USA's ei pane ka mehed tsiklitele nimesid. Küll on aga oluline meestele disain ja personaalne imago, mille peal on kogu business püsti alati. Aga õnneks seal riigis mx maailmas ei ole ühtegi mitte-disainitud asja (kuna nad ei ole nii rikkad, et mitte disainida) ja seal on varustuse firmad, mis on natuke teisel tasemel ja seal tütre boyfriend ei ole igavesti peadisainer a la UFO (mis on väga kvaliteetne ja paljus üks mugavamaid varustusi üldse oma eelmise sajandi disainide juures) jms

------------------------------------------------------------
osta endale nii kallis kiiver kui kallis on sinu pea
------------------------------------------------------------
napalm / KTM / KTM
Viimati muutis napalm, 08 Okt 2005, 13:20, muudetud 1 kord kokku.
-
Teema algataja - Postitusi: 103
- Liitunud: 02 Apr 2005, 19:51
- Asukoht: Tartu
Suur tänu Napalm!
Ütlen ausalt, Sinu kommentaare on alati põnev lugeda. Saab targemaks ja head killud on Sul ka
Tõsi, ilma kirjavahemärkideta on Su juttu tiba raske lugeda....
, aga OK, kuna asi on seda väärt, siis varun ma aega ja loen aeglaselt ja rahulikult, kuni kõigest olen aru saanud!
Thanks!

Ütlen ausalt, Sinu kommentaare on alati põnev lugeda. Saab targemaks ja head killud on Sul ka

Tõsi, ilma kirjavahemärkideta on Su juttu tiba raske lugeda....


Thanks!

La moto mía – KLX 650 R
Vabandan, minu viga. See Acerbise hunnik tema ümber tekitas segadust, loomulikult on sul vägagi õigus - Evertsi on Lazeri müügi argument nr.1 ja Everti replica väga ilus kiiver - sorry.mx77 kirjutas:To napalm: igatahes MXDN-il sõitis Everts veel Lazer kiivriga. Mitte Acerbisega. Ja huvitav, et Acerbise 06 kataloog ei tunne Carbon kiivrit. Kas su inff on ikka muus osas ka sama täpne.
Kui seda kiivrit esmakordselt nägin, katsususin, proovisin, olin lihtsalt Evertsiga koos ja kuidagi see emotsioon ilmselt tekitas segaduse minu peas kirjutamise hetkel, kui sellele mõtlesin tagasi. Acerbise vist maailma pikimast sponsoreeritud sõitjate reaga paneb mehed pealaest jalatallani riidesse. See aasta tulid neil mingid imelikud saapad ka välja ...
Mis Acerbise kataloogi sa sirvisid, ma ei tea, aga Impact Carbon oli 05 ja on 06 IMPACT EVO HELMET täiesti sees: olen katsunud, kasutanud ja suur vahe on tavalise Impact kiivriga sel. Aga vaata palun kaalu järgi 1.150 +/- 50 gr.
Edaspidi peaksid olema vast sama tähelepanelik kui Ernees

See kiiver on oma mahult väga suur võrreldes MX3'ga, aga ta on samas kaalu kategoorias ~50 gr. Raskuskese on kuidagi ka nii õnnestunud, et ta tundub peas kergem (erinevalt Shoei'st mis on küll mugavam peas), kuigi natuke nagu suur. Igal juhul jäävad selle kiivriga hambad suhu, kui vaadata seda massiivsed lõuga.
Mis puudutab seda Acerbise kuju, mis on tagant liiga sirge, pealt liiga madal jne, see on maitse asi. Mulle personaalselt see ei meeldi, aga see on hea kiiver: Cedric Melotte, Juha Salminen, Samuli Aro, Petteri Silvan, Gio Sala, Alfie Cox jne jne jne sõitsid nendega sellega igal juhul kuni 06. Enduros rallys peab hea kerge turvaline kiiver olema, kuna sõita tuleb kaua rajal, millest sa midagi ei tea ja täiega ! Acerbis on hardcore enduro firma, nagu ka selle omanik on enduro fanat. Seega seal osatakse neid asju teha. 06 mudelil võib kenasti näha Thor > Fox valge ja värvilise tihendi trendi edenemist, mis on tore neile, kes aastas rohkem kui korra oma asju pesevad ja kes ei taha näha välja nagu tondid mõnusa sõidu juures

