Käekõrval mootorratta lükkamisest
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: Käekõrval mootorratta lükkamisest
ishijupp kirjutas:Tsikkelröövel kirjutas:Ka mina olen noorukina lükanud mootorratast üle suletud raudteeülesõidu, sest ei viitsinud oodata ja kasutades võimalust olla jalakäija. Aga täna ma seda ju ei tee, sest see ei ole mõistlik ega ka seaduslik.
Hmmmm, ausalt öeldes tean jalakäijaid puudutavast LEst ainult seda, et rohelisega mine üle tee ja väljapool asulat jaluta õigelpool teepervel. Kas tõesti LE nõuab, et jalakäija peab koos autodega tõkkepuu/ vilkuva punase taga ootama rongi möödumist? Sel juhul olen hüperhälvik jalakäija
foori punane tuli on punane, sõltumata kas ta on ristmikul, ülekäigurajal või raudtee ülesõidul, mis siin ebaselget saab olla?
-
- Postitusi: 349
- Liitunud: 14 Okt 2007, 19:22
- Tsikkel: IZ
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: Käekõrval mootorratta lükkamisest
Huvitav teema, kui käekõrval motat lükates oled JUHT,siis peab olema kaine, omama vastava katekooria juhiluba, kandam kaitsekiivrit ja jälgima spidomeetrit,et kiiresti lükates kiirust ei ületaks
Re: Käekõrval mootorratta lükkamisest
Maga kaineks.ma lükkasin ninja minema politsei auto juurest peale lubadeta sõiduga vahele jäämist
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r
-
- Postitusi: 1443
- Liitunud: 20 Juun 2005, 11:29
- Tsikkel: KMZ sidecar, Super Tenere
- Asukoht: Lilli-Nuia-Viljandi-Emmaste
- Tänatud: 2 korda
Re: Käekõrval mootorratta lükkamisest
...aga kas ka kindlustust ja ülevaatust mitteomavat tsiklit võib käekõrval mööda teed lükata
Re: Käekõrval mootorratta lükkamisest
võib
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r
-
- Mode
- Postitusi: 1674
- Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
- Tsikkel: Kawaspa
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 127 korda
Re: Käekõrval mootorratta lükkamisest
petz61 kirjutas:...aga kas ka kindlustust ja ülevaatust mitteomavat tsiklit võib käekõrval mööda teed lükata
Tegu on siis kaherattalise aiakäruga, pead liiklusreegleid vaid järgima.
Re: Käekõrval mootorratta lükkamisest
ishijupp kirjutas:Kas tõesti LE nõuab, et jalakäija peab koos autodega tõkkepuu/ vilkuva punase taga ootama rongi möödumist? Sel juhul olen hüperhälvik jalakäija
Ei, LS seda ei nõua.
Re: Käekõrval mootorratta lükkamisest
426f kirjutas:Maga kaineks.ma lükkasin ninja minema politsei auto juurest peale lubadeta sõiduga vahele jäämist
Saa üle juba sellest, et keegi ment lasi sul niisama edasi lükata,õkki imesid tal,tavaliselt seda ei juhtu
Re: Käekõrval mootorratta lükkamisest
normull teema. hea näide kasutajate koolist öpitust [/quote]
ise ta tahtis koguaeg laseb ühte samad juttu,et jai vahele ilma lubadeta,ja pollarid lasid tal edasi lükata,haige vend ma ütleks :bsmile:huvitav miks ta kohe mopeedrolleri ostis,kui mendid ta rahus minema lasid
-
- Postitusi: 1112
- Liitunud: 13 Jaan 2006, 11:54
- Tsikkel: BMW R1150R , K-650
- Asukoht: Harku
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 8 korda
- Kontakt:
Re: Käekõrval mootorratta lükkamisest
Tarts kirjutas:Ei, LS seda ei nõua.
Jap, seda minagi. Seega tsikli lükkamine üle raudtee on igati OK. Ja olen oma "ignorantsuses" seda siiani teinud ja teen ka edaspidi
Re: Käekõrval mootorratta lükkamisest
Ssx kas sa kahvi taukko ajal oma tsiklit töömaa väravas ei imetle
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r
-
Teema algataja - Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Re: Käekõrval mootorratta lükkamisest
§ 19. Liikleja kohustused raudtee ületamisel
(1) Raudtee ületamisel peab liikleja olema eriti tähelepanelik. Nähes või kuuldes lähenevat raudteesõidukit, tuleb sellele teed anda. Liikleja peab arvestama liiklusmärke, heli- ja valgussignaale, tõkkepuu asendit ja reguleerija korraldusi.
(2) Liikleja ei tohi raudteed ületada:
1) foori keelava tule korral, sõltumata tõkkepuu olemasolust või asendist;
2) sulguva, suletud või avaneva tõkkepuu korral, sõltumata foorituledest;
3) reguleerija keelava märguande korral;
4) viivitades.
Ja edasi, kes on liikleja:
27) liikleja on isik, kes osaleb liikluses jalakäija või juhina;
Seega, sõbrad, ärge kunagi lugege vaid üht punkti ja vaadake seadust veidi laiemalt. Seaduse järgi pead sa JUSTNIMELT ka jalakäijana ootama fooritule kustumist. Selge see, et ei oota seda suurt keegi ja kui ma just tsiklit käekõrval ei lükka, ei oota mina ka. Aga ma vähemalt tean, et seadus nõuab, ja ma ei lähe sinna politseiga ratast lükates tüli norima.
Re: Käekõrval mootorratta lükkamisest
Ma pidasin silmas natukene laiemat olukorda kui vaid raudteeülesõidukohta. Siililegi selge, et seal on teine reeglistik. Pidasin silmas näiteks olukorda, kus ületad raudteed väljaspool raudteeülesõidukohta. Kasvõi mööda jalakäijate rada, lükates ratast käe kõrval. Tallinnas on selliseid kohti palju. Näiteks Järvel. Raudteeülesõidukoht on seal juba aastaid suletud aga Rahumäe tee poolt mööda Järve tänavat Pärnu maanteele sõites on võimalik raudtee ületada ratas käekõrval ja ei mingeid foore ja autosid. Samuti on ju mülkadel praktiliselt piiramatu võimalus koos seenelistega suvalises kohas üle raudtee minna.
-
Teema algataja - Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Re: Käekõrval mootorratta lükkamisest
See on muidugi loomulikult teine lugu. Mööda jalakäijate ülekäiku olen küll üle lükanud ratast (ja isegi üle sõitnud, kui parasjagu jalakäijaid pole, aga: psst, sellest valjusti ma ei räägi).
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.