Sidesüsteemid mootorrattal
Moderaator: Moded
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7336
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1074 korda
- Tänatud: 1046 korda
- Kontakt:
Re: Sidesüsteemidest rattal
Sena S20 jaoks on ilmunud tarkvarauuendus, mis peaks parandama Sena oluliseima puuduse: madala helinivoo.
http://www.sena.com/software/20s-firmware-1-2/
Re: Sidesüsteemidest rattal
Kas keegi on viimasel ajal eBayst mingit odavat seadet ostnud?
On tekkinud suurem vajadus sõidu ajal telefonile vastata, hakkasin odavama otsa seadmeid nüüd uurima. Pilt suht kirju ja segane, ei jaga neist suurt midagi.
Näiteks siin 37€ eest Intercom V1 100m.
Siin aga sama hinna eest Intercom 500m
Siin mingi Intercom 33€ eest.
Millist neist tasuks osta või soovitage midagi muud?
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7336
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1074 korda
- Tänatud: 1046 korda
- Kontakt:
Re: Sidesüsteemidest rattal
Romka: kirjutas:Kas keegi on viimasel ajal eBayst mingit odavat seadet ostnud? Millist neist tasuks osta või soovitage midagi muud?
Eks ta selline kahe otsaga asi ole, ühest küljest kõik need seadmed töötavad enam-vähem aga lõpuni rahul pole sa ilmselt ühegagi neist. Samas, kui juhtud õige seadme leidma, siis võib see ka enam-vähem konkureerida ka nimega seadmetega.
Amazonis on selline seade (http://goo.gl/gz0vBv) leidnud enim kasutajate positiivseid hinnaguid.
Kui on võimalust pisut suurema eelarvega läheneda, siis soovitan võtta Sena SMH5. Saad kvaliteetse asja.
http://goo.gl/FU1ZTn
Re: Sidesüsteemidest rattal
Tellisin selle amazoni soovitatud variandi ära, 800m Intercomi siis. Esialgu ühe komplekti, eks katsetab ära, annan tulemustest teada. Sai võetud UK eBayst 43,98€ eest. Hiinast oleks u 10€ odavamalt saanud, aga ei ole tahtmist kuu aega oodata.
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8772
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: V-Strom 1050DE
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 126 korda
- Tänatud: 325 korda
- Kontakt:
Re: Sidesüsteemidest rattal
Bastard kirjutas:Mis see teda siis paremaks teeb?
(Ma ei viitsi kohe uuendama hakata)
scala rider G9
v2.0
Please note that after installing the update, you will need to delete the Bluetooth pairing on your Bluetooth device (mobile phone/GPS/MP3 Player) and pair the G9 again.
Dual Bluetooth connectivity:
Connect two mobile phones (or a GPS device) simultaneously and talk hands-free.
Music Sharing™ technology via A2DP:
Music Sharing™- Rider & Passenger listen to the same stereo music (via A2DP)
Intercom to Mobile:
Divert intercom calls automatically to your mobile phone when out of range.
Phone Buddy:
This new feature allows hands-free calls to any pre-defined telephone number, for example: calling home, office, partner, etc.
Using the Cardo Community, phone numbers can now be included in the "1+8" Buddy List.
Music Scan:
This features allows you to "Browse" through your playlist without having to changes tracks manually.
With music ON, press + (scans up) or - (scans down) for 5 sec. The first few seconds of each audio track will be played.
To stop the scan on the current track, say any word loudly into the microphone or press "Volume +" button for 2 seconds
Bug fixes and other improvements
- Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
- Toeta Biker.ee foorumit, KLÕPSA SIIA
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7336
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1074 korda
- Tänatud: 1046 korda
- Kontakt:
Re: Sidesüsteemidest rattal
Tegin augusti lõpul pisut pikema resi (3500+ km) ja kasutasime sidevahendina Sena S20. (tarkvaraversioon 1.1)
Lühikokkuvõte: jäin rahule. Märkimisväärselt etem, kui minu varasemad kogemused analoogsete seadmetega. Ära sai proovitud sisuliselt kõik ilmastikuolud ja erinevad vahemaad ning seadme kasutatavuse mägedes, metsas, linnas jne. Enamus allpool toodud tähepanekuid on grupis kasutamise seisukohast lähtudes.
