Küsimused&vastused:Peugeot Looxor 50ccm ?

Kõik mis on seotud rolleritega

Moderaator: Moded


Teema algataja
Loadära
Postitusi: 471
Liitunud: 04 Okt 2005, 00:35
Asukoht: Sadulas: Keila-Kadrina
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 127 korda

Küsimused&vastused:Peugeot Looxor 50ccm ?

Lugemata postitus Postitas Loadära »

Hai,

lõpuks silmapiiril üks prennaboor,mis nii mulle kui lapseemale ruulib!
et plaan siis soetada,aga mõned kahtlused ja kõhklused nagu ikka...

isend muidu selline nagu juuresoleval pildil (isegi värv sama :) ):
looxor

sai juba vaatamas käidud ja proovisõõr tehtud...

plusspoolelt mainiks:

1.lahe omanäoline disain!kas eestis üldse selliseid on?
2.16" rattad! peaks soosima igasugu teel sõitu võrreldes 10"-13" rattale?
3.suured peeglid,kui arvestada,et aegajalt kana roolis?
4.ruumi on mõnusalt 2täiskasvanu jagu!
5.kuigi 2002a.,siiski ls 2300km...seega peaks nagu uus olema?
6.piirajaid eemaldatud ja tuunitud pole,seega see 2000km paras nagu sissesõit?

miinuspoolelt siis minu arust...ja kohe küsimused,mis hinge närivad:

1.õhkjahutus...kui hull see siis meie kliimas ikkagi on?vajab jahutuspause?vajab kap remi kordades tihemini?palju võiks sellise mootori resurss km olla normaalse kasutuse korral (ilma tjuunimata)?10000 veab välja?
2.foorumist nime järgi otsides tundus,et eestis puudub peugeot rollerite diiler?mingid varuosa probleemid tulevikus...kuigi ma alati muude asjadega ilma esinduseta lahendused leidnud,aga igaks juhuks?
3.järelturg?et kui kunagi kopp ees,siis vist väga raske edasi müüa,vaadates eelmist punkti?
4.16" rehvid?kas mingitel muudel markidel veel 16" rehve esineb,st et kas neid eestis ikka kuskil letist/kasutatuna ka leiab?
5.hind on hetkel 13k...tingida vist väga ei taheta,viidates 02 aastale ja 2300km läbisõidule...ega see ülemakstud ei ole (ei ole küll hiinakas,aga õhkjahutus ikkagi ja varsti 5a turjal...)?

tänud ette,kui keegi kommenteerida viitsiks...esmaspäeva hommikul pean ütlema,kas tahan või ei!

:roll:
Viimati muutis Loadära, 24 Aug 2006, 14:24, muudetud 1 kord kokku.
Suzuki DR350- metsa all mähib küll...Triumph Street Trippe"R"- tsivilisatsioonis käimiseks :)

pang
Postitusi: 211
Liitunud: 20 Apr 2006, 22:25
Asukoht: Lõuna

Re: K:Peugeot Looxor 50cm ?

Lugemata postitus Postitas pang »

Loadära kirjutas:
5.kuigi 2002a.,siiski ls 2300km...seega peaks nagu uus olema?
odomeetri kerimine on imelihtne, ning seda harrastatakse suht tihedalt rollerit müües. Juhul kui pole hooldusraamatut, mis tõendaks

Teema algataja
Loadära
Postitusi: 471
Liitunud: 04 Okt 2005, 00:35
Asukoht: Sadulas: Keila-Kadrina
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 127 korda

Lugemata postitus Postitas Loadära »

jah,aga digitaalse oma vist mitte nii imelihtne... ;)

kuigi võimatu pole miski,olen ma kaherattaliste ja muu tehnikaga niipalju ikka kokku puutunud,et tuvastada,kas asi on nüüd 2000 või 20000 sõitnud : lingid/rullid/sadul/jalaalused/rehvid/pidurid kõik oli justkui uus....seega seda läbisõitu ma ise ikkagi hetkel usun edasi!

aga need muud küsimused?
ja siis veel selline küs:et kas peugeotil on kõik rollerid sama mootoriga mis sealgi,kui on õhkjahutus?või isegi mingid muud margid äkki kasutavad sama tehnikat?rolleritel vist on nii,et seal väga palju variatsioone mootoritel ple?
Suzuki DR350- metsa all mähib küll...Triumph Street Trippe"R"- tsivilisatsioonis käimiseks :)
Kasutaja avatar

Enemy Territory [ COD ]
Postitusi: 271
Liitunud: 01 Juun 2006, 10:02
Asukoht: Tartu | Benelli 491 (Y) 70 cm3 :)

