Gixxer vs ninja vs cbr
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 674
- Liitunud: 08 Okt 2008, 22:41
- Tsikkel: Kawasaki 636
- Asukoht: Saaremaa - Tallinn - Saaremaa
- Tänatud: 1 kord
Gixxer vs ninja vs cbr
Teen endale siin A-kat ja uurin vaikselt tsiklieid oma esimeseks hooajaks.
tunneks huvi siis kogenud tsiklimeest arvamusest, et milline on esimeseks tsikliks sobiv.
Ise olen 175cm ja umbes 85 kg. A tahaks teada milline on nendest 600'st või sobib ka 750 algajale sobivaim. Mis oleks nö lollikindel ja ei laguneks. Ning oleks piisavalt sõidurõõmu ka pikkadele maadele ( Tallinn - Saaremaa )
Aasta oleks siis alla 2000 ning hinnaks kuni 45k.
Ise huvitun hetkel
http://www.mototehnika.ee/webcache_kasu ... ka_ee.html
Ning sellest
http://www.mototehnika.ee/webcache_kasu ... ka_ee.html
Kuid ka huviorbiidil on mõni cbr ja gixxer.
Äkki annate oma lühikese professionaalse nõuande ja poleks paha ka omad kogemused kirja panna, mis võiksid mind aidata.
Re: Gixxer vs ninja vs cbr
http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?f=1 ... 6+vs+ninja
Siin on nendest suht hea teema. Mina sain sealt tarkust küllaga ja soetasin gixxeri. Mitte ei kahetse.
Re: Gixxer vs ninja vs cbr
Thesaarlane kirjutas:Teen endale siin A-kat ja uurin vaikselt tsiklieid oma esimeseks hooajaks.
tunneks huvi siis kogenud tsiklimeest arvamusest, et milline on esimeseks tsikliks sobiv.
Ise olen 175cm ja umbes 85 kg. A tahaks teada milline on nendest 600'st või sobib ka 750 algajale sobivaim. Mis oleks nö lollikindel ja ei laguneks. Ning oleks piisavalt sõidurõõmu ka pikkadele maadele ( Tallinn - Saaremaa )
Aasta oleks siis alla 2000 ning hinnaks kuni 45k.Kuid ka huviorbiidil on mõni cbr ja gixxer.
Lollikindel ja lagunematu masin on see, millega ei sõideta ehk kõik mis liigub, see kulub. Kuid enamasti peavad nad kõik vastu. Erinevatel ratastel erinevad nõrgad kohad. Peamine on see, et valid tehniliselt korras ja "hooramata" ratta.
Re: Gixxer vs ninja vs cbr
Nendest kahest valiks isiklikult zx 6r usun, et see lippab paremini kui piiratud zx 750.
Endal oli ka esimeseks ( peale kunagise jawa)zx 6, olin väga rahul. Praegu cbr 954, olen ka väga rahul (esimeseks seda muidugi ei soovita).Proovitud sai ka u.2000 a. gsxr, maitse asi, kuid mulle ei istunud.
Eks sa pead ikka ise proovima mis sulle meeldib.
Olgu veel öeldud, et ma sinuga enam vähem ühes mõõdus.
-
- Postitusi: 976
- Liitunud: 25 Veebr 2005, 12:15
- Tsikkel: ZX12R turbo
- Asukoht: Tallinn / Eesti
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: Gixxer vs ninja vs cbr
minu lemmikteema jälle, sest olen kõiki valikusse kuuluvaid rattaid omanud/kasutanud (kindlasti nüüd juba keegi jõudis vastata "kasuta otsingut", sest tõesti sel teemal on korduvalt siin foorumis juttu olnud).
aga siiski. nagu aru saan siis rattaks peaks olema nö bike. siinkohal tulebki kohe mainida, et antud nimistust on ainukesena gsxr sportlikuma ambitsiooniga ratas (no tegelikult ka mingil määral zx7r kawa), cbr 600 (F) ja kuni 2003 aasta zx6r/zx9r kawa pigem sporttouring suunitlusega rattad.
Seega pikkade otsade tõmbamiseks võiks sobivaim olla hoopis zx9r. ka kuuesajasega saab hakkama kui 900 liiga võimas esimeseks tundub aga maanteel on suurem parem. cbr 600 f samuti selline, pigem touring aga vist veidi kallim kui vanem kawa?
Yamaha R6 pole sa valikusse lisanud? GSXR kõrval samuti veidi sportlikum, vähem touringlikum.
