navigatsiooniseade
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
navigatsiooniseade
Otsisin, aga ei leidnud siit foorumist midagi navigatsiooniseadmete kohta. On kellelgi kogemusi nende kasutamisel tsiklisõidul?
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8847
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 139 korda
- Tänatud: 359 korda
- Kontakt:
niivõrd kuivõrd 
Täissüsteemidest siiani vaatasin seda:
http://www.pocketgpsworld.com/tomtom-rider.php
Hetkel saab vist saksast tellides mingi 6 - 8keek kätte sellise.
Kuid asjalikum tundub siiski see:
http://www.navigadget.com/index.php/200 ... eo-review/
Eestis hetkel müügil 14 kiloga, saksast / usast mingi 11 - 12 keek.
Väidetavalt tuleb neile ka juhistega nn 3D eesti kaart, siiamaani vist ikkagi ainult pealtvaates 2d kaart.
Aga loomulikult võid sa mingi vastava kronsaga suhtkoht tavalise käsiGPS-i endale lenksu peale panna. Hinnad algavad paarituhandest kroonist.
Et siis täpsusta veidi, mida sul vaja on?

Täissüsteemidest siiani vaatasin seda:
http://www.pocketgpsworld.com/tomtom-rider.php
Hetkel saab vist saksast tellides mingi 6 - 8keek kätte sellise.
Kuid asjalikum tundub siiski see:
http://www.navigadget.com/index.php/200 ... eo-review/
Eestis hetkel müügil 14 kiloga, saksast / usast mingi 11 - 12 keek.
Väidetavalt tuleb neile ka juhistega nn 3D eesti kaart, siiamaani vist ikkagi ainult pealtvaates 2d kaart.
Aga loomulikult võid sa mingi vastava kronsaga suhtkoht tavalise käsiGPS-i endale lenksu peale panna. Hinnad algavad paarituhandest kroonist.
Et siis täpsusta veidi, mida sul vaja on?
-
Teema algataja
Küsimus on pigem selles, et kas nendest tsikliga sõidul mingit kasu ka on? Kas sõidu ajal on võimalik neid näha/lugeda/kuulda? Või peab ikkagi peatuma ja uurima nagu kaarti?Piipz kirjutas:niivõrd kuivõrd
Täissüsteemidest siiani vaatasin seda:
http://www.pocketgpsworld.com/tomtom-rider.php
Hetkel saab vist saksast tellides mingi 6 - 8keek kätte sellise.
Kuid asjalikum tundub siiski see:
http://www.navigadget.com/index.php/200 ... eo-review/
Eestis hetkel müügil 14 kiloga, saksast / usast mingi 11 - 12 keek.
Väidetavalt tuleb neile ka juhistega nn 3D eesti kaart, siiamaani vist ikkagi ainult pealtvaates 2d kaart.
Aga loomulikult võid sa mingi vastava kronsaga suhtkoht tavalise käsiGPS-i endale lenksu peale panna. Hinnad algavad paarituhandest kroonist.
Et siis täpsusta veidi, mida sul vaja on?
-
Teema algataja
GPS'i järgi iseenesest väga lux kulgeda, seda veel eriti kui eelnevalt trass GPS'i tõmmatud. Lisaks kindlale trassile - saab sealt ka kõiksugu muud huvitavat infot teekonna kohta - keskmine kiirus, kõrguse merepinnast, kiirus, mahapöörded, bensiinijaamad, positsioneerimine,erinevad distantsid punktide vahel, teekond jääb mällu jne jne jne.
Aga kui eelnevalt jätta trass GPS'i tõmbamata - siis on sama nagu kaardi pealt orjenteerumine. Paberikandja on siis ehk isegi parem kui vaid suudad oma asukoha paberikandjal määrata.
Ise olen paar aastat kasutanud ja seni igati rahul.
Aga kui eelnevalt jätta trass GPS'i tõmbamata - siis on sama nagu kaardi pealt orjenteerumine. Paberikandja on siis ehk isegi parem kui vaid suudad oma asukoha paberikandjal määrata.
Ise olen paar aastat kasutanud ja seni igati rahul.
