QM125QY
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
QM125QY
kuna sügisel saan 16 ja plaanis on hakata vaatam 125cc mootoratast,ja leitsin sellise masina http://www.hot.ee/moto1/QM125QY.htm
tahaks arvamusi sellest

tahaks arvamusi sellest


-
Teema algataja
Ei soovita, hiina masin, osta parem mingi kasutatud tuntud bändi masin.
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
-
Teema algataja
Õnnestus täpselt sellisega nädalavahetusel üks pisike ring teha (igapäevaselt liigun ca samas hinnaklassis 125-se Husqvarnaga. Võrdlus on muidugi ebaõiglane, sest Husky on paraku kahetaktiline).
Muljed: VÄGA rahulik (ja muide madala sadulaga) neljataktiline kulgur. Stockina tundub üsna jõhkralt piiratud, maksimaalkiirus jääb Saksa nõuetele vastava 85 km/h kanti. Pöördemoment on üsna hea, ent kasutatav pööretevahemik väga kitsas (käigud lühikesed) ja "ülemist otsa" mootoril praktiliselt pole. Ehk umbes sealkandis, kus minu enda liikur ellu ärkab, lõpeb selle nelari jaks lootusetult otsa. Karpa on imeväike (ei mäleta, kas oli 19 või 21 mm) ja sumpa ilmselt väga piirav (hääl praktiliselt olematu ja väidetavalt sisaldab katalüsaatorit).
Ehk - kalamehele, poeskäimiseks ja looduses niisama TASAKESI kulgemiseks täiesti kasutatav sõiduk. Enduurokas sõna tavapärases mõttes kindlasti mitte. Kiireks kulgemiseks ei jätku ei jaksu ega vedrustust, aga see pole niisuguse ratta eesmärk.
Minu proovitud sõiduk oli ca aasta vana ja miskine 2500 km sõitnud, seega sisse sõidetud ja täies originaalkorras, ehk parema mineku huvides midagi muudetud pole.
Järeldus? Otsusta, mida tahad. Viidatud ratas on tasane ja pretentsioonitu/emotsioonitu kulgur, millega on ka päris algajal väga lihtne ja ohutu kulgeda, ent see on ka kõik. Eeldatavasti hakkad üsna kähku maia pilguga teiste sõidukite poole kiikama. Ise arvan, et oma ca sama summa eest soetatud 1998. aasta kahetaktiline Husqvarna oli/on minu jaoks märksa parem valik. Jutud "vana kahetaktilise kohesest surmast" on minu kogemuse kohaselt puhtalt rahvaluule valdkonda kuuluvad, oma sõidukil pole jõuallika poolest mingeid muresid olnud.
Muljed: VÄGA rahulik (ja muide madala sadulaga) neljataktiline kulgur. Stockina tundub üsna jõhkralt piiratud, maksimaalkiirus jääb Saksa nõuetele vastava 85 km/h kanti. Pöördemoment on üsna hea, ent kasutatav pööretevahemik väga kitsas (käigud lühikesed) ja "ülemist otsa" mootoril praktiliselt pole. Ehk umbes sealkandis, kus minu enda liikur ellu ärkab, lõpeb selle nelari jaks lootusetult otsa. Karpa on imeväike (ei mäleta, kas oli 19 või 21 mm) ja sumpa ilmselt väga piirav (hääl praktiliselt olematu ja väidetavalt sisaldab katalüsaatorit).
Ehk - kalamehele, poeskäimiseks ja looduses niisama TASAKESI kulgemiseks täiesti kasutatav sõiduk. Enduurokas sõna tavapärases mõttes kindlasti mitte. Kiireks kulgemiseks ei jätku ei jaksu ega vedrustust, aga see pole niisuguse ratta eesmärk.
Minu proovitud sõiduk oli ca aasta vana ja miskine 2500 km sõitnud, seega sisse sõidetud ja täies originaalkorras, ehk parema mineku huvides midagi muudetud pole.
Järeldus? Otsusta, mida tahad. Viidatud ratas on tasane ja pretentsioonitu/emotsioonitu kulgur, millega on ka päris algajal väga lihtne ja ohutu kulgeda, ent see on ka kõik. Eeldatavasti hakkad üsna kähku maia pilguga teiste sõidukite poole kiikama. Ise arvan, et oma ca sama summa eest soetatud 1998. aasta kahetaktiline Husqvarna oli/on minu jaoks märksa parem valik. Jutud "vana kahetaktilise kohesest surmast" on minu kogemuse kohaselt puhtalt rahvaluule valdkonda kuuluvad, oma sõidukil pole jõuallika poolest mingeid muresid olnud.
Endal on selline ratas olemas. Probleemiks on mutrid mis kipuvad vibreerimise peale ära tulema. Ostes oleks soovitavad kõik üle käia. Põllul, metsas, küngastel sõidab ilusti läbi, et sellega probleemi ei ole. Max kiirus pingutamise peale 100. Minu masin võtab 80 igas olukorras sisse. Teel 90 saada pole probleemi. Taga tule pirn kipub mul läbi minema, aga see põhjus võib olla ka halvad teeolud kus masin väriseb piisavalt. Käigu vahe on lühike. Suvel plaanis pikem reis sellega ette võtta Eesti peale, et siis paistab tema tegelik pale.
Ma teen selle ratta classic variandiga õppesõitu. Uus ratas ja pöördesse ei ole ajanud eriti selle pärast. Ma lootsin, et ehk üleval tuleb jõudu, aga kullokas tappis viimsedki lootused. Tõesti VÄGA rahulik. Õppesõidurattaks väga hea kuni kestab, aga endale just ei ostaks - isegi Minsk liigub igal juhul paremini(ja on ilusam ka
).

