Soovitage krossikat

Otsustasid endale mootorratta load teha ja mootorratturiks hakata? Räägi siin kõigest, mis on seotud mootorratta lubade, eksamite, koolituse, lihtsalt tsiklisõidu või liikluse ja seadustega. Kindlustusest räägi ka siin.

Moderaator: Moded


Teema algataja
antn

Soovitage krossikat

Lugemata postitus Postitas antn »

Kuna varem sai tegeletud downhilliga, siis tundsin et aeg on edasi minna ja soetada midagi sellist, mida ei pea ise edasi väntama. Ise kaalun 90 ja pikkust on 186 cm.
Varem pole motikat omanud ja ei tea isegi mis cc mulle sobida võiks.
250 on vist liiga suur või?


unlimited
Postitusi: 203
Liitunud: 17 Okt 2005, 18:47
Tsikkel: Kawasaki EN500
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas unlimited »

125cc 2takt on sulle piisav kui sul varem kogemusi pole olnud.

Mopeed V-50 - Dirtbike-110cc - GasGas SM50 - Honda CBR125R - Kawasaki EN500
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8386
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 320 korda
Tänatud: 420 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Proovi alguses tõesti 125 ja 2 takti. Kahjuks on neid kasutatuna viimasel ajal väga vähe saadaval (korralikke ma mõtlen).

Kasutaja avatar

Hunnev
Kaupmees
Postitusi: 346
Liitunud: 05 Aug 2007, 12:26
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Hunnev »

osta julgelt omale 250 4t ja sõida mõnuga 125 2t on sama mis 250 4t kuid 4t rattaga on lihtsam sõita

http://www.parnumoto.ee
ott@parnumoto.ee
Mootorratta kaubad, kuluosad, mootorrattad, atv-d 5665 9044
Mäevarustus Tootjalt K2 (LAUAD/SUUSAD/SIDEMED/SAAPAD)
Jalgrattad ja jalgratta varustus /Müük/ Hooldus/ Remont
THULE Sõiduauto haagised
Sõiduauto akud

Teema algataja
Riks

Lugemata postitus Postitas Riks »

250cm3 ja kaks takti tahab küll alt ära lipsata. 2,5.sest jaapanlasest tasub algul tõesti eemale hoida. 8)


Teema algataja
antn

Lugemata postitus Postitas antn »

Mis firma oma soovitate. Kas liiga väikseks ei jää, ma mõtlen suuruse mitte mootori poolest?


Teema algataja
Riks

Lugemata postitus Postitas Riks »

Mis hinnaklassist üldse jutt käib?


unlimited
Postitusi: 203
Liitunud: 17 Okt 2005, 18:47
Tsikkel: Kawasaki EN500
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas unlimited »

antn kirjutas:

Mis firma oma soovitate. Kas liiga väikseks ei jää, ma mõtlen suuruse mitte mootori poolest?

125sest vist ktm 125 exc oleks hea aga noh see valik on metsikult suur, väikseks ei jää ükski neist vast.

Mopeed V-50 - Dirtbike-110cc - GasGas SM50 - Honda CBR125R - Kawasaki EN500
Kasutaja avatar

kmx
Postitusi: 568
Liitunud: 31 Mär 2004, 14:51
Asukoht: Harku/Yamaha R7

Re: Soovitage krossikat

Lugemata postitus Postitas kmx »

antn kirjutas:

Kuna varem sai tegeletud downhilliga, siis tundsin et aeg on edasi minna ja soetada midagi sellist, mida ei pea ise edasi väntama. Ise kaalun 90 ja pikkust on 186 cm.
Varem pole motikat omanud ja ei tea isegi mis cc mulle sobida võiks.
250 on vist liiga suur või?

Võrr jääb küll lahjaks sulle.Või sõidad kuu aega ja tahad kangemat pilli saada,Ma soovitan sulle 250 4t.Saab rahulikult lasta,samas võid väga lahti keerata kui soov on.Bs ja hetkel on võrri nii kuradi raske saada,kui sa just mingi kohviveskit ei taha.Ja igal juhul soovitan Tsikli Motoklubist osta.ITmoto,Ktm jnejne.Edu :bsmile:


Teema algataja
antn

Lugemata postitus Postitas antn »

Hinnaklass -20 000
Äkki pakute mingit linki. Päris uus ei pea olema, vb pole mõtekas isegi tutikat osta.