----------------------------------------------
Mis puudutab aga info adekvaatsust, siis eks sa pead ikka oma asjades ise selgusele jõudma. See siin oli lihtsalt ühe inimese täiesti subjektiivne arvamus ja ei pretendeeri mingi juhul mingile absoluutsele tõele. Inimesed teatavasti on väga erinevad ja nii ka kogemused, suhtumine, soovid ning kiirused. Kes mida sõidab. Kas sõita Viljandis, kes Paikusel, Männikul või hoopis Zolderis või Rumenias, Aafrikas, kes teeb 1000km trippe mööda metsi sõpradega. Seega pole see, mis kirja sai pandud, piibel ega EBS, kust midagi nõuda võib, ise midagi panustamata. Aga usun, et sa tunned ala, tead väga hästi, kas sellel jutul on mingi iva sees või ei ole... seega jään ootama põnevaid vihjeid ja arvamusi, nagu teema algataja, kes kohe pikalt saadeti soojenduseks, nagu Eesti motofoorumites ja listides ikka kombeks on olnud läbi aastate. Misläbi need kõik on välja suretatud ja enam vähem null info väärtusega olnud kohe peale esimest sadat inisevat Eesti maili delfi debiilikult, kellel kogu aeg on viinamari nii hapu. Nice attitude – Eesti värk

Aga kraagelda ei viisti, nagu mingis customi meeste rubriigis või mingis motolistis, kus käib kogu aeg mingi jauramine. Fun ikka peab olema, nagu mx. Vajadusel võime panna pillid joonele, kui muud moodi ei saa, aga ilmselt saan mina sinu käest mx tuppa ja sina minu käest enduros, nii et täpselt viik ja rahu majas