Lugemata postitus Postitas Enemy Territory [ COD ] »

paljud on ikkagi vesijahutusega ka !
S¤Ã¤Ã¤S¤E

pang
Postitusi: 211
Liitunud: 20 Apr 2006, 22:25
Asukoht: Lõuna

Lugemata postitus Postitas pang »

Loadära kirjutas:
ja siis veel selline küs:et kas peugeotil on kõik rollerid sama mootoriga mis sealgi,kui on õhkjahutus?
Enemy Territory [ COD ] kirjutas:
paljud on ikkagi vesijahutusega ka !
Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4072
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Lugemata postitus Postitas Kirs »

Kas ma nüüd sellest rollerist palju teaksin...midagi siiski võiks õelda.
Looxor-i nime kuulen küll esimest korda :) Niipalju kui mäletan, siin foorumist sellisest isendist pole juttu olnud.
See, et isendil õhkjahutus ei ole mingi probleem. Sellisena on ta konstrueeritud ja usun, et eestis siiski veidi jahedam kliima, kui tema päritolumaal. Sealkandis rollereid liikluses ikka massiliselt ja pakun, et paljud neist õhkjahutusega. Sellegipoolest ei tasuks pikalt täisgaasiga uhada, kuna piirajad maha võetud.
16´ veljemõõt ei ole mingiks probleemiks. Rehve neile saada igasuguse mustriga. Vastavalt oludele. Nt. Streetmoto.
Maaletoojat jahh meil ei ole, aga see ei tohiks suureks takistuseks olla. On ju meil liikvel teisigi ilma maaletooja-esinduseta rollereid. Ikka saab hakkama. Usun, et mootoridetailide koha pealt ei tohiks muret eriti tunda. Mõningate asutuste kaudu peaks osi saama tellida. Ramo, Mulgi motoäri...Raskem vast selliste spetsiifilisemate ´jubinatega´ nagu plastikud, tuled-viled-kellad jne. Ka vastavad saksa internetipoed neile hulgaliselt(peamiselt mootoridetaile) pakuvad. Hädaga saaks vast sealt: http://www.mopshop.de/shop/index.php?ca ... eee1785457
Kas ta on ülemakstud? Kui nüüd andmeid uskuda, siis 2003 aastal maksis
selline uuena 39000.- Usun, et kui ta on nii heas korras ja sellise läbisõiduga, siis pole ta kallis midagi.
Kasutaja avatar

oldmoped
Postitusi: 2418
Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
Tsikkel: Misasi see veel on?
Asukoht: Läänemaa
Kontakt:

Re: K:Peugeot Looxor 50cm ?

Lugemata postitus Postitas oldmoped »

Loadära kirjutas:
plusspoolelt mainiks:
1.lahe omanäoline disain!kas eestis üldse selliseid on?
Samasse väravasse asjadest - Kymco People, Aprilia Scarabeo jne jne
Loadära kirjutas:
miinuspoolelt siis minu arust...ja kohe küsimused,mis hinge närivad:

1.õhkjahutus...kui hull see siis meie kliimas ikkagi on?vajab jahutuspause?vajab kap remi kordades tihemini?palju võiks sellise mootori resurss km olla normaalse kasutuse korral (ilma tjuunimata)?10000 veab välja?
Jahutuspause ei vaja, resurss julgelt 30-50K (mis sõltub paljus ikkagi kasutajast, kasutustingimustest ja hooletest). Kui tegu on Loxor TSDI'ga siis antud masinal tegu ka suure plussina otsesissepritese mootoriga, mis tagab väga head tööreziimid ja ökonoomsuse/võimsuse suhte. Pisikest otsimist võib tekitada soovi korral masinat järgi aidates otsida kohta, kus saaks sissepritse aju omale sobivas suunas tarkvaraliselt ümberprogrammeerida.
Loadära kirjutas:
2.foorumist nime järgi otsides tundus,et eestis puudub peugeot rollerite diiler?mingid varuosa probleemid tulevikus...kuigi ma alati muude asjadega ilma esinduseta lahendused leidnud,aga igaks juhuks?
3.järelturg?et kui kunagi kopp ees,siis vist väga raske edasi müüa,vaadates eelmist punkti?
See, et esindus puudub ei tohiks erilist takistust tekitada - enmus osi ostad/tellid vajadusel nagunii aftermarket tootjatelt ja internetipoest. Kohaliku diileri olemasolu ei ole tänapäeva ühiskonnas kunagi mingi eriline näitaja - Aprilial on näiteks esindus olemas.... ja sellele kurvale faktile vaatamata millegipärast ikka ostetakse. ;-)
Järelturuga on nii, et selline masina disain lihtsalt kas meeldib või ei meeldi üldse, tuleb lihtsalt õige maitsega isik leida.
Loadära kirjutas:
4.16" rehvid?kas mingitel muudel markidel veel 16" rehve esineb,st et kas neid eestis ikka kuskil letist/kasutatuna ka leiab?
5.hind on hetkel 13k...
16" ja 17" on levinuimad mopeedirehvi mõõdud, saadaval väga suures valikus ja enamus normaalse varustusega motopoodides, hinnad uutel algusega 200 kroonist.
hälvik

