Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Tegeled mootorrataste ehituse, remondi või lammutamiega koduses garaazis või köögis. Õhtul ja salaja või siis päris avalikult. Kirjuta sellest. Neile, kes teevad ja jagada soovivad või siis tahavad lihtsal eputada oma kaherattalise iludusega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Vana vs Uus
Pilt

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

cossie
Postitusi: 855
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 136 korda
Tänatud: 71 korda
Kontakt:

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas cossie »

jõudu jäi väheks või? :D

https://www.facebook.com/M3G-182376025137021/
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
Kasutaja avatar

RaulK
Postitusi: 636
Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
Tsikkel: Suzuki RF900r
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 15 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RaulK »

Jep. 200 pealt ei tõmmanud enam sussi ringi.

Kasutaja avatar

cossie
Postitusi: 855
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 136 korda
Tänatud: 71 korda
Kontakt:

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas cossie »

siis oli tõesti lahja :D nüüd sihid 300 jõudu ja läägi?

https://www.facebook.com/M3G-182376025137021/
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Ei teagi mis tulevaks kevadeks need jõunumbrid näitama hakkavad, eks näis. 300 või peale oleks fun aga mul ju mootoris orig jupid, proovime ära palju kestab :mrgreen: . Aga suure turboga saab väiksema rõhuga juba sama jõu kätte, kuna sisse mineva õhu kogus on suurem. Cooler aitab ka palju kaasa jahutusele. Eks näis :)

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

makuke
Postitusi: 1097
Liitunud: 03 Mai 2005, 20:30
Tsikkel: enduro ja asfalt
Asukoht: Anija vald
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas makuke »

Suurema turbo eelis on selles, et töötab efektiivses ala ega kuumuta õhku nagu väike föön. Väiksema rõhu jutt ei ole minu hinnangul adekvaatne, sest mootori kubatuur on muutumatu ning X kogus ülerõhku teeb võimalikuks põletada Y koguse kütusesegu rohkem, kui NA mootoris. Lisaks efektiivsemale tööpiirkonnale hoiab suurem turbo paremini rõhku maksimumpööretel.

Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Väike on suht tuline jah, kuid ka see rõhu teema on ära proovitud ühe 1200cc jammu peal. Suurema turboga sai tõesti veits väiksema rõhuga sama jõu, mis vãikese turboga. Korralik töö saab olema seda mölakat paika sãttimises. :mrgreen:

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

tito
Postitusi: 748
Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
Tsikkel: Suzuki DR-Z
Tänanud: 127 korda
Tänatud: 63 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas tito »

RasmusL kirjutas:

Väike on suht tuline jah, kuid ka see rõhu teema on ära proovitud ühe 1200cc jammu peal. Suurema turboga sai tõesti veits väiksema rõhuga sama jõu, mis vãikese turboga. Korralik töö saab olema seda mölakat paika sãttimises. :mrgreen:

Sa ilmselt peadki need kaks panema, väike toodab suurele rõhku ette, et too ringi jõuaks üleüldse käia :D

Kasutaja avatar

puna
Postitusi: 2192
Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
Tsikkel: Ducati SFV4S
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas puna »

Ka mul tekks küsimus kas ratas hakkab niisuurt vurri piisavalt ringi ajama, aga seda saab teada kui seadistama hakkab

Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

:D Holsette pandud 1100 gixeritele küll ja veel, nii et küll hakkab . Täna sai esivele poleerimisega ühelepoole, keskosa vajab uuesti värvimist.
Pilt

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Kox
Postitusi: 574
Liitunud: 07 Okt 2006, 13:10
Tsikkel: Intruder 1800 / 500 EXC
Asukoht: Tartu
Tänanud: 15 korda
Tänatud: 34 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas Kox »

Kas sa keskosade nö. kerevärvi, ehk ka punaseks värvimisele pole mõelnud?

Jõudu, jaksu ja € :bsmile:

Omatud: Yamaha R6 99/Yamaha R6 02/Suzuki GsxR 600 04/Kawasaki Zx6R 03/Kawasaki Zx10R 04/Yamaha R1 04/Buell Xb9R Firebolt 02/Yamaha R6 07/KTM 950 SM 07/Kawasaki Zx10R 09/Buell Xb9S Lightning 04/KTM Super Duke 05/Aprilia Shiver 08/Yamaha R6 07/3x Yamaha FZ1N 07&08/Aprilia Tuono 07/Aprilia Tuono V4R 11/KTM 1290 Superduke R 14/KTM 1190 Adventure 14/BMW R 1250 GS Adventure 19/Husq 701Enduro 20/Suzu VZR 1800 08/KTM 500EXC 24
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Olen küll mõelnud ja mõtlen siiamaani, aga siis peaks ka kiige punaseks värvima, muidu jääb must latakas seal raudselt häirima. Keegi kui viitsib siis võiks kerge photoshopi teha...

Aga tänud Kox :bsmile:

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

puna
Postitusi: 2192
Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
Tsikkel: Ducati SFV4S
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas puna »

Ma vist isiklikult need veljed laseks täis läikesse.
See üljäänud ratta värvi jutt käis nii aasta tagasi ka vist läbi

Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Krt seda velje sisemust poleerima hakata on ikka väga jebla. Jätan ikka mingise vãrvi alla parem.