Side kvaliteet
Meil oli kahe nädala jooksul pidev side 4 sõitja vahel (grupikõne) ja enamus ajast oli side kvaliteet hea või väga hea (ilma kaaslaste mikrofonidest tuleva tuulemürata). Tuulemüra tuli reisi vältel mängu vaid ühel korral: tugeva ja puhangulise külgtuulega, kus jõuline tuul keerutas kaassõitjate (loe: seljakottide) kiivritessse. Aga see oli ka ainuke kord.
Tööulatus
Lubatud 2 km ulatust pole reaalses elus ilmselt võimalik saavutada. Tehniliselt peaks olema võimalik ja sedagi vaid üliheade ilmaolude korral. Meil õnnestus mägedes 2500m kõrgusel ka korra proovida ja siis oli hädapärane ja hakkiv kõne 1.8 km kauguselt veel kuulda. Kaks sammu kaugemal polenud enam midagi. Praktilist kasutust sel otseselt pole ja tüüpilistes oludes tuleb leppida kuni 800 m vahemaaga. Viimasest on reaalses elus ilmselt enam, kui küll. Maanteel hakkab otsenähtavusega ja kuiva ilmaga kõne ragisema ca 800-900 m peal. Vihmaga väheneb vahemaa umbes poole peale. Väga tugeva hihmaga kahaneb suisa paarisajale meetrile.
Side katkemine ja taasühendumine.
Side reaalset katkemist tuli meil reisi jooksul ette paar korda. Mägedes. Tüüpiliselt sõites mõne takituse (mäe külg) taha või kasvatades vahemaa enam, kui kolme mägise kurvi kaugusele. Esimeses astmes kaob tüüpiliselt ära kuuldavus aga ühendus ise säilib. Kohe, kui otsenähtavus taastub taastub ka kuuldavus. Päris 1:1 ei saa öelda, et kui otsenähtavust pole, siis pole ka sidet aga täpne loogika jäigi lõpuni tabamata. Paar rekkat sõitjate vahel toob sidesse sisse kül ragina aga kuuldavus säilib endiselt. Lauskmaal, metsas üliselt kuuleb tavaliselt ühe kurvi taha, kui kurve on sõitjate vahel rohkem, siis kipub kuuldavus kaduma. Mägedes otsene järjepidevus puudus - vahel oli kuulda paari mäenõlva taha, samas võis juhtuda, et esimene kurv kuhu taha tsikkel kadus võttis ka hääle. Aga tavaliselt ta taastus kohe ise. Vaid paaril korral oli eessõitja sunnitud peatume selleks, et side taas nuppe vajutades tagasi saada. (Olen aru saanud, et oslaisest oli tegu tarkvaraveaga ning see on 4. sept tarkvaruuendusega kõrvaldtud.
Häälkäsklused.
Üksinda sõites väga mugavad aga grupisõidus kõlbmatud. Grupisõidu korral selgus, et mugavam on nupule vajutades ühendada kaaslaste interkomiga - üks vajutus intekom üks, kaks vajutust interkom kaks. Juhul, kui vajad muid toiminguid peale kaaslastega ühendamise, siis häälkäskluste aktiveerimiseks mugavaim on kiivrile kaks korda koputada (uues tarkvara versioonis saab selleks lisaks kasutada ka kolmandat lisanuppu). Grupisõidu korral tüüpiliselt muud vaja polegi - sest sa pead ühenduma vaid kahe sõitjaga - ühega sinu ees, teisega sinu taga. Ülejäänud grupiga käib suhtlus läbi nende kahe.