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8386
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 320 korda
Tänatud: 420 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas mx77 »

antn kirjutas:

Mis firma oma soovitate. Kas liiga väikseks ei jää, ma mõtlen suuruse mitte mootori poolest?

Raami suuruses praktiliselt vahet ei ole.

Kasutaja avatar

kmx
Postitusi: 568
Liitunud: 31 Mär 2004, 14:51
Asukoht: Harku/Yamaha R7

Lugemata postitus Postitas kmx »

antn kirjutas:

Hinnaklass -20 000
Äkki pakute mingit linki. Päris uus ei pea olema, vb pole mõtekas isegi tutikat osta.

Noo,20k nüüd küll uut ei saa,Selle raha eest parem juba Pitbike.Korraliku Krossi pilli 20k ei saa.


Teema algataja
antn

Lugemata postitus Postitas antn »

Palju peaks siis umbes korraliku pilli jaoks panema, siis tean raha koguda.

Kasutaja avatar

kmx
Postitusi: 568
Liitunud: 31 Mär 2004, 14:51
Asukoht: Harku/Yamaha R7

Lugemata postitus Postitas kmx »

antn kirjutas:

Palju peaks siis umbes korraliku pilli jaoks panema, siis tean raha koguda.

Uue tsikli saab 90kätte.
Suhteliselt uue 04-06 saab mingi 60+.Kätte


Kasjok
Postitusi: 351
Liitunud: 04 Sept 2005, 21:51
Tsikkel: YZ450F

Lugemata postitus Postitas Kasjok »

Mis mäda te ajate et 04 pilli saab alles 60k kätte. Ma ise müün oma 2004 Yamaha YZ450 48 000 Eesti raha eest ning on igati tip- top pill, hooldatud ja korralik. Jah, võid seda ka võtta müügi kuulutusena. Lisa infot http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Hinna kangutamise võimalus on ka olemas.

“The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten” - Benjamin Franklin
Uudishimu tapab

unlimited
Postitusi: 203
Liitunud: 17 Okt 2005, 18:47
Tsikkel: Kawasaki EN500
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas unlimited »

Tegelt 20k eest saab ka mingisuguse surmamasina.
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
2 taktiline 500ne, peaks võimsust olema küllaga.

Mopeed V-50 - Dirtbike-110cc - GasGas SM50 - Honda CBR125R - Kawasaki EN500

Kasjok
Postitusi: 351
Liitunud: 04 Sept 2005, 21:51
Tsikkel: YZ450F

Lugemata postitus Postitas Kasjok »

Taolise masinaga pole sul tõenäoliseltmidagi teha, kui soovid rajal sõita nõnda, et sina suudad tsiklit kontrollida mitte vastupidi. 500ccm 2 takti on lihtsalt krossimaailma dragster, millest suudavad enamuse potentsiaali välja imeda ainult ässad. Tõenäoliselt pole nõnda vana tsikli amordid ka just kõige efektiivsemad krossirajal ning üleüldine seisukord samuti küsitav. Ma ei üritagi konkreetset tsikli ega müüat maha teha ega halvustada. Lihtsalt üldistan vanu 500-seid.

“The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten” - Benjamin Franklin
Uudishimu tapab
Kasutaja avatar

tom201
Postitusi: 48
Liitunud: 28 Aug 2006, 22:00

Lugemata postitus Postitas tom201 »

ei hakka uut teemat tegema lihtsalt äkki keegi oskab öelda kumb oleks kasulikum kui plaan rajal sõitma hakata ja ka algne kogemus olemas üle aasta. Eelmine tsikkel siis honda cr 125 98a. ja soov uut soetada.

mis oleks neil plussid ja miinused
250ccm--- 2-takti
250ccm--- 4-takti

või siis hoopis on parem 450ccm

tänud igaljuhul

Onu Tom:)
Kasutaja avatar

madone
Mode
Postitusi: 1938
Liitunud: 17 Mär 2003, 07:55

Lugemata postitus Postitas madone »

no 250 2t on enamvähem 450 4t...

eks seal kaaluvahe jne..