Viimati muutis MotoMell, 11 Mai 2007, 08:29, muudetud 1 kord kokku.
-
Teema algataja
-
Teema algataja
ise oman, oskan ainult kiidusõnu öelda.
Kuna masi on olnud tootmises üle 20+ aastat, siis on saavutatud tõestui kestev ning hea masin.
Dt125 mootor on kuulikindel, kõik toimib edukalt, seda on ka teiseds dt omanikud väitnud, välimuselt pole ka viga, ainuke asi, mis minu arvates võiks olla teine, on amordid. Jube kergelt lähevad väiksema hüppe peale põhja (ometihgi õlid ja simmerid vahetatud, suts paksem õli ka sees).
Minek on väga hea. Esimese käiguga läheb suts tehtud masin ilusti tagarattasse ilma sidurita, kui ülekandega mängida ja veits veel tuunida, peaks ka 2. ja 3. ga minema.
Varuosad suhteliselt kallid, yamaha esindusest, see eest kõik jupid saabuvad mx 5 tööpäevaga ja on kvaliteetsed.
kümnest punktist annaksin masinale ehk 8.5 punkti.
Miinuseks on ühekolvilised pidurid enduro versioonidel ja kindalsti ka suhteliselt suur bensukulu
Kuna masi on olnud tootmises üle 20+ aastat, siis on saavutatud tõestui kestev ning hea masin.
Dt125 mootor on kuulikindel, kõik toimib edukalt, seda on ka teiseds dt omanikud väitnud, välimuselt pole ka viga, ainuke asi, mis minu arvates võiks olla teine, on amordid. Jube kergelt lähevad väiksema hüppe peale põhja (ometihgi õlid ja simmerid vahetatud, suts paksem õli ka sees).
Minek on väga hea. Esimese käiguga läheb suts tehtud masin ilusti tagarattasse ilma sidurita, kui ülekandega mängida ja veits veel tuunida, peaks ka 2. ja 3. ga minema.
Varuosad suhteliselt kallid, yamaha esindusest, see eest kõik jupid saabuvad mx 5 tööpäevaga ja on kvaliteetsed.
kümnest punktist annaksin masinale ehk 8.5 punkti.
Miinuseks on ühekolvilised pidurid enduro versioonidel ja kindalsti ka suhteliselt suur bensukulu

-
Teema algataja
kuna hiina kvaliteet teadavasti pole just kiita... Kahel s6bral juba need hiina rollerid mitu korda paranduses k2inud, m6lemil l2bis6it 2-3000kmoldmoped kirjutas:Mille põhjal ei soovita? Kas on olemas isiklikud kogemused või järjekordne tarkus teemast "keegi naine saunas rääkis"?cthen kirjutas:Ei soovita, hiina masin, osta parem mingi kasutatud tuntud bändi masin.
aga vaata (loe) , jutt ei käi rolleritest kahcthen kirjutas:kuna hiina kvaliteet teadavasti pole just kiita... Kahel s6bral juba need hiina rollerid mitu korda paranduses k2inud, m6lemil l2bis6it 2-3000kmoldmoped kirjutas:Mille põhjal ei soovita? Kas on olemas isiklikud kogemused või järjekordne tarkus teemast "keegi naine saunas rääkis"?cthen kirjutas:Ei soovita, hiina masin, osta parem mingi kasutatud tuntud bändi masin.
kõik kestab kui omanik on hingega asja juures !
Emal oli kolm poega, kaks olid normaalsed ja kolmas oli elektroonik 

-
Teema algataja
Ega siis rollerid halvemad tehta kui muud masinad, k6ik uks sama hiina toodang.kutsa99 kirjutas:aga vaata (loe) , jutt ei käi rolleritest kahcthen kirjutas:kuna hiina kvaliteet teadavasti pole just kiita... Kahel s6bral juba need hiina rollerid mitu korda paranduses k2inud, m6lemil l2bis6it 2-3000kmoldmoped kirjutas:Mille põhjal ei soovita? Kas on olemas isiklikud kogemused või järjekordne tarkus teemast "keegi naine saunas rääkis"?cthen kirjutas:Ei soovita, hiina masin, osta parem mingi kasutatud tuntud bändi masin.
kõik kestab kui omanik on hingega asja juures !
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.