"Project Morocco 2024"
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 42
- Liitunud: 26 Mär 2016, 20:46
- Tänanud: 25 korda
- Tänatud: 30 korda
"Project Morocco 2024"
Tere kõigile,
Oleme elupõlised maastikuratturid, aga algajad mootorratturid, kes aasta jagu on pidanud päevikut "Project Morocco 2024". Oleme kirjutanud 100% enda jaoks, et lihtsalt mäletada aga vahel ka sõpradega jaganud, et kogemusi vahetada.
Ajajoon, millest meie päevik räägib:
- inspiratsiooni saamine ja eesmärkide seadmine. Harry's Garage'i video https://www.projectmorocco2024.com/blog/harry (esimene sissekanne päevikusse mai 2022)
- motikate ostmine (minul Yamaha TT600R 2003 ja XT600Z Tenere 1989) ning sõbral KTM 690 Enduro R (2012)
- minu tsiklite taastamisprotsess (kõigepealt TT600R), hiljem Tenere
- plaan soetada uued tsiklid lisaks (Yamaha Tenere 700 World Raid)
- plaanide muutus: soetatud sai hoopis Husqvarna 701 Enduro
- sõidud, upgraded, kõik muu.
Võibolla on kellelegi huvitav? Võibolla oskab keegi nõu anda? Võibolla tahab kommenteerida? Tagasiside eest oleme tänulikud!
Päevik: https://www.projectmorocco2024.com/
Oleme elupõlised maastikuratturid, aga algajad mootorratturid, kes aasta jagu on pidanud päevikut "Project Morocco 2024". Oleme kirjutanud 100% enda jaoks, et lihtsalt mäletada aga vahel ka sõpradega jaganud, et kogemusi vahetada.
Ajajoon, millest meie päevik räägib:
- inspiratsiooni saamine ja eesmärkide seadmine. Harry's Garage'i video https://www.projectmorocco2024.com/blog/harry (esimene sissekanne päevikusse mai 2022)
- motikate ostmine (minul Yamaha TT600R 2003 ja XT600Z Tenere 1989) ning sõbral KTM 690 Enduro R (2012)
- minu tsiklite taastamisprotsess (kõigepealt TT600R), hiljem Tenere
- plaan soetada uued tsiklid lisaks (Yamaha Tenere 700 World Raid)
- plaanide muutus: soetatud sai hoopis Husqvarna 701 Enduro
- sõidud, upgraded, kõik muu.
Võibolla on kellelegi huvitav? Võibolla oskab keegi nõu anda? Võibolla tahab kommenteerida? Tagasiside eest oleme tänulikud!
Päevik: https://www.projectmorocco2024.com/
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7387
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1087 korda
- Tänatud: 1093 korda
- Kontakt:
Re: "Project Morocco 2024"
Hmm, iseenesest äge, tänan jagamast. Üks küsimus kipitab küll südamel, et kuidas elupõline mudavurrimees endale kasutajanime hoopis teisest ooperist valis? Salaarmastus?
-
Teema algataja - Postitusi: 42
- Liitunud: 26 Mär 2016, 20:46
- Tänanud: 25 korda
- Tänatud: 30 korda
Re: "Project Morocco 2024"
Kunagi ammu ammu lootsin, et minust saab ka kõval pinnasel sõitja ning selle tarbeks sai kõigepealt leitud üks Speedmaster. Ei saanud. Paar aastat jäi vahele ja tegin teise katse ning soetasin klassika, ehk Bonneville (all pildil, sellest ajast vast ka kasutajanimi) ja taas olid lootused üleval, et ehk saab asfaldil sõitma... aga ei.
Midagi pole teha, kisub metsa poole...
-
- Postitusi: 671
- Liitunud: 04 Mär 2013, 15:37
- Tsikkel: 1200gs LC Rallye, CRF300 Rally
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 79 korda
Re: "Project Morocco 2024"
Tore blogi, jälgin ka edaspidi. Vahet pole, mis rattaga sa sõidad, kui on keegi kamraad ja mõttekaaslane, kellega sõita.
https://ragnarnakus.blogspot.com/
TDM850-->1150GS-->HD Road King-->Honda Transalp 700XL-->BMW 1200GS LC Rallye
-
Teema algataja - Postitusi: 42
- Liitunud: 26 Mär 2016, 20:46
- Tänanud: 25 korda
- Tänatud: 30 korda
Re: "Project Morocco 2024"
Raporteerime, et täna, 16. mail tasusime ära nn downpaymenti 2024 Sandraiders'il osalemise eest.