Grupi ühendamine
Esimesel päeval meil kogu grupis omavahelist sidet polnud, suutsime korralikult kokku ühendada vaid tsiklite peals sõtivad paarid või siis sõitjad ükshaaval aga kogu gruppi normaalsel viisil kokku ei saanud. Sena mobiiliappi poolt pakutav grupi kokkupanek minu hinnagul väga töökindel lahendus pole ja seda kasuatdes oli alaima keegi, kes ühenduses polnud. Teisel päeval kulutasime pooltunnikese, et lugeda juhendit ja osapoled kokku ühendada. Siin oli suuresti abiks S20 seadmete kiirpaaritus, kus võetakse kaks seadet kätte ja raputad neid üheageselt. Nii saad kiirel kokku viia kõik vajalikud seadmed. Ühendamine iseenesest on lihtne eeldusel, et sõidujärjekord sõidu jooksul säilib - iga sõitja ühendub enda taga oleva sõitjaga ja ühednus kõikide osapoolet vahel ongi püsti.
Kõned telefoniga.
Kui grupivestluse ajal juhtub sulle kõne tuleb, siis vajutad lihtsalt ükskõik millist nuppu sideseadmel - kõne võetakse vastu ja saad teise poolega rahulikult vestelda ilma, et ülejäänud kuuleksid. On võimalik võtta ka helistaja grupivestluses osaliseks aga kuna meil otseselt selle järgi vajadus puuds, siis pole seda lähemalt ei uurinud. Väljahelistamist olen liikumsiel kasutanud paar korda ja leidnud eriti väärtusliku olevat "speed dial" funktsiooni (võimaldab mobiiliappis salvestada kolm telefoninumbrit, millele saab häälkäsklusega kiirvalimise teha). Nimelt kui mõni osapool on grupist mingil põhjusel maha jäänud ja teda headsetiga enam kätte ei saa, siis saab talle helistada.
Aku vastupidavus
Tüüpiliselt peab aku otseses kasutuses vastu 12-14h. Olgu see siis vahetu muusika mahamängimine või konverentskõne. Esimese proovisin kodus lihtlabaselt järgi jättes muusika ööks otsaks mängima. Sain tulemusekls napilt paar minutit alla 14 tunni enne, kui Sena enda välja lülitas. Reisil sai meil ühe sideseadme aku vaid ühel korral tühjaks, kusjuures tegu polnud sugugi pikima päevaga. Ehk oli tegu aku sisse töötamise perioodiga, sest see juhtus reisi teisel päeval. Halb uudis on stand-by'ga - tundub, et see on vaid õige natuke pikem, kui aktiivne kasutusaeg - olen saanud tüüpilisek stand-by tulemuseks 20h (tõsi, seda tarkvarversiooniga 1.1, äkki on uuemas 1.2 versioonis see viga parandatud) .
Kokuvõtteks:
Suurepärane sidevahend grupivestluseks ja infovahetuseks. Väga lihte kasutada, kui loogika selge. Kõne kvaliteet on väga hea ja aku peab kogu päeva. Tööulatus on samasse kategooriasse konkuretide seadmetega. Eriti ihaldusväärseks teeb Sena S20 grupivestluse võimalus kuni 8 seadmega ja ühilduvus kõikide varasemate Seana sideseadmetega k.a. grupivestlus. Ainuke mis mind pisut häirib on seadme väljanägemine (mitte disain, disain on äge ja futuristlik): ta ei näi eriti robustne ja vastupidav olevat ning tekitab tunde nagu oleks tegu õrna esemega.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7185
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1853 korda
- Tänatud: 511 korda
Re: Sidesüsteemidest rattal
Sõitsime viimasel matkal 3 rattaga(ilma sideta) ja kuna mina enamuse ajast ees sõitsin,siis vahel oleks mingit sidet isegi soovinud,et mitte lihtsalt järele ootamiseks hoogu maha võtta ,vaid mahajääja oleks hoopis hoogu juurde pannud ning järgi tõmmanud.Kui nüüd lugeda seda ....