Et siis tagasi küsimuse juurde - kumb on olulisem, sportlik sõiduasend, veidi "kiirem" pill või mugavam pikaotsa sõit?
Sportlikemast eelistaks gsxr 600 srad-le gsxr 750 srad-i al 99a, sest see juba sissepritsega. kuigi 45k eest võiks äkki leida nüüd sügisel juba ka gsxr 600 k1-k3 mudeli - sel juhul oleks see kindlalt parim valik. Samas ka "vana" srad gsxr 600 suudab vahel näo naerule tõmmata (selleks küll vaja pööret ülemises kolmandikus hoida stabiilselt aga siiski) - segu on suht sportlike omadustega rattaga (lühike teljevahe, järsk esikahvli nurk, kõhulipoole sõiduasend jne). Suurim pluss on meeletu valik kõikvõimalikke tuuning ja varuosi, soodsad hinnad ja kasut asju palju saada - tõenäoliselt on selles mõttes gsxr kõigist muudest ratastest parimas olukorras
Touringlikumast suunast - Honda on hea. Kvaliteetne, "hoiab" suht hästi hinda. Hea juhitavusega, lihtne ja mugav sõita. Samas kui korralikult lahti keerata käib edasi ka päris hästi. Miinusteks "tüüpviga" nukaketi pinguti kõrisemine ja suhteliselt kallimad varuosad ning suhteliselt väiksem saadavus kasutatud varuosadele (plastikud jms). Mudeliaasta soovitus - alates 1998.
Kawa zx6r (alates 1998! vanemat ei soovitaks... kuni 2002) - kõigist neist mis valikus kõige rohkem touring. Mugav ratas. Samas minu arust väga iseloomutu mis puudutab nii juhitavust kui mootoritööd. Ühtlane mootoritöö kogu pöördes (krt, meenutab juba peaaegu v2 mootorit) on mugav, eriti algajale. Aga vahel tahaks ju tunda seda "tõmmet" mis kuskilt pöördest üldjuhul sportrattal peaks "taha tulema", seda peaaegu ei ole kahjuks... Aga algajale, pluss pikad otsad - usun, et suht kindel valik kui korraliku ratta otsa satud. 900cc on selles mõttes parem, et sellega päris igas kohas rutskat lõpuni ei tihka väänata
Mis aga lagunemisesse puutub siis nii vana ratta puhul pole vahet kes on tootja või mis mudeliga tegu - loeb pigem see kuidas ratast eelmised omanikud hooldanud on. Ehk - vali korralikult hooldatud ratas (NB! läikiv plastik ei tähenda tingimata korralikku tehnikat )
Aga KUI on veidigi sportlikuma sõidu huvi siis kontakteeru ja tingi gsxr 600 K1-K3 või kawa zx6r (2003-2004) müüjatega. või siis vanem aga siis kindlalt GSXR
9,09 @ 1/4 - Suzuki Hayabusa turbo
9,8x @ 1/4 - Kawasaki ZX6R
-
Teema algataja - Postitusi: 674
- Liitunud: 08 Okt 2008, 22:41
- Tsikkel: Kawasaki 636
- Asukoht: Saaremaa - Tallinn - Saaremaa
- Tänatud: 1 kord
Re: Gixxer vs ninja vs cbr
Eks see ajas nüüd vee suht segaseks, a eks ma proovin neid proovida.
A, kas näiteks gixxeriga on "mõnus" saaremaale sõita, umbes 130km ?
-
- Postitusi: 976
- Liitunud: 25 Veebr 2005, 12:15
- Tsikkel: ZX12R turbo
- Asukoht: Tallinn / Eesti
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: Gixxer vs ninja vs cbr
Thesaarlane kirjutas:Eks see ajas nüüd vee suht segaseks, a eks ma proovin neid proovida.
A, kas näiteks gixxeriga on "mõnus" saaremaale sõita, umbes 130km ?
