Tuuleklaasi keerasin p....e
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Tuuleklaasi keerasin p....e
Autole kasutanud superhead klaasipuhastajat AutoGlym sariast(Voltast) lasin sellega ka oma kaherattalise suure tuuleklaasi üle ja see nüüd kriime täis nagu 100a vanune.
Tundub et selles vedelikus oli abrasiivi sees vms.
Kas aitaks nende peente kriimude poleerimine - maha lihvimine, on kellegil kogemust selles asjas..?
Hary
Tundub et selles vedelikus oli abrasiivi sees vms.
Kas aitaks nende peente kriimude poleerimine - maha lihvimine, on kellegil kogemust selles asjas..?
Hary
Palju ÕNNE!!!!!Moderaator kirjutas:Saab poleerida.
Nohh ja siis hakkab klaas mõnusasti sillerdama ja moonutama....
Algatuseks osta endale TIIMARIST odavad +7 prillid ja proovi nendega natuke aega teel püsida... Efekt täpselt sama mis poleeritud esiklaasiga pikemat otsa sõita...
Sõida... ja ära MÖLISE!!!
Mul pole muidugi õrna aimugi, millise ratta tuuleklaasi sa peeti keerasid, kas sealt üleüldse on vaja läbi vaadata ja kui suur on tegelik tragöödia. Aga juhul, kui see juhtub olema 535 Virago modifitseeritud kõrgendusega tuuleklaas nagu kommionul, siis on probleem loomulikult ääretult tõsine, sest sõita pole praktiliselt võimalik. Väga suurtel kiirustel puhub "klaasita" sadulast, kriibitud "klaasiga" pole absoluutset mingit nähtavust, ehk siis surmasõit, nagu vanemad mehed ütlevad.
Samas, ravi on olemas. Padi istmiku alla.
Samas, ravi on olemas. Padi istmiku alla.
Viimati muutis Pikk, 20 Mai 2007, 00:09, muudetud 1 kord kokku.
Kes mett teeb, see mett sööb!
Pikk kirjutas:.... Aga juhul, kui see juhtub olema 535 Virago ....... Väga suurtel kiirustel puhub "klaasita" sadulast
Mingi Virago RR või?
Mul ei tekkinud täit kindlust, kas ikka kõik tegelased siin teemas nalja teevad, seetõttu tekkisid ka küsimused.
1) Laenasin ämmalt +3 prillid ja panin tuuningteibiga tuuleklaasi ülaservale kinni ning proovisin sõita. Täpselt sama nagu ilma prillideta. Tegelikult mis vahet mis plusside või miinustega need prillid sul kõhu või rinna kõrgusel on, pea asi et pähe ei pane Nii et palun seletada seda prillinalja.
2) Ma vist olen elus ainult ühte inimest näinud, kes sõites läbi tuuleklaasi vaatas, aga ta on ikka väga lühikest kasvu ka suure klaasi kohta. Ja ega ma hästi ette kujutanud, kuidas ta sellise sõitmisega üleüldse hakkama saab. Kriipimisest ja poleerimisest rääkimata. Aga muidugi mr. Magoo sai ju ka hästi poleeritud tuuleklaasiga kabrioletiga sõidetud....
3) Kas ma olen loll nüüd või?
Suzuki GSX 750 Inazuma
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Mõtlen sama asja, et tuuleklaasist vaatad ju niikuinii üle. Suvel maanteel on see klaas poole tunniga sitikalaipadest niikuinii sedavõrd kirju, et läbi ei näe (no Jawa-ajastul oli see nii, aga ega see sitikate sisikond selgemaks muutunud ei ole).
Ilumeel on muidugi iseasi ja mure mõistetav.
Ilumeel on muidugi iseasi ja mure mõistetav.
Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8783
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: V-Strom 1050DE
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 130 korda
- Tänatud: 326 korda
- Kontakt:
ma pean selle pläga ikka ära katsetama, mis ühes autopoes soodukaga oli, et võtab tulede ja muu sellise plastiku pealt väiksemad kriimud maha. aega pole noh
aga müüdi seda Europarts Autodet AS
aga müüdi seda Europarts Autodet AS
- Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
- Toeta Biker.ee foorumit, KLÕPSA SIIA
Mina poleerisin enda kiivri visiirilt peale kukkumist kriimud välja 3M toodetega, ega ta nagu uus ei saanud aga parem kui kriimudega ikka, kuni uue klaasi saab kärab kasutada küll.
Tulesid olen ka sama tehnikaga poleerinud ja tulemus väga normaalne, olenevalt kriimude sügavusest võib tule lihvimist alustada kuni P500 karedusega paberiga kuni P3000 kareduseni välja ja seejärel viltpadja ja kriimustuskindla laki poleerpastaga asi läikima.
Tulesid olen ka sama tehnikaga poleerinud ja tulemus väga normaalne, olenevalt kriimude sügavusest võib tule lihvimist alustada kuni P500 karedusega paberiga kuni P3000 kareduseni välja ja seejärel viltpadja ja kriimustuskindla laki poleerpastaga asi läikima.
-
- Postitusi: 450
- Liitunud: 24 Nov 2004, 08:32
Võistlustel on nii tuuleklaasi ja kiivriklaasi saadud poleerida Polywatch nimelise asjaga, seda peaks Tallinna Kaubamaja II korruse kullasepa poes olema, Eesti Superbike Meister 2003 Risto Klausen kiitis selle heaks igatahes
Kannad õhukese kihina peale ning nühid villasega kuni klaar.
Läbi tuuleklaasi vaatamine on muidugi maitseasi, ma pigem ikka läbi tuuleklaasi teed jõllitan, püsti istumine pikemalt otsal on ebamugavam kui paagi peal magamine
Kannad õhukese kihina peale ning nühid villasega kuni klaar.
Läbi tuuleklaasi vaatamine on muidugi maitseasi, ma pigem ikka läbi tuuleklaasi teed jõllitan, püsti istumine pikemalt otsal on ebamugavam kui paagi peal magamine
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.