-
- Postitusi: 1824
- Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 117 korda
Kui ma nüüd ei eksi, siis küsiti siin navigatsioonisüsteemide kohta. Võrreldes tavalise GPS-ga on vahe selles, et ütled talle aadressi, kuhu minna tahad ja ta tõmbab ise sulle trassi kaardile. Lisaks kui kuskilt valesti lähed, siis arvutab käigu pealt uue teekonna.Partu kirjutas:Aga kui eelnevalt jätta trass GPS'i tõmbamata - siis on sama nagu kaardi pealt orjenteerumine.
Aga see mugavus hetkel Eestis veel täielikult ei tööta kahjuks. TM artiklis väitsid, et kaks põhilist konkureerivat firmat on. Ühel on Baltimaade suuremad linnad ainult olemas, teisel pole midagi, aga 2008. aastaks lubatakse...
Joel
-
- Postitusi: 297
- Liitunud: 17 Okt 2006, 10:59
- Tsikkel: 900 Hornet / 650 Scrambler
- Asukoht: Bern / Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Põhimõtteliselt saab ka pda-d kasutada sel eesmärgil, aga siis vaja programmi, millel Eesti kaart olemas oleks.
Mul pdas praegu mingi LAV i kaart sees, seal töötas küll, Eestis näitab ka su koordinaadid ära, aga ilma kaardita pole tast just palju abi.
Äkki keegi teab kust saada eesti kaardiga programmi pdale?
Mul pdas praegu mingi LAV i kaart sees, seal töötas küll, Eestis näitab ka su koordinaadid ära, aga ilma kaardita pole tast just palju abi.
Äkki keegi teab kust saada eesti kaardiga programmi pdale?
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8847
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 139 korda
- Tänatud: 359 korda
- Kontakt:
Tom-Tom rideril on hääljuhiste jaoks standardvarustuses juba bluetooth peakomplekt. Võid loomulikult telefonikõnesid läbi sama asjanduse vastu võtta või mp3 mussi kuulata. Garmini oma toetab bt komplekti, kuid pead selle eraldi ise ostma. Tom-Tom räägib muideks täitsa eesti keelesmella kirjutas:No ma ei tea, mida muud kasu sa navigatsiooniseadmest ootad kui teejuhatamist, läbisõitu ja koordinaate/suunda/kiirust?
Kui asjal on ekraan küljes ja see sulle märkides näitab, kuna pöörama peab, siis võiks nagu mingi kasu ju olla? Lisavarustuse olemasolul saad ka hääljuhiseid.

-
Teema algataja
Ka see võimalus hetkel olemas. Ütlemise asemel tuleb sihtpunkt sisse toksida. Tsikliga sõites pole ainult seda varianti ise kunagi kasutanud, sest GPS'ga trassi kohalt erinevad nägemused. Samas võid ka sellist seadeldist proovida - pidavat üsnagi hästi töötama, just see GPS'i osa!joel kirjutas:Kui ma nüüd ei eksi, siis küsiti siin navigatsioonisüsteemide kohta. Võrreldes tavalise GPS-ga on vahe selles, et ütled talle aadressi, kuhu minna tahad ja ta tõmbab ise sulle trassi kaardile. Lisaks kui kuskilt valesti lähed, siis arvutab käigu pealt uue teekonna.Partu kirjutas:Aga kui eelnevalt jätta trass GPS'i tõmbamata - siis on sama nagu kaardi pealt orjenteerumine.
Aga see mugavus hetkel Eestis veel täielikult ei tööta kahjuks. TM artiklis väitsid, et kaks põhilist konkureerivat firmat on. Ühel on Baltimaade suuremad linnad ainult olemas, teisel pole midagi, aga 2008. aastaks lubatakse...
http://www.qtek.ee/?id=7&keel=ee Eesti kaardipõhi peaks samuti allalaaditav olema mingi tasu eest.
-
- Postitusi: 2405
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
- Tsikkel: FLTRXS
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 25 korda
Garmini uued mudelid räägivad samuti Eesti keelesPiipz kirjutas:Tom-Tom räägib muideks täitsa eesti keeles![]()

PDA-de/mobiilide hädad algavad koos vihmase ja niiske ilmaga. Läbi "kilekoti" vaatamine ja näppimine ei ole eriti meeldiv tegevus.
terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Riding with a King!
