Soovitage krossikat
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
Soovitage krossikat
Kuna varem sai tegeletud downhilliga, siis tundsin et aeg on edasi minna ja soetada midagi sellist, mida ei pea ise edasi väntama. Ise kaalun 90 ja pikkust on 186 cm.
Varem pole motikat omanud ja ei tea isegi mis cc mulle sobida võiks.
250 on vist liiga suur või?
osta julgelt omale 250 4t ja sõida mõnuga 125 2t on sama mis 250 4t kuid 4t rattaga on lihtsam sõita
ott@parnumoto.ee
Mootorratta kaubad, kuluosad, mootorrattad, atv-d 5665 9044
Mäevarustus Tootjalt K2 (LAUAD/SUUSAD/SIDEMED/SAAPAD)
Jalgrattad ja jalgratta varustus /Müük/ Hooldus/ Remont
THULE Sõiduauto haagised
Sõiduauto akud
-
Teema algataja
-
Teema algataja
Re: Soovitage krossikat
antn kirjutas:Kuna varem sai tegeletud downhilliga, siis tundsin et aeg on edasi minna ja soetada midagi sellist, mida ei pea ise edasi väntama. Ise kaalun 90 ja pikkust on 186 cm.
Varem pole motikat omanud ja ei tea isegi mis cc mulle sobida võiks.
250 on vist liiga suur või?
Võrr jääb küll lahjaks sulle.Või sõidad kuu aega ja tahad kangemat pilli saada,Ma soovitan sulle 250 4t.Saab rahulikult lasta,samas võid väga lahti keerata kui soov on.Bs ja hetkel on võrri nii kuradi raske saada,kui sa just mingi kohviveskit ei taha.Ja igal juhul soovitan Tsikli Motoklubist osta.ITmoto,Ktm jnejne.Edu
-
Teema algataja
Mis mäda te ajate et 04 pilli saab alles 60k kätte. Ma ise müün oma 2004 Yamaha YZ450 48 000 Eesti raha eest ning on igati tip- top pill, hooldatud ja korralik. Jah, võid seda ka võtta müügi kuulutusena. Lisa infot http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Hinna kangutamise võimalus on ka olemas.
Uudishimu tapab
Tegelt 20k eest saab ka mingisuguse surmamasina.
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
2 taktiline 500ne, peaks võimsust olema küllaga.
Taolise masinaga pole sul tõenäoliseltmidagi teha, kui soovid rajal sõita nõnda, et sina suudad tsiklit kontrollida mitte vastupidi. 500ccm 2 takti on lihtsalt krossimaailma dragster, millest suudavad enamuse potentsiaali välja imeda ainult ässad. Tõenäoliselt pole nõnda vana tsikli amordid ka just kõige efektiivsemad krossirajal ning üleüldine seisukord samuti küsitav. Ma ei üritagi konkreetset tsikli ega müüat maha teha ega halvustada. Lihtsalt üldistan vanu 500-seid.
Uudishimu tapab
ei hakka uut teemat tegema lihtsalt äkki keegi oskab öelda kumb oleks kasulikum kui plaan rajal sõitma hakata ja ka algne kogemus olemas üle aasta. Eelmine tsikkel siis honda cr 125 98a. ja soov uut soetada.
mis oleks neil plussid ja miinused
250ccm--- 2-takti
250ccm--- 4-takti
või siis hoopis on parem 450ccm
tänud igaljuhul
no 250 2t on enamvähem 450 4t...
eks seal kaaluvahe jne..
Pigem tasub uurida juba täpsemate tootjate erinevusi ntx nagu mis amordid all jne jne.
mootor peaks olema see, millega sõita meeldib ning millest jõud ka üle käib... 2t puhul on muidugi see kriitilisem sest kui jõud üle ei käi siis hakkad sa selle tsikliga lihtsalt töristama ning 2t aparaadid pole mõeldud õrnalt surisema.
250 4 takti oleks ilmselt kõige parem valik sulle sõiduomaduste poolelt, Eeldades, et sa pole mingi 90+ kilo, siis võiks juba 450 4 takti poole vaadata. 2 takti on iga mootorimahu juures raskemini sõidetav, kui temale võimsuselt vastav 4 taktiline aparaat. 4 takti sujuvama ja jõulise minekuga kontrollid sa tsikli paremini ning see omakorda väljendub paremates ringiaegades.
Omast kogemusest võin öelda et 2 takti pealt 4 takti peale minna on tõesti mõnus. 2 taktiga oled harjunud nö. rasket tööd tegema ja vaeva nägema, kuid 4 takti selga istudes ja sama vaeva nähes hakkad oluliselt kiiremini liikuma.
