Leegitorude ja summuti valmistamine
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7336
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1074 korda
- Tänatud: 1046 korda
- Kontakt:
Leegitorude ja summuti valmistamine
Tundub, et mul on antud teemal rohkem, kui üks küsimus:
Kas keegi Eestis valmistab leegitorusid ja summuteid tsiklitele? Kes?
Kuidas leegitorude valmistamise protsess välja näeb?
Kuidas "õige" summuti saadakase?
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2453
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 191 korda
- Kontakt:
Re: Leegitorude ja summuti valmistamine
Meie maja Renardi boksis tehakse. Kõikidele siin majas valminud ümberehitatud tsiklitele on uued leegikad keevitatud. Toormaterjaliks on erineva nurga ja läbimõõduga põlved ja keevitatakse kokku see "uss" selliselt nagu vaja. Puhas käsitöö ja tellimustööna suht kulukas. Täpsemalt uuri Andrese ja Urmase käest. Usun, et kontakteeruda saab näiteks Renard Speedshop lehe kaudu. https://www.facebook.com/renardspeedshop
Kui seal pilte sobrad, siis viimase R12 sumpsilahendus on ise kokku pandud aga keerukas osa kahjuks saba all peidus. Varasematest on kõikse rohkem käsitööd olnud kindlasti K75s "Schmetterling" masinaga, kus R3 mootori leegikad käänati eriti ussikujuliseks juba silkudest alates. See on kõik Urmase käsitöö: https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/ ... 0c9a4a61af
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
-
- Postitusi: 2017
- Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 165 korda
Re: Leegitorude ja summuti valmistamine
Millele ja millist (mis materjalist, kui keerukat) vaja on? Küsiks niimoodi kõigepealt. Ka summutimeistrid keevitavad ilmselt lihtsama kolle valmis.
-
- Postitusi: 301
- Liitunud: 27 Juun 2004, 15:25
- Tsikkel: Mutt
- Asukoht: Põlvamaal põlvest põlve
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 7 korda
Re: Leegitorude ja summuti valmistamine
On topic ja off topic: http://ekspress.delfi.ee/news/paevauudi ... d=69989701
Voshod 3M "Freyja"~Jawa 638 "Punane Needus"~Iž Planeta 5 "Sarvik"~ Kawasaki EN500 Vulcan "Etna"~(Yamaha XTZ Super Ténéré "Rühkija")~Suzuki LS650 Savage "Putukas"~Mutt Mushman "Krants"
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6608
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 649 korda
- Tänatud: 399 korda
Re: Leegitorude ja summuti valmistamine
Macintosh kirjutas:Tundub, et mul on antud teemal rohkem, kui üks küsimus:
Kas keegi Eestis valmistab leegitorusid ja summuteid tsiklitele? Kes?
Kuidas leegitorude valmistamise protsess välja näeb?
Kuidas "õige" summuti saadakase?
Üks foorumlane tegi oma Suzukile (?) ise väga šefid leegikad.
Äkki annab märku.
edu
Saadetud kettaga lauatelefonist!
-
- Postitusi: 2192
- Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
- Tsikkel: Ducati SFV4S
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Leegitorude ja summuti valmistamine
Korke tegi neid asju ka titaanist kui raha üle hakkab jääma.
-
- Postitusi: 293
- Liitunud: 25 Jaan 2006, 21:10
- Tsikkel: Honda Shadow American Edition
Re: Leegitorude ja summuti valmistamine
Leegikat siis väänata ei anna?
Et peab neid si****a erinevatest jupikestest kokku?
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7185
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1853 korda
- Tänatud: 511 korda
Re: Leegitorude ja summuti valmistamine
Ega õhukese seinaga roostevaba(või titaani) eriti suures ulatuses ja eri nurkade alla ei vääna.Seda enam,et nende erinevate põlvede valik suht suur ja saadavus hea.Saad osta ka poleeritud juppe ja pärast ainult õmbluste poleerimise vaev.Tigiga lastes jääb väga puhas ja poleerimatta torul pole peaaegu midagi töödelda.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 636
- Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
- Tsikkel: Suzuki RF900r
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 15 korda
Re: Leegitorude ja summuti valmistamine
Kuna enda RF-i projektil paanis topelt sumpad saba alla tuua, siis sai samuti leegikatega tegeletud (originaalis siis 1 suur pütt paremal küljel). Ei kasutanud küll põlvi vaid punktisin nö seibidest kokku. Kui lõplikult paigas siis tigiga kõik üle.