130km/h ei ole eriti, 180 juures hakkab looma
... ei oska öelda, arvan, et "mõnusam" on kawaga, või kui saaremaale minek siis vast ikka mönusam
9,09 @ 1/4 - Suzuki Hayabusa turbo
9,8x @ 1/4 - Kawasaki ZX6R
Re: Gixxer vs ninja vs cbr
Türipaide ja ma arvasin et Saaremaale on mõnus hoopis praamiga sõita, oi jopt
-
- Postitusi: 243
- Liitunud: 16 Apr 2007, 10:08
- Tsikkel: külka M; Kawasaki
- Asukoht: Saaremaa
- Tänanud: 2 korda
Re: Gixxer vs ninja vs cbr
Soultrain kirjutas:Türipaide ja ma arvasin et Saaremaale on mõnus hoopis praamiga sõita, oi jopt
saaremaale saab jah ruhnust (roomassaarde) või hiiumaalt (triigi), virtsust saab muidu muhumaale
aga teemasse - kui sportbike soov just kivisse raiutud ei ole, siis jube mõnus on Tallinna Saaremaa otsi teha Honda VFR 750F -ga. täiesti probleemivaba, kui õigel ajal kuluosi vahetada, sinu pikkusele sobib ka hästi. võiksid selle variandi ka igaks juhuks üle tšekata
-
Teema algataja - Postitusi: 674
- Liitunud: 08 Okt 2008, 22:41
- Tsikkel: Kawasaki 636
- Asukoht: Saaremaa - Tallinn - Saaremaa
- Tänatud: 1 kord
Re: Gixxer vs ninja vs cbr
Võiks olla ikka rohkem selline sport ratas ninatargad siin koos
Leidsin sellise ükspäev, mis on päris kenake ?
http://www.mototehnika.ee/webcache_kasu ... ka_ee.html
A ma pole ikka vastust saanud. Kui minna gixxeriga MUHUMAALE ja sealt SAAREMAALE , kas selle jaoks läheb vaja mingit sportatleet inimest et ühekorraga ära sõita see teekond? Kas istumis asend ära ei väsita ?
Re: Gixxer vs ninja vs cbr
Thesaarlane kirjutas:A ma pole ikka vastust saanud. Kui minna gixxeriga MUHUMAALE ja sealt SAAREMAALE
, kas selle jaoks läheb vaja mingit sportatleet inimest et ühekorraga ära sõita see teekond? Kas istumis asend ära ei väsita ?
Pole küll gixxeriga seda vahet sõitnud, aga ega see nüüd mingi vahemaa kah ei ole. Kõige pikem ühesõiduots tuleb sel marsruudil max 140km. Mul noor sugulane lasi küll seda vahet üsna mitmeid kordi gixxeriga. Ei kuulnud kordagi mingit nurinat.
Re: Gixxer vs ninja vs cbr
Istumisasendi poolest oleks selline ehk mõnusam http://www.mototehnika.ee/webcache_kasu ... ka_ee.html
-
Teema algataja - Postitusi: 674
- Liitunud: 08 Okt 2008, 22:41
- Tsikkel: Kawasaki 636
- Asukoht: Saaremaa - Tallinn - Saaremaa
- Tänatud: 1 kord
Re: Gixxer vs ninja vs cbr
H.P kirjutas:Istumisasendi poolest oleks selline ehk mõnusam
http://www.mototehnika.ee/webcache_kasu ... ka_ee.html
sellel rattal jääb ilust kõvasti vajaka.
Re: Gixxer vs ninja vs cbr
Thesaarlane kirjutas:A ma pole ikka vastust saanud. Kui minna gixxeriga MUHUMAALE ja sealt SAAREMAALE
, kas selle jaoks läheb vaja mingit sportatleet inimest et ühekorraga ära sõita see teekond? Kas istumis asend ära ei väsita ?
Oleneb kust sa sõitma hakkad..
Kui tõsiselt rääkida, probleemi ees oled siis kui see nõme praamiliiklus ära kaoks ja silda mööda üle ja aina edasi peaksid uhama.. praegu pead paratamatult vahepeal koiba sirutama ja kanni sisse verd laskma.
-
- Postitusi: 293
- Liitunud: 11 Mär 2005, 15:04
- Tsikkel: KTM 250 EXC-F
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: Gixxer vs ninja vs cbr
Suvel sai käidud gixxeriga(kyll natuke uuemaga) saaremaal. See pole nüüd küll miski müstiline distants mille sõitmise pärast peaks muret tundma, keerad rutskat ja pead juba lahti laskma sest oled kohal. See paar-kolm tundi ratta seljas istuda on täitsa ok.
-
- Postitusi: 994
- Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
- Asukoht: Eesti
- Tänatud: 1 kord
Re: Gixxer vs ninja vs cbr
Soovitaks 750'st üle 600'e. 150 kuubikut ekstra annavad märgatavalt rohkem väänet mis on tegelikes sõiduoludes PALJU tähtsam kui paar hobujõudu tippvõimu rohkem või vähem.
BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750
Re: Gixxer vs ninja vs cbr
Oleks pakkuda 99 aasta GSX - R 750 kui huvi pakub võin saata ka pildid. Hinda küsiks 45 000.-
Re: Gixxer vs ninja vs cbr
Leedus on üks sihuke VFR800.
http://bike.motors24.ee/Default.aspx?pa ... &sort=paid
Tagatuli vist katki, esinduses maksab se 5500, ebayst saad 2000 kätte...
Sporttouringu klassi pärl tollest ajast. Kahesüsteemsed pidurid, head tuled,hark(hea ketti õlitada või ebatasasel maal parkida)- ja külgjalg,
pikk sadul ja kõrgem lenks. Jaapanis sõidab politsei näiteks nendega.
Esiklaas on ära vahetatud tollel siin-kõrgema vastu.
Endal sama ratas esimeseks ja väga rahul, käsitletavus on hea, keerata on lihtne, pea pole ees längus/Õlad kanged- vaid saad ringi vahtida ..-st ei pea 170 sõitma koguaeg. Kohvreid jne kraami saab kenasti külge sätida kui huvi rohkem matkata.
Tagarattasse samas ei lähe hästi, kuna massi vist tsipa palju, samas siiaamaani ei tunne, et lahja oleks vms.
Naine küll ütleb, et ta väike on minu jaoks visuaalselt(1,85cm, 90kg)
Gsx-r ja Cbr on küll kenamad ja kirevamad
Vauuuu 4:)
-
Teema algataja - Postitusi: 674
- Liitunud: 08 Okt 2008, 22:41
- Tsikkel: Kawasaki 636
- Asukoht: Saaremaa - Tallinn - Saaremaa
- Tänatud: 1 kord
Re: Gixxer vs ninja vs cbr
VFR esialgu ei pane oma plaanidesse. Kuna matka huvi pole ja meeldib rohkem selline sport bike ikka.
Re: Gixxer vs ninja vs cbr
Thesaarlane kirjutas:VFR esialgu ei pane oma plaanidesse. Kuna matka huvi pole ja meeldib rohkem selline sport bike ikka.
No siis pole saaremaale asja kui matkahuvi pole
-
Teema algataja - Postitusi: 674
- Liitunud: 08 Okt 2008, 22:41
- Tsikkel: Kawasaki 636
- Asukoht: Saaremaa - Tallinn - Saaremaa
- Tänatud: 1 kord
-
- Postitusi: 990
- Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
- Tsikkel: 701Enduro, FS450, FC450, Te250
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 79 korda
Re: Gixxer vs ninja vs cbr
terv
minuarvates sellistest aruteludest halligi abi pole ja keegi targemaks suurt ei saa. nagu aru saan siis sul sõidukogemust pole ja esimest ratast otsid. seega pole sul endal ja veelvähem kellelgi teisel õrna aimugi milline ratas sulle sõitmiseks sobib nii et praegu tuleb täpselt selline jutt et iga lits kiidab oma perset ehk gixxerimehed väidavad et gixxer kuld olgugi et päris vana ja raske ja enamused hõredate mootoritega (võimsus tuleb ressursi arvelt) ja honda mehed hakkavad cebarit kiitma ja kuigi bike i tahad siis mingi mees väidab kindlalt et osta vfr e touring mis kaalub üle 250kg jne jne.
kuld reegel on selline: osta ratas mis meeldib välimuselt ja peal istudes või proovisõitu tehes ja mis oleks hästi hoitud. võta keegi kogenum ostule kaasa kes su ülekeevaid tundeid ka maha jahutaks ja vaataks et ratas oleks tehniliselt korralik ja käi vaatamas mitut ratast (silm harjub ära ja tunded ei mölla) sõidad hooaja kaks saad aimu mis tsiklisõit endast kujutab ja infot analüüsides oskad ehk valida järgmiseks ratta mis tõesti sulle sobib.
minu arvamus on et 600 ne bike sobib esimeseks väga hästi ja pikemad otsad on kah sõidetavad ca 150 km järjest. siis kui sellega oled harjund ja oskuseid omandatud ja kui hakkab tunduma et 600 ainult lõugab ja edasi ei lähe või kui selgub et bike üldse ei sobi vot siis valid edaspidiseks õige ratta.
(minuarust sobib bike muidugi ainult mõõdutundetuks kihutamiseks)
loe bacaani post kah hoolega läbi .
edu sulle ja loodan et leiad hästi hoitud ratta.