"Tööulatus
Lubatud 2 km ulatust pole reaalses elus ilmselt võimalik saavutada. Tehniliselt peaks olema võimalik ja sedagi vaid üliheade ilmaolude korral. Meil õnnestus mägedes 2500m kõrgusel ka korra proovida ja siis oli hädapärane ja hakkiv kõne 1.8 km kauguselt veel kuulda. Kaks sammu kaugemal polenud enam midagi. Praktilist kasutust sel otseselt pole ja tüüpilistes oludes tuleb leppida kuni 800 m vahemaaga. Viimasest on reaalses elus ilmselt enam, kui küll. Maanteel hakkab otsenähtavusega ja kuiva ilmaga kõne ragisema ca 800-900 m peal. Vihmaga väheneb vahemaa umbes poole peale. Väga tugeva hihmaga kahaneb suisa paarisajale meetrile.
...siis sellest seadmest poleks meil suuremat abi olnud.Olen saanud oma rattal tuuleklaasi väikese lisa spoileriga nii timmitud,et seljakotiga suhtluseks piisab mul avada vaid kiivri lõug ja kuuldavus on veel 100 juures täiesti OK.Seadet oleks vaja läinud just linnades ummikusse jäädes ja tugeva vihmaga maanteel ,sest tagasõitjaid kohati ei näinud enam.Samas vahemaad olid sel juhul suuremad kui mõnisada meetrit ja rekkaid ning kurve meie vahel ka külluses.Kõige enam olekski seda vaja läinud eessõitjana tagasõitjatele vastutulijatest teatamiseks,aga see seade poleks ka ilmselt nendel juhtudel aidanud,sest vahemaa oli kohati ikka pikem kui silmside.Rekkajuhid just nii lasevadki pikast rodust mööda,et keegi eestpoolt raadio(lällari) teel juhendab.Ma ikka ei saa aru ,miks ei ole tsiklite jaoks midagi reaalselt CB saatjate laadset välja mõeldud.See seade võiks ju olla statsionaarne ratta peal ning sõitjad selle seadmega bluethootiga või juhtmega ühendatud.Väike antenn kuskil peegli-tuuleklaasi või saba küljes ja side oleks 3-4km ulatuses igaljuhul saadaval.Tunnelites,vihmaga ja mujal mägedes võibolla 1-2km,mitte paarsada meetrit,nagu sellel praeguse hetke tipp tootel.
Mina ei leia igaljuhul sellele enda jaoks mõtet,sest aasta paari aasta takka reisil käimiseks selline raha kulutada on minu jaoks mõtetu.Muidugi pole ka kõigil seltsilistel selle tootja seadmeid.Telefoni ma tsikliga sõidu ajal ei kasuta(põhimõtteliselt,sest tööl kasutan seda liiga palju) ja muusika kuulamiseks on kümneid kordades odavamaid ning kvaliteetsemaid võimalusi,aga seda ma ka ei tee.Muusikat kuulan autos, tsilikaga naudin pigem seda tuule ja vabaduse fiilingut,mitte ei kuula musa.
Aga müts maha Piipz korralik kokkuvõte seadme toimimisest.Lellelegi on see seade kindlasti vajalik ja siit sai väga palju targemaks.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8772
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: V-Strom 1050DE
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 126 korda
- Tänatud: 325 korda
- Kontakt:
Re: Sidesüsteemidest rattal
See eelmine mees muide ei olnud Piipz
- Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
- Toeta Biker.ee foorumit, KLÕPSA SIIA
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7336
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1074 korda
- Tänatud: 1046 korda
- Kontakt:
Re: Sidesüsteemidest rattal
XL1000 kirjutas:Kõige enam olekski seda vaja läinud eessõitjana tagasõitjatele vastutulijatest teatamiseks,aga see seade poleks ka ilmselt nendel juhtudel aidanud,sest vahemaa oli kohati ikka pikem kui silmside.Rekkajuhid just nii lasevadki pikast rodust mööda,et keegi eestpoolt raadio(lällari) teel juhendab.Ma ikka ei saa aru ,miks ei ole tsiklite jaoks midagi reaalselt CB saatjate laadset välja mõeldud.See seade võiks ju olla statsionaarne ratta peal ning sõitjad selle seadmega bluethootiga või juhtmega ühendatud.
