125cc enduurod
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
125cc enduurod
Tere! Mul on soov osta endale uut 125cc enduurot või supermotot. Asi on selles, et ei oska valida millist osta. Praegu on silma jäänud:
yamaha dt125
aprilia mx125
mz sm125
gasgas sm125
Et milline neist siis oleks parim? Millised on nende plussid ja miinused? Kumb neist on kõige vastupidavam?
yamaha dt125
aprilia mx125
mz sm125
gasgas sm125
Et milline neist siis oleks parim? Millised on nende plussid ja miinused? Kumb neist on kõige vastupidavam?
-
- Postitusi: 292
- Liitunud: 21 Sept 2004, 21:45
- Tsikkel: otsimisel...
- Asukoht: Saue/Saku
- Kontakt:
Ma ise sõidan yamah dt125-ga, võin julgelt väita, et niipalju kui sõitnud olen on see ratas äärmiselt vastupidav, seda eriti mootori poolest, kuluosad kuluosadeks(ketti hammakas jne). Kruusateed ja metsavahelised rajad istuvad selle rattale nagu valatult
jube mõnus sõita! Kuigi olen palju asfaldit ka nühkinud, ümber Eesti tripi teinud, Riiat külastanud jne. Sobib igale poole 
Praegu on ka müügis, et kui huvi siis võta ühendust


Praegu on ka müügis, et kui huvi siis võta ühendust

Viimati muutis Võnnu, 20 Mai 2007, 23:10, muudetud 1 kord kokku.
Mini 50v -> Zid 50 pilot 00' -> Aprilia Futura AF1 125cc 94' -> Yamaha DT 125 01' -> Suzuki GSX600F 93' -> Suzuki GSXR1000 03' -> Honda Varadero 1000 00' -> Suzuki GSF650S Bandit 05' -> KTM 990 SMT 09'
ktm exc ja gasgas mõlemad arendavad 37hp ja on mõeldud võistlemiseks seega ktmil kolvivahetus iga 20-30 tunni tagant ja gasgas-il iga 3000km tagant.madis kirjutas:no vaadake ise kumb on edevama välimusega, kas gasgas või yamaha. yamaha on oma dt arenguga maha jäänud. puudub gaasiamort jm vigurid mis teistel tootjatel on. samas hind on ikka 70k.
muidu kui pappi palju, lisa enda valikusse veel ktm exc125, mis pidi ilma piirajateta arendama 30hp
Tänavamasinad nagu näiteks husqvarna sm ja mx ja dt arendavad u.30hp ja kolvivahetused vastavalt 10tkm, 16tkm ja 20tkm? selles kajastub ka masina võimsus.
-
Teema algataja
-
Teema algataja
-
Teema algataja
aitähh teile info eest.. ma ise muidu kaldun aprilia poole, sest tal on nagu kõik uus, sellesmõttes, et gaasiamort ja suured pidurikettad, digispidomeeter... yamahal on ei ole seda.. aga sama hind on. aga äkki oskab keegi öelda midagi veel aprilia kohta.. et kas tal on ka hea mootor nagu yamahalgi ja palju tal tippkiirus on?
-
- Postitusi: 292
- Liitunud: 21 Sept 2004, 21:45
- Tsikkel: otsimisel...
- Asukoht: Saue/Saku
- Kontakt:
Aprilia iseenesest on väga tip-top masin, arvestades, et tal kõik suht hea taseme/tehnikaga aga esindus annab soovida
Peaks uuena ikka minig 150km/h rahulikult välja jooksma!

Peaks uuena ikka minig 150km/h rahulikult välja jooksma!
Mini 50v -> Zid 50 pilot 00' -> Aprilia Futura AF1 125cc 94' -> Yamaha DT 125 01' -> Suzuki GSX600F 93' -> Suzuki GSXR1000 03' -> Honda Varadero 1000 00' -> Suzuki GSF650S Bandit 05' -> KTM 990 SMT 09'
ära nüüd mingeid utoopilisi numbreid ka paku, arvesta sellega et soome ajakirja Bike testis suudeti sxv550 -ga sõita välja selline kiirus nagu 158km/h
Mx-iga tegelikud kiirused piirduvad 140km/h
Originaal hammasratasega tugeva tagantuulega on võimalik 145+km/h välja venitada.
