Küsimused seoses Thruxton 900 EFI parendustega

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
w5l1k9
Postitusi: 217
Liitunud: 31 Juul 2015, 22:00
Tsikkel: 100% puhas rõõm

Küsimused seoses Thruxton 900 EFI parendustega

Lugemata postitus Postitas w5l1k9 »

Va loll inimene, lugesin slip-on sumpsidest. Nüüd hakkas hinges kraapima ja näpud sügelema - tahan kah. F¤#@! :)

Mõte liikus sumpside vahetamise suunas (slip-on) aga siis vaatasin, et tegelikult võiks ka õhufiltri poolse otsa välja vahetada ning lõpuks jõudsin sellise komplektini välja:
Triumph Thruxton Efi Basic Performance Package

Kas keegi oskab soovitada EU piires pakutavat sarnaseid komplekte, et saaks õhk ja sumpsid korraga tehtud?
Kuna kasutