Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Huupi pakkudes nii lähebki kuid tegelikkuses sai kiige laiendatud ikkagi nii, et taguratas oli koos hammaka,flantsi ning ketiga kiige vahel kenasti Ainuke vahe on see, et hammakas tuleb kinnitada flantsi külge koonuspoltidega, enne oli aga tikkpoldid flantsi sees, ning mutter koos seibiga ulatus 2cm hammakast väljapoole.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Väikesed edusammud toimuvad. Kiigel sai keevised silutud ning värvitud, kuid amordikinnitusele olin unustanud tellida uued laagrid ning simmerid. Samas etteotsa kust raami kinnitus võll läbi jookseb, sai kõik uued tellitud. Ilmselt jäi see siis kuidagi märkamatuks. Paar nädalat tuleb jälle passida, enne kui tagumist otsa kokku panna saab.
Vahepeal sai voolitud jälle käsitsi e. trelli ja tikksaega sobivad kinnitused jalaraudadele, mis viib madalamale ja tahapoole ning 1cm kitsamaks kui eelmine aasta. Need said ka anodeeritud koos igasugu muude pukside ja seibidega.Esimesel pildil on näha ka originaal, mis sobib otse Gen2 z1000 millel auguvahe väiksem.
Veel läheb rattale külge mingihetk Dynojeti Quickshifter. Sai eelmine aasta proovitud sõbra 1100 turbogikserit millel selline asi oli ja hakkas maru meeldima. Kui kevadel viitsib ja aega jääb vahetab teise nukkvõlli ka ära mootoris.
Ning lõppu lihtsalt üks ilus punane pilt.
Värvitööd teostab Kickass Tuning
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Paar uut jubinat lisandus juurde, ehk siis Innovate jahutusvedeliku tempi andur koos nãidikuga, mis sobib otse lambda nãiduku aseleme. Lambda nãidikust mulle reaalselt tolku pole seega lãheb minema. Teiseks sai soetatud Korke käest taha uus Brembo support.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Kiige majandus hakkab ilmet võtma. Tagupiduri kinnitus vaja viimistleda ja kiige samuti üle värvida.
Support jääb kenasti kiige taha peitu.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Täna sai väheke ülemist prilli freesitud ning juhtmed ja trossid läbi aetud. Sain rippuvatest soolikatest lahti
Seoses näidikuga mis on uputatud ülemise traaversi keskele, sai väheke tehtud omaloomingut fatbariga. Kuna natuke segas näidiku vaatamist eelmine suvi, siis pidi sellega midagi ette võtma. Sellised "punnid" saab tugevduseks sisse löödud, tuleb veel ära anodeerida.
Jalarauad piduripoole pealt sai uued puksid ning palju kompatsemaks tehtud. Nüüd pm 1cm laiem kui originaalis. Eks näis mis käigu poolepeale välja mõtleb, kuna seal see offset tugilaagri plaat.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7185
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1853 korda
- Tänatud: 511 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Lenks on muidugi sexy.Mõistus ütleb,et ilmselgelt see ei jää sulle pihku ,kui järsemat kurvi võtad või peale keerad,aga visuaal annab ajju ikkagi signaali,et midagi on puudu.Mitte halvas mõttes muidugi.Lahe pane edasi.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Kiige värvitud ja paigas, uued jahutusvedeliku vollad paigaldatud, elektritööd ka enamus tehtud, vaja veel ühendada jahutusvedeliku tempi näidik mis on ülemise prilli sees, ning taha ilmselt tulevad Kellermanni suunad, milles pidur ja gabariit sees kuna plaanis tagumine tuli minema visata ning teha saba alumiiniumist lühem ja kitsam. Aga see on plaan...eks näis kas viitsib Seniks aga ei tohiks enam kellegil olla küsimust kui lai see tagumine rehv nüüd oligi...
Jalarauad said head kompaktsed, originaalist 1cm laiemad. Aga iga muutus viib jälle järgmiseni ja nüüd ei sobi enam suve lõpus tehtud uus väljalase oma kohale, nii et saab varsti jälle uue teha.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Väike progress toimud edasi suunas, kütusevoolikud sai veetud kõik uued, ja huvipärast kakkusin ka bensufiltri lahti et näha mis sealt ka leidub. Pilt polnud ilus, igast löga ja liiva sugust ollust paksult täis-päris "puhas" on see banaaniriigis müüdav kütus.