Muidu jäävad kiirused sinna 135-140 lähedale.
HannesN: Arvestada võid ka sellega et see sinu dt 130km/h pole tegelik kiirus vaid spido järgi ja sealt võid veel 10 maha lahutada
Mx-iga tegelikud kiirused piirduvad 140km/h
Originaal hammasratasega tugeva tagantuulega on võimalik 145+km/h välja venitada.
Muidu jäävad kiirused sinna 135-140 lähedale.
HannesN: Arvestada võid ka sellega et see sinu dt 130km/h pole tegelik kiirus vaid spido järgi ja sealt võid veel 10 maha lahutada
-
- Postitusi: 292
- Liitunud: 21 Sept 2004, 21:45
- Tsikkel: otsimisel...
- Asukoht: Saue/Saku
- Kontakt:
Kusjuures, sõites spido järgi 90km/h on kõikidel teistel 100km/h asi väga mehhaaniline, et ei oska õigeks ka timmidaPiats kirjutas:HannesN: Arvestada võid ka sellega et see sinu dt 130km/h pole tegelik kiirus vaid spido järgi ja sealt võid veel 10 maha lahutada

Olen tegelt nõus, et 150km/h palju pakutud aga 140 on täitsa reaalne!
Mini 50v -> Zid 50 pilot 00' -> Aprilia Futura AF1 125cc 94' -> Yamaha DT 125 01' -> Suzuki GSX600F 93' -> Suzuki GSXR1000 03' -> Honda Varadero 1000 00' -> Suzuki GSF650S Bandit 05' -> KTM 990 SMT 09'
Kui supermotot soovid siis soovitan GasGas Sm 125 ja kui enduurot siis Ktm Exc 125. Masinad on mõlemad oma klasside meistrid, kui vaadata jõudu ja muud mehaanikat( amordid, pidurid jne). Kuluosad kuluvad küll tibake kiiremini kui muudel masinatel( Mx, Dt, Mz), kuid sõidurõõmu on selle eest ka kaks korda rohkem. Mõlemal on ka korralik esindus eestis olemas; Extreme Moto Jälgimäel Ktmil ja Motokeskus Paldiski mntl GasGasi jaoks. Rataste hindadeks jääb küll 100 000.-, kuigi GasGasil on hetkel soodus hind: 95600.- Eks sa saad kindlasti midagi alla ka kui ostad.
Edu sulle ratta valimisel ja kui oled ostu teinud, anna meilegi teada.
Edu sulle ratta valimisel ja kui oled ostu teinud, anna meilegi teada.
-
Teema algataja
-
Teema algataja
-
Teema algataja
Minu arvates on GasGas kõvasti ilusam ja ka jõudu rohkem, kvaliteet on mõlemal hea, just nagu Hardy ütles, jääbki siinkohal juba sinu meeldivus peale.zobs kirjutas:aitähh jällegi info eest.. ma käisin paldiski mnt 80c mulle öeldi et Gasgas sm 125 on 80tuhat. Aprilia mx 125 on 74tuhat.. siis oleks kasulikum osta Gasgas?
-
Teema algataja
-
Teema algataja
ma väga vabandan kolmikposti eest , aga mis te arvate sellest rattast: Husqvarna sm 125? http://www.travermotox.ee/index.php?tr=26 siin on ta müügil
-
Teema algataja
Masinal on suured mõõtmed, see muudab selle sobilikuks ka suuremat kasvu inimesele, Väga kvaliteetne ja peaks suht kenasti edasi liikuma
40mm amordid ees (upside down)
Tehnilised andmed 1 silinde 2T , vedelikjahutus, 54*54,5mm 124,8ccm, 15hj, 6käiku, Teljevahe 1470mm, sadula kõrgus on 870mm, Rehvid 120/70-17 ja 150/60-17 paak 10,2l, kaal 113,5kg
Niipalju oskan öelda et kuubikud ja 54*54,5mm on ka aprilia rs 125 (eelmine põlvkond) Kaalupoolest jällegi väga kerge võrreldes nt MuZ sm 125 130kg, yamu dt kaalub 122kg
Ise vähemalt pole kuulnud, et kellegil eestis sellinne liikur oleks
Masinal muidu piduriketas ees pole just kõige suurem kuna tehnika tuleb Husqvarna WRE 125 ehk endurolt
Iseasi on, tema varuosade kättesaadavus, tuuning jne, ka varuosade hinnad ehk ?