Sõber Jaak kirjutas selle väikese, aga tähendusrikka sündmuse ka projektipäevikusse: https://www.projectmorocco2024.com/ Tagasiteed ei ole!
Sõber Jaak kirjutas selle väikese, aga tähendusrikka sündmuse ka projektipäevikusse: https://www.projectmorocco2024.com/ Tagasiteed ei ole!
-
- Postitusi: 251
- Liitunud: 26 Nov 2020, 18:55
- Tsikkel: Honda CB500X 2019, 48000km ls
- Tänanud: 141 korda
- Tänatud: 46 korda
Re: "Project Morocco 2024"
Tore ettev6tmine. Ja kui juba jagate infot, siis kui palju oli osalustasu ja kui suur on projekti eelarve?
-
Teema algataja - Postitusi: 42
- Liitunud: 26 Mär 2016, 20:46
- Tänanud: 25 korda
- Tänatud: 30 korda
Re: "Project Morocco 2024"
Osalustasu on 2700€. Selles sisaldub sealviibimine koos ööbimiste ja söökidega, tehniline tugi ja meditsiiniline tugi. Tsikli transport Marokosse sõltub sellest, kust lased tsikli peale võtta, et korraldajad selle starti toimetaksid. Osadest EU linnadest on see tasuta, aga näiteks Londonist on 400€ lisaks, aga Lyon'st on näiteks tasuta, Frankfurtist 250€ jne. Hinnas ei sisaldu kütus, mis tuleb kohapealt osta, kohale- ja tagasilendamine ja loomulikult tsikli ettevalmistus. Sest ärgem unustagem - pool Sandraidersi ürituse ideest on selle teekonna läbimine ca 25-35 aastat vanade tsiklitega. Minu puhul siis 1989a XT600Z 3AJ, millest peatselt ka lähemalt kirjutan.
Minu hinnangul ei ole see hind kallis sellise paketi eest. Kõik on loomulikult suhteline. 2700€ on väga suur raha, kuid elamused on seda väärt, ma tahaks uskuda. Õigemini olen kindel. Olen osalenud 2016 aastal Lõuna-Aafrikas maastikurataste mitmepäevasõidul Absa Cape Epic, ajaliselt ning teenustelt samaväärne - tol korral oli tegemist kaheliikmeliste teamidega ning kahe peale oli osalustasu ca 5200€. Seni on see olnud minu elu suurim seiklus ja üritus, kui arvestada ca 2-aasta pikkust treenimist ja ettevalmistamist, mil trenni tegime tippsportlaste kava järgi. Kõiki neid mälestusi ja elamusi arvestades ei ole kulu absoluutselt märkimisväärne.
-
- Postitusi: 18
- Liitunud: 14 Mai 2023, 23:50
- Tsikkel: KTM 640 Adventure R
- Asukoht: Viimsi
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 22 korda
- Kontakt:
Re: "Project Morocco 2024"
Tere, mina olen Jaak ja see on mu esimene postitus. Olen ProjectMorocco2024 teine liige. Esimese mootorratta ostsin aasta tagasi, tegin load, aasta pärast kavatsen läbi sõita selle 1400 km kõrbe-ralli. Aasta tagasi ostsin endale harjutamiseks KTM 690 Enduro R, millega olen tänaseks sõitnud u 4000 km, peamiselt Eesti TET lõigud, metsateed, kruusateed. Asfalti see ratas eriti näinud pole.
Kirjutan täna aga sellepärast, et sain kätte mootorratta, millega võtan osa Sandraiders 2024 üritusest. Nagu öeldud, on see ralli 80-date ja 90-date hinges. Rattad peavad olema sellest ajastust. Minu oma on ilmselt piiripealne. Siiski sain loa kasutada seda KTM 640 Adveture R 2002 ratast. Õnneks loeti seda 1997-2003 mudelivahemikku, mis veel rallil lubatud on. Ikkagi karburaatoriga ja 5-käiguline.