-
- Postitusi: 543
- Liitunud: 27 Okt 2003, 11:51
- Tsikkel: 90º V2
- Asukoht: lapikese keskpaik
- Kontakt:
http://www.garmin.com/products/zumo/
proovinud ja võib täitsa rahul olla. Tõsi, ei ole proovinud tsikkli küljes, sest egas talvel just ratast välja ei taha ajada proovimaks gepsu.
On vaade nii 3D kui 2D, kuid eelistaks viimast. Tallinnas peaks ka ise otsima, kui mingi kordinaat või sihtpunkt kätte anda, mujal tõmbab enam-vähem sirgjooneliselt nagu lennuliikluses.
Peal selline tore vidin kui sinihammas ja läbi selle võib telefoni ühendada ning siis läbi gepsu rääkida telefoniga, juhul kui kiivris vm mingi vastuvõtja (näit intercom). Ekraan ilus suur ja puutetundlik, nii võimaldab ka kindas näpuga valida nii numbreid kui ohjata. Asi on ka veekindel, vähemalt kodukal väidetakse, et 1m sügavusel pool tundi (ei ole rattaga veel sukeldumas käinud).
Takkapihta ka mingid XM radiod ja jms stuff. Meil ehk oleks kavalam selline asi - http://www.garmin.com/products/zumo500/, natsa odavam vist kah.
Samuti sisseehitatud MP3 mängija ja JPEG piltide vaataja. Selleks on tal SD kaarti pesa. Ekraan reageerib vastavalt valgusele - tumedamaks ja heledamaks.
Peale tsikklikinnituse (2 erinevat) on kaasas ka autokomplekt.
proovinud ja võib täitsa rahul olla. Tõsi, ei ole proovinud tsikkli küljes, sest egas talvel just ratast välja ei taha ajada proovimaks gepsu.
On vaade nii 3D kui 2D, kuid eelistaks viimast. Tallinnas peaks ka ise otsima, kui mingi kordinaat või sihtpunkt kätte anda, mujal tõmbab enam-vähem sirgjooneliselt nagu lennuliikluses.
Peal selline tore vidin kui sinihammas ja läbi selle võib telefoni ühendada ning siis läbi gepsu rääkida telefoniga, juhul kui kiivris vm mingi vastuvõtja (näit intercom). Ekraan ilus suur ja puutetundlik, nii võimaldab ka kindas näpuga valida nii numbreid kui ohjata. Asi on ka veekindel, vähemalt kodukal väidetakse, et 1m sügavusel pool tundi (ei ole rattaga veel sukeldumas käinud).
Takkapihta ka mingid XM radiod ja jms stuff. Meil ehk oleks kavalam selline asi - http://www.garmin.com/products/zumo500/, natsa odavam vist kah.
Samuti sisseehitatud MP3 mängija ja JPEG piltide vaataja. Selleks on tal SD kaarti pesa. Ekraan reageerib vastavalt valgusele - tumedamaks ja heledamaks.
Peale tsikklikinnituse (2 erinevat) on kaasas ka autokomplekt.
http://www.greenmoto.ee
If the MTS1200 engine is not enough for you then I dont know what else to say. Nothing combines the handling, power, versatility & comfort of MTS 1200ST.
If the MTS1200 engine is not enough for you then I dont know what else to say. Nothing combines the handling, power, versatility & comfort of MTS 1200ST.
Tasub uurida ka odavamat mudelit: Garmin zūmo 500 Deluxe
Selle omanikuks võib saada 680,-EUR (u. 10.608,- EEK) + postimaks: http://www.marinea.fi/shop/product_details.php?p=1952
Ise ei olegi veel jõudnud täpsemalt uurida, mis tal võrreldes kallima mudeliga puudub.
Kallim mudel: Garmin zūmo 550 Europe 820,-EUR (u. 12.792,- EEK) + postimaks: http://www.marinea.fi/shop/product_details.php?p=1950
Kallim mudel kaugemalt, kuid tiba odavamalt: 766,35 EUR + postikulud
http://www.sportextreme.com/pz824x530yEUR/
Tähelepanu Meerikamaalt tellijad! Räägitakse, et sinna turule valmistatakse erineva põhjakaardiga mudeleid kui Euroopa omad. Mida see täpsemalt tähendab, eriti uuemate mudelite juures, täpsemalt ei tea, aga potensiaalsetel sealt tellijatel tasub ehk enne uurida kui pärast kiruda.