Väike lisateade minu poolt. Isklik kogemus kiivritega... kui kiivril pole kiilu peal siis läheb üldpilt sõitjast kuidagi lamedaks ja endal on ka kehva tunne kui sõidad, tead ju et näed vähe nõme välja.
Nii pole üldse lahe sõita.
Airohi kiivriga ma kujutaks ennast ette ainult suure raha eest. Sest ta on nii nõme lihtsalt et mul läheb süda pahaks
Nii pole üldse lahe sõita.
Airohi kiivriga ma kujutaks ennast ette ainult suure raha eest. Sest ta on nii nõme lihtsalt et mul läheb süda pahaks
Siit tuli välja üks mõtteidu, mida ma olen tahtnud ammu teha - PARIS SUPERCROSS. Mul on ammune unistus minna Paris supercrossile, kuid siit foorumist me vist ei saa piisavalt sägasid kokku, et see asi ette võtta.racerx kirjutas:huvitavad mured ka siin kodanikel.
Ma soovitaks minna küsimuse esitajal Pariisi superkrossile ja siis katsuda püüda see kiiver kinni mille võitja rahva hulka viskab.
Hea kindel viis kuidas teada saada.
Kiivritest ka siis paar sõna. Kõige pealt - tere Joosep, pole ammu trehvanud! Olen ise sõitnud järgmiste kiivritega - Bieffe, Arai, Shoei ja AGV Rossi Replica. Pean minima, et mina eelistaksin sellest reast kahte - Shoei ja Arai. Need on klass omaette. Arai oli küll kergem aga Shoei tundus paremini istuvat. Shoei üks suur pluss oli ka lukustiga lõuarihm. Antud juhul pean silmas MX kiivreid siis.
See mõni aasta, mil olen tänavaratastega liikunud, olen ka mõne erineva kiivriga liigelnud. Praegust sõidan AGV Rossi Replicaga. Pull on see, et visiiriga kiivri puhul ei saa ennem aru, kas kiiver on suur või ei, kui sõidad alates 200km/h. Siis tuul viib kiivri ikka mitu head cm tahapoole peakolu suhtes. Teine asi antud kiivril on see, et sahiseb koledasti. Proovisin sõidu ajal pead kallutada siia ja sinna poole, kuhu pead kallutan, sealt ka vait jääb. Peab vist suka pähe tõmbama, et vait jääks. Iseenesest kohapeal proovides on kiiver suht tuugalt peas. MX Shoei on vist tuugamalt nati aga sellega ei sõida a´la 200km/h ka.
Kui nüüd rääkida kiivrite valikust, siis mina valiksin ennem mõne aasta vanema mudeli mõnelt korralikult tootjalt (ntx Shoei, Arai), kui võtaksin mõne uue AGV tipp MX mudeli. Ühed on minu jaoks ennast tõestanud lihtsalt..
Life is full of surprises..
Siit tuli välja üks mõtteidu, mida ma olen tahtnud ammu teha - PARIS SUPERCROSS. Mul on ammune unistus minna Paris supercrossile, kuid siit foorumist me vist ei saa piisavalt sägasid kokku, et see asi ette võtta.|Maku| kirjutas:racerx kirjutas:huvitavad mured ka siin kodanikel.
Ma soovitaks minna küsimuse esitajal Pariisi superkrossile ja siis katsuda püüda see kiiver kinni mille võitja rahva hulka viskab.
Hea kindel viis kuidas teada saada.
See uus formaat, ainult võrridele, on päris hea väljund neile pärast seda, kui
MGM hotell oma US Openiga, mis oli eelmisel nädalavahetusel, just 250 mehed neilt ära võttis ja $ 100 000 esikoha rahaga. RC võitis muidugi aga Byrne'l oli kõva variant seda ise teha, mis oli mega hea uudis, sest see oli siis esimest korda USA pinnal Taneli aretatud rattaga käristada !!! YESS YESS
AGV krossikiivritest.Olen ise kasutanud seda kõige kallimat varianti AGV-l AX7 Chromo ja noh... pole halb aga Shoeiga ei võrdle.
Shoeiga sõidad mitu aastat ja kiiver on ok. AGV hakkas minul ühe hooajaga loksuma.
Mul on olnud 3 AGV-d, üks Axo, kaks Shoeid, Oneali kiiver ( seevits KBC tegelt) pluss olen proovinud vist enamikku kiivritest mis vähegi tuntud.
Shoei on ikka parim. Välimus, sisu, see kuidas peas istub ja sealt väljavaade on jne jne.
Kui raha jätkub pole mõtet grunget mängida ja tühja tähja peale aefa raisata ning õige asi osta.
Kui rha vähem siis HJC, Soumy on ka head valikud
Shoeiga sõidad mitu aastat ja kiiver on ok. AGV hakkas minul ühe hooajaga loksuma.
Mul on olnud 3 AGV-d, üks Axo, kaks Shoeid, Oneali kiiver ( seevits KBC tegelt) pluss olen proovinud vist enamikku kiivritest mis vähegi tuntud.
Shoei on ikka parim. Välimus, sisu, see kuidas peas istub ja sealt väljavaade on jne jne.
Kui raha jätkub pole mõtet grunget mängida ja tühja tähja peale aefa raisata ning õige asi osta.
Kui rha vähem siis HJC, Soumy on ka head valikud
HJC on küll kõige karmim lärakas, mida pähe tõmmata annab endale koos Shargiracerx kirjutas:AGV krossikiivritest.Olen ise kasutanud seda kõige kallimat varianti AGV-l AX7 Chromo ja noh... pole halb aga Shoeiga ei võrdle.
Shoeiga sõidad mitu aastat ja kiiver on ok. AGV hakkas minul ühe hooajaga loksuma.
Mul on olnud 3 AGV-d, üks Axo, kaks Shoeid, Oneali kiiver ( seevits KBC tegelt) pluss olen proovinud vist enamikku kiivritest mis vähegi tuntud.
Shoei on ikka parim. Välimus, sisu, see kuidas peas istub ja sealt väljavaade on jne jne.
Kui raha jätkub pole mõtet grunget mängida ja tühja tähja peale aefa raisata ning õige asi osta.
Kui rha vähem siis HJC, Soumy on ka head valikud

Elagu vargad ühesõnaga ja toredad alltöövõtjad, kes
enamasti, nagu iga ettevõtja teab, on vargad ja uroodid

