Võrtsijärve 2-päevane ENDURO
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 26
- Liitunud: 10 Juun 2008, 16:35
- Tsikkel: Erinevad
- Asukoht: Ida-virumaa Illuka vald
- Kontakt:
Re: Võrtsijärve 2-päevane ENDURO
sooviks infot, palju regamine maksab? ja ka nii öelda päeva kava ka kunagi kuskile ülesse saab?
Re: Võrtsijärve 2-päevane ENDURO
Saate mehed kohe infot kui mul see kukemetsa kärnatamine ja öine mäkketõus läbi saab,Pärast seda pühendun kuu aega ainult sellel üritusele.Eile tõin tallinnast juba raja märgistused ja võistlejate kaardid ära.
niipalju võin öelda ,et sõiduteed tuleb hästi vähe,kui paari maaomaniku "selgroo murrame".
Ilmselt tuleb ka ringi lühendada,kuna sellel ajal läheb juba kell 5 pimedaks.Aga tulesid võiksite küll juba paigaldama oma krossi ratastele hakata.
See on päris uus ja huvitav kogemus see üritus kaasa teha eriti neile kes varem seda teinud pole.
Ilmselt on start laup hommikul kell 9 .Regamine ja masinate tehniuline kontroll ja boxidesse paigutamine hakkab juba reede õhtul ja laup varahommikul
Et mingit moodi oleks võimalik selle üritusega 0 jõuda siis arvan ,et 500eeki kahe päeva eest peaks kõigile vastuvõetav olema,ma loodan.
Ajavõtu ja kogu punkti süstemi tegijad kutsume ilmselt ikka lätist kuna neil meestel seal palju kogemusi ja see ikka päris vastutusrikas töö ka,mida oma õlule ei taha võtta.
pisut kannatust peagi üleval juhend.
esmalt kohtumiseni Kukemetsas
Lärm
Re: Võrtsijärve 2-päevane ENDURO
palju neid uusi tulijaid on.ise on ka plaanis tulla kui vahegi voimalik
-
- Postitusi: 1244
- Liitunud: 03 Aug 2003, 23:24
- Tsikkel: Valkyrie
- Asukoht: LÕUNA- eesti/ neprrrr, Honda F6 Valkyrie, Yamaha XVS 125 DragStar, ex-yam fj1200
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: Võrtsijärve 2-päevane ENDURO
Väga tore üritus võib olla küll, aga ilmselt on paar krossimeest käinud juba trassi luurel, kes suutsid Tarvastu poldri ranna pahupidi pöörata. Nii et "mõistvat suhtumist" on tõesti maa omanikelt ikka palju loota. 2 mitte tänavalegaalset krossikat sõitis igatahes läbi Mustla nädalavahetusel, ilma tuledeta ja mitte tänavalegaalse kiirusega. Arvestades seal asulas kõrvaltänavatelt peateele sõites väga piiratud nähtavusega, pole mõtet kisama hakata, kui mõnele on kogemata ette sõidetud. Aga igatahes, et muda all on jätkuvalt muda, seda pole mõtet tõestada ranna segi pööramisega.
Re: Võrtsijärve 2-päevane ENDURO
Tarvastuga pole küll minu trassil midagi pistmist.Minu trass Rannu ja Rõngu vallast välja ei lähe.
Ei ole neil maaomanikel häda midagi kui ilusti ennem selgeks teha ,et mida ja miks vaja kasutada on.Kuigi jah on ikka päris haigeid inimesi ka ,selliseid kes üldse kuulata ei taha ja aru ei saa mitte millestki,seda nii maaomanike kui ka jõmmidest sõitjate seas.
Sellest võistlusest osavõtjad küll kuhugi niisama uitama ja loodust lõhkuma ei lähe,sest kõik sõitjad saavad kellaajad kus peavad minuti pealt läbima teatud ajavõtukontroll punkti...,aga sellest kõigest hiljem
-
- Postitusi: 1244
- Liitunud: 03 Aug 2003, 23:24
- Tsikkel: Valkyrie
- Asukoht: LÕUNA- eesti/ neprrrr, Honda F6 Valkyrie, Yamaha XVS 125 DragStar, ex-yam fj1200
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: Võrtsijärve 2-päevane ENDURO
Selge! Ma olen suht hellaks tehtud Võrtsjärve sõna kuuldes. Eelmine üleeelmine aasta suudeti suht suure grupi poolt teid, radu ja heinamaid üles künda. Teinekord varje riietes heinamaal rebase pildistamise võimalust oodates oleks õnnestunud ennast ATV alla jätta. Nii öelda hoiu aladel on ka tehtud päris korralikke omaalgatuslikke safaried. Mis teha, kui paar tole oskavad korralikult organiseeritud asjale halva maigu juurde tekitada. Väga nukker oli igatahes täna ülesküntud rannal luigepere askeldamist vaadata.