Selle omanikuks võib saada 680,-EUR (u. 10.608,- EEK) + postimaks: http://www.marinea.fi/shop/product_details.php?p=1952
Ise ei olegi veel jõudnud täpsemalt uurida, mis tal võrreldes kallima mudeliga puudub.
Kallim mudel: Garmin zūmo 550 Europe 820,-EUR (u. 12.792,- EEK) + postimaks: http://www.marinea.fi/shop/product_details.php?p=1950
Kallim mudel kaugemalt, kuid tiba odavamalt: 766,35 EUR + postikulud
http://www.sportextreme.com/pz824x530yEUR/
Tähelepanu Meerikamaalt tellijad! Räägitakse, et sinna turule valmistatakse erineva põhjakaardiga mudeleid kui Euroopa omad. Mida see täpsemalt tähendab, eriti uuemate mudelite juures, täpsemalt ei tea, aga potensiaalsetel sealt tellijatel tasub ehk enne uurida kui pärast kiruda.

Minu poolt veel selline soovitus, et üle lahe Soomes on see GPSindus ikka 100x rohkem arenenud kui siin, seadmed on odavad (hinnad algavad seal kuskil 150 eurist ja lõppevad kurat teab kus, aga keskmise hinnaklassi asjad jäävad 250 - 400 euri vahele) Et kui seadme ostu plaani pead siis soovitaks tõsiselt kaaluda väikest Helsinki kruiisi ja esimesse onoffi või gigantti´sse sisse astuda.
Sry kui OT
Sry kui OT
Loud pipes save lives!!!
-
- Postitusi: 178
- Liitunud: 25 Okt 2005, 23:10
- Tsikkel: BMW R 1200 GS, Sherco 300
- Asukoht: L-virumaa
Aasta kasutatud Garmin Streetpilot 3. Puhas navigaator, ette nähtud auto esiklaasile iminapaga kinnitamiseks. Pisut pusida ja väike konstrui lenksu peale, ajab asja ära. Puudus see et kardab vett. Eesti jaoks sai Jakari vendadelt juurde ostetud Regio kohaldatud kaart mingi 1800 eeku(suht nutune-puuduvad kohanimed, kaardil vaid jõgede nimetused), selle kaudu navigatsiooni ei toimu ja keegi ei toimeta ka selles suunas et hakaks - ei tasuvat ära.
Ise kasutan riistapuud metsas käies selleks et näha kus hetkel olen ja kuhu lootus välja jõuda ja ega sügavat vett ees ole.
Skandinaavias olen mitu korda lasnud end selle riistapuul juhtida ja lõdvalt viib kohale - toksid täpse aadressi sisse ja võid unustada paberkaardi.
Aga kui praegu peaks vajadus sellise riistapuu järgi siis kõige mõtekam soetada pihuarvuti kus GPS antenn sees. Üks tuttav alles rääkis et ostab, kahjuks ei mäleta tootjat. Täis komplekt autolaadija, hoidja jm. vajaliku pudiga. Sinna sisse kusagilt internetist MarcoPolo Euroroute millel üks täpsemaid Eesti kaarte maailmas liikuvatest navigeerimis tarkvaradest ja juhatab ka mujal Baltikumis ja Poolas
Ise kasutan riistapuud metsas käies selleks et näha kus hetkel olen ja kuhu lootus välja jõuda ja ega sügavat vett ees ole.
Skandinaavias olen mitu korda lasnud end selle riistapuul juhtida ja lõdvalt viib kohale - toksid täpse aadressi sisse ja võid unustada paberkaardi.