Aga selle tulemusena on teil võimalus osta odavalt disaineri vormiga kiivrit igal juhu - kellel soovi on odavalt saada.
Nitro saasta saab ka odavalt nii kui kivi saad on küll värv maas.
Aga ostke USA'st asju pole vaja siis nii väga seda hinda kah mureks panna. Posti teenus töötab meil ju ja talvel on aega natuke oodata kah vast. Mõistlikud mehed ostavad pooled asjad USA'st paakidest kuni mootori juppideni ja varustuseni.
Viimati muutis napalm, 10 Okt 2005, 22:54, muudetud 1 kord kokku.
Asjalik jutt napalm aga ehk oskad sa öelda mõnda lehte kust saab eestisse tellida...ise sain just oma kauba selliselt lehelt nagu www.btosports.com aga paljud lehed mis seal USA-s on ei saada oma kaupa sellisesse väikeriiki nagu Estonia, jään ootama.
SM
Just, aga Netikulleriga on see jama, et eest KM tuleb otsa - kui on sõber, kes saadab, tõmbad vaikselt kitarri oma 2000 kr Thori täiskomplektiga jõulukuuse all, samas kui teised saavad eestist 3500 eest juba püksid kätteracerx kirjutas:kas sõber usas või netikuller.

Krediitkaart vajalik, aga netikulleriga saab selle asja kuidagi nende kaarida vist ära sebida, mis on ilmselt mugavam mõnele inimesele.
Poed on kõik teada tundud, kes SX ja MX sponsavad. Need on kõik nii suured poed, nagu Saku Suurhall vähemalt, ja pool businessi on postimüük. Enamus saadavad usa piires norm ostupuhul kauba tasuta sinu sõbra juurde kah veel - no mida sa veel siis nüüd tahta oskad

-
- Postitusi: 8460
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 342 korda
- Tänatud: 439 korda
- Kontakt:
Netikuller on mõttetu, panevad omalt poolt paraja kirve otsa.
Proovi veel sellist kohta nagu www.denniskirk.com . Järgi proovitud koht ja suur valik. Veel on www.mxsouth.com
Proovi veel sellist kohta nagu www.denniskirk.com . Järgi proovitud koht ja suur valik. Veel on www.mxsouth.com
Nii siis HJC kohale teeme nüüd ühe korrektuuri. Neil on olemas üks üle 5000kr mudel mida täna käes keerutasin ja uurisin. See on tõesti hea !! Kaal 1100g ehk hetkel maailma tipp klass - sisu küll ei ole Arai olgem ausad. Neid on toodetud KTM märgi all Euroopas suuresti ma arvan USA's HJC all mõistagi. Selle uus versioon on aga midagi mis ei ole enam lihtsalt Shoei clone vaid ikka kohe väga korralik kiiver lausa taies ütleme siis nii. Kuklaosa, prilli kanal, noka shape kõik on väga klass. Isegi viimane nulg näeb selle kiivriga pilli peal nagu sõidumees väljanapalm kirjutas:HJC on küll kõige karmim lärakas, mida pähe tõmmata annab endale koos Shargiracerx kirjutas:AGV krossikiivritest.Olen ise kasutanud seda kõige kallimat varianti AGV-l AX7 Chromo ja noh... pole halb aga Shoeiga ei võrdle.
Shoeiga sõidad mitu aastat ja kiiver on ok. AGV hakkas minul ühe hooajaga loksuma.
Mul on olnud 3 AGV-d, üks Axo, kaks Shoeid, Oneali kiiver ( seevits KBC tegelt) pluss olen proovinud vist enamikku kiivritest mis vähegi tuntud.
Shoei on ikka parim. Välimus, sisu, see kuidas peas istub ja sealt väljavaade on jne jne.
Kui raha jätkub pole mõtet grunget mängida ja tühja tähja peale aefa raisata ning õige asi osta.
Kui rha vähem siis HJC, Soumy on ka head valikud)) Mine sa tea, äkki on neil midagi uut ja toredat, aga need vanad olid küll jubedad. Suomy on küll OK. KBC on vast ehedam, siis juba Shoei clone puhtalt. Aga Wülf, ma arvan, on hea variant. See on Troy Lee koopia, tehtud samas vabrikus, kus TLD. Wülf on küll maailma kõige rõvedam varustus mis üldse kunagi tehtud on ja tehakse järgmise 10 000 aasta jooksul, aga kiivri kuju on neil cool. TLD nimelt jättis patendi asja "augu" sisse ja kohe varastati talt see kiivri kuju ära ilma pikema jututa. Üks nendest oli Wülf, lisaks neile veel MDR ja üks keegi oli veel mingi väike firma, mille nime ma ei suuda meenutada hetkel.
Elagu vargad ühesõnaga ja toredad alltöövõtjad, kes
enamasti, nagu iga ettevõtja teab, on vargad ja uroodid)
Aga selle tulemusena on teil võimalus osta odavalt disaineri
vormiga kiivrit igal juhu - kellel soovi on odavalt saada.
Nitro saasta saab ka odavalt nii kui kivi saad on küll värv maas.
Aga ostke USA'st asju pole vaja siis nii väga seda hinda kah mureks panna. Posti teenus töötab meil ju ja talvel on aega natuke oodata kah vast. Mõistlikud mehed ostavad pooled asjad USA'st paakidest kuni mootori juppideni ja varustuseni.