Re: Võrtsijärve 2-päevane ENDURO
täiesti arusaadav.Võrtsjärve nimi tähendab selles nimes vaid seda et siin kandis toimub üritus ,mitte võrtsjärve randasid lõhkudes.olen ammu endale reeglid selgeks teinud keskonna ja metsa inimestega ,et kus võib ja kus ei või sõita ja seda ma ka järgida tahan nüüd ja edaspidi.
Ürituse kiiruskatsed toimuvad rannu karjääris,raketibaasis ja kolmas katse toimub väike-rakke külas põllul.Ülejäänud kilomeetrid ei ole võidusõit vaid ülesõidud,kus pead ajas püsima,kui ei soovi omale trahvi minuteid saada.
aga kõigest peagi lähemalt
lärm
Re: Võrtsijärve 2-päevane ENDURO
Tere kõigile huvilistele,kel plaan tulla 7-8nov Võrtsjärve äärde 2-päevasele klassikalise enduuro võistlusele.
Paari päeva jooksul saab üles ka võistlusjuhend.Mõtlesin ,et annaks natuke inffi ,mis siis toimuma hakkab.
Täna sai kogu trass läbi sõidetud ja oh üllatust-ringi pikkuseks tuli 100km,kusjuures tähelepanu . 100km trassist on ainult umbes 4km peaaegu olemata liiklusega kruusa teed. 1km on umbes asfaldteed ,mis samuti ei ole pea magistraal vaid vaikne metsavahe tee.
Kui raja jätame 100km ,siis arvan,et kõik võistlejad sõidavad päevas 2 ringi ehk 200km.Erandeid võib teha veteranidele kes võivad soovi korral piirduda 1 ringiga päevas.Samuti võib ka rada lühendada -kasvõi poole võrra ja teha 3 ringi,aga arvan ,et see enam nii huvitav ei ole,sest ülesõidud on peaaegu täiesti teedest eemal(ainult 5km ) ja kaks ringi (200km) päevas peaks kõigile jõukohane ka olema. VÕI MIS TEIE ARVATE????????????
Kogu trassile tuleb siis 3 kiiruskatset,mis on juba 100km sisse arvestatud. 1Enduuro test-Rannnu karjäär,2Krossi test-Raketibaasi rada,3 Ekstreem katse-Väike -Rakke küla,kus toimub ka võistlejate regamine,tehniline ,tsiklite boxid start jne.
Klassid- soolo open,soolo rahvasportlane,soolo veteran.Ilmselt laseme peale ka 10 paari atv-id ehk 20 sõitjat kokku.
Trassile tuleb siis 3kiiruskatset,2ajavõtukontroll punkti ja 3 tavalist kontrollpunkti.
Osavõtumaksuks otsustasime ,et kahe päeva peale kokku oleks 500eek. Ajavõtu ja punktide süsteemi tegijad kutsume Lätist,sest sealsetel tegijatel on palju kogemusi.
Hästi tähtis on ka teie eelregistreerimine ehk nime kirja panemine(maksmine kohapeal),sest siis saab kogu eeltöö korraldaja eelnevalt ära tehtud.Kuna see on täiesti erinev tavalisest kestvuskrossist ja siin on 1000 pisi asja mis vajavad orgunnimist.Sellepärast ka palume eelregada eelnevalt.Sest tõesti ei oska ettegi kujutada kui palju on sõitjaid sellisel aastajal sellisele üritusele tulemas???-TÄNUD
homme jätkan raja maha ajamist,siis ka rohkem infot.Alates ülehomsest üleval ka regamine ja juhend.
Seniks edu
Lärm
Re: Võrtsijärve 2-päevane ENDURO
Kuidas tankimisega on? Kui tuledega krossarid peale tulevad, sõltub rajast, kas paagitäiega ringi tehtud saab..
Näiteks ökonoomselt sõites saab 250-se nelariga 1,5-2h paagitäiega sõita. Täiega andmisel mitte.
Re: Võrtsijärve 2-päevane ENDURO
Õigustatud küsimus.
aga egas isegi kui rada on 70 km ,ka siis ei tuleks välja. kui krossi paakidega rajale minnakse.
Arvan et lahendus on väga lihtne.
pole ju probleemi et iga mees võtab omale kaks kütuse kanistrit.Üks jääb starti ja teise saab ju viia esimesele kiiruskatsele kus pärast kiiruskatse lõppu saab paak täis pandud ja ilustu ringi lõpuni sõidetud kus olemas teine kanister.samas pole ka probleemi korraldajal hommikul enne starti võtta kõikide lisa kanistrid ja ise toimetada esimesele või teisele katsele oleneb kokkuleppest.ja sellega oleksi mure lahendatud.
