Ricor Intiminator
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 2195
- Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
- Tänanud: 243 korda
- Tänatud: 555 korda
Ricor Intiminator
Lugesin netist pealkirjas mainitud vidina kohta ja nüüd hirmsasti kipitab, Africa Twini esihargi vedelus on surmani ära tüüdanud ja kasutajate kogemused on positiivsed. Kas keegi teab mõnda EU-sisest kohta, kust seda tellida saaks? Või siis äkki on mingi muu analoogne amordi upgrade olemas, mida ma lihtsalt ei oska otsida? USA-st saab, aga ilmselt täna tellides on enne lumi maas kui vidina kätte saab, pluss ei tundu nagu loogiline et kui asi on nii lihtne ja hea nagu räägitakse, siis kogu maailmajaos seda ei müüda.
http://store.ricorshocks.com/product_p/ ... 1001at.htm
Täiendus: tämit, alamteemaga läks nüüd küll inertsist valesti, ilmselgelt pole hommikukohv veel sisse kikkinud. Vabandused.
-
- Postitusi: 239
- Liitunud: 22 Juun 2007, 12:44
- Tsikkel: FighTLR, Scrambler (domikas)
- Asukoht: Kangru-Uuesalu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 62 korda
Re: Ricor Intiminator
Saad oma upgreidi lahenduse Luigelt.
http://smartshop-racing.com/index.php/dealers-contacts
566 97 936
-
Teema algataja - Postitusi: 2195
- Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
- Tänanud: 243 korda
- Tänatud: 555 korda
Re: Ricor Intiminator
Ohoh, super! Võtan kindlasti ühendust, aga lihtsalt niisama ootuste kalibreerimise mõttes - kas sinna ukse taha on ikka mõtet oma tänavasõiduvoki ja sellise madal-keskmise kolmekohalise summaga taskus ka kraapima minna? Reeglina kui lehe päises on pori pritsiv krossikas ja sõnad "custom" ning "racing", siis kipub vedrustuse teemaline jutt kiiresti mu tsikli hinda mitmekordistama
Re: Ricor Intiminator
racetechi emulaatorite kitt peaks maksma suurusjärgus 150 eurorubla...aga rõhutan, et PEAKS maksma umbes nii palju, ei tea kui palju just seal reaalselt maksab.
aga kui sul on ikka vedel vedru siis cartridge emulator seda vedru jäigemaks ei tee. ta muudab aeglase ja kiire compressioni ühtlasemaks ja annab võimaluse regullida...ja reboundi saad siis õli paksusega mingil määral sättida. mina pidin igatahes lõpuks ikka ka jäigemad vedrud sisse panema, et asi tõesti oluliselt parem saaks.
-
Teema algataja - Postitusi: 2195
- Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
- Tänanud: 243 korda
- Tänatud: 555 korda
Re: Ricor Intiminator
Seal on mingi inseneri brainfart, kaks vedru - üks on hästi pehme, et iga pidurilingi puudutuse peale hästi nõtkuks ja siis kui esimene on kokku surutud, hakkab õige vedru tööle. Ghetto lahendus on lihtsalt see esimene vedru jäiga puksiga asendada, aga kui juba kord putked laiali tõmmata siis mõtlesin et võiks ju uurida ka seda, et äkki saab kuidagi käepäraste vahenditega amordile muutunud olukorra selgeks teha. Noh ja siin ma nüüd siis olen.
Aga tundub et "cartridge emulator" on just täpselt see märksõna, mida ma otsisin, tänud!
-
- Postitusi: 250
- Liitunud: 11 Okt 2010, 19:37
- Tsikkel: vändast käima
- Tänanud: 18 korda
- Tänatud: 39 korda
Re: Ricor Intiminator
Eeldusel, et sa keskmise raskusega oled, on vedru eelpinget vahepuksidega muutes ja õli hulga ning paksusega mängides võimalik täiesti rahuldav tulemus saada.
-
Teema algataja - Postitusi: 2195
- Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
- Tänanud: 243 korda
- Tänatud: 555 korda
Re: Ricor Intiminator
No ega puksiga vedru otsa tõstes-langetades ju vedru jäikus ei muutu. Antud juhul lihtsalt selle "progresseeruva" klounivedru võpsikusse lennutamine eeldab kompenseerimist, et kõrgus samaks jääks. Samas siis oleks juba nagu minu arusaamist mööda vaja amordi high speed bumpi kallale ka minna, et tagada vedru kontroll üle konaruse sõites.
Anoh muidugi ega ma ei tea ka midagi, üritan siin lihtsalt lugeda ja pihta saada, et mis imenipiga üks mootorratas üldse töötab ja mis juppe tasub külge kruvida ja mida mitte Oleks raha rohkem ostaks KTMi.
Re: Ricor Intiminator
"Eeldusel, et sa keskmise raskusega oled, on vedru eelpinget vahepuksidega muutes ja õli hulga ning paksusega mängides võimalik täiesti rahuldav tulemus saada" ei ole! lihtsalt minu isiklik arvamus...ennast petta, seda on küll väga hästi võimalik parim, mida on võimalik saavutada on ehk natuke parem performance kui sõidad just mingites väga spetsiiflistes oludes, koguaeg.
eelpinge muudab vaid kõrgust, tööpiirkonda. sellega sätitakse paika, et nö. paigalseisu asendis oleks amort õige koha peal, et sel oleks piisavalt palju liikumisruumi ühele ja teisele poole (või üles-alla siis teiste sõnadega). õli hulk määrab ära vaid selle kui kergelt või raskelt on võimalik amort põhja ära raksutada. jällegi oluline parameeter, kuid mitte kuidagi ei mõjuta nö. tavasõitu. paksus, saad regullida reboundi, kuid nii kui paned näiteks paksema möga sisse, läheb sul compression ikka suht pekki ehk siis amort ei tööta enam piisavalt kiiresti kokkusurumisele.
ühesõnaga, ei saa sitast ikka saia teha, lihtsalt moosi peale määrides
emulaator eraldab compressioni täielikult reboundist ehk siis muudab need 2 asja eraldi seadistatavaks ja lisaks lubab eraldi seadistada slow/fast compressionit. ühtlasi on komplektis veel 2'd erineva jäikusega vedrud ( jutt ei ole nüüd mitte hargi vedrudest, vaid emulaatori enda seadistamiseks kasutatavast vedrust)
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.