http://www.hjchelmets.com/acx3_carbon.htm
Ametlikult see HJC kiiver on ikkagi müts sain hjc koreakate käest selle protoka kätte ja proovida. Tootmises on see kuuajapärast, tootmine lükati edasi mingitel surra murru udu jutu põhjustel pool aastat. Sisu on paras narts, et kui selle paugu paned siis pea sealt seest väja ette libiseb küll ma usun kenasti nii, et saad vast lõualuud ikka puruks. Kiiver ise on carbonist mis tundub nii vedel nagu see carbon värk on ja see ka põhjus mis Arai ja Shoei sellest oma kiivreid ei tee. see ka põhjus miks carbon kiivrid ei ole värvitud sest seal ei seisa tavaliselt värv peal piisab põrandale viskamisest ja kogu see kupatus tuleb kildudena maha kõik. 5000 seda kiivrit osta ei kannata igal juhul. KBC on parem. Arail tuleb vast aasta paari lõikes välja uus MX kiiver (nii nagu Arai härrad ise loodavad hollandis) mis võib luua uue epohi seniks aga VFX pro mudel Shoeilt on parim ja see punkt on suur ja rasvane teema lõpetuseks.napalm kirjutas:Nii siis HJC kohale teeme nüüd ühe korrektuuri. Neil on olemas üks üle 5000kr mudel mida täna käes keerutasin ja uurisin. See on tõesti hea !! Kaal 1100g ehk hetkel maailma tipp klass - sisu küll ei ole Arai olgem ausad. Neid on toodetud KTM märgi all Euroopas suuresti ma arvan USA's HJC all mõistagi. Selle uus versioon on aga midagi mis ei ole enam lihtsalt Shoei clone vaid ikka kohe väga korralik kiiver lausa taies ütleme siis nii. Kuklaosa, prilli kanal, noka shape kõik on väga klass. Isegi viimane nulg näeb selle kiivriga pilli peal nagu sõidumees väljanapalm kirjutas:HJC on küll kõige karmim lärakas, mida pähe tõmmata annab endale koos Shargiracerx kirjutas:AGV krossikiivritest.Olen ise kasutanud seda kõige kallimat varianti AGV-l AX7 Chromo ja noh... pole halb aga Shoeiga ei võrdle.
Shoeiga sõidad mitu aastat ja kiiver on ok. AGV hakkas minul ühe hooajaga loksuma.
Mul on olnud 3 AGV-d, üks Axo, kaks Shoeid, Oneali kiiver ( seevits KBC tegelt) pluss olen proovinud vist enamikku kiivritest mis vähegi tuntud.
Shoei on ikka parim. Välimus, sisu, see kuidas peas istub ja sealt väljavaade on jne jne.
Kui raha jätkub pole mõtet grunget mängida ja tühja tähja peale aefa raisata ning õige asi osta.
Kui rha vähem siis HJC, Soumy on ka head valikud)) Mine sa tea, äkki on neil midagi uut ja toredat, aga need vanad olid küll jubedad. Suomy on küll OK. KBC on vast ehedam, siis juba Shoei clone puhtalt. Aga Wülf, ma arvan, on hea variant. See on Troy Lee koopia, tehtud samas vabrikus, kus TLD. Wülf on küll maailma kõige rõvedam varustus mis üldse kunagi tehtud on ja tehakse järgmise 10 000 aasta jooksul, aga kiivri kuju on neil cool. TLD nimelt jättis patendi asja "augu" sisse ja kohe varastati talt see kiivri kuju ära ilma pikema jututa. Üks nendest oli Wülf, lisaks neile veel MDR ja üks keegi oli veel mingi väike firma, mille nime ma ei suuda meenutada hetkel.
Elagu vargad ühesõnaga ja toredad alltöövõtjad, kes