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

puna
Postitusi: 2192
Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
Tsikkel: Ducati SFV4S
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas puna »

Üks mõte selle poleerimise asemel on kroomida.
Vasar teeb seda ja kunagi sai viidud asju sinna teha ja kroomimehed minuteada käivad seal.
Kindlasti on palju lihtsam pärast ka hooldada ja puhastada siis, aga see selline mõte hetkel.
http://www.vasar.ee/el_nikkel_kroom.htm

Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Uurisin ka mingiaeg kroomimist, aga veljed ja kiige läheks raudselt 1k euri kui mitte rohkem. Esi suppordid oleks juba olnud ca 300e..Hooldada on tõesti lihtsam jah aga ma arvan, rt las jããda selle ratta puhul poleeritud alumiinium. Eks järgmise teen uhkema :mrgreen:

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

puna
Postitusi: 2192
Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
Tsikkel: Ducati SFV4S
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas puna »

Noh hind ei ole jah just sõbralik sellisel juhul arusaadav

Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Täna sain mõned uued jubinad veel, uus esirehv ja flantsid uue kolle jaoks, äkki järgmine nv saan hakata seda turbomölakat sinna sättima :)
Pilt

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Tuli välja, et kepsud peab ikka tugevamate vastu vahetama, et julgeks ûle 300hp minna. Piltidelt vaadates, siis tõesti on orig kepsud nagu hambaorgid :mrgreen: Küsimus: kas keegi oskab öelda orig kepsude mõõte, et saaks Carrillo kataloogi sirvida ? Või vedeleb kellegil nurgaks kasutatud orig kepse ? Ei viitsi hetkel sellepärast mootorit lammutama hakata.

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Täna sai sobitatud turbo oma kohale ja tehtud kolle vorm ka valmis. Saab ilusti lauapeal torud sättida ja kokku keevitada, ei pea selili tsikli all jebima. Tagumiselt veljelt ka värv maas ja saab järgmine nädal vast peegliks ära poleeritud.
Pilt
Pilt
Pilt

Saatsin ka Holseshot Racingule eile meili, ilmselt tuleb sealt tellida mingi aeg Carrillo kepsud ning CP kolvid, suht asjalikud hinnad tundusid.

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Vaikselt edeneb...
Pilt

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.

Deiv
Postitusi: 367
Liitunud: 15 Mai 2006, 22:12
Tsikkel: HayabusaTurbo 350 HP/300 TQ
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 4 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas Deiv »

Krt. päris äge :D
Siduripoiss ka ilmselt uus vaja siis .

Kasutaja avatar

Janar.R1
Postitusi: 485
Liitunud: 10 Juun 2012, 20:37
Tsikkel: Yamaha R1 TURBO
Asukoht: SOOME, HELSINKI

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas Janar.R1 »

Deiv kirjutas:

Krt. päris äge :D
Siduripoiss ka ilmselt uus vaja siis .

Siduri võimendit ka siis juba, mul sidur nii kange et ummikus.... ei taha eriti istuda :)

Kasutaja avatar

cossie
Postitusi: 855
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 136 korda
Tänatud: 71 korda
Kontakt:

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas cossie »

mingit lock-up lahendust siis vast juba vaja?

https://www.facebook.com/M3G-182376025137021/
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Lock-up oleks vaja hädasti, aga sellele rattale pole saada kusagilt. Polegi sidurile mõelnud veel väga, suurem töö on hetkel esiots valmis saada :mrgreen:

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.

kurikristjan
Postitusi: 1253
Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
Tsikkel: SV1000
Asukoht: Põltsamaa
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas kurikristjan »

Kindlasti annab lockup "lapsendada" mõne sarnase siduri pealt, või ise teha... nagu näha, siis cnc-mees on sul olemas, suurim mure lahendatud. :)

Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Cnc mees on olemas jah, tema töökojas tsiklit teengi :D kusjuures tuli selline mõte ka, et sama aasta gsxr pillide sidureid võrrelda ja äkki väikese vaevaga saaks suzuki lock upi sobima.

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Taguvelg ja turbo poleeritud...
Pilt

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Turbo ja cooler saanud viimistluse. Kollektoriga on küll jube jebimine no mitte ei saa radikat mahtuma..järgmine nädal juba kolmas kollektori katsetus. Alustasin ka custom made küljejala tegemist. Tuleb reguleeritava pikkusega. Kas keegi teab kust Tartust saaks 16mm roostevaba toru ? Jala alumine ots vaja tollest teha. Piisab mingist ca 30cm jupist. Siduri poole saan ka vast jonksu. Pacaan lubas laenata oma zx12 turbo lock up sidurit mille kopeerin siis maha ja teen omale sobiva.
Pilt
Pilt

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Täna sain küljejala valmis. Plaanis oli ka jalarauad paika saada,aga jäid poolepeale. Eks järgmine nädal pusin nood kinni, siis plaanis ka teha uus downpipe. Tuleb otsastlõpuni roostevabast 3" ja kinnitub v-band klambriga turbo külge. Seoses sellega, tuleb viia ilmselt õlifilter kusagile mujale,taha otsa ilmselt. Muidu ei mahu sumpat tegema, ega ka wastegatet toppima. Eestis vist E85 etanooli tanklates kusagil ei müüda jah ? Krt nuputasime seadistajaga,et kui etanoolile teha,siis kannataks minna isegi sinna 400hp kanti :mrgreen:
Pilt

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”