Teema algataja
Loadära
Postitusi: 471
Liitunud: 04 Okt 2005, 00:35
Asukoht: Sadulas: Keila-Kadrina
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 127 korda

Lugemata postitus Postitas Loadära »

Suur tänu senise info eest!

Seega,kui resurss normaalsete kasutustingimuste korral ikka 30+tkm,seega peaks see Pugi mootor üsna töökindel olema?
Võibolla mõndade teiste Peugeotide omanikud oskavad kommenteerida,kas sellisel konel mingied tüüpvigu ka esineb...mida peaks enne ostmist veel ekstra tähelepanelikult jälgima (konkreetne on siis ikka veel karpa versioon ja nagu eelpool mainitud,õhkjahutusega!)?

Seda esinduse puudumist tegelikult ise just väga ei põegi...siiamani igasugu muu tehnikaga ikka ilma hakkama saadud...internet ja saksa/uk ebay on põhjatud,kui mingit inffi või varuosa vaja läheb...lihtsalt kartsin,et pärast ei saa lahti,kui mõned siidinäpud osta tahaks ;)

Seega,hetkeseisuga tundub,et tuleb vist ligi võtta...vähemalt ei veere igal tänavanurgal samasuguseid vastu,kui see nimi siin foorumis nii tundmatu on :D
Suzuki DR350- metsa all mähib küll...Triumph Street Trippe"R"- tsivilisatsioonis käimiseks :)

Teema algataja
Loadära
Postitusi: 471
Liitunud: 04 Okt 2005, 00:35
Asukoht: Sadulas: Keila-Kadrina
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 127 korda

Lugemata postitus Postitas Loadära »

http://www.autoplius.lt/pirkejams/skelb ... i&id=38589

loodetavasti kaob see kuulutus nüüd lähiajal netist...
ja siis neljapäeval äkki mõõdab see eesti teid juba...

8)
Suzuki DR350- metsa all mähib küll...Triumph Street Trippe"R"- tsivilisatsioonis käimiseks :)

Teema algataja
Loadära
Postitusi: 471
Liitunud: 04 Okt 2005, 00:35
Asukoht: Sadulas: Keila-Kadrina
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 127 korda

Lugemata postitus Postitas Loadära »

kuulge,kas see on ok,et üle 65kmh välja ei jookse ja samas zaljaarat kahmab üle 4l sajale?või olen ma eluvõõras?taewoo tiko võtab ka vähem,krt :)

samas rakveres oli lahe näha,et rollerihuntidest on lausa mahvia moodustunud ja sepad kaelad kõveras turu poe eest möödudes kuukasid,et kes see võõras territooriumile tunginud on :D

edit:leidsin ü tähe üles ja koristasin ühe inetu sõna :)

kuskilt teemast jäi silma,et peale piirajate eemaldamist hakkab hoopis vähem bensiini võtma?kas keegi oma kogemuse põhjal kinnitaks seda väidet?sest 4-5l sajale tundub praegu liiast veidi...samas peale piirajate eemaldamist sootuks 8 sajale kursiga ka kulgeda ei tahaks :D
Suzuki DR350- metsa all mähib küll...Triumph Street Trippe"R"- tsivilisatsioonis käimiseks :)

Teema algataja
Loadära
Postitusi: 471
Liitunud: 04 Okt 2005, 00:35
Asukoht: Sadulas: Keila-Kadrina
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 127 korda

Lugemata postitus Postitas Loadära »

Hai,

et nüüd pea 500km maha põristatud juba :D

vahepeal sai selgeks,et Peugeoti 65kmh (mis on iga ilmaga ka kahekesi sõites garanteeritud!),on suhteliselt tõene näit....võrreldes näiteks Piaggioga,mille spido +10% näitab ;)
üksi sõites võib isegi tegelikult 70kmh arvestata....ja kui tuul või tee kalle soosib,siis suts pealegi :)
järelikult ikka vist mingi piiraja on kuskilt variost või karpast koristatud (sumps on küll 100% originaal ja catalysed...),muidu vist ikka tehase 45kmh ei saa olla reaalses elus 65kmh ?

