Kiirendusega probleem.

Kõik mis on seotud rolleritega

Moderaator: Moded


Teema algataja
Nonono

Kiirendusega probleem.

Lugemata postitus Postitas Nonono »

et sõitsin siis rolleriga, kiirendus läks nagu uimaseks. siis läksin järgmine päev uuesti sõitma siis hakkas juba kiirus langema ja kahekesi ei jõudnud üle 40 minna muidu läks 70. Aga siis nüüd kiirus tuli tagasi ehk 70 aga kiirendus ikka uimane.
milles asi võib olla?
Kasutaja avatar

saqants
Postitusi: 298
Liitunud: 30 Aug 2005, 14:02

Lugemata postitus Postitas saqants »

mis seisus rullid,mis seisus rihm,mis seisus sidurivedru ja survekas?

Teema algataja
Nonono

Lugemata postitus Postitas Nonono »

ma panin just sportsumpsi alla ja uued rullid, surve ja sidurivedrud. siis oli kiirendus kohe tunda. aga nüüd nagu uimane kiirenuds ehk halb.
uued rullid särgid värgid on mingi 100- 200 km sõitnud.

Teema algataja
Nonono

Lugemata postitus Postitas Nonono »

Aga rihm on vist kogu aeg orginaal.
seda pole vahetatud. ja noh roller on selle rihmaga juba 8500 km sõitnud ka.
kas siis rihmas võib asi olla?
või ültse mootor hõre?

raitonrait2
Postitusi: 493
Liitunud: 04 Mär 2007, 22:55

Lugemata postitus Postitas raitonrait2 »

keera summuti poldid , mutrid yle, vb survet lekib
KOndimootor

Teema algataja
Nonono

Lugemata postitus Postitas Nonono »

Summuti poldid on kinni aga seal keevitus kohast on selline pragu . kitsas aga laseb läbi sealt? Kas selles praegus võib ka viga olla?

Viimati muutis Nonono, 25 Aug 2007, 12:01, muudetud 2 korda kokku.

Teema algataja
Nonono

Lugemata postitus Postitas Nonono »

vaatasin ka variaatorit ja seal siduritrummel teatud koha peal kiilub kinni.
Aga kas survevedru tohib olla suurem. sest ma panin rohelise surveka mis oli natuke suurem ja ta ei läinud sinna vahesse ilusti nagu pool viltu jäi. Kas ei tohi nii?


raitonrait2
Postitusi: 493
Liitunud: 04 Mär 2007, 22:55

Lugemata postitus Postitas raitonrait2 »

Nonono kirjutas:

vaatasin ka variaatorit ja seal siduritrummel teatud koha peal kiilub kinni.
Aga kas survevedru tohib olla suurem. sest ma panin rohelise surveka mis oli natuke suurem ja ta ei läinud sinna vahesse ilusti nagu pool viltu jäi. Kas ei tohi nii?

ei oska öelda, kui omale malossi kollase peale panin, siis oli ikka mega vahe stock vedruga, stcok oli poole lyhm, suts peenem ka

KOndimootor

Teema algataja
Nonono

Lugemata postitus Postitas Nonono »

asi on nüüd nii et rolleril pöördeid on aga lissalt minekut pole. kiirus on ka langent. Varioaator läheb suht kiiresti kuumaks ja sõites käib varios selline vilin ka. Et kas siis rihm on läbi? See rihm niigi juba 8000 sõitnud ju.

Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4072
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Lugemata postitus Postitas Kirs »

Kas nii raske on rihma korrasolekut kontrollida? Pole ju raske vaadata, kas rihm kuskilt narmendab. Või on rihma painutamisel näha lõhesid. Kui väliseid vigastusi pole, siis tavaliselt on hooldus-või remondijuhendis ära toodud miinimum rihma laius, millest allapoole soovitatakse rihm uue vastu välja vahetada. Enda rolleril kohe-kohe 10000 odomeetril ja rihm igati terve ja soovitud laiusega. Enda rolleri hooldusjuhendis rihma ülevaatamist ja vahetust(kui on vigane ja ei vasta mõõtmetele) 8000km
läbimisel alles soovitataksegi.


Teema algataja
Nonono

Lugemata postitus Postitas Nonono »

Olen vaadanud küll. ja mitu korda veel.
välimuselt on ilus. ei narmenda. aga tahaks siis seda mõõtu teada palju peab olema rihm laius.
äkki keegi teab?

Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4072
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Lugemata postitus Postitas Kirs »

Nonono kirjutas:

aga tahaks siis seda mõõtu teada palju peab olema rihm laius.
äkki keegi teab?

Ise ei viitsi ju vaadata teemast Mootorite skeemid CPI remondi-hooldusjuhendist onju? Service limit 14,6mm on seal kirjas.


Teema algataja
Nonono

Lugemata postitus Postitas Nonono »

Kuidas seda rihma mõõta.
kas nii nagu:
Pilt1: http://www.album.ee/node/11075454/50051387
või
Pilt2: http://www.album.ee/node/11075456/50051387#browse

kui ma mõõtsin agu esimisel pildil siis oli ikka kõvasti üle 14mm.

Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4072
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Lugemata postitus Postitas Kirs »

Esimesel pildil on õige mõõtmine.
Kui kõvasti üle 14,6mm? Asi selles, et CPI aastast 2002 võttis kasutusele
rihma mõõtmetega 17,5 x 804 mm. Enne 2002-te oli 16,5 x 792 mm. Millegipärast arvan, et see service limit 14,6 käibki selle 16,5 x 792 mm
rihma kohta. Suht palju lastakse ikka kuluda :roll:


Teema algataja
Nonono

Lugemata postitus Postitas Nonono »

Mul on rihm minhi 18 või 19mm.
kas ta siis polegi kulunud?
Milles siis asi on et kiirus ja kiirendus kõvasti langent on?

Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4072
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Lugemata postitus Postitas Kirs »

Nonono kirjutas:

Mul on rihm minhi 18 või 19mm.

Kas ikka on siis õige rihm peal? Üle 17,5mm ei tohiks nagu olla. Mõni CPI omanik võiks veel oma rolleri rihmalaiuse ära mõõta ja siia kribada.
Selleks, et kiirus langeb võib mitmeid põhjuseid olla. Alustades paigast ära toitega ja lõpetades kulunud silindri-kolvi-rõngastega. Jõu ja kiiruse langemisest siin teemasid lademes. Otsi, loe ja uuri.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Rollerid”