Pikem jutt kuidas ratta valimine ja heakskiitmine käis on meie blogis:
https://www.projectmorocco2024.com/blog ... dse-lihtne
Ratas ise selline
Kuna plaanis on seda veidi individualiseerida ja ralliks päris korda teha (kuigi juba nüüd suhteliselt heas korras), siis hakkan siia panema postitusi nendest upgradedest, mida ette võtan
Kirjutan täna aga sellepärast, et sain kätte mootorratta, millega võtan osa Sandraiders 2024 üritusest. Nagu öeldud, on see ralli 80-date ja 90-date hinges. Rattad peavad olema sellest ajastust. Minu oma on ilmselt piiripealne. Siiski sain loa kasutada seda KTM 640 Adveture R 2002 ratast. Õnneks loeti seda 1997-2003 mudelivahemikku, mis veel rallil lubatud on. Ikkagi karburaatoriga ja 5-käiguline.
Pikem jutt kuidas ratta valimine ja heakskiitmine käis on meie blogis:
https://www.projectmorocco2024.com/blog ... dse-lihtne
Ratas ise selline
Kuna plaanis on seda veidi individualiseerida ja ralliks päris korda teha (kuigi juba nüüd suhteliselt heas korras), siis hakkan siia panema postitusi nendest upgradedest, mida ette võtan
Project Morocco 2024 https://www.projectmorocco2024.com/
KTM 640 LC4 Adventure R
KTM 640 LC4 Adventure R
-
Teema algataja - Postitusi: 42
- Liitunud: 26 Mär 2016, 20:46
- Tänanud: 25 korda
- Tänatud: 30 korda
Re: "Project Morocco 2024"
Raporteerin projektipäevikusse, et minu Maroko 2024 projektitsikkel sai valmis. Keda protsess lähemalt huvitab, on lahkelt palutud lugema: https://www.projectmorocco2024.com/blog ... isprotsess
-
- Postitusi: 8
- Liitunud: 10 Mai 2014, 08:07
- Tsikkel: K100 / XT600Z Tenere
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: "Project Morocco 2024"
Ostsin just endale paar nädalat tagasi ka 89 aasta Tenere aga punase. Ja sellepärast on väga huvitav lugeda ja pilte vaadata, hea näha et on korralikult tehtud. Annab inspiratsiooni et enda oma ka vaikselt algsesse seisu taastada
-
Teema algataja - Postitusi: 42
- Liitunud: 26 Mär 2016, 20:46
- Tänanud: 25 korda
- Tänatud: 30 korda
Re: "Project Morocco 2024"
Ma arvan, et ma tean seda tsiklit. FB Marketplace's oli müügiks ca 1600€'ga. Kaalusin ise selle ostmist. Varuosadeks Aga nüüd tundub, et see tsikkel saab parema elu peale, mis on ainult hea. Ma oleksin huvitatud korra kohtumisest ning lihtsalt korra võrdlemisest, et kuidas käib üks ja kuidas teine. Kui sobib, saame vahest privaatselt juba aja kokku leppida.
Re: "Project Morocco 2024"
Tsikkel on ilus, aga lihtsalt soovitus tervise ja projekti õnnestumise suhtes - osta jäme pudel keermeliimi ja toekas rull kontreerimistraati ning kinnita KÕIK poldid-mutrid, millest vähegi midagi sõltub. Sama kehtib juhtmete kohta, kui mingi vähe spekulatiivsemalt kinnitatud pistik kestab Eesti tingimustes viis aastat, siis seal on eluiga päevades. See on ulme, mismoodi Maroko kivikõrb või üldse seda tüüpi tee tsiklile mõjub, iga viimane kui asi, millele on vähegi võimalus jäetud lahti põruda, katki hõõruda, pooleks vibreerida või ära kukkuda, seda suure tõenäosusega ka teeb
See on jälle üks selline asi, mida rallireidi maailmas kõik teavad, aga Youtube'is keegi ei näita, sest õhtuti poltide pingutamine pole "põnev ja seikluslik" materjal.
See on jälle üks selline asi, mida rallireidi maailmas kõik teavad, aga Youtube'is keegi ei näita, sest õhtuti poltide pingutamine pole "põnev ja seikluslik" materjal.
-
- Postitusi: 251
- Liitunud: 26 Nov 2020, 18:55
- Tsikkel: Honda CB500X 2019, 48000km ls
- Tänanud: 141 korda
- Tänatud: 46 korda
Re: "Project Morocco 2024"
Nägin seda müügis uue omaniku poolt, niisama uurin, kas projekt katki või miks ratas müüki läks pärast taastamist?
-
Teema algataja - Postitusi: 42
- Liitunud: 26 Mär 2016, 20:46
- Tänanud: 25 korda
- Tänatud: 30 korda
Re: "Project Morocco 2024"
Projekt pole kaugeltki katki, pigem vastupidi!
