ühe küünla säde puudu
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 136
- Liitunud: 23 Mär 2004, 15:11
- Tsikkel: BMW R1100GS
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 4 korda
ühe küünla säde puudu
nepril eile tundsin, et suuremate pöörete juures kaob üks silinder tagant ära. lasin pöörde alla, töötab. mõtlesin, et arvatasvti süütejama.
täna, peale ~2km sõitu, suri üks silinder täiesti ära. proovisin ühe ja sama küünlaga, säde ühel pool olemas teises pole. kiskusin eest selle kaane maha, seal juhtmed kõik ilusasti küljes. selge, süütebooliga on pahasti. või?
kusagilt olen kuulnud, et vist 01 sigulli süüteboolid sobivad. peab neid kaks tükki külge kruvima ja siis pisikest sorti elektroonikumäädsikut tegema. on kellelgi midagi tarka järsku soovitada enne kui ma haamri-kruvika-javeelsuuremahaamriga sinna juurde lähen? ma selles sirakaasjanduses eriti ei orienteeru, niiet oleks hea juhend stiilis 'must juhe alumise klemmi külge ja sinine ülemise külge'
täna, peale ~2km sõitu, suri üks silinder täiesti ära. proovisin ühe ja sama küünlaga, säde ühel pool olemas teises pole. kiskusin eest selle kaane maha, seal juhtmed kõik ilusasti küljes. selge, süütebooliga on pahasti. või?
kusagilt olen kuulnud, et vist 01 sigulli süüteboolid sobivad. peab neid kaks tükki külge kruvima ja siis pisikest sorti elektroonikumäädsikut tegema. on kellelgi midagi tarka järsku soovitada enne kui ma haamri-kruvika-javeelsuuremahaamriga sinna juurde lähen? ma selles sirakaasjanduses eriti ei orienteeru, niiet oleks hea juhend stiilis 'must juhe alumise klemmi külge ja sinine ülemise külge'
-
Teema algataja - Postitusi: 136
- Liitunud: 23 Mär 2004, 15:11
- Tsikkel: BMW R1100GS
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 4 korda
kondekas? milline? kuskohas see peaks asuma? seal on nii:
ovaalimoodi jurakas, mis käib ringi, selle ümber on see konservikarbisugune kobakas, mida keerates saab süütehetke muuta (maneid õigeid nimetusi ei tea kahjuks). sealt läheb kaks juhet u 12cm pika ja 4cm läbimõõduga silindrisse mille kummagi otsa küljes on kruvi, mille külge käivad küünaldesse minevad juhtmed.
kondekas on seal (siia tuleb kirjeldus, kuskohas see kondekas seal peidab).
ovaalimoodi jurakas, mis käib ringi, selle ümber on see konservikarbisugune kobakas, mida keerates saab süütehetke muuta (maneid õigeid nimetusi ei tea kahjuks). sealt läheb kaks juhet u 12cm pika ja 4cm läbimõõduga silindrisse mille kummagi otsa küljes on kruvi, mille külge käivad küünaldesse minevad juhtmed.
kondekas on seal (siia tuleb kirjeldus, kuskohas see kondekas seal peidab).
vaata..kontaktidest läheb juhe süütepooli (vaat see kobakas mis paagiall o tavaliselt)..aga teine juhtmepool..(kontaktidejuures) peaks minema kondekasse...(vaat..ümmargune..v noh silindriline väike junn...tavaliselt kirjutatud peale tesla ´ja siis mahutavus jne...
asub see kas kontaktidejuures või oleneb..kurat teab kuhu huinjuki külge kruviga pandud...
asub see kas kontaktidejuures või oleneb..kurat teab kuhu huinjuki külge kruviga pandud...
Kuul, see asi on tegelikult väga lihtne. Otsi parem mõni omakandi biker-ee-lane, ta seletab Sulle need ovaalid ja silindrid kenasti ära Seal tõesti ei ole midagi keerulist.laurikaks kirjutas:kondekas? milline? kuskohas see peaks asuma? seal on nii:
ovaalimoodi jurakas, mis käib ringi, selle ümber on see konservikarbisugune kobakas, mida keerates saab süütehetke muuta (maneid õigeid nimetusi ei tea kahjuks). sealt läheb kaks juhet u 12cm pika ja 4cm läbimõõduga silindrisse mille kummagi otsa küljes on kruvi, mille külge käivad küünaldesse minevad juhtmed.
kondekas on seal (siia tuleb kirjeldus, kuskohas see kondekas seal peidab).
Suzuki GSX 750 Inazuma
-
Teema algataja - Postitusi: 136
- Liitunud: 23 Mär 2004, 15:11
- Tsikkel: BMW R1100GS
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 4 korda
nii, uurisin natuke teooriapoolt ja selline lause oli palus kirjas:'tsehhoslovakkia küünaldel, millel on sisseehitatud raadiohäirete summutustakisti, ei tohi kasutada summutustakistiga kõrgepingejugtmeotsakuid. Vastasel korral koormatakse süütepool üle ja see rikneb peatselt; nõrgeneb ka säde küünlas'.
(vaata-vaata, nii võib targaks saada, ma mõtlesin, et 'bool' kirjutatakse tugeva peega :P)
kuidas ma saan teada, et ega mul juhuslilkult pole 'raadiohäirete summutustakistiga küünlad'? või samade takistitega kõrgepingejuhtmeotsad. alles ma panin uued küünlad küll. samasugused, nagu oopelitel. järsku seepärast saigi süütebooliga pahasti?
ja kas saab asi kondensaatoris olla? katkise kondensaatori puhul ei tohiks ju kumbki küünal sädet anda.
(vaata-vaata, nii võib targaks saada, ma mõtlesin, et 'bool' kirjutatakse tugeva peega :P)
kuidas ma saan teada, et ega mul juhuslilkult pole 'raadiohäirete summutustakistiga küünlad'? või samade takistitega kõrgepingejuhtmeotsad. alles ma panin uued küünlad küll. samasugused, nagu oopelitel. järsku seepärast saigi süütebooliga pahasti?
ja kas saab asi kondensaatoris olla? katkise kondensaatori puhul ei tohiks ju kumbki küünal sädet anda.
"R"
Küünla markeeringus esineb sel juhul täht "R".laurikaks kirjutas:...kuidas ma saan teada, et ega mul juhuslilkult pole 'raadiohäirete summutustakistiga küünlad'?...
Soovitan küünlajuhtmed koos piipudega maha võtta ja testriga mõõta ega katkestust ei ole, mõnikord on nii et vahel töötab ja vahel ei tööta, oleneb juhtme tujust. Kui testrit pole võta taskulambi pirn ja patarei ning tekita vooluring´et pirn hakkaks põlema, kui ei hakka on viga ahelas, piibu sees peaks olema raadiohäirete vähendamiseks miski takisti ja veel võib olla probleemne koht juhtme ja piibu ühenduskoht, seal peab olema kindel ühendus sest muidu võib säde küll olla aga see kandub edasi katkestatud kohast sädemega ja küünla säde jääb ikkagi nõrgaks.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.