638 taastamine
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja
638 taastamine
Tere,
Plaanis on siis üks suhteliselt räämas 638 korda teha ja ise nii Pro ei ole, et kõike oskaks.
Hakkan siis ükshaaval tekkinud probleemidele lahendusi paluma.
Kuidas Jawa 638 Pingeregulaatori ja alaldi korrasolekut kontrollida?
Plaanis on siis üks suhteliselt räämas 638 korda teha ja ise nii Pro ei ole, et kõike oskaks.
Hakkan siis ükshaaval tekkinud probleemidele lahendusi paluma.
Kuidas Jawa 638 Pingeregulaatori ja alaldi korrasolekut kontrollida?
-
- Postitusi: 266
- Liitunud: 30 Mär 2005, 21:27
- Tsikkel: Honda Transalp XL600V
- Asukoht: Tallinn ja Kehra
- Kontakt:
testriga mõõdetakse alaldit.(x,y,z otsad peavad ühtepidi juhtima massi suhtes ja teistpidi +i suhtes)
kui mootor töötab ja laadimispinge ei ole liiga suur/väike,siis on relee ka korras.
relee jaoks on muidugi eraldi mõõteseade olemas,see siis koosneb lambist ja muudetava pingega(u.8-17V)toiteallikast ja juhtmetest mille külge relee ühendatakse,testrit on ka vaja pinge mõõtmiseks või voltmeetrit.see asi kõlbab nii elektrooniliste kui ka kontaktidega releede häälestamiseks.
lõpp reguleerimine tuleb ikka mootorratta peal teha.(kontakt releed)
jawa638 elektroonilist niisama reguleerida ei saa!
kui mootor töötab ja laadimispinge ei ole liiga suur/väike,siis on relee ka korras.
relee jaoks on muidugi eraldi mõõteseade olemas,see siis koosneb lambist ja muudetava pingega(u.8-17V)toiteallikast ja juhtmetest mille külge relee ühendatakse,testrit on ka vaja pinge mõõtmiseks või voltmeetrit.see asi kõlbab nii elektrooniliste kui ka kontaktidega releede häälestamiseks.
lõpp reguleerimine tuleb ikka mootorratta peal teha.(kontakt releed)
jawa638 elektroonilist niisama reguleerida ei saa!
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 266
- Liitunud: 30 Mär 2005, 21:27
- Tsikkel: Honda Transalp XL600V
- Asukoht: Tallinn ja Kehra
- Kontakt:
kahjuks peast ei mäleta neid relee otsi.see,mis sealt harja külge läheb,sinna ja massi vahele pane 12V lamp.
teine ots peaks mass olema,see massi.(M)
kolmas oli vist+ vist(D)aga pole kindel.selle ja massi vahele reguleeritav pingeallikas(adapter vms)selline millel annab sujuvalt pinget reguleerida.
max pinge ca +17V
see ots,kus oli mingi number (54 või 87 vms)jäta vabaks.
siis hakkad pinget tõstma 8Vst(lamp põleb)testriga kontrollid,kusagil 12..14v peaks lamp kustuma.kui nii on siis töötab.
teine ots peaks mass olema,see massi.(M)
kolmas oli vist+ vist(D)aga pole kindel.selle ja massi vahele reguleeritav pingeallikas(adapter vms)selline millel annab sujuvalt pinget reguleerida.
max pinge ca +17V
see ots,kus oli mingi number (54 või 87 vms)jäta vabaks.
siis hakkad pinget tõstma 8Vst(lamp põleb)testriga kontrollid,kusagil 12..14v peaks lamp kustuma.kui nii on siis töötab.
-
Teema algataja
Nii, sai siis proovida.
Klemmid on sellised < 54(tühi) > < D+ > <DF(harjadesse minev juhe)> <B- (mass)>
Sai siis õpetuse järgi teha. (pinget andis pooltühi aku 8-9 V)
Lamp DF ja B- vahel põlema ei hakanud. Testriga mõõtes oli nende kahe vahel enamvähem sama pinge mis akul. Nii kui lamp vahele panna, langes pinge nulli.