Aga kui küsid, et miks TTR müüki läks, siis vastan:
- alguses oli plaanis 1989a Tenere hiljem taastada, vbolla isegi mõne aasta pärast. Aga kuna tekkis hea võimalus see protsess kohe ette võtta, siis TTR "jäi üle"; Tenere taastamise lugu on kirjas siin: https://www.projectmorocco2024.com/blog ... isprotsess
- kui TTR oli juba olemas, siis tekkis "töö käigus" plaan ka uus tsikkel osta (selleks sai Husqy 701);
Seega kokku oleks mul olnud 3 tsiklit, mida oleks olnud lihtsalt liiga palju ja TTR pidi minema müüki.
Uus omanik on TTR'i veel paremaks ehitanud ning kui on huvi, siis mina küll soovitan seda lähemalt vaadata.
PS - praeguseks on õuel siiski 3 ratast. Ükshetk tundus, et enam ei saa edasi elada ilma väikse enduuro-tsiklita, milleks sai 2T 2024'a Husqy 250TE.
-
Teema algataja - Postitusi: 42
- Liitunud: 26 Mär 2016, 20:46
- Tänanud: 25 korda
- Tänatud: 30 korda
Re: "Project Morocco 2024"
Meie teekond Marokosse jätkus Priit Biene endurokoolitusega, mida etteruttavalt võib öelda - ülimalt kõrgelt hindame.
Täpsemalt ja mitte liiga pikalt ning paari videoga panin tänase ligi 4h treeningu ka paberile siia: https://www.projectmorocco2024.com/
Täpsemalt ja mitte liiga pikalt ning paari videoga panin tänase ligi 4h treeningu ka paberile siia: https://www.projectmorocco2024.com/
-
Teema algataja - Postitusi: 42
- Liitunud: 26 Mär 2016, 20:46
- Tänanud: 25 korda
- Tänatud: 30 korda
Re: "Project Morocco 2024"
Teekond Marokosse sai täiendust. Seekord Võrtsjärve ümbruses päris endurot sõites.
https://www.projectmorocco2024.com/blog ... rally-2023
https://www.projectmorocco2024.com/blog ... rally-2023
-
Teema algataja - Postitusi: 42
- Liitunud: 26 Mär 2016, 20:46
- Tänanud: 25 korda
- Tänatud: 30 korda
Re: "Project Morocco 2024"
Tere kõigile!
Küsin kogenud foorumlastelt nõu.
Nimelt pole kaugel aeg, mil omad tsiklid peame saatma Euroopa poole teele nö "collection pointi", kust siis korraldaja need omakorda Marokosse starti toimetab. Küsimus on Euroopasse transpordi kohapealt.
- transport, kui selline pole võõras teema, selle leiaksin kindlasti ise. Aga tean, et ükski transpordifirma ei taha kuulda midagi nö lahtise tsikli transpordist.
Küsingi kahte asja:
a) kas teate soovitada transpordi ettevõtet, kes oleks valmis tsiklid lahtisena üle andes Euroopasse viima? (loe: ise pakkima);
b) kas oskate soovitada, kust saaks rentida / osta vastavat raami, mille sisse tsikkel pakkida, et välimus oleks neljakandiline ja turvaline, mille võiks sisuliselt üle anda ükskõik millisele transafirmale;
Tänan ette!
PS - keda huvitab, siis väike update on tehtud ka projektipäevikusse: https://www.projectmorocco2024.com/
Küsin kogenud foorumlastelt nõu.
Nimelt pole kaugel aeg, mil omad tsiklid peame saatma Euroopa poole teele nö "collection pointi", kust siis korraldaja need omakorda Marokosse starti toimetab. Küsimus on Euroopasse transpordi kohapealt.
- transport, kui selline pole võõras teema, selle leiaksin kindlasti ise. Aga tean, et ükski transpordifirma ei taha kuulda midagi nö lahtise tsikli transpordist.
Küsingi kahte asja:
a) kas teate soovitada transpordi ettevõtet, kes oleks valmis tsiklid lahtisena üle andes Euroopasse viima? (loe: ise pakkima);
b) kas oskate soovitada, kust saaks rentida / osta vastavat raami, mille sisse tsikkel pakkida, et välimus oleks neljakandiline ja turvaline, mille võiks sisuliselt üle anda ükskõik millisele transafirmale;
Tänan ette!