Me sõitsime täpselt samamoodi rekkadest mööda, esimene tegi möödasõidu ära ja selle asemel, et tuhatnelja minema kihutada andis järgmisele teada, kuidas lood on. Toimis suurepäraselt. Ka paari kolme-nelja-viie masina taha. Paaril korral tegime möödasõitu täiesti pimedas kurvis, ma usun, et möödasõidetvad vaatasid meid kui idoote. Ainukesed juhtumid, kus meil side katkes oli mägedes mitme kurvi taha, kõikidel ülejäänud juhtumitel toimis asi piisavalt hästi.
Kui tahad saada oluliselt suurmat tööulatust, siis paigaldada tsiklile startsionaarne PMR'. Sõltuvalt sellest PMR'i (BT'ga või ilma) ja peakomplekti mudelist saad selle siis ühendada vastavalt kas BT'ga, juhtmega või BT lisavidinat kasutades. Intercomil on Tribe nimeline, puhtalt tsiklistidele mõedlud jaam mis minu üllatuseks töötas väga hästi lisaks Intercomi enda peakomplektidele ka Midlandi omadega. Sena S20-ga ma seda kahjuks tööle ei saanud - tundub, et Sena soovib kasutajale igal juhul oma raadiosaatjate ühendamiseks mõeldud lisavidina maha müüa.
PS. Aastast 15.12.2015 kaovad Euroopas mobiilidel roamingu tasud ära (data ja kõne) ja hakkad kõikjal helistama kohaliku kõne hinnaga. Juba ülejärmisel suvel võid enda mobiil kasutades segaseks ladrata.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7185
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1853 korda
- Tänatud: 511 korda
Re: Sidesüsteemidest rattal
Macintosh kirjutas:Me sõitsime täpselt samamoodi rekkadest mööda...
Ma pakun,et poolas võis kohati esimese ja kolmanda ratta vahe olla üle kahe kilomeetri(kui vihm,siis ju levi veel väiksem),sest liiklus oli kohati ikka väga tihe.Varssavis ootasin teisi järgi, mingis kohas, umbes 10min,seal kiskus ka vahemaa pikaks.Point selle asja juures ongi see,et grupi kiiruse üleval hoidmiseks peaks esimene liikuma norm kiirusega edasi ja teised saavad tema mingil hetkel kätte.Kui rekka kolonni ees teisi järele oodata,siis see võtab ikka keskmise kiiruse megalt alla.Me sõitsime ka nii,sest muid variante polnud.Kui oled korra nende rekkdele mõeldud CB saatjatega suhelnud,siis lihtsalt need tsikli asjad tunduvad nagu mänguasjade poest pärit olevad.
Sorry ajasin eelmises postis nimed sassi mõtlesin ikka Maci selle katse läbiviimise all.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Re: Sidesüsteemidest rattal
Piipz kirjutas:Bastard kirjutas:Mis see teda siis paremaks teeb?
(Ma ei viitsi kohe uuendama hakata)
scala rider G9
v2.0
Selle uuendusega saad oma G9 funktsionaalsuse samaks mis G9X seadmel.
Uuendustest asjalikumad on:
- kahe mobiili ühendamise võimalus. Või siis GPS ja mobiiltelefon - ei pea mobiili läbi GPSi ühendama.
- Muusika jagamine seljakotiga, kuni 10m. Näiteks kuulad oma moblast/GPS-ist muusikat ja saadad selle ka seljakotile.
- 1+8 sõbralisti liikmetele saad seadistada telefoninumbrid ning automaatse helistamise läbi GSM-i kui kui sõber on bluetoothi levist väljas.