Aga kui praegu peaks vajadus sellise riistapuu järgi siis kõige mõtekam soetada pihuarvuti kus GPS antenn sees. Üks tuttav alles rääkis et ostab, kahjuks ei mäleta tootjat. Täis komplekt autolaadija, hoidja jm. vajaliku pudiga. Sinna sisse kusagilt internetist MarcoPolo Euroroute millel üks täpsemaid Eesti kaarte maailmas liikuvatest navigeerimis tarkvaradest ja juhatab ka mujal Baltikumis ja Poolas
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6745
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 684 korda
- Tänatud: 443 korda
Allja"rgnev on PALM'i kodukalt www.palm.com
GPS
palmOne™ Navigation Companion
The palmOne™ Navigation Companion turns your Tungsten™ handheld into a complete navigation solution. Simply slide the ready to use ViaMichelin Navigation SD card* with country maps into your handheld. The Plug and Play GPS Pod with built-in speaker installs in any car in seconds, no tools required. Dock your handheld in the GPS Pod and you’re ready to go. Planning your route is quick and easy, thanks to the touchscreen interface. You can even select destinations direct from Contacts. The Navigation Companion features exclusive ViaMichelin journey planning features as well as voice guidance and automatic rerouting.
Handheld sold separately.
Endal oli ka kunagi Zire72, sinna sai ka GPS'i mooduli ja kaardi alla laadida, iseasi, kas seda ka Eestimaa jaoks on aga kuna tegu on SD kaardiga, siis a"kki saab miskit kompunnida.
Eelpoolfoorumis oli yhel aparaadil ka "miski" XM raadio, tegu on siis satellitraadio vastuvo~tjaga.
GPS
palmOne™ Navigation Companion
The palmOne™ Navigation Companion turns your Tungsten™ handheld into a complete navigation solution. Simply slide the ready to use ViaMichelin Navigation SD card* with country maps into your handheld. The Plug and Play GPS Pod with built-in speaker installs in any car in seconds, no tools required. Dock your handheld in the GPS Pod and you’re ready to go. Planning your route is quick and easy, thanks to the touchscreen interface. You can even select destinations direct from Contacts. The Navigation Companion features exclusive ViaMichelin journey planning features as well as voice guidance and automatic rerouting.
Handheld sold separately.
Endal oli ka kunagi Zire72, sinna sai ka GPS'i mooduli ja kaardi alla laadida, iseasi, kas seda ka Eestimaa jaoks on aga kuna tegu on SD kaardiga, siis a"kki saab miskit kompunnida.
Eelpoolfoorumis oli yhel aparaadil ka "miski" XM raadio, tegu on siis satellitraadio vastuvo~tjaga.
Saadetud kettaga lauatelefonist!
Kas Eestis Magellan GPS'e ka kasutatakse?
Tervitused teiselt poolt lompi! Ma kasutan siin Magellan Explorer 600 tyypi seadet mis on lenksu kyljes RAM-mount'iga (cyclegadgets.com). Va'ga mugav. Aitas ko'vasti kui mo'odunud suvel yle maa Sturgise kokkutulekule ja tagasi so'ites (kokku 7000 miili kolme na'dalaga).
Mul on USA baaskaart ja ka USA detailkaart. Kui aadressi sisse toksin on punkt kaardil, suurtes linnades pa'astab tundidepikkusest seiklemisest ja aitab ka tyhermail kohti yles leida. So'idu pealt saab kiigata ja nupud on suht lihtsad ja vajutatavad ka kinnastega.
Mure selles, et minu teada Magellan Eesti kaarti ei paku. Isegi nende Euroopa baaskaardi kirjelduses ei ole Eestit mainitud, seega ilmselt puudub. Praeguse tarkvaraga paistab kallis kodumaa riskylikukujulisena ja saarteta.
Paluksin siinkohal kaasbikeritelt abi -
1. kas Magellan'it Eestis turustatakse?
2. mis kaarte kaasa pakutakse, kui palju kaardid maksavad?
ette ta'nades,
jaak
Mul on USA baaskaart ja ka USA detailkaart. Kui aadressi sisse toksin on punkt kaardil, suurtes linnades pa'astab tundidepikkusest seiklemisest ja aitab ka tyhermail kohti yles leida. So'idu pealt saab kiigata ja nupud on suht lihtsad ja vajutatavad ka kinnastega.
Mure selles, et minu teada Magellan Eesti kaarti ei paku. Isegi nende Euroopa baaskaardi kirjelduses ei ole Eestit mainitud, seega ilmselt puudub. Praeguse tarkvaraga paistab kallis kodumaa riskylikukujulisena ja saarteta.