PS - keda huvitab, siis väike update on tehtud ka projektipäevikusse: https://www.projectmorocco2024.com/
-
- Postitusi: 1781
- Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
- Tsikkel: sv1000n
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 122 korda
- Tänatud: 192 korda
Re: "Project Morocco 2024"
Hispaaniasse saab lahtiselt nendega: https://www.facebook.com/photo/?fbid=6990510260973676
Raamiga viivad ka, siis 100€ kallim. Raam nendelt.
Raamiga viivad ka, siis 100€ kallim. Raam nendelt.
-
- Postitusi: 1436
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 280 korda
- Tänatud: 225 korda
Re: "Project Morocco 2024"
Ma ei tea, et nad rattaid lahtiselt võtaks aga DSV teeb päris palju tsiklite vedu. Tasub küsida. Saadan PMiga tegelase kontakti, kes seal tsikliveo kohta selgitusi on jaganud.
-
- Postitusi: 8414
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 327 korda
- Tänatud: 431 korda
- Kontakt:
Re: "Project Morocco 2024"
Kui sul on transpordi raami vaja, siis mul on 2 tükki üle. Hinnaks 50 eur tükist.TriumphBonneville kirjutas: ↑30 Nov 2023, 16:55Tere kõigile!
Küsin kogenud foorumlastelt nõu.
Nimelt pole kaugel aeg, mil omad tsiklid peame saatma Euroopa poole teele nö "collection pointi", kust siis korraldaja need omakorda Marokosse starti toimetab. Küsimus on Euroopasse transpordi kohapealt.
- transport, kui selline pole võõras teema, selle leiaksin kindlasti ise. Aga tean, et ükski transpordifirma ei taha kuulda midagi nö lahtise tsikli transpordist.
Küsingi kahte asja:
a) kas teate soovitada transpordi ettevõtet, kes oleks valmis tsiklid lahtisena üle andes Euroopasse viima? (loe: ise pakkima);
b) kas oskate soovitada, kust saaks rentida / osta vastavat raami, mille sisse tsikkel pakkida, et välimus oleks neljakandiline ja turvaline, mille võiks sisuliselt üle anda ükskõik millisele transafirmale;
Tänan ette!
PS - keda huvitab, siis väike update on tehtud ka projektipäevikusse: https://www.projectmorocco2024.com/
-
Teema algataja - Postitusi: 42
- Liitunud: 26 Mär 2016, 20:46
- Tänanud: 25 korda
- Tänatud: 30 korda
Re: "Project Morocco 2024"
Hei!
Taaskord oleme sammukese Marokole lähemale astunud ning teinud viimaseid ettevalmistusi, milleks oli rehvide valik, vända installeerimine ja vajaliku varustuse soetamine. Panin kõik ka päevikusse kirja.
PS - kui kellelgi on jagada häid nõuandeid või muud kasulikku kommenteerida, siis alati ootame huviga.
Viimane postitus päevikusse: https://www.projectmorocco2024.com/blog/kickstarter
Taaskord oleme sammukese Marokole lähemale astunud ning teinud viimaseid ettevalmistusi, milleks oli rehvide valik, vända installeerimine ja vajaliku varustuse soetamine. Panin kõik ka päevikusse kirja.
PS - kui kellelgi on jagada häid nõuandeid või muud kasulikku kommenteerida, siis alati ootame huviga.
Viimane postitus päevikusse: https://www.projectmorocco2024.com/blog/kickstarter
Re: "Project Morocco 2024"
Sellel rehviteemal on lihtne loogika - esirehv kulub aeglasemalt ja kuna keegi nagunii ainult üht rehvi ei vaheta, siis Desert ees oli lihtsalt tarbetu. Pooleldi kulunud rehvi välja vahetades on see ülejäänud pool raisatud, peamiselt selles vaates, et oleks võinud pehmema ja pidavama rehvia sõita. Kuidas see kõik mammutiga välja kukub, seda ei tea, aga küllap sa varsti teada saad
Selles osas olen nõus, et igasugu muude firmade rehvidega võib ju mängida ja nende üle vaielda jne, aga lõpuks jõuad ikka tagasi Michelini juurde, kes suurema kaarega, kes väiksemaga. Ainult need ei jõua, kes sõitmas ei käi.