Pigem tasub uurida juba täpsemate tootjate erinevusi ntx nagu mis amordid all jne jne.

mootor peaks olema see, millega sõita meeldib ning millest jõud ka üle käib... 2t puhul on muidugi see kriitilisem sest kui jõud üle ei käi siis hakkad sa selle tsikliga lihtsalt töristama ning 2t aparaadid pole mõeldud õrnalt surisema.

Kasutaja avatar

tom201
Postitusi: 48
Liitunud: 28 Aug 2006, 22:00

Lugemata postitus Postitas tom201 »

olgu küsin siis teistmoodi :) kumb on nii mootori kui ka sõidupoolest parem kas 250 ccm 2 takti või 4 takti

Onu Tom:)

Kasjok
Postitusi: 351
Liitunud: 04 Sept 2005, 21:51
Tsikkel: YZ450F

Lugemata postitus Postitas Kasjok »

250 4 takti oleks ilmselt kõige parem valik sulle sõiduomaduste poolelt, Eeldades, et sa pole mingi 90+ kilo, siis võiks juba 450 4 takti poole vaadata. 2 takti on iga mootorimahu juures raskemini sõidetav, kui temale võimsuselt vastav 4 taktiline aparaat. 4 takti sujuvama ja jõulise minekuga kontrollid sa tsikli paremini ning see omakorda väljendub paremates ringiaegades.

Omast kogemusest võin öelda et 2 takti pealt 4 takti peale minna on tõesti mõnus. 2 taktiga oled harjunud nö. rasket tööd tegema ja vaeva nägema, kuid 4 takti selga istudes ja sama vaeva nähes hakkad oluliselt kiiremini liikuma.

450ccm on selline vastupidavam ning sõidetav ka siis kui mootor pole päris õigesti häälestatud. Seevastu 250ccm 4 takti on pisut pirtsakam valede seadistuste ja rikete suhtes. 250ccm on kergem ning seega paremini manööverdatav võrreldes suure 450ga. Hinnavahe on neil kahel kubatuuril minimaalne, seega on kõige mõtekam proovida ise vastavad masinad läbi ning otsustada selle järgi mis sulle ENDALE meeldib ja hea tundub. Muidugi on 2 takti ja 4 takti pillide hinnavahe märgatav ning 2 takti tuleb ka pisut odavam üleval pidada, kui tema 4 taktilist nõbu.
Mine kuhugi krossirajale kus mehed on trennis ning ma usun, et kindlasti aidatakse sind nõu ja jõuga. Edu!
.

“The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten” - Benjamin Franklin
Uudishimu tapab
Kasutaja avatar

tom201
Postitusi: 48
Liitunud: 28 Aug 2006, 22:00

Lugemata postitus Postitas tom201 »

tänud seda mul vaja teada oligi ;)

Onu Tom:)

Teema algataja
antn

Lugemata postitus Postitas antn »

Aga 125 4T on väga hull valik?

Mis te sellest arvate?

Milline neistkõige parem oleks üldse?


Makz
Postitusi: 165
Liitunud: 24 Apr 2006, 14:09
Tsikkel: VFR 750F
Asukoht: Tartu/Saue

Re: Soovitage krossikat

Lugemata postitus Postitas Makz »

kmx kirjutas:
antn kirjutas:

Kuna varem sai tegeletud downhilliga, siis tundsin et aeg on edasi minna ja soetada midagi sellist, mida ei pea ise edasi väntama. Ise kaalun 90 ja pikkust on 186 cm.
Varem pole motikat omanud ja ei tea isegi mis cc mulle sobida võiks.
250 on vist liiga suur või?

Võrr jääb küll lahjaks sulle.Või sõidad kuu aega ja tahad kangemat pilli saada,Ma soovitan sulle 250 4t.Saab rahulikult lasta,samas võid väga lahti keerata kui soov on.Bs ja hetkel on võrri nii kuradi raske saada,kui sa just mingi kohviveskit ei taha.Ja igal juhul soovitan Tsikli Motoklubist osta.ITmoto,Ktm jnejne.Edu :bsmile:

Mulle on teadjamad mehed rääkinud, et alustada tasub alati 2-taktilise krossirattaga. Põhjus lihtsalt selles, et 4-taktilise rattaga on hulganisti lihtsam sõita, ning algajana võivad seoses sellega tekkida valed sõiduvõtted. Lihtsam on ilmselt alguses õigesti sõitma õppida, kui pärast valesid sõiduvõtteid siluma hakata. :wink:
Ise soetasin kohe esimeseks krossaks 2-taktilise yz 250-e. Pole ta nii raske ohjata midagi, kui juba ära harjunud :wink:

Ahjaaa...ja siis veel need 4-taktise hoolduskulud :twisted:


racerx
Postitusi: 955
Liitunud: 13 Okt 2004, 15:56

Lugemata postitus Postitas racerx »

mis ajast midagi sellist on krossimootorratas ?