Re: Võrtsijärve 2-päevane ENDURO
lärm kirjutas:Õigustatud küsimus.
aga egas isegi kui rada on 70 km ,ka siis ei tuleks välja. kui krossi paakidega rajale minnakse.
Arvan et lahendus on väga lihtne.
pole ju probleemi et iga mees võtab omale kaks kütuse kanistrit.Üks jääb starti ja teise saab ju viia esimesele kiiruskatsele kus pärast kiiruskatse lõppu saab paak täis pandud ja ilustu ringi lõpuni sõidetud kus olemas teine kanister.samas pole ka probleemi korraldajal hommikul enne starti võtta kõikide lisa kanistrid ja ise toimetada esimesele või teisele katsele oleneb kokkuleppest.ja sellega oleksi mure lahendatud.
See on hea lahendus. Mõtekas oleks kankud umbes poolele (50 km) trassile panna, nn. tehnoala mille võib mõne KP- ga siduda. Kodus lihtsalt vaja eeltöö teha ja kanku ära märkida, et enda oma üles leiab.
100 kilti ring, vägev ega kui trass on hea ja huvitav siis ei ole seda mõtet küll lühendada, ikka täiega ja kui võimalus on miks mitte.
Re: Võrtsijärve 2-päevane ENDURO
Väike juhtum Tallinna Endurolt, kus esimene ring läks ajaga nii kitsaks, et tehnoalast enne KP-d polnud aega läbi keerata. Peale KP-d aga kohtunikud disklafi ähvardusel boksi tagasi ei lubanud. Isegi mitte kaugemalt üle põllu. Seega jäi mulje, et trassilt kõrvale kalduda ei tohi ning tankimine toimub ka ainult selleks ette nähtud kohas.
Re: Võrtsijärve 2-päevane ENDURO
Olen suhteliselt algaja, aga sooviks samuti üritusest osa võtta. Sellisest enduro sõidust ei ole mul õrnematki aimu ja küsiks targemate meeste käest kas üldse on mõtet osalema tulla kui sõidupraktikat kõigest 1500 km. Kolmel viimasel kestvuskrossis olen samas juba osalenud.
Kas kusagil on infot üldiselt enduro võistluste kohta?
Re: Võrtsijärve 2-päevane ENDURO
Premium1 kirjutas:Olen suhteliselt algaja, aga sooviks samuti üritusest osa võtta. Sellisest enduro sõidust ei ole mul õrnematki aimu ja küsiks targemate meeste käest kas üldse on mõtet osalema tulla kui sõidupraktikat kõigest 1500 km. Kolmel viimasel kestvuskrossis olen samas juba osalenud.
Kas kusagil on infot üldiselt enduro võistluste kohta?
Siin on sulle lugemist. Enduro manual, väga suur töö on ära tehtud ja kõik vajalik on kirjas
http://www.dakar.ee/4/4est.html
Re: Võrtsijärve 2-päevane ENDURO
Premium1 kirjutas:Olen suhteliselt algaja, aga sooviks samuti üritusest osa võtta. Sellisest enduro sõidust ei ole mul õrnematki aimu ja küsiks targemate meeste käest kas üldse on mõtet osalema tulla kui sõidupraktikat kõigest 1500 km. Kolmel viimasel kestvuskrossis olen samas juba osalenud.
Kas kusagil on infot üldiselt enduro võistluste kohta?
Pole siin keerulist midagi.
Kestvusest erinevalt on sul tarvis lisaks:
-esituli rattale, tagatuli ei tee ka paha.
-benss tankimiste jaoks igal ringil.
-mingi lapp halli teipi rattale, kuhu kirjutada ajad,
-tasku, kuhu panna ajakaart.
-teiseks päevaks võiks olla ka puhas õhufilter ja ketiõli autos.
Ülejäänud saab juba kohapeal selgeks.
#609
Re: Võrtsijärve 2-päevane ENDURO
tagavara siselohvid, pump ja rehviheeblid võiks ka olla. Ning igaks juhuks ka tagavara siduri-piduriheebel.
Liiga palju on nähtud katkise rehviga mehi.
Ja kell ei tee ka paha. Saad varakult teada, kas jääd hiljaks või väga hiljaks.
Re: Võrtsijärve 2-päevane ENDURO
Et korraldajaks on Lärm siis peaks vist oranz päästevest uppumise vastu ja vile metsa eksimise puhuks ka kaasas olema
Re: Võrtsijärve 2-päevane ENDURO
Täna sõitsin siis ringi lõpuni ja lõpp kilometraasiks tuli 103km,millest umbes 100km on liiklusest eemal. Ülejäänud 3-5 km on peaaegu olematu liiklusega teedel.