-
- Mode
- Postitusi: 902
- Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
- Tsikkel: GSX1300RZ K750 CRF1000l
- Asukoht: Rootsi
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 34 korda
Re: Leegitorude ja summuti valmistamine
Kui otsid head toru ja põlvesi, siis uuri toiduainetööstuse toru, kui ma ei eksi, on see 1.2 seinaga. Kahjuks tuleb see vist kõik ka happe kindlana, see teeb asja kallimaks. Hea on see, et see on juba eelnevalt poleeritud seest ja väljast, et bakter ei saaks jalga toetada. Enne kui maksma hakkad, kontrolli põlved üle, nii õhukese kraami juures on vahel tulnud ette, et põlves on auk sees.
-
Teema algataja - Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7336
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1074 korda
- Tänatud: 1046 korda
- Kontakt:
Re: Leegitorude ja summuti valmistamine
Tort kirjutas:Millele ja millist (mis materjalist, kui keerukat) vaja on? Küsiks niimoodi kõigepealt. Ka summutimeistrid keevitavad ilmselt lihtsama kolle valmis.
Arutelu on alles teoreetilisel tasemelel, valmistun eeldatavaks talviseks projektiks ja uurin eelinfot. Aga kui päriselt asjaks peaks minema (ma loodan, et läheb), siis suure tõenäosusega käib jutt Honda Dominatorist (nx650), millele tuleb uued leegikad teha. Nii kauge asja peale, kui materjal peale pole osanud veel mõelda aga visioon näeb ette leegikate värvimist mustaks või mähkimist lindiga.
vikiii kirjutas:Ei kasutanud küll põlvi vaid punktisin nö seibidest kokku.
Seibidest? Täpsustad äkki millega tegu, mulle on spetsiifiline släng veel hetkl tundmatu.
-
- Postitusi: 2017
- Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 165 korda
Re: Leegitorude ja summuti valmistamine
Domikale pole sugugi raske teha. Ühe lahendusena jooksevad torud mootori eest paralleelselt alla ja viiakse põhja all üheks (vaja toru ja 4 põlve). Teisel juhul viiakse üheks peale esimest pööret mootori ees (vaja toru ja 3 põlve). Seda siis muidugi, kui sa tahad sumpa alla tuua. Kui tahad scrambleri moodi küljepeale jätta, siis oleks ilmselt mõistlik originaal leegikat kasutada ja see ümber teha.
Kuumakindlat värvi on meil ka saada, näiteks Devorist spreina. Teip on Eestis minu meelest kallis, maksab eBayst tellida. Igaljuhul kui roostevaba ei taha, siis ma arvan, et iga sumpakeevitaja või muu keevitaja teeb selle ära. Ma prooviks ise lõikuda ja kokku lasta paari punktiga talvel, hea nokitseda. Pärast viiks moodustise korraliku keevitaja juurde, kui ise mihkel pole.
-
- Postitusi: 636
- Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
- Tsikkel: Suzuki RF900r
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 15 korda
Re: Leegitorude ja summuti valmistamine
Lõikasin sirgest torus eri nurkade all jupid ja neid omavahel kombunnides sain vajalikud nurgad siis.
Re: Leegitorude ja summuti valmistamine
Plaanis ka uus väljalase rattale teha, sellega seoses paar küsimust. Kas perfotoru seinapaksuseks piisab 1mm või pigem 1.5mm, muidu põleb läbi? Välimise seinapaksuse kohta sama küsimus, kuna see nii palju kuuma ei saa, siis kas piisab 1mm seinapaksusest? Kust võiks saada 90 kraadiseid "lühikesi põlvi" 70mm läbimõõduga?
Summutipoed pakuvad sõidukatele selliseid põlvi 30 eurot tükk
aga olek vaja selliseid lühikesi
.