muidu superlux riistapuu ikka...aga üks asi häirib vähekene:

et tühikäik ideaalne,täisgaasil kiirendus ja minek väga 5!
aga kui on vaja vahepealse kiirusega kulgeda,siis aegajalt kipub mootor pudistama veidi...ja kui peale mõnda aega poolgaasil sõitmist rull põhja väänata,siis tekib umbes sekundiks täiesti tühi koht sisse...ja siis kiirendab jälle veatult?on kellelgi analoogset kogemust?

mu enda mõte liigub praegu selles suunas,et segu rikas,et kipub poole gaasiga vähe üle uputama...saab bensu liiast peale?
oma loogika järgi on selle toeks veel see,et külmema mootoriga on minek suts jõulisem (külmana tahabki rikkamat?)...ja siis muidugi see rõve bensukulu,mis peale 3-4 tankimist on olnud alati 4-5l/100km...olenemata,kas maantee või linn...kas üksi või kahekesi sõit!

kellegil mingit vihjet või pilti pole visata Pugi karpa kohta?sest välisel vaatlusel tuvastasin ainult ühe reguleerkruvi õhufiltri poolelt ja see osutus tühikäigu pöörete omaks...aga segukruvi?

tänud ette,
Mell
Suzuki DR350- metsa all mähib küll...Triumph Street Trippe"R"- tsivilisatsioonis käimiseks :)

Teema algataja
Loadära
Postitusi: 471
Liitunud: 04 Okt 2005, 00:35
Asukoht: Sadulas: Keila-Kadrina
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 127 korda

Lugemata postitus Postitas Loadära »

Jeah...vist sain probleemist jagu :D

Oma monoloogi jätkuks siis kirjutaks siia ka,mis toimus...võibolla tulevastele Peug omanikele abiks,kuna tundub,et siin selle margi pihta suht raske nõuannet või mingitki vihjet saada :(

Kuna kõik märgid vihjasid,et segu rikas (bensu palju/õhku vähe?),siis mõtlesin oma peas eeltööna võimalikud versioonid valmis...meenutades vene tehnika 2t karpade nüannse :)

0.küünal maha...et leida kinnitust segu rikkuse kohta!
1.sissesõiduks originaalis mingi rikkama segu seade,mida pole muudetud...näiteks nõel allapoole lasta?
2.karpa ujukikambris bensu tase allapoole timmida?
3.mingi toore automaattoore jebunn?
4.mingil põhjusel liigsuur düüs (aga arvestades ls ja seda,et miskit ratsitud ple,vähetõenäoline...)?
5.õhufilter oma aja ära elanud...filtrikoda piirab asja?

Sai siis pudel "Brake Cleanerit" abiks võetud ja lammutama hakatud...paarkümmend minutit pusimist...ja olidki küünal,õhufilter koos resonaatoriga ja karpa käes.Vaja läks küünlavõtit,tavalist ja ristpea kruvikat,üht väikest Torx otsikut ja 8 ning 10 pisikest padrunit väikese sabaga!

0.Küünal,nagu arvata oli,must nagu öö!!!See siis muude protseduuride ajaks "BrakeCleanerisse" likku...ja pärast panin igaks juhuks korra sädevahe poolelt "põlema" ka.
1.Segusiiber koos nõelaga välja...kahjuks nõela asendit sellisel reguleerida ei saa...seega seal viga pole!
2.Samamoodi ei saa bensutaset reguleerida ujuki/sulgurnõela asendi muutmisega!Küll aga tuli seda bensu sissevoolu kanalit BrakeCleaneriga läbi tulistades mingit sodi sealt välja!
3.Automaattoores?Üks ilmselt tavaline elektromagnet klapp,kuhu läheb vool peale ja mille küljes on siis mingi soojatundlik andur,et millal toores maha lasta...sarnane põhimõte autode tühikäigu sammmootoriga,millel pole ka harv juhus,et tuleb puhastada neid aegajalt...ka selle mootori õhusiibri ja karbussi vaheliselt kontaktpinnalt irdus nii mõnigi saastakübe!
4.Düüs välja ja mõõduks siis 52...ju see ikka originaalmõõt oli,kui lugeda siit,et sportsumme ja muud tjuuningut külge riputades alles mõõdud 70 ja up mängu tulevad...seega pole liigne bensukulu ka seal kinni!
5.Eelnevalt sai katsetatud,et kui filtrikarbi kaas maha võtta (filttrielement ise jäi ikka sisse!),siis segu koomale keerates kadus see "tühi koht" praktiliselt ära...mitte päris 100%,aga oluliselt parem oli lugu...seega oli tunne,et mingil määral se filtrikarp ise piirab...aga ega ka filtri element ise oli ilmselt 5a tagasi tehases pandud svamm,mis enam eriti clean küll välja ei näinud...prooviks seebivees lädistades läks vesi ikka päris mustaks!
Siinkohal tänu hr.Kompostile,kes soovitas selle originaalfiltri elemendiga üldse mitte vaeva näha,vaid minna Ramo poodi ja osta lihtsalt tükk 2-kihilist special filtri svammi...kust siis ise saab tulevikus iga kell uue filtri lõigata!
Nii saigi sealt ära toodud firma TwinAir svamm mõõdus 600x300mm,millest esmapilgul vaadates saab vist konkreetsele Peugeotile 12 uut filtrit välja lõigata... :D
Svamm ise maksis siis 320,- ja sai kohe ka special filtriõli juurde ostetud 170,-...esmapilgul tundub võibolla palju,et pea viissada raha mingi filtri jebunni eest välja käia,aga teisalt on plaan niikuinii seda aparaati paar aastat ikka pidada ja ilmselt on filtrivaru selleks ajaks olemas :D