Kui ma sellest uuendusest nädala alguses kuulsin, ei saanud ma täpselt aru, mida nad üritavad. Kui tuleb välja järgmine mudel näiteks G9XX, siis saame u. aasta peale uue seadme turuletulekut "vanale" G9X seadmele sama funktsionaalsuse?
-
- Postitusi: 631
- Liitunud: 24 Juun 2009, 23:35
- Tsikkel: Yamaha SuTenöör (XTZ900) 5PS
Re: Sidesüsteemidest rattal
Tahtsin jagada kogemust 4ja smh10 seadmega +scala G9 saime kõik suhtlema kõik kuulsid üksteist. Väike trikitamine oli kõik liinile saada. Igatahes ma olen üsna rahul SMH10ga. Ja levi G9 ga oli muidugi kõvasti lühem, kuid siiski arvestatav ja täiesti toimiv grupis
http://www.super-tenere.net/forum/xtz75 ... -xt900z-fi
5Okuus856üheksa
Re: Sidesüsteemidest rattal
Macintosh kirjutas:Romka: kirjutas:Kas keegi on viimasel ajal eBayst mingit odavat seadet ostnud? Millist neist tasuks osta või soovitage midagi muud?
..............
Amazonis on selline seade (http://goo.gl/gz0vBv) leidnud enim kasutajate positiivseid hinnaguid.
..............
Romka: kirjutas:Tellisin selle amazoni soovitatud variandi ära, 800m Intercomi siis. Esialgu ühe komplekti, eks katsetab ära, annan tulemustest teada. Sai võetud UK eBayst 43,98€ eest. Hiinast oleks u 10€ odavamalt saanud, aga ei ole tahtmist kuu aega oodata.
Kaup 9 päevaga kohal. Tegemist siis mingisuguse "Viper T-COM Intercom" nimelise 500m seadmega. Täiesti kvaliteetses karbis ja korralik juhend. Lihtne - vaid kaks nuppu + kahele poole keeratav helitugevuse oma. Nüüdseks ka telefoniga ühendus ära katsetatud - täiesti toimib! Helistamisel teine pool ei saanudki üldsegi aru, et sõidan (samas mul suht kõrge klaas ka, seega tuul otse peale ei tule). Maanteel päris jabur tunne - räägid normaalselt, enda häält müra tõttu peaaegu ei kuule, samas teine pool kuuleb väga hästi. Mina olen 44€ eest küll rahul.
Pilt kah:
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7185
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1853 korda
- Tänatud: 511 korda
Re: Sidesüsteemidest rattal
On keegi sellist asja proovinud kiivriga ühendades ratta peal kasutada?
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Re: Sidesüsteemidest rattal
Ahhoi...
Tegin kah uuenduse ära. Varasemalt kasutasin androidiga mobiilis Play Storeist allalaetud Cardo Smart Seti, et Cardo sideseadmes bluetoothi abil sätteid muuta, aga pärast sideseadme update`i rakendus ei tunne ennam Cardot ära... On kellelgi viitsimist proovida rakenduse toimivust pärast uuendust sideseadmel? Et kas viga minus või rakenduses? Isiklikult kaldun arvama, et probleem ses viimases....
Re: Sidesüsteemidest rattal
Kas sa telefonist sideseadme Bluetoothi ühenduse kustutasid ja uuesti sidusid?
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7336
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1074 korda
- Tänatud: 1046 korda
- Kontakt:
Re: Sidesüsteemidest rattal
XL1000 kirjutas:On keegi sellist asja proovinud kiivriga ühendades ratta peal kasutada?
http://www.midlandeurope.com/midland_g8 ... 25671.aspx
Kaalusin ise G8 BT varianti kõrvuti Interphone Tribega aga kuna viimane oli märkimisväärselt soodsamalt saadaval ning plussiks laadimisvõimalus kasutamise ajal (G8't saab laadida vaid laua peal laadimisalusel), siis võtsin Tribe (laadimine läbi standartse miniUSB). Toimis idealselt koos Midlandi peakomplektiga (mis hetkle väga hea hinnaga müügis, laotühjendus). Sena S20 peal teise telefoni positsioonis kahjuks ei osanudki tööle saada (ei teagi, kas viga oli S20 tarkvaras või selles, et Sena müüb ka lisaseadet, millega PMR jaamasid peakomplekti juurde lisada) ja ega ma väga proovinud ka.