Mis arvate ringide arvust???Ise arvasin ,et soolo open sõidab kindlasti 2 ringi ja soolo hobi 1 ringi päevas.Samas võib ka rahvaspordi kaardiga sõitja ennast openisse regada kui soovib 2 ringi sõita. Veel võib teha ka nii ,et kõik klassid sõidavad esimene päev 2 ringi ja teine päev open 2 ja hobi 1 ringi.
Veel arvan et enamusele sõitjatele on katsed tuttavad (rannu,raketibaas),siis teeks nii et juba esimesel ringil katsed lähevad arvestusse. Rannu ja raketibaasi rada on ka lühendatud kujul.
sellist uputamist kindlasti ei tule nagu missos,kuna rada on 103 km pikk siis on tähtis et sõita saab ,aga rada tuleb kindlasti mitmekülgne ja huvitav
Kõik ideed oodatud.
lärm
-
- Postitusi: 266
- Liitunud: 06 Aug 2007, 21:05
- Tsikkel: CB fighter,KawaKX450,Husa550SM
- Asukoht: Tartu,Valga
- Kontakt:
Re: Võrtsijärve 2-päevane ENDURO
Hobile sama palju ringe ikka nagu Openi meestele !!!
Õlu järel:Sääreväristaja/Peolt koju:kondimootor
http://www.carma.ee
http://www.krestonehitus.ee
#7 ja 585
Re: Võrtsijärve 2-päevane ENDURO
To Lärm.
Kas ATV ka peale lastakse, või jääb ainult soolo pärusmaaks.
-
- Postitusi: 145
- Liitunud: 06 Mai 2009, 18:45
- Tsikkel: Honda VFR 1200 X Crosstourer
- Asukoht: Hämeenlinna Viljandi
Re: Võrtsijärve 2-päevane ENDURO
Kas raske enduroga kannatab tulla,Varadero xl 1000 ga.Või peab mingi tõstugi ka tellima et pärast maa seest kätte saada see isend.
Re: Võrtsijärve 2-päevane ENDURO
mul just oli siisn privaat sõnum sama küsimusega.
arvan et mammutid teeks ühe 100km ringi päevas ära küll,sõidetakse ju nagunii paaridena ja saate üksteist aidata.
Arvan et oleks tore kui tulete.
Re: Võrtsijärve 2-päevane ENDURO
Üks väga tähtis asi
nimelt peavad sõiduki müratasemed vastama nõuetele milleks on 94 detsibelli.
see on kõige tähtsam nõue sellel üritusel.loodan et pole probleemi panna sõel selleks ürituseks tagasi .Prantsusmaal oli ühel mehel võtme padrun sumpasse löödud ja asi vastas nõuetele.
loodame mõistvat suhtumist
-
- Postitusi: 559
- Liitunud: 03 Juun 2004, 16:35
- Tsikkel: EXC350, Lynx 600E
- Asukoht: TLN - Võru
- Kontakt:
Re: Võrtsijärve 2-päevane ENDURO
See paistab küll vägev värk tulema!
Jään seda ootama. Jõudu organiseerimisel!
-
- Postitusi: 266
- Liitunud: 06 Aug 2007, 21:05
- Tsikkel: CB fighter,KawaKX450,Husa550SM
- Asukoht: Tartu,Valga
- Kontakt:
Re: Võrtsijärve 2-päevane ENDURO
lärm kirjutas:Üks väga tähtis asi
nimelt peavad sõiduki müratasemed vastama nõuetele milleks on 94 detsibelli.
see on kõige tähtsam nõue sellel üritusel.
kas tagapütti on aega vahetada koha peal ? 525 lärmab originaalist juba rohkem kui 94db
Õlu järel:Sääreväristaja/Peolt koju:kondimootor
http://www.carma.ee
http://www.krestonehitus.ee
#7 ja 585
-
- Postitusi: 45
- Liitunud: 07 Juun 2006, 20:05
- Asukoht: Viljandi/Soodla
Re: Võrtsijärve 2-päevane ENDURO
ei tea kui palju neid mammuteid ka kirjas on juba?
terv, juss
Praegu: Honda GL1500 '98; Yamaha TDM850 '01; Suzuki DR800 '95; Kiwipurustaja KMZ650 '75;
Varem: Kawasaki VN1500 Nomad '01, Buell XB12X '06, Jawa 634 '75, Kawasaki ZX9R '00, AME H7/3 750, Yamaha XT600 '89, Kawasaki GpZ1100 '81, Honda Magna vf1100c '83, Kawasaki KLR600 '85, Jawa 638 '87, Yamaha XJ750 '83 (alias KMZ650), CZ250 '63, Ural 650, Dnepr 650, paar Iž Jupiteri, Minsk 125......
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.