Ahjaa seda igaks juhuks mainiks ka, et markeering stiilis "Enduro Hard" tähendab, et rehv on mõeldud kõval pinnasel sõitmiseks, mitte tingimata seda, et ta ise on "hard" ja kauakestev. Mammutikoefitsent veel juurde, tuleb silma ja joonlauda peal hoida, et see mingil väga ebasobival hetkel otsa ei saaks. Desert ilmselt kestab umbes selle ajani, kuni Päike kollaseks kääbuseks läheb
Selles osas olen nõus, et igasugu muude firmade rehvidega võib ju mängida ja nende üle vaielda jne, aga lõpuks jõuad ikka tagasi Michelini juurde, kes suurema kaarega, kes väiksemaga. Ainult need ei jõua, kes sõitmas ei käi.
Ahjaa seda igaks juhuks mainiks ka, et markeering stiilis "Enduro Hard" tähendab, et rehv on mõeldud kõval pinnasel sõitmiseks, mitte tingimata seda, et ta ise on "hard" ja kauakestev. Mammutikoefitsent veel juurde, tuleb silma ja joonlauda peal hoida, et see mingil väga ebasobival hetkel otsa ei saaks. Desert ilmselt kestab umbes selle ajani, kuni Päike kollaseks kääbuseks läheb
-
Teema algataja - Postitusi: 42
- Liitunud: 26 Mär 2016, 20:46
- Tänanud: 25 korda
- Tänatud: 30 korda
Re: "Project Morocco 2024"
Jah, sellest olin teadlik, et Enduro Hard on soovitatud kõvale pinnasele. Ehk see oli teadlik valik. Marokos saab eeldatavasti olema 50/50 - nii kõva, kui pehmet pinnast. Mammutikoefitsendist - vanasti olid tsiklid kergemad - tühja paagiga kaalub see 165 kg, seega loodan, et meie 1500 km tripi peab vastu.Jesper kirjutas: ↑18 Mär 2024, 08:51Ahjaa seda igaks juhuks mainiks ka, et markeering stiilis "Enduro Hard" tähendab, et rehv on mõeldud kõval pinnasel sõitmiseks, mitte tingimata seda, et ta ise on "hard" ja kauakestev. Mammutikoefitsent veel juurde, tuleb silma ja joonlauda peal hoida, et see mingil väga ebasobival hetkel otsa ei saaks. Desert ilmselt kestab umbes selle ajani, kuni Päike kollaseks kääbuseks läheb
Re: "Project Morocco 2024"
Dekompressiooni hoob sellel mootorrattal täitsa olemas, küll aga ainult kickiga mudelitele. Töötab siis nõnda, et kickstarteri hooba surudes avab õrnalt ühe väljalaskeklapi ning tänu sellele saad surnud seisust kergelt üle.
Kui soovid seda ka endale lisada, siis vajaksid kõiki pildil tumedalt välja toodud jubinaid.
Isiklikust kogemusest see "automaatne" dekompressiooni süsteem liiga hästi just ei töödanud ning enda rattal tegin selle manuaalseks, tõin lenksule ühe heebli juurde, mida vajutades siis klapp avaneb. Kickiga käivitamine tänu sellele tunduvalt lihtsam, leiad ülesse surnud seisu, avad klapi ja lähed sellest üle ning siis jõuad juba muretult lüüa.
https://www.horizonsunlimited.com/hubb/ ... fter-74347
https://motorang.com/motorrad/tenere_tips.htm#6
Kui soovid seda ka endale lisada, siis vajaksid kõiki pildil tumedalt välja toodud jubinaid.
Isiklikust kogemusest see "automaatne" dekompressiooni süsteem liiga hästi just ei töödanud ning enda rattal tegin selle manuaalseks, tõin lenksule ühe heebli juurde, mida vajutades siis klapp avaneb. Kickiga käivitamine tänu sellele tunduvalt lihtsam, leiad ülesse surnud seisu, avad klapi ja lähed sellest üle ning siis jõuad juba muretult lüüa.
https://www.horizonsunlimited.com/hubb/ ... fter-74347
https://motorang.com/motorrad/tenere_tips.htm#6
-
- Postitusi: 1436
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 280 korda
- Tänatud: 225 korda
Re: "Project Morocco 2024"
Äge!
Jaanuaris õnnestus Saudis Dakari Rallyl Bivouacis ja raja ääres olla. All paar juhuslikku fotot.
~700km maratonkatse lõpus olid rehvid tsiklitel üsna nätsad…
165kg on rehvi kulumise mõttes täitsa okei kaal. 1500km on kah mõeldav. Aga ei saa välistada, et viimased 300km tuleb siledavõitu rehviga sõita
NB! Mu jutt on muidugi väga lamp. Ise sõidan küll 160kg rattaga ja sarnaste rehvidega aga viimati kasutasin Michelini analoogse mustri ja seguga asja 2018… Ja üldjuhul saan rehvist Alati 1500+ km kätte.