PS: Minu Tribe on müügis, kuna otsustasin, et mulle piisab S20 poolt pakutavatest võimalustest.
http://goo.gl/TBp8MJ
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7185
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1853 korda
- Tänatud: 511 korda
Re: Sidesüsteemidest rattal
Tribe kasutusjuhendis oli,et on soovitav välja lülitada,kõik muud BT ühendused.Kas ta sul nii ka toimis,et oli olemas omavaheline side nii seljakotiga(BT),kui ka üle Tribega teise rattaga?
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7336
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1074 korda
- Tänatud: 1046 korda
- Kontakt:
Re: Sidesüsteemidest rattal
XL1000 kirjutas:Tribe kasutusjuhendis oli,et on soovitav välja lülitada,kõik muud BT ühendused.Kas ta sul nii ka toimis,et oli olemas omavaheline side nii seljakotiga(BT),kui ka üle Tribega teise rattaga?
Seljakotiga oli võimalik samaaegaselt rääkida, sest PMR oli lihtsalt (teine) kõrgema prioriteediga "telefon". PMR'ist tulev oli kuuldav kogu aja (ka seljakotile) aga kui soovisin ise PRM'iga rääkida, siis pidin peakomplekti ümber lülitama telefonireziimile ja sel ajal tõesti seljakotiga rääkida ei saanud.
Kasutus oli ülililhtne ja mugav: lülitasin Midlandi telefonireziimile, köhatasin (mõi tegi mõnd muud häält, mina ütlesin "side!"), VOX aktiveeris jaama, hakkasin rääkima. Kui paus kõnes vernis pikemaks, kui 2 sek, siis jaam piiksus kaks korda ja ülejäänud seltskond sai taas rääkida.
Ma ei tea, millisest kohast juhendis jutt käib. Üldiselt on ülejäänud seadmete väljalülitamise soovitus kõikides BT juhendites paaritamisprotseduuri ajaks.Paaritamine võib suure tõenäosusega ebaõnnestuda, kui sul on üheagselt mitu sarnast seadet sisse lülitatud.
-
- Postitusi: 117
- Liitunud: 25 Sept 2011, 20:28
- Tsikkel: Harley-Davidson
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 47 korda
- Tänatud: 24 korda
- Kontakt:
Re: Sidesüsteemidest rattal
mikko9 kirjutas:Ahhoi...
Tegin kah uuenduse ära. Varasemalt kasutasin androidiga mobiilis Play Storeist allalaetud Cardo Smart Seti, et Cardo sideseadmes bluetoothi abil sätteid muuta, aga pärast sideseadme update`i rakendus ei tunne ennam Cardot ära... On kellelgi viitsimist proovida rakenduse toimivust pärast uuendust sideseadmel? Et kas viga minus või rakenduses? Isiklikult kaldun arvama, et probleem ses viimases....
Peale uuendust G 9 (si on kaks seadet tagaistujal samuti) ei ole asjad enam endised. Varemalt oli ikka mingeid pisi viperusi aga nüüd on asi täitsa p....s jookseb kinni ei saa sisse ega välja lülitada. Probleeme tekkinud peale uuendust kuhjaga. Sõidul kaasas juhe, et kui kokku jookseb saaks taas käivitada.