Vana filtri järgi siis uus välja lõigata,paika sobitada ja õlitada oli umbes 2min töö :),aga siis tekkis ainult küsimus,kus krt ta siis veel piirab...ilma fitrikarbi kaaneta ju tänavale ei lähe (rõve lörin,mis sealt tuleb ja rõve s**t,mis sinna läheb!...põhjus,miks ma ka üldse ei hakanud koonusfiltri peale mõtlema..mootori surm,kui vaadata,kuhu lahtine koonus tagaratta ja sealt tuleva s...a suhtes jääks!!!)...vaatasin ka filtrikarbist välja tulevat toru,mis omakorda läheb õhufiltri summutisse: seal ka asi ei saanud olla,kuna selle läbimõõt oli oma kaks korda suurem kui karpa siseläbimõõt :D ja siis krt kiskusin selle krdi õhufiltri resoka sealt raami vahelt välja,et asja lähemalt uurida...ja näe imet,teine ots,kust õhk sisse peaks tulema...on mingi valgest plastist 2 toruga jubin,mille torude siseläbimõõdud siis nii umbes 8mm,irww...päris ära siiski ei saanud teist visata,kuna siis hakkas asi jälle oluliselt rohkem lörisema,mis mulle eriti ei meeldinud!Lõpplahendusena saigi siis need kaks auku lihtsalt 13 või 14mm puuriga läbi lastud...maksimum,mis kannatas,et nende plasttorude seinad ja kuju ikka säiliks!

Siis kola jälle kokku ja baahnile proovima...kõigepealt mootor soojaks,siis segukruvi sai algatuseks nii koomale keeratud,kuni mootor hakkas ära koolema ja sellest poolteist pööret tagasi...minek oli kohe tuntavalt teine!Sai siis ühe sirge peal vaadatud,palju kiirust tuli,siis segukruvi pool pööret koomale tagasi...siis uus katse,tulemus täpselt sama...siis veel segu pool pööret koomale,aga nüüd juba oli minek kehvem ja lõppkiirus kuskil 5kmh väiksem...seega uuesti pool pööret lahtipoole tagasi (seega kokku ärakoolemiise piirilt täisring lahti),tühikäik ilusti paika ja voila!

Aega kulus kokku umbes 2h ja raha u.500,-...ja tulemus?
Esimese 100km järel siis võin öelda järgmist:

1.Kiirendus oluliselt parem (ntx Sossi mäel,kui ennem poolelt mäelt startides oli latva jõudes 40kmh...siis nüüd sai juba 50 sisse!)

2.Lõppkiirus endise kindla 65kmh asemel nüüd kuskil 75kmh..aga kui taganttuul veel veidi soosib,siis paar korda sai ka juba 80kmh pikema sirge peale...seega keskeltläbi +10kmh juures...mis oligi täpselt puudu,et vähemalt kannataks Tln liiklusvoolus püsida,ilma et kellelgi jalus tolgendaks :)

3.Ja kõige põhilisem:100km,enamus maanteel põhjagaasiga..ja kulu 2,9l sajale...cool! :D
(võrdluseks eelmine päev samamoodi mööda maanteed põhjagaasiga Aravetel käik andis kesmise 4,8l sajale :? )

Loodame siis,et äkki kellelgi sellest mulast siin abi,kui tundub,et kiiruse ja kulu suhe justkui paigas pole!
Suzuki DR350- metsa all mähib küll...Triumph Street Trippe"R"- tsivilisatsioonis käimiseks :)
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Rollerid”