http://www.speedbike.ch/HomeHusqvarna/SM125S%20NP.htm
uuem Sm 125 vist
http://www.somaschinimoto.it/content/nu ... sm125s.asp
vanem
40mm amordid ees (upside down)
Tehnilised andmed 1 silinde 2T , vedelikjahutus, 54*54,5mm 124,8ccm, 15hj, 6käiku, Teljevahe 1470mm, sadula kõrgus on 870mm, Rehvid 120/70-17 ja 150/60-17 paak 10,2l, kaal 113,5kg
Niipalju oskan öelda et kuubikud ja 54*54,5mm on ka aprilia rs 125 (eelmine põlvkond) Kaalupoolest jällegi väga kerge võrreldes nt MuZ sm 125 130kg, yamu dt kaalub 122kg
Ise vähemalt pole kuulnud, et kellegil eestis sellinne liikur oleks
Masinal muidu piduriketas ees pole just kõige suurem kuna tehnika tuleb Husqvarna WRE 125 ehk endurolt
Iseasi on, tema varuosade kättesaadavus, tuuning jne, ka varuosade hinnad ehk ?
http://www.speedbike.ch/HomeHusqvarna/SM125S%20NP.htm
uuem Sm 125 vist
http://www.somaschinimoto.it/content/nu ... sm125s.asp
vanem
Travermotoxi kodukal on pisut vanad pildid. Kui nad ikka 2007. aasta asju pakuvad, peavad ka 125-sed WRE-d ja SMid nüüdseks puna-valged olema: http://www.husqvarna.it/_vti_g5_ver.asp ... pstry=167_
SM ja WRE on kaksikud jah. Too 15 hj on võimsus mõõdetud 45 mm läbimõõduga sumpsiavasse keevitatud vaid 20mm auguga piirajaga, mille eemaldamine on imelihtne,saad ligi poole rohkem võimu. Minu vana WRE maksimaalkiirus 18-tollise tagaratta ja 50 hambalise tagahammakaga on ca 130 km/h.
Pikale inimesele ilmselt kõige mugavam ja suurel kiirustel stabiilne veermik on Huskyl küll, nagu ka kuulikindel tehnika. Stabiilsuse hinnaks on närvilisematest konkurentidest pisut kangem keeramine näiteks krossirajal. Kaht inimest kandma arvestatud tagavedrustus on kiiremaks maastiku- või rajasõiduks pisut jäik, aga hakkama saab. Ja välja näeb uus Husqvarna oma napi puna-valge plastiga ikka kuradima kena... Kui ta tõepoolest 66 000.- maksab, rabaksin selle.
SM ja WRE on kaksikud jah. Too 15 hj on võimsus mõõdetud 45 mm läbimõõduga sumpsiavasse keevitatud vaid 20mm auguga piirajaga, mille eemaldamine on imelihtne,saad ligi poole rohkem võimu. Minu vana WRE maksimaalkiirus 18-tollise tagaratta ja 50 hambalise tagahammakaga on ca 130 km/h.
Pikale inimesele ilmselt kõige mugavam ja suurel kiirustel stabiilne veermik on Huskyl küll, nagu ka kuulikindel tehnika. Stabiilsuse hinnaks on närvilisematest konkurentidest pisut kangem keeramine näiteks krossirajal. Kaht inimest kandma arvestatud tagavedrustus on kiiremaks maastiku- või rajasõiduks pisut jäik, aga hakkama saab. Ja välja näeb uus Husqvarna oma napi puna-valge plastiga ikka kuradima kena... Kui ta tõepoolest 66 000.- maksab, rabaksin selle.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.