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html


Makz
Postitusi: 165
Liitunud: 24 Apr 2006, 14:09
Tsikkel: VFR 750F
Asukoht: Tartu/Saue

Lugemata postitus Postitas Makz »

Ajast, kui hiinast sellist saasta tulema hakkas :roll: reaalselt kõlbab oma ca 10 kw ja ilmselt olematute sõiduomadustega ainult mööda põldu kündmiseks???

edit: hind on küll hea :P


Teema algataja
KUMM

Lugemata postitus Postitas KUMM »

racerx kirjutas:

mis ajast midagi sellist on krossimootorratas ?

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

Mul on juhuslikult õnnestunud sellega sõitta. Nimelt mu tuttava pojal on selline ja eks see üks naljariist on, sest juhendites on juba kirjas et hüpata ja rajal sõitta ei tohi. Lisaks tema juhitavus on väga tuim ja halb, kuid pisti sõittes ajab asja ära. Tuttava poeg sõidab sellega niisama maal kruusateedel ja eks ta sinna on mõeldudgi, kuid summuti võiks vaiksem olla sest edasi ta nii ei astu kui häält teeb.


Teema algataja
antn

Lugemata postitus Postitas antn »

Mis vahe Yamaha YZ 250 ja 250f vahel on?

Kasutaja avatar

kmx
Postitusi: 568
Liitunud: 31 Mär 2004, 14:51
Asukoht: Harku/Yamaha R7

Re: Soovitage krossikat

Lugemata postitus Postitas kmx »

gw kirjutas:
kmx kirjutas:
antn kirjutas:

Kuna varem sai tegeletud downhilliga, siis tundsin et aeg on edasi minna ja soetada midagi sellist, mida ei pea ise edasi väntama. Ise kaalun 90 ja pikkust on 186 cm.
Varem pole motikat omanud ja ei tea isegi mis cc mulle sobida võiks.
250 on vist liiga suur või?

Võrr jääb küll lahjaks sulle.Või sõidad kuu aega ja tahad kangemat pilli saada,Ma soovitan sulle 250 4t.Saab rahulikult lasta,samas võid väga lahti keerata kui soov on.Bs ja hetkel on võrri nii kuradi raske saada,kui sa just mingi kohviveskit ei taha.Ja igal juhul soovitan Tsikli Motoklubist osta.ITmoto,Ktm jnejne.Edu :bsmile:

Mulle on teadjamad mehed rääkinud, et alustada tasub alati 2-taktilise krossirattaga. Põhjus lihtsalt selles, et 4-taktilise rattaga on hulganisti lihtsam sõita, ning algajana võivad seoses sellega tekkida valed sõiduvõtted. Lihtsam on ilmselt alguses õigesti sõitma õppida, kui pärast valesid sõiduvõtteid siluma hakata. :wink:
Ise soetasin kohe esimeseks krossaks 2-taktilise yz 250-e. Pole ta nii raske ohjata midagi, kui juba ära harjunud :wink:

Ahjaaa...ja siis veel need 4-taktise hoolduskulud :twisted:

Mis on "valed sõiduvõtted"???There is no Right or Wrong in Motocross.Igal vennal on enda stiil,Näiteks nagu Everts,kutt paneb enamjaolt kõik kurvid püsti olles rattal.Lihtalt ma räägin,et kui sa ostad endale enne 2 takt.Siis on kindel,et sa tahad varsti nelarit.

Kasutaja avatar

kmx
Postitusi: 568
Liitunud: 31 Mär 2004, 14:51
Asukoht: Harku/Yamaha R7

Lugemata postitus Postitas kmx »

antn kirjutas:

Mis vahe Yamaha YZ 250 ja 250f vahel on?

250f on nelar.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta load, liiklus, motokoolitus ja sõit”