Jaanuaris õnnestus Saudis Dakari Rallyl Bivouacis ja raja ääres olla. All paar juhuslikku fotot.
~700km maratonkatse lõpus olid rehvid tsiklitel üsna nätsad…
165kg on rehvi kulumise mõttes täitsa okei kaal. 1500km on kah mõeldav. Aga ei saa välistada, et viimased 300km tuleb siledavõitu rehviga sõita
NB! Mu jutt on muidugi väga lamp. Ise sõidan küll 160kg rattaga ja sarnaste rehvidega aga viimati kasutasin Michelini analoogse mustri ja seguga asja 2018… Ja üldjuhul saan rehvist Alati 1500+ km kätte.
Re: "Project Morocco 2024"
Oot nagu kogu see 1500km ots on kohustuslik samade rehvidega teha? Või on see lihtsalt plaan? Ma isiklikult ei julgeks küll nii, üks asi on loomulik kulumine, a kui teisel päeval satub mingi terav kivi halba kohta... Need varud ei pea tingimata sama head olema kui põhipaar, aga vähemalt on olemas. Mousse'id võiks ka varupaaril igaks juhuks sees olla, see on imho selline mõistlik hügieeniline ettevalmistuse tase.
Samas muidugi kui seal võistlusel on mingi rehviteenindus olemas, siis vbl saab ka nii, et võtad varurehvide asemel raha kaasa, aga seda tasub enne uurida ja kokku leppida, sest kõik need rehvid tuleb sinna ju kohale tassida ning müümata kraam pärast minema viia, vajalikul hetkel võivad varud otsas olla.
Üldiselt on rallireidis see teema, et lihtsalt niisama ilusti küsimise peale laagris sulle keegi varuosi ei müü, sest kõik on need hingehinna eest kaasa tassinud ja sulle ära andes võib juhtuda, et hiljem läheb sama pudinat endal vaja. Kõik tuleb kas enne kokku leppida (ja selle eest maksta, et su jaoks neid hoitakse, isegi kui vaja pole) või siis ilmselt kui oled juba sajandat korda kohal ning kõigiga sinasõber, on ka šansud veidi suuremad Noh ja ma muidugi sõidan KTM-i endurokaga, mille laagreid ja polte on kõik kohad täis ning kui ei ole, siis saab traktori pealt maha keerata kui vaja, eksootikaga nagu Tenere on kindlasti veel raskem. Niiet noh, olgugi et ratas sai üle käidud, tasub mingid elementaarsemad asjad ikka kaasa pakkida, eriti need, mis midagi ei kaalu ja ruumi ei võta. Näiteks heeblid, piduriklotsid, rattalaagrid, siduritross, gaasitrossi remondikit, jne, asjad mida sa niisama reisile minnes kohvripõhja paneks.
Dakaris kulub rehv kiiresti, sest tüübid annavad normaalselt kuuma Maratonkatsel tuleb sama komplektiga 2 päeva hakkama saada ja koos ülesõitudega tuleb distantsi selline 1200-1300km, tavaliselt see kellelegi probleeme ei valmista.
Samas muidugi kui seal võistlusel on mingi rehviteenindus olemas, siis vbl saab ka nii, et võtad varurehvide asemel raha kaasa, aga seda tasub enne uurida ja kokku leppida, sest kõik need rehvid tuleb sinna ju kohale tassida ning müümata kraam pärast minema viia, vajalikul hetkel võivad varud otsas olla.
Üldiselt on rallireidis see teema, et lihtsalt niisama ilusti küsimise peale laagris sulle keegi varuosi ei müü, sest kõik on need hingehinna eest kaasa tassinud ja sulle ära andes võib juhtuda, et hiljem läheb sama pudinat endal vaja. Kõik tuleb kas enne kokku leppida (ja selle eest maksta, et su jaoks neid hoitakse, isegi kui vaja pole) või siis ilmselt kui oled juba sajandat korda kohal ning kõigiga sinasõber, on ka šansud veidi suuremad Noh ja ma muidugi sõidan KTM-i endurokaga, mille laagreid ja polte on kõik kohad täis ning kui ei ole, siis saab traktori pealt maha keerata kui vaja, eksootikaga nagu Tenere on kindlasti veel raskem. Niiet noh, olgugi et ratas sai üle käidud, tasub mingid elementaarsemad asjad ikka kaasa pakkida, eriti need, mis midagi ei kaalu ja ruumi ei võta. Näiteks heeblid, piduriklotsid, rattalaagrid, siduritross, gaasitrossi remondikit, jne, asjad mida sa niisama reisile minnes kohvripõhja paneks.