Klemmid on sellised < 54(tühi) > < D+ > <DF(harjadesse minev juhe)> <B- (mass)>
Sai siis õpetuse järgi teha. (pinget andis pooltühi aku 8-9 V)
Lamp DF ja B- vahel põlema ei hakanud. Testriga mõõtes oli nende kahe vahel enamvähem sama pinge mis akul. Nii kui lamp vahele panna, langes pinge nulli.
-
- Postitusi: 266
- Liitunud: 30 Mär 2005, 21:27
- Tsikkel: Honda Transalp XL600V
- Asukoht: Tallinn ja Kehra
- Kontakt:
nii vaatasin selle regulaatori skeemi.
D+ on pluss
DF ja D- vahele panid lambi.
kui see 8-9V ei põle siis on relee läbi(täpsemalt on katkestuses juht transistor
TESLA KD602 või on ära põlenud täppis takisti millega pannakse paika see millal transistor sulgeda)
see pinge mis sul sinna ilma lambita tuli,tuli läbi eelneva transistori ja 47K oomise takisti.Selle järgi võib arvata et transistor ikka katkestuses.
D+ on pluss
DF ja D- vahele panid lambi.
kui see 8-9V ei põle siis on relee läbi(täpsemalt on katkestuses juht transistor
TESLA KD602 või on ära põlenud täppis takisti millega pannakse paika see millal transistor sulgeda)
see pinge mis sul sinna ilma lambita tuli,tuli läbi eelneva transistori ja 47K oomise takisti.Selle järgi võib arvata et transistor ikka katkestuses.
-
Teema algataja
-
Teema algataja
-
Teema algataja
Juhtmed vaatasin kõik üle. Kõik oli korras.
Hetkel jätan elektri sinnapaika.
Teeks ennem mootori korda.
Millest on mootoris terav plagin sees, nii tühikäigul kui ka iga käiguga?
Sai vända keskmised laagrid, sõrmed, sõrme laagrid, kolvid ära vahetada. Kahvlid ja k.kasti hammasratad on ka kõik korras.
tänud.
Hetkel jätan elektri sinnapaika.
Teeks ennem mootori korda.
Millest on mootoris terav plagin sees, nii tühikäigul kui ka iga käiguga?
Sai vända keskmised laagrid, sõrmed, sõrme laagrid, kolvid ära vahetada. Kahvlid ja k.kasti hammasratad on ka kõik korras.
tänud.
-
- Postitusi: 104
- Liitunud: 11 Jaan 2005, 23:10
- Asukoht: Tartu
-
Teema algataja
-
Teema algataja
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 266
- Liitunud: 30 Mär 2005, 21:27
- Tsikkel: Honda Transalp XL600V
- Asukoht: Tallinn ja Kehra
- Kontakt:
lase see väntvõll treipingis kelladega üle kontrollida,et kusagilt ei viskaks,
keskmisel osal on lubatud kuni 3 kümnendikku(0,3mm) visata,kuid seegi hea pole.
selline asi veel,et karter peab paaris olema ja see keskmine osa ka selle sama karteri oma,sest erinevate karterite poolte avad erinevad üksteisest!
see keskmine pukk peab väga tihedalt sinna karterisse istuma!
kui selle vahelt õhk läbi käib,siis ongi käivitus halb.
vabakäigu andur on plastik korpusega jupp,mille sees on vedru ja käigukasti pool mingi kuul. käigu plaadil on ka üks kõver jupp,mis vabakäigu ajal sinna vastu läheb.
keskmisel osal on lubatud kuni 3 kümnendikku(0,3mm) visata,kuid seegi hea pole.
selline asi veel,et karter peab paaris olema ja see keskmine osa ka selle sama karteri oma,sest erinevate karterite poolte avad erinevad üksteisest!
see keskmine pukk peab väga tihedalt sinna karterisse istuma!
kui selle vahelt õhk läbi käib,siis ongi käivitus halb.
vabakäigu andur on plastik korpusega jupp,mille sees on vedru ja käigukasti pool mingi kuul. käigu plaadil on ka üks kõver jupp,mis vabakäigu ajal sinna vastu läheb.