Paluksin siinkohal kaasbikeritelt abi -
1. kas Magellan'it Eestis turustatakse?
2. mis kaarte kaasa pakutakse, kui palju kaardid maksavad?
ette ta'nades,
jaak
1. ei ole, kui GPS operatsioonisüsteem pole Windows.tommy kirjutas:Tere!
Võib-olla pisut naiivne küsimus, aga kas MS Autoroute 2007 on võimalik kasutada GPS seadmes (laetuna SD) kaardile või millist kaarditarkvara Euroopas käsi GPS-ga (minul Magellan Explorist 500) Teie kasutate
2. Edasimüüja paigaldatud tarkvara.
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8847
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 139 korda
- Tänatud: 359 korda
- Kontakt:
1) spetsiaalselt loodud tsiklitele (mounting jms, kindatundlik ekraan
)
2) vee-, vibratsiooni- ja põrutuskindel
3) BT ühendus peakomplektiga (tom-tomil peakomplekt kaasas)
3.1) sms- ja telefon läbi seadme ehk siis näed helistajat otse asjanduse ekraanilt
3.2) muusika kuulamine vajadusel samuti läbi bt
3.3) hääljuhised vastavalt kaardile
jms pisiasjad

2) vee-, vibratsiooni- ja põrutuskindel
3) BT ühendus peakomplektiga (tom-tomil peakomplekt kaasas)
3.1) sms- ja telefon läbi seadme ehk siis näed helistajat otse asjanduse ekraanilt
3.2) muusika kuulamine vajadusel samuti läbi bt
3.3) hääljuhised vastavalt kaardile
jms pisiasjad
-
- Postitusi: 1212
- Liitunud: 18 Okt 2003, 23:52
- Tsikkel: Hmmmm, peab sebima midagi!
- Asukoht: Kohatu küla, Märjamaa vald
- Tänanud: 127 korda
- Tänatud: 50 korda
Mul selline telefon või asjandus siis kasutuses:
http://www.qtek.ee/?id=139&keel=ee
Lisaks on:
http://www.elektroni.fi/?product=6227
Ja nüüd on ka TomTom 5 koos kõigi idaueroopa kaartidega.
Täiesti hästi toimib Tallinnas, pikemaid otsi pole jõudnud veel testida. Kuigi osad ristmikud on veel vanast ajast kaardil valed ja majanumbrid puuduvad, siis kohale jõudmisega probleemi eriti ei teki.
Navide probleem on see, et nad tunnistavad ainult teid ja võsa nende kaartide peal ei ole.
Laseb samal ajal ka vabalt telefonina kasutada ja toimib üllatavalt kiiresti.
Plaanis on ta suvel sellise:
http://www.memory-map.com/index.html?ht ... r_2600.htm
armori abil ka siis tsikli külge monteerida.
Pole siiani hakkama saanud, aga peaks omale installerima ka:
http://www.oziexplorer.com/
Selle softi eelis on see, et sinna võid scanneerida suvalise kaardi, millel on kordinaatteljestik. See siis vajalik kaardi kalibreerimiseks. Väidetavalt 6 punkti järgi kalibreeritud Tallinna Regio kaart pidi GPS-ga ilusti tänavate peal püsima autoga sõites. Isegi Paldiski mnt-l õigel sõidu poolel.
Endal kuskil olemas terve eesti Regio kaardid scannituna ja juba kalibreeritud Ozie jaoks.
Üldiselt olen rahul kuna PDA annab selle võimaluse, et saad kasutada vajadusel erinevaid tarkvarasid. TOMTOM, Ozie, Mapopolis, Navigon, jne, jne. Ja ega ta kasutusmugavuselt tavalisele TomTomi Navile alla ei jää. Suurus on mul enamvähem sama, ekraan on 3,5'' ja ikoonide ja menüüde paigutus + funktsioonid täpselt samad.
http://www.qtek.ee/?id=139&keel=ee
Lisaks on:
http://www.elektroni.fi/?product=6227
Ja nüüd on ka TomTom 5 koos kõigi idaueroopa kaartidega.
