Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Vana vs Uus
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 855
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 136 korda
- Tänatud: 71 korda
- Kontakt:
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
jõudu jäi väheks või?
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
-
- Postitusi: 855
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 136 korda
- Tänatud: 71 korda
- Kontakt:
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
siis oli tõesti lahja nüüd sihid 300 jõudu ja läägi?
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Ei teagi mis tulevaks kevadeks need jõunumbrid näitama hakkavad, eks näis. 300 või peale oleks fun aga mul ju mootoris orig jupid, proovime ära palju kestab . Aga suure turboga saab väiksema rõhuga juba sama jõu kätte, kuna sisse mineva õhu kogus on suurem. Cooler aitab ka palju kaasa jahutusele. Eks näis
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 1097
- Liitunud: 03 Mai 2005, 20:30
- Tsikkel: enduro ja asfalt
- Asukoht: Anija vald
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Suurema turbo eelis on selles, et töötab efektiivses ala ega kuumuta õhku nagu väike föön. Väiksema rõhu jutt ei ole minu hinnangul adekvaatne, sest mootori kubatuur on muutumatu ning X kogus ülerõhku teeb võimalikuks põletada Y koguse kütusesegu rohkem, kui NA mootoris. Lisaks efektiivsemale tööpiirkonnale hoiab suurem turbo paremini rõhku maksimumpööretel.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Väike on suht tuline jah, kuid ka see rõhu teema on ära proovitud ühe 1200cc jammu peal. Suurema turboga sai tõesti veits väiksema rõhuga sama jõu, mis vãikese turboga. Korralik töö saab olema seda mölakat paika sãttimises.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 748
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 127 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
RasmusL kirjutas:Väike on suht tuline jah, kuid ka see rõhu teema on ära proovitud ühe 1200cc jammu peal. Suurema turboga sai tõesti veits väiksema rõhuga sama jõu, mis vãikese turboga. Korralik töö saab olema seda mölakat paika sãttimises.
Sa ilmselt peadki need kaks panema, väike toodab suurele rõhku ette, et too ringi jõuaks üleüldse käia
-
- Postitusi: 2192
- Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
- Tsikkel: Ducati SFV4S
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Ka mul tekks küsimus kas ratas hakkab niisuurt vurri piisavalt ringi ajama, aga seda saab teada kui seadistama hakkab
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Holsette pandud 1100 gixeritele küll ja veel, nii et küll hakkab . Täna sai esivele poleerimisega ühelepoole, keskosa vajab uuesti värvimist.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 574
- Liitunud: 07 Okt 2006, 13:10
- Tsikkel: Intruder 1800 / 500 EXC
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 15 korda
- Tänatud: 34 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Kas sa keskosade nö. kerevärvi, ehk ka punaseks värvimisele pole mõelnud?
Jõudu, jaksu ja €
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Olen küll mõelnud ja mõtlen siiamaani, aga siis peaks ka kiige punaseks värvima, muidu jääb must latakas seal raudselt häirima. Keegi kui viitsib siis võiks kerge photoshopi teha...
Aga tänud Kox
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 2192
- Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
- Tsikkel: Ducati SFV4S
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Ma vist isiklikult need veljed laseks täis läikesse.
See üljäänud ratta värvi jutt käis nii aasta tagasi ka vist läbi
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Krt seda velje sisemust poleerima hakata on ikka väga jebla. Jätan ikka mingise vãrvi alla parem.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 2192
- Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
- Tsikkel: Ducati SFV4S
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Üks mõte selle poleerimise asemel on kroomida.
Vasar teeb seda ja kunagi sai viidud asju sinna teha ja kroomimehed minuteada käivad seal.