Sabaga ka veidike harjutusi alustatud, tuleb ikka hulga lühem kui orig ning laiuselt istmega sama. Tagumise otsa kuju ilmselt võtab Ducati panigale järgi, kuna visuaalselt meeldib tolle saba kõige rohkem. Eelmine aasta tegelikult otsisingi 1299 sabaraami koos orig plastikute ja tulega,et modiks tolle oma ratta külge kuid suurt midagi saada polnud, ju on ratas siis liiga uus veel. Esindusest tellida ei raatsi, teen siis ise hoopis midagi.
Kolmanda asjana sai lõpuks kollektor ja kuumakoda kaetud keraamikaga. Tulemus väga pro ning ei mingeid kaltse ega kotte enam.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 741
- Liitunud: 29 Mär 2004, 07:54
- Tsikkel: Ducati Streetfighter V4S '21
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 36 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Miks 1199 Panigale saba ei sobi? Seda kindlasti suurema tõenäosusega saada kui 1299 Panigale oma
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Otsisin ka 1199 oma kuid tollel hetkel polnud ka seda saada Ja vist isegi lihtsama vaevaga saab ise tehtud kui hakata terasraami külge toppima alumiiniumist sabaraami. Siis oleks pidand omakorda tegema täpse koopia terasest ja keevitama selle ratta raami külge. Kui enamus ratastel käib sabaraam eraldi siis sellel on kõik ühes tükis.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 741
- Liitunud: 29 Mär 2004, 07:54
- Tsikkel: Ducati Streetfighter V4S '21
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 36 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Okei. Ma arvan, et mingi custom lahendus on parem mõte kui mingi ratta stock saba külge visata. Veelgi enam olukorras, kus ratta küljes ei ole järgi põmst ühtegi stock juppi.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Eile sai vähe pikemalt garages oldud, ette võtsin tugilaagerplaadi kompaktsemaks ning kergemaks muutmise. Lisaks tahtsin ka väikest ketikaitset esimesele hammakale, et anda rohkem nn tehase välimust. Sai ka mõeldud vahepeal uue plaadi välja freesimisest mis oleks olnud juba koos kaitsega ning ühes tükis, kuid see oleks väga kulukaks muutund. Leidsin hoopis "prükkarist" üles kaane mis originaalis on siis esihammaka peal, seda sai natuke relakaga moditud ning keevitatud otse plaadile külge. Värvituna tulemus nigu olekski sellisena kuskilt välja tulnud Ka sai alumecist lõigutud käigupoole jalarauale kinnitus.
Jubinad jäid hetkel kuivama, eks järg nädal paneb külge ja näis kas jään rahule. Ideaalis peaks olema võimalikult märkamatu kõik see laiendamise majandus, vast õnnestub. Võrreldes varasema monstrum plaadiga on kaalukaotus sellel ca 1kg Värvidena kasutan 1K poolmatt ning 2K matt lakk peale.
Hetkeseisuga on ratas kaotanud 18kg võrreldes eelmise suvega.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7185
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1853 korda
- Tänatud: 511 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Kaan on tõesti nagu poest
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Selline siis sai see offseti pool. Koos turbo ja muuga ühtlane must. Ka v-bandi klambrid vãrvisin ära. Quickshifteril jäãb pikkusest puudu, kuna on ju originaali järgi tehtud, seega pean mingised custom kinnitused tollele tegema.
Sabaraamile rellakas sisse ja pooleks. Tuleb ots teravaks keevitada ning altpoolt kinni katta, et commander ja muu elektroonika oma koha leiaks. Sabakondel hakkab ka ilmet võtma juba vaikselt, kuid paremaid pilte vast järg nãdala lõpus. Homme MP-17 !
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Saba hakkab vaikselt valmima..
Ning Macintosh ole hea ja ütle miks sa mu postitust muutsid ?
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8772
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: V-Strom 1050DE
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 126 korda
- Tänatud: 325 korda
- Kontakt:
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Millist postitust? Mis enne oli ja mis pärast oli? Millest ma nüüd ilma jäin
- Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
- Toeta Biker.ee foorumit, KLÕPSA SIIA
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7336
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1074 korda
- Tänatud: 1046 korda
- Kontakt:
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
No seda kuradi hiina radika teemas. Igatahes tuli postkasti mulle sõnum et see oli Härra Macintosh mitte et sa midagi jama oleksid kirjutanud aga puht huvist lihtsalt uurin kas adminnidel on juba see õigus muuta postitusi või kusesin kellegi hommikuhelveste sisse ?