Nädalavahetusel said kindlasti paljud kogemuse, kuidas on peale uuendust teil lood?
http://www.sepp.ee
-
- Postitusi: 117
- Liitunud: 25 Sept 2011, 20:28
- Tsikkel: Harley-Davidson
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 47 korda
- Tänatud: 24 korda
- Kontakt:
Re: Sidesüsteemidest rattal
Saan aru, et minu seadmed ainukesed mis ajusid kepivad ?
http://www.sepp.ee
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7336
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1074 korda
- Tänatud: 1046 korda
- Kontakt:
Sena S20 ja mittetöötav FM raadio
Sena on ametlikult teada andnud, et need kellel S20 FM raadio ei tööta saavad uue sidekomplektid. Pärast maili saatmist ja addressi ning üksikasjade täpsustamist saadab Sena kulleri sidekomplektile järgi.
"For anyone who has an FM issue with their 20S please send support an email at support@sena.com so we set you up with a replacement. Put in the subject "FM Radio does not work""
Allikas: http://goo.gl/PkDRJl
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7185
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1853 korda
- Tänatud: 511 korda
Re: Sidesüsteemidest rattal
Ostsin kaks sellist seadet
http://www.aliexpress.com/item/Free-Shi ... 91191.html
Tulid kohale 9 päevaga ja paaritusid lihtsalt kõigi minu seadmetega.Rohkem pole küll proovinud kui üks kord telefoniga lobiseda.Seda sai teha nii lahtise kui kinnise visiiiriga 110-120-ga ja ka lahtise lõuaga umbes 90-ga sõites.See ,kellele helistasin, ei saanud aru et ma rattaga sõidan.Ise kavatsen seda kasutada küll peamiselt seljakotiga suhtlemiseks.Kui selle raha eest ühe hooaja vastu peab on asi igati OK,kui rohkem,siis juba boonusega saadud.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 3828
- Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
- Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
- Asukoht: Keila - Tallinn
- Tänanud: 160 korda
- Tänatud: 88 korda
Re: Sena S20 ja mittetöötav FM raadio
Macintosh kirjutas:Sena on ametlikult teada andnud, et need kellel S20 FM raadio ei tööta saavad uue sidekomplektid. Pärast maili saatmist ja addressi ning üksikasjade täpsustamist saadab Sena kulleri sidekomplektile järgi.
"For anyone who has an FM issue with their 20S please send support an email at support@sena.com so we set you up with a replacement. Put in the subject "FM Radio does not work""
Allikas: http://goo.gl/PkDRJl
kuidas seda mittetöötamist tõlgendada?
See kellel linnas sees hakbi koguaeg või see kellel ei lylitu yldse raadio sisse?
-
- Postitusi: 1809
- Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
- Tsikkel: Kawasaki VN1500
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 216 korda
- Tänatud: 88 korda
Re: Sidesüsteemidest rattal
Kas Nolani n-com'iga mingit muud sidesüsteemi ka paaritada saab, kui seljakotil teist marki kiiver on?
siis väärib see ka väärkasutamist!"
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7336
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1074 korda
- Tänatud: 1046 korda
- Kontakt:
Re: Sidesüsteemidest rattal
Peaks saama. Kõik uuemad Senad, Midlandid ja Cardod toetavad ühendamist muude tootjate seadmetega. Tõsi, mina olen kokku puutunud ühe Nolaniga, mida ei õnnestunud ühendada.
Re: Sidesüsteemidest rattal
XL1000 kirjutas:Ostsin kaks sellist seadet
http://www.aliexpress.com/item/Free-Shi ... 91191.html
Tulid kohale 9 päevaga ja paaritusid lihtsalt kõigi minu seadmetega.Rohkem pole küll proovinud kui üks kord telefoniga lobiseda.Seda sai teha nii lahtise kui kinnise visiiiriga 110-120-ga ja ka lahtise lõuaga umbes 90-ga sõites.See ,kellele helistasin, ei saanud aru et ma rattaga sõidan.Ise kavatsen seda kasutada küll peamiselt seljakotiga suhtlemiseks.Kui selle raha eest ühe hooaja vastu peab on asi igati OK,kui rohkem,siis juba boonusega saadud.
Tere XL1000, kas tellides oli kasrbis 1 või 2 seadet.
Tänud vastamast
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.