8tk neid vaja. seega auto poe pakutav variant läheb jube kalliks. Äkki on kellelgi mõni hea idee, või tuleb "seibidest" keevitada nagu kasutaja vikiii seda tegi, mis esmapilgul ei näe ka sugugi paha välja. Aga ilusam oleks ikka sile toru.
plaanis midagi sarnast teha
-
- Postitusi: 636
- Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
- Tsikkel: Suzuki RF900r
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 15 korda
Re: Leegitorude ja summuti valmistamine
kusjuures kui seda auto sumpa toru kasutad siis lakis selline 2 meetrine uss olemas (45mm vähemalt oli). Sellel kokku mingi 8 põlve (vist) sees ja kordades odavam kui neid eraldi osta.
-
- Mode
- Postitusi: 998
- Liitunud: 03 Veebr 2004, 12:49
- Tsikkel: sporta 1200
- Asukoht: Rapla
- Tänanud: 17 korda
- Tänatud: 10 korda
Re: Leegitorude ja summuti valmistamine
autopoe sumpatorude põlvedel on see häda, et nende sisekaared on tihti, isegi enamasti "lömmis"
Re: Leegitorude ja summuti valmistamine
seda ma olen ka kuulnud et korts on sees auto omal. Aga eks pean ise üle vaatama kas see "uss" on laki's kohapeal olemas ja kui hull see on. Tean, et seda lühikest toru saab e-bay kaudu ka, 15 dollarit tükk. e-bay's ol ta vist sanitaartehnika toru nime all. Aga seal on tarneaeg meeletu ja oli kroomitud variant, mis ei sobi sumpa toruga kokku., Ehk on kellelgi veel mõni hea idee kust võik saada.
-
- Postitusi: 3187
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 34 korda
- Tänatud: 192 korda
Re: Leegitorude ja summuti valmistamine
Tallinnas Paavli tn. peaks olema miskine firma mis erinevaid põlvi ja värke toob ja keevitab.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
Re: Leegitorude ja summuti valmistamine
Spoiler
Välejaan kirjutas:Plaanis ka uus väljalase rattale teha, sellega seoses paar küsimust. Kas perfotoru seinapaksuseks piisab 1mm või pigem 1.5mm, muidu põleb läbi? Välimise seinapaksuse kohta sama küsimus, kuna see nii palju kuuma ei saa, siis kas piisab 1mm seinapaksusest? Kust võiks saada 90 kraadiseid "lühikesi põlvi" 70mm läbimõõduga?
Summutipoed pakuvad sõidukatele selliseid põlvi 30 eurot tükk
aga olek vaja selliseid lühikesi
.
8tk neid vaja. seega auto poe pakutav variant läheb jube kalliks. Äkki on kellelgi mõni hea idee, või tuleb "seibidest" keevitada nagu kasutaja vikiii seda tegi, mis esmapilgul ei näe ka sugugi paha välja. Aga ilusam oleks ikka sile toru.
plaanis midagi sarnast teha
Kindlasti on veel pakkujaid, kuid esimesena meenus hetkega http://www.onninen.ee. Neil sellist kama igas mõõdus ja materjalivalikus.
Re: Leegitorude ja summuti valmistamine
Eehhh!
2013 aastal nämmutati seda teemat vist kaks kuud...
http://www.db-hp.ee/web/pood/79/1/summu ... kud-v-band
Edu!
Re: Leegitorude ja summuti valmistamine
tänud, just leidsin ka dp-hp lehe, teen natuke lihtsamalt selle lahenduse. Aga seina paksustest oskab keegi miskit rääkida, kui jäme peaks olema perforeeritud toru sein ja siis välimise kesta sein?
-
- Postitusi: 739
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 125 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: Leegitorude ja summuti valmistamine
Tegin kunagi autole vl kolle Onninenni valikus pakutavast rv materjalist
Keevitasin kokku MIG iga ja keevituskohad seest freesisin siledaks, väljapoole eriti rõhku ei pannud, kuna algselt plaanisin katta pinna
PS Onninenist saab ainult lepinguline klient, FEB is sama mant müügil
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7185
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1853 korda
- Tänatud: 511 korda
Re: Leegitorude ja summuti valmistamine
Kui roostevaba,siis sealt saab.
http://www.italinox.ee/index.php?section=2&op=1
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.