-
- Postitusi: 990
- Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
- Tsikkel: 701Enduro, FS450, FC450, Te250
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 79 korda
Re: Gixxer vs ninja vs cbr
Märkö kirjutas:Thesaarlane kirjutas:VFR esialgu ei pane oma plaanidesse. Kuna matka huvi pole ja meeldib rohkem selline sport bike ikka.
No siis pole saaremaale asja kui matkahuvi pole
marko norib seepärast et ta peab kaugel maal olema kus pole ilusaid naisi ja on seepärast pahur!
-
- Postitusi: 111
- Liitunud: 23 Nov 2007, 17:40
- Tsikkel: GSA
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Gixxer vs ninja vs cbr
ninja ON nendest valikutest ja sellel aastal mugavaim.
600ne ninja ja minu 191cm pikkuse kohta ning 118kg perse all on suht mugav aparaat. 100km otsad varvastega maad puudutamata ei tekita ka legaalsetel kiirustel takistusi.
Re: Gixxer vs ninja vs cbr
KIBU kirjutas:Märkö kirjutas:Thesaarlane kirjutas:VFR esialgu ei pane oma plaanidesse. Kuna matka huvi pole ja meeldib rohkem selline sport bike ikka.
No siis pole saaremaale asja kui matkahuvi pole
marko norib seepärast et ta peab kaugel maal olema kus pole ilusaid naisi ja on seepärast pahur!
Irw Kibu jah ma olen pahur, sest ma pean kaugel maal olema koledate naistega, kes ei oleks pahur siis... aga teemasse tagasi, tegelikult ma ei mõelnud midagi halba selle saarde mineku osas. Mu esimene ratas oli Yamaha YZF 600 R Thundercat (mitte R6). See ratas on bike ja matkaratta segu, tal pole nii lamavat asendit, mis on pikkadel vahemaadel puhas kuld. Väljanägemine on ka päris nunnu ja manööverdamisvõime on ideaalne sellel rattal. Kui huvi on siis uuri netist pilte ja asju
Re: Gixxer vs ninja vs cbr
Ei saa mina aru, mis pikkadest vahemaadest te räägite, eestis ei ole ühtegi pikka vahemaad.Tallinast Saaremaale ühe tuulega ei näe ma neist küll ühegiga probleemi.Mul tuttav sõitis kunagi Tartu Jõhvi vahet deltaga ja ka on elus.
Peale selle on pikk sõit rohkem harjutamise küsimus. Paak on neil ka nii väike, et tankimiseks pead ikka seisma jääma.
Esimeseks rattaks soovitaks ikka 600st.Isiklikult võtaks vanema nii aastast u.95.Pärast müües on hind vähem kukkund ja müüma hakkad sa teda peale esimest, või teist hooaega kindlasti.
-
- Postitusi: 2430
- Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
- Tsikkel: gixxer
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: Gixxer vs ninja vs cbr
Sellise väljalaskeaasta juures (98,99,00...) olid ikka gixxerid ja siis kõik muud rattad
-
- Postitusi: 496
- Liitunud: 19 Juun 2007, 15:45
- Asukoht: Tartu V150M&CB900F&YZ450F
- Tänatud: 1 kord
Re: Gixxer vs ninja vs cbr
Kui sa juba selline mees oled, et esimeseks rattaks biket otsid, siis vaata ikka 900-1000- se poole. Kannatab pärast lihtsamalt müüa ja ei hakka järgmisel aastal siin maad kuulama, et soovitage tonnist, jne....
-
- Postitusi: 111
- Liitunud: 23 Nov 2007, 17:40
- Tsikkel: GSA
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Gixxer vs ninja vs cbr
tramm66 kirjutas:Sellise väljalaskeaasta juures (98,99,00...) olid ikka gixxerid ja siis kõik muud rattad
tõsi.
aga mugavaim oli ikkagi ninja
eriti 600se puhul.
Re: Gixxer vs ninja vs cbr
Sebar kirjutas:Kui sa juba selline mees oled, et esimeseks rattaks biket otsid, siis vaata ikka 900-1000- se poole. Kannatab pärast lihtsamalt müüa ja ei hakka järgmisel aastal siin maad kuulama, et soovitage tonnist, jne....
Miks need tonnised nüüd nii head on. Kuuesajasega saab ikka rohkem nalja teha, mugavam igasugu trikke teha ja häält teeb ka rohkem Tonnine on ainult maanteel +250km/h parem sõita
ja hooldama peab tiba vähem. Kuid siiski, igale ühele oma. Osad sõidavad ju 1300'stega ka ju
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.