Kindlasti on palju lihtsam pärast ka hooldada ja puhastada siis, aga see selline mõte hetkel.
http://www.vasar.ee/el_nikkel_kroom.htm
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Uurisin ka mingiaeg kroomimist, aga veljed ja kiige läheks raudselt 1k euri kui mitte rohkem. Esi suppordid oleks juba olnud ca 300e..Hooldada on tõesti lihtsam jah aga ma arvan, rt las jããda selle ratta puhul poleeritud alumiinium. Eks järgmise teen uhkema
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 2192
- Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
- Tsikkel: Ducati SFV4S
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Noh hind ei ole jah just sõbralik sellisel juhul arusaadav
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Täna sain mõned uued jubinad veel, uus esirehv ja flantsid uue kolle jaoks, äkki järgmine nv saan hakata seda turbomölakat sinna sättima
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Tuli välja, et kepsud peab ikka tugevamate vastu vahetama, et julgeks ûle 300hp minna. Piltidelt vaadates, siis tõesti on orig kepsud nagu hambaorgid Küsimus: kas keegi oskab öelda orig kepsude mõõte, et saaks Carrillo kataloogi sirvida ? Või vedeleb kellegil nurgaks kasutatud orig kepse ? Ei viitsi hetkel sellepärast mootorit lammutama hakata.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Täna sai sobitatud turbo oma kohale ja tehtud kolle vorm ka valmis. Saab ilusti lauapeal torud sättida ja kokku keevitada, ei pea selili tsikli all jebima. Tagumiselt veljelt ka värv maas ja saab järgmine nädal vast peegliks ära poleeritud.
Saatsin ka Holseshot Racingule eile meili, ilmselt tuleb sealt tellida mingi aeg Carrillo kepsud ning CP kolvid, suht asjalikud hinnad tundusid.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Vaikselt edeneb...
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 367
- Liitunud: 15 Mai 2006, 22:12
- Tsikkel: HayabusaTurbo 350 HP/300 TQ
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 14 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Krt. päris äge
Siduripoiss ka ilmselt uus vaja siis .
-
- Postitusi: 485
- Liitunud: 10 Juun 2012, 20:37
- Tsikkel: Yamaha R1 TURBO
- Asukoht: SOOME, HELSINKI
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Deiv kirjutas:Krt. päris äge
![]()
Siduripoiss ka ilmselt uus vaja siis .
Siduri võimendit ka siis juba, mul sidur nii kange et ummikus.... ei taha eriti istuda
-
- Postitusi: 855
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 136 korda
- Tänatud: 71 korda
- Kontakt:
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
mingit lock-up lahendust siis vast juba vaja?
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Lock-up oleks vaja hädasti, aga sellele rattale pole saada kusagilt. Polegi sidurile mõelnud veel väga, suurem töö on hetkel esiots valmis saada
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 1253
- Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
- Tsikkel: SV1000
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Kindlasti annab lockup "lapsendada" mõne sarnase siduri pealt, või ise teha... nagu näha, siis cnc-mees on sul olemas, suurim mure lahendatud.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Cnc mees on olemas jah, tema töökojas tsiklit teengi kusjuures tuli selline mõte ka, et sama aasta gsxr pillide sidureid võrrelda ja äkki väikese vaevaga saaks suzuki lock upi sobima.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Taguvelg ja turbo poleeritud...
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Turbo ja cooler saanud viimistluse. Kollektoriga on küll jube jebimine no mitte ei saa radikat mahtuma..järgmine nädal juba kolmas kollektori katsetus. Alustasin ka custom made küljejala tegemist. Tuleb reguleeritava pikkusega. Kas keegi teab kust Tartust saaks 16mm roostevaba toru ? Jala alumine ots vaja tollest teha. Piisab mingist ca 30cm jupist. Siduri poole saan ka vast jonksu. Pacaan lubas laenata oma zx12 turbo lock up sidurit mille kopeerin siis maha ja teen omale sobiva.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Täna sain küljejala valmis. Plaanis oli ka jalarauad paika saada,aga jäid poolepeale. Eks järgmine nädal pusin nood kinni, siis plaanis ka teha uus downpipe. Tuleb otsastlõpuni roostevabast 3" ja kinnitub v-band klambriga turbo külge. Seoses sellega, tuleb viia ilmselt õlifilter kusagile mujale,taha otsa ilmselt. Muidu ei mahu sumpat tegema, ega ka wastegatet toppima. Eestis vist E85 etanooli tanklates kusagil ei müüda jah ? Krt nuputasime seadistajaga,et kui etanoolile teha,siis kannataks minna isegi sinna 400hp kanti
Everybody got a plan until they get punched in the face.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.