-
- Postitusi: 147
- Liitunud: 14 Nov 2004, 21:37
- Asukoht: Tartu linn ja Viljandi Tarvastu mk Suislepa
Olen kohanud ise juhust, kus uus väntvõll on visanud veidi. Treipingis kohe asi selgitatud välja ja sirgeks aetud. Seepeale sissepandud ja asi töötas. Samas see 3 kümnendikku ei ole üldse hea ka, sest vibra on sees põhiline on see, et väntvõll jõuga sees oleks. 3 kümnendikku logisemist hakkab kareterit sööma ja aasta-kahega on karter pees.ints0000 kirjutas:keskmisel osal on lubatud kuni 3 kümnendikku(0,3mm) visata,kuid seegi hea pole..
Kui see nö sissevisates läheb, tuleks midagi vahele panna, et see oleks ikka tihe. Ise olen kasutanud selle jaoks veneaegset küpsetuspaberit. see ei põle ei mädane seal ja paksust on ka piisavalt. Loksu sinna sissejätad saad kuu-kahe pärast uuesti mootori pulkadeks võtta.ints0000 kirjutas:see keskmine pukk peab väga tihedalt sinna karterisse istuma!
kui selle vahelt õhk läbi käib,siis ongi käivitus halb.
.
Unimüts tahab teha ükskord remonti ja korralikult. Aeg on raha ja sõita tahab ka.
Ps alati ei ole kasulik uusi juppe vaid kasutada koos vanadega koos. See rikub ka mootorit. KUi vahetad, siis juba kõik.:)
Yamaha Fazer fzs 600 (1998)- naisele
Ja otsin juba ise uut kaherattalist...
Ja otsin juba ise uut kaherattalist...
-
- Postitusi: 763
- Liitunud: 14 Juun 2005, 07:24
- Tsikkel: Kawasaki KZ1000P, Iž
- Asukoht: Viljandi
638 taastamine.
Tee Sinu kannatusteraja lõpuni ei saa kerge olema, eriti veel siis, kui selle masinaga on sadistlikult käitutud.Isiklikud kogemused eelmisest aastast.
-
Teema algataja
Vat seda ma tean, et kuul. Aga milline? Selline mis mahub seal plasttorus vabalt liikuma? Oleks üpris tänulik täpse seletuse eestints0000 kirjutas:vabakäigu andur on plastik korpusega jupp,mille sees on vedru ja käigukasti pool mingi kuul. käigu plaadil on ka üks kõver jupp,mis vabakäigu ajal sinna vastu läheb.
Nii palju veel, et vänt sai kloostrimetsas paika pandud ja sõidetud on sellega minimaalselt. Ja nn. "uued vanad" karteripooled on ühest paarist ja see vahetugi on ka samast komplektist. Kulumisjägi ei ole, on ainult pikalt seismise tunnused. Vana kasutaja ei olnud aastaid mootorit puutunud.
-
Teema algataja
-
Teema algataja
-
Teema algataja
Ikka on olemas.
Asi näeb hetkel selline välja.
http://www.zone.ee/shareware/jawa/1.JPG?2
http://www.zone.ee/shareware/jawa/2.JPG?2
http://www.zone.ee/shareware/jawa/3.JPG?2
Mootorist ja muudest jubinatest ei hakka vast pilte üles riputama.
Asi näeb hetkel selline välja.
http://www.zone.ee/shareware/jawa/1.JPG?2
http://www.zone.ee/shareware/jawa/2.JPG?2
http://www.zone.ee/shareware/jawa/3.JPG?2
Mootorist ja muudest jubinatest ei hakka vast pilte üles riputama.
-
Teema algataja
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 147
- Liitunud: 14 Nov 2004, 21:37
- Asukoht: Tartu linn ja Viljandi Tarvastu mk Suislepa
Jawa elektriskeemi otsi automotost. Terav plagin ei ole lõtkust. Siis on rohkem selline karu müttamise podin sees terav on kuskil vastukäiv nagu rohkem.raido47 kirjutas:Aga kas see terav plagin võibolla sellest et kolb on nii palju kulunud ja lõtkub silindri sees.
Kas kellegil on jawa638 elektri skeemi.(eriti akulaadimist)
http://www.zone.ee/raivokuusik/index.php?file=638.html
Raamatuke jawa 638 remontijatele saab kiirelt läbi lapata.
Yamaha Fazer fzs 600 (1998)- naisele
Ja otsin juba ise uut kaherattalist...
Ja otsin juba ise uut kaherattalist...
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.