enamasti, nagu iga ettevõtja teab, on vargad ja uroodid)
Aga selle tulemusena on teil võimalus osta odavalt disaineri
vormiga kiivrit igal juhu - kellel soovi on odavalt saada.
Nitro saasta saab ka odavalt nii kui kivi saad on küll värv maas.
Aga ostke USA'st asju pole vaja siis nii väga seda hinda kah mureks panna. Posti teenus töötab meil ju ja talvel on aega natuke oodata kah vast. Mõistlikud mehed ostavad pooled asjad USA'st paakidest kuni mootori juppideni ja varustuseni.Kiiver on sama tähise all karvamütsidega kuid on teise vormiga isegi tehtud hoopis ja mitte ainult cabon nagu tavaliselt asi käib. See on see mida päris tootja endale ise lubada võib ja teised mitte ! AC-X3 Carbon on siis võlusõna asja juures. AC-X3 on alla kahesaja daala mütsike millega USA turgu maha joostakse täiega. Alla $200 on see piir kust jookseb mujal odava kiivri piir siis ja kui tahad kassat teha pead sa sinna ära mahtuma. Saan selle 06 Carboni järgmine kuu pähe tõmmata siis võib muljet edastada aga karta on, et üks selline tekkib minu majapidamisse küll juurde kui see 06 sisu on Arai - Shoei standardis
![]()
http://www.hjchelmets.com/acx3_carbon.htm
Miks Shoei on raskem, lühidalt nad ei peta ega vuhvelda vaid teevad kiivrit selleks, et need sinu kaalikat kaitseks mitte ei läbiks teste mis tehakse ühte kohta põh mõh ja mida on väga lihtne petta, see läbi jättes näiteks kukla või küljed peal kaitseta. Sealt tuleb ka kaaluvõit.
Selle teema jätkuks: Denniskirk saadab sulle meiliga transa maksumuse ja kui sellega nõus oled paneb kaubad teele. Jämedalt korruta kauba hind dollarites 23-ga, siis saad summa EEK orienteeruvalt koos transa maksumuse ja ka eesti käibemaksu ning deklari vormistamise kuludega.Netikuller on mõttetu, panevad omalt poolt paraja kirve otsa.
Proovi veel sellist kohta nagu www.denniskirk.com . Järgi proovitud koht ja suur valik.
See ei ole kindlasti reegel, aga siiani on 10 päevaga ära tulnud.
SAQU
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
-
- Postitusi: 1256
- Liitunud: 26 Aug 2004, 11:53
- Asukoht: Tallinn/Dragster
- Kontakt:
Väga korralikke Soumy kiivreid on As Ramos saada:
KSSEGB Extreme Flowers - 8800.-
Fiiber korpus,eriti kerge,kaelakaitse,kriimustuskindel
ja udukindel visiir,topelt D-lukk,ülaosa ventilats.,
visiiri lukk,eemaltav pestav vooder,2-3korpuse suurust
KSF 100 F1 White - 11000.-
Fiiber korpus,kaelakaitse,müra vähendav vooder,kiir-lukk,ülaosa ventilatsioon,termoplast-korpus,kiimustus-kindel ja udukindel visiir,tulekindel korpus,2-3suurust
KSSEGB Extreme Flowers - 8800.-
Fiiber korpus,eriti kerge,kaelakaitse,kriimustuskindel
ja udukindel visiir,topelt D-lukk,ülaosa ventilats.,
visiiri lukk,eemaltav pestav vooder,2-3korpuse suurust
KSF 100 F1 White - 11000.-
Fiiber korpus,kaelakaitse,müra vähendav vooder,kiir-lukk,ülaosa ventilatsioon,termoplast-korpus,kiimustus-kindel ja udukindel visiir,tulekindel korpus,2-3suurust
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.