Täiesti hästi toimib Tallinnas, pikemaid otsi pole jõudnud veel testida. Kuigi osad ristmikud on veel vanast ajast kaardil valed ja majanumbrid puuduvad, siis kohale jõudmisega probleemi eriti ei teki.
Navide probleem on see, et nad tunnistavad ainult teid ja võsa nende kaartide peal ei ole.
Laseb samal ajal ka vabalt telefonina kasutada ja toimib üllatavalt kiiresti.
Plaanis on ta suvel sellise:
http://www.memory-map.com/index.html?ht ... r_2600.htm
armori abil ka siis tsikli külge monteerida.
Pole siiani hakkama saanud, aga peaks omale installerima ka:
http://www.oziexplorer.com/
Selle softi eelis on see, et sinna võid scanneerida suvalise kaardi, millel on kordinaatteljestik. See siis vajalik kaardi kalibreerimiseks. Väidetavalt 6 punkti järgi kalibreeritud Tallinna Regio kaart pidi GPS-ga ilusti tänavate peal püsima autoga sõites. Isegi Paldiski mnt-l õigel sõidu poolel.
Endal kuskil olemas terve eesti Regio kaardid scannituna ja juba kalibreeritud Ozie jaoks.
Üldiselt olen rahul kuna PDA annab selle võimaluse, et saad kasutada vajadusel erinevaid tarkvarasid. TOMTOM, Ozie, Mapopolis, Navigon, jne, jne. Ja ega ta kasutusmugavuselt tavalisele TomTomi Navile alla ei jää. Suurus on mul enamvähem sama, ekraan on 3,5'' ja ikoonide ja menüüde paigutus + funktsioonid täpselt samad.
Some rules can be bent. Others can be broken.
Танки грязи не боятся !!!
In god I trust, all others pay cash !
Ära usalda naist ... ja pidureid !
Танки грязи не боятся !!!
In god I trust, all others pay cash !
Ära usalda naist ... ja pidureid !
Olen ka proovinud läppari pealt kaarti jooksutada ja gpsi pealt punkti kaardile ajada. Lõpuks on ikka kõige parem kui seadmes on kaart ja kogu kola sees.
Kompaktsem ja puuteekraan on mugav sõidu ajal.
Tegelikult avastasin enda jaoks POI punktid. Need on kiiruse või läheduse peale hoiatusi pilduvad märked. Ja asukoht on nende vallandamise trigeriks.
Vbla enamus juba teavad ja kasutavad, aga näiteks GPS otsustab anda signaali, kui sul on punkti ümber 200 m raadiuses kiirusepiiranguks märgitud 50 km tunnis ja sõidad 60 ga.
Mujal reklaamitakse seda kui Scool Zone ja Speedcamera informatsiooni aga sellele leiab igasugu rakendusi lisaks. - üks neist oli Guided tour - teed puntid sisse ja sinna jõudmine laseb MP3 faili käima mis on seotud selle punktiga. Ekskursioon siis.
Kompaktsem ja puuteekraan on mugav sõidu ajal.
Tegelikult avastasin enda jaoks POI punktid. Need on kiiruse või läheduse peale hoiatusi pilduvad märked. Ja asukoht on nende vallandamise trigeriks.
Vbla enamus juba teavad ja kasutavad, aga näiteks GPS otsustab anda signaali, kui sul on punkti ümber 200 m raadiuses kiirusepiiranguks märgitud 50 km tunnis ja sõidad 60 ga.
Mujal reklaamitakse seda kui Scool Zone ja Speedcamera informatsiooni aga sellele leiab igasugu rakendusi lisaks. - üks neist oli Guided tour - teed puntid sisse ja sinna jõudmine laseb MP3 faili käima mis on seotud selle punktiga. Ekskursioon siis.
Aeglane. Aga 102 kw rulli all ootamas.
GPS-ide ja läpakate koostöös soovitan süveneda leheküljele http://www.4x4.ee/forum/
Toksige aga otsingusse "gps" ja kui asi tõesti huvitab, siis leiate sealt vägagi kompententset infot... Need mehed juba teavad sellest asjast miskit..
Toksige aga otsingusse "gps" ja kui asi tõesti huvitab, siis leiate sealt vägagi kompententset infot... Need mehed juba teavad sellest asjast miskit..
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.