dirt bikel pole sädet
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja
dirt bikel pole sädet

Juhtus selline asi et kett tuli maha ja rebis sees kõik segamini, võtsin lahti ja ei tea mis kuidas ja kus olema peab. Sädet pole.

Re: dirt bikel pole sädet
Paistab, et terve süütesüsteemi on valesse kohta visanud. Peaks olema sõidusuunas paremal pool mootorit. Seal, kus sul on süüde, peaks tegelt sidur olema.hope kirjutas:mis on puudu ja mis vales kohas, oleks väga tänulik. Vaadake pilti hoolikalt!
Aga äkki ma lihtsalt näen halvasti, pilt on ropult ülesäritatud. Proovi fotofoorumist abi saada. Fotokala jne.
Kas just ära vahetada, aga tundub, et kuidagi viltu- ja eemale rebitud on see süüteandur generaatori rootori suhtes küll. Võib-olla on ta tõesti ka vigastada saanud - seda pildilt näha ei ole. Ma tegelikult päriselt ei tea, milline näeb selle mootori kaanealune välja originaalis ja ilma kahjustusteta. Omal on mul lihtsalt kõigil senistel sõidukitel olnud tegemist generaatori siseste süüteanduritega....vaja see must julla ära vahetada.....
Pildilt ei saa mina aru, kas see asjandus on seal viltu koos oma kinnituskronsteiniga (kett on seda rabanud ja kõveraks painutanud) või lihtsalt oma kruvikinnituse kohast järgi andnud ja eemale nihkunud. Viimasel juhul on asi lihtne - lased kruvi lõdvemaks, nihutad anduri tema õigesse kohta tagasi ja fikseerid kruviga. Kui aga on kõveraks paindunud ka kinnituskronstein, siis selle tagasipainutamine võib lõppeda selle alumiiniumisulamist detaili purunemisega (kui ta juba katki ei olegi!).
Lisaks peaks sellest süüteandurist väljuma 1-2 juhet. Kas need on terved?
Kas juhtmezgutt, mis generaatorist väljub, pole viga saanud?
-
-
-
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Paistab küll, et süüteanduri kinnituskronstein on murdunud...kui süüteandur-juhtmed ise terved siis kinnitust saab lappida näiteks vedela metalliga. Ei kaalu andur eriti midagi, et lausa keevitust oleks selleks vaja. Peaasi, et õiges asendis tagasi oleks. Igaljuhul on hiinlased anduri paigutatud väga haavatava koha peale. Originaalmootoril(Honda Monkey) seda seal näha igatahes pole, arvatavsti siis sisemine andur.
-
Teema algataja
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Pakuks www.atmracing.ee Nemad samade moootoritega erineva kubatuuriga rattaid maale toovad.hope kirjutas:Nüüd tekkis küsimus et kas ja kust kohast uut sellist saab?
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.