Dakaris kulub rehv kiiresti, sest tüübid annavad normaalselt kuuma Maratonkatsel tuleb sama komplektiga 2 päeva hakkama saada ja koos ülesõitudega tuleb distantsi selline 1200-1300km, tavaliselt see kellelegi probleeme ei valmista.
-
- Postitusi: 1436
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 280 korda
- Tänatud: 225 korda
Re: "Project Morocco 2024"
Jah, minu pakkumine oleks ka, et üks rehviring max 1200km. Ka mitte-Dakari puhul. Aga see on väga lamp hinnag, nagu ma juba mainisin
Kusjuures pealelõunal saabuvad Dakari ratturid olid lõpus väga taltsad. Eks nad hommikupoole paugutasid ja kulutasid rehvi ka aga õhtune tempo oli selline, mis ilmselt ei erine teemaalgataja sõidust oluliselt…
Kokkuvõttes mingi sisetunne ütleb ka mul, et 1500km oleks sama rehviga üsna sile venitus.
-
Teema algataja - Postitusi: 42
- Liitunud: 26 Mär 2016, 20:46
- Tänanud: 25 korda
- Tänatud: 30 korda
Re: "Project Morocco 2024"
... ma arvan, et teema algataja tempo ikka erineb... on oluliselt aeglasemmorse kirjutas: ↑19 Mär 2024, 15:02Kusjuures pealelõunal saabuvad Dakari ratturid olid lõpus väga taltsad. Eks nad hommikupoole paugutasid ja kulutasid rehvi ka aga õhtune tempo oli selline, mis ilmselt ei erine teemaalgataja sõidust oluliselt…
Kokkuvõttes mingi sisetunne ütleb ka mul, et 1500km oleks sama rehviga üsna sile venitus.
Aga moussee'd on sees nii ees kui taga ning tegemist ei ole võidu peale sõitmisega. Stage-sõitudel on teine "vaib" - tähtis on lõpuni tulla. See on tähtsam, kui lühiajaline kiirus ja osavus. Sõitsin 2016 aastal maastikurattaga ühte kuulsaimat stage-race'i - ABSA Cape Epicut Lõuna-Aafrikas - sellest ajast on meeles, kui oluline on lihtsalt see, et ei tohi teha mitte ühtegi viga, muidu on kogu ettevalmistus ja kõik muu hetkega üle parda... Ehk siis võtame tasakaalukalt.
-
- Postitusi: 1436
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 280 korda
- Tänatud: 225 korda
Re: "Project Morocco 2024"
Ilma naljata. 700km võttis tagumise otsa vennad nii läbi, et pealelõunane sõit nägi väga tavaline ja rahulik välja - ei erinenud sellest, kui ise sõpradega kruusal paugutamas käin.
Telekas näidatakse ägedamaid kohti ja hetki ning tihti ka esimese otsa mehi. Pean ka rõhutama, et ma olin maratonkatsel - Dakaril on teadupärast Oluliselt tehnilisemaid katseid, kui see, mida ma vaatama juhtusin.
Telekas näidatakse ägedamaid kohti ja hetki ning tihti ka esimese otsa mehi. Pean ka rõhutama, et ma olin maratonkatsel - Dakaril on teadupärast Oluliselt tehnilisemaid katseid, kui see, mida ma vaatama juhtusin.
-
- Postitusi: 18
- Liitunud: 14 Mai 2023, 23:50
- Tsikkel: KTM 640 Adventure R
- Asukoht: Viimsi
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 22 korda
- Kontakt:
Re: "Project Morocco 2024"
Minu KTM 640 Adventure on nüüd taas sõidukorras ja esimesed ringid Jägala kandis tehtud. Tunne on hea. Mootor nagu uus, amordid Soomes taastatud, mida veel tahta. Siin pikemalt mida tehti mu tsikliga talvel:
https://www.projectmorocco2024.com/
https://www.projectmorocco2024.com/
Project Morocco 2024 https://www.projectmorocco2024.com/
KTM 640 LC4 Adventure R
KTM 640 LC4 Adventure R
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.