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Quickshifter leidis oma koha lõpuks läbi mitme proovimise. Pidi olema bolt-on aga antud rattal pole enam midagi orig koha peal, siis pidi tegema igast kinnitusi. Pildil veel viimistlematta, ehk siis kinnitused hetkel juba anodeerimises.
Samuti tegin ka uue kinnituse spidole ning ledi ribale, kinnitub ta siis ülemiste prillide alla ning on samuti juba anodeerimises. See sai tehtud ikka väga vanakooli moodi, ehk siis kasutades trelli, viili ning rauasae lehte Aega läks kena 3 õhtut et saada asi minu silmale sobivaks.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Kas Tartu Näitusel saab seeaasta ka näha?
Müts maha ja laup vastu maad, äge rull.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
No tere Ja tänud ! Aga- kusjuures oli väike mõte küll, et võiks kodulinnas ka näidata ,kuna pill on palju muutund jälle. Kuid väikesed viivitused on tulnud seoses piduritega, suppordid peaks jõudma järg nädal, küll aga ei tea kuna pumbad jõuavad. Ilmselt läheb veel paar nädalat. Teiseks on vaja teha esiporikas veel ning on plaanis pill üle värvida, vaja veljed veel üle poleerida ning keraamikaga katta, et alumiiniumit enam poleerima ei peaks, ja dünos oleks ka vaja käia ning acs17 on helsinkis tulemas. Tundub, et Tartu ei jõua kahjuks Aga minetea...
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 155
- Liitunud: 04 Veebr 2008, 16:45
- Tsikkel: KZ550, MT-03 660, SZR660
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 66 korda
- Tänatud: 65 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Kas see lenks jääb tegelt ka nii? Vähemalt 4 poldiga riserid kuluks küll ära..
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Mart loomulikult jääb see nii ja reiseri põhi on 2 poldiga kinni seega reiser ei liigu kusagile. Ja fatbaril on ju stopperid sees, väljapoole liikuda ei saa ega sissepoole ka mitte..
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 155
- Liitunud: 04 Veebr 2008, 16:45
- Tsikkel: KZ550, MT-03 660, SZR660
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 66 korda
- Tänatud: 65 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Mõtlen pigem väändele - kui lappi annad siis keerad need kaks M8 polti kahekorra, õlg ju pikk.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Julgen vastu vaielda. 2x M8 rst polti on ikka ülitugevad, eriti kui poldipikkus ju väike. Aga eks suvel näha ole
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 3187
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 34 korda
- Tänatud: 192 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
mart63 kirjutas:Mõtlen pigem väändele - kui lappi annad siis keerad need kaks M8 polti kahekorra, õlg ju pikk.
Ja ratast juhidki nii et ripud lenksu otsas?
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
hetkel ei saa proovida,kuna prillid lahti, vaja anodeerimisest saada mõned asjad kätte, siis laon kokku esiosa ning proovin nii kõvasti kui krdi käevarrest läheb seda lenksumajandust murda. Eks vaatab- kui kusagilt midagi läbi ei vaju siis tuiskan liiklusesse ning nii see jääb. Irl näeb kusjuures see leiutis üsna vinge välja. Vähemalt minu meelest. Üks väike asi muidugi on, et selle Innovate kella asemele oleks pidand uputama spido ja muud asjad ning hoopis selle kella paigaldama maski taha, kuid ei viitsi uusi traaverseid tegema hakata enam. Seljas istudes näeb mõlemit hästi.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 155
- Liitunud: 04 Veebr 2008, 16:45
- Tsikkel: KZ550, MT-03 660, SZR660
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 66 korda
- Tänatud: 65 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
franz125 kirjutas:mart63 kirjutas:Mõtlen pigem väändele - kui lappi annad siis keerad need kaks M8 polti kahekorra, õlg ju pikk.
Ja ratast juhidki nii et ripud lenksu otsas?
Ei, aga kui tonnise turboka lahti keerad, siis vist ei tahaks, et lenksuotsad ootamatult sülle jooksevad..
Btw Rasmus, kus anodeerida lased ja mis a'la paari jämedate prillide anodeerimine maksab?
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Tartus on mingi koht, kusagil teaduspargis vms, aga lasen jubinaid sinna viia ühe tuttava metallifirma kaudu, seega konkreetset kohta ma pole näinud ise. Need minu ratta prillid mis on ikka üsna pirakad läksid vist mingi 40e maksma.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.