450ccm on selline vastupidavam ning sõidetav ka siis kui mootor pole päris õigesti häälestatud. Seevastu 250ccm 4 takti on pisut pirtsakam valede seadistuste ja rikete suhtes. 250ccm on kergem ning seega paremini manööverdatav võrreldes suure 450ga. Hinnavahe on neil kahel kubatuuril minimaalne, seega on kõige mõtekam proovida ise vastavad masinad läbi ning otsustada selle järgi mis sulle ENDALE meeldib ja hea tundub. Muidugi on 2 takti ja 4 takti pillide hinnavahe märgatav ning 2 takti tuleb ka pisut odavam üleval pidada, kui tema 4 taktilist nõbu.
Mine kuhugi krossirajale kus mehed on trennis ning ma usun, et kindlasti aidatakse sind nõu ja jõuga. Edu!
.
Uudishimu tapab
-
Teema algataja
Re: Soovitage krossikat
kmx kirjutas:antn kirjutas:Kuna varem sai tegeletud downhilliga, siis tundsin et aeg on edasi minna ja soetada midagi sellist, mida ei pea ise edasi väntama. Ise kaalun 90 ja pikkust on 186 cm.
Varem pole motikat omanud ja ei tea isegi mis cc mulle sobida võiks.
250 on vist liiga suur või?Võrr jääb küll lahjaks sulle.Või sõidad kuu aega ja tahad kangemat pilli saada,Ma soovitan sulle 250 4t.Saab rahulikult lasta,samas võid väga lahti keerata kui soov on.Bs ja hetkel on võrri nii kuradi raske saada,kui sa just mingi kohviveskit ei taha.Ja igal juhul soovitan Tsikli Motoklubist osta.ITmoto,Ktm jnejne.Edu
Mulle on teadjamad mehed rääkinud, et alustada tasub alati 2-taktilise krossirattaga. Põhjus lihtsalt selles, et 4-taktilise rattaga on hulganisti lihtsam sõita, ning algajana võivad seoses sellega tekkida valed sõiduvõtted. Lihtsam on ilmselt alguses õigesti sõitma õppida, kui pärast valesid sõiduvõtteid siluma hakata.
Ise soetasin kohe esimeseks krossaks 2-taktilise yz 250-e. Pole ta nii raske ohjata midagi, kui juba ära harjunud
Ahjaaa...ja siis veel need 4-taktise hoolduskulud
-
Teema algataja
racerx kirjutas:mis ajast midagi sellist on krossimootorratas ?
Mul on juhuslikult õnnestunud sellega sõitta. Nimelt mu tuttava pojal on selline ja eks see üks naljariist on, sest juhendites on juba kirjas et hüpata ja rajal sõitta ei tohi. Lisaks tema juhitavus on väga tuim ja halb, kuid pisti sõittes ajab asja ära. Tuttava poeg sõidab sellega niisama maal kruusateedel ja eks ta sinna on mõeldudgi, kuid summuti võiks vaiksem olla sest edasi ta nii ei astu kui häält teeb.
Re: Soovitage krossikat
gw kirjutas:kmx kirjutas:antn kirjutas:Kuna varem sai tegeletud downhilliga, siis tundsin et aeg on edasi minna ja soetada midagi sellist, mida ei pea ise edasi väntama. Ise kaalun 90 ja pikkust on 186 cm.
Varem pole motikat omanud ja ei tea isegi mis cc mulle sobida võiks.
250 on vist liiga suur või?Võrr jääb küll lahjaks sulle.Või sõidad kuu aega ja tahad kangemat pilli saada,Ma soovitan sulle 250 4t.Saab rahulikult lasta,samas võid väga lahti keerata kui soov on.Bs ja hetkel on võrri nii kuradi raske saada,kui sa just mingi kohviveskit ei taha.Ja igal juhul soovitan Tsikli Motoklubist osta.ITmoto,Ktm jnejne.Edu
Mulle on teadjamad mehed rääkinud, et alustada tasub alati 2-taktilise krossirattaga. Põhjus lihtsalt selles, et 4-taktilise rattaga on hulganisti lihtsam sõita, ning algajana võivad seoses sellega tekkida valed sõiduvõtted. Lihtsam on ilmselt alguses õigesti sõitma õppida, kui pärast valesid sõiduvõtteid siluma hakata.
Ise soetasin kohe esimeseks krossaks 2-taktilise yz 250-e. Pole ta nii raske ohjata midagi, kui juba ära harjunudAhjaaa...ja siis veel need 4-taktise hoolduskulud
Mis on "valed sõiduvõtted"???There is no Right or Wrong in Motocross.Igal vennal on enda stiil,Näiteks nagu Everts,kutt paneb enamjaolt kõik kurvid püsti olles rattal.Lihtalt ma räägin,et kui sa ostad endale enne 2 takt.Siis on kindel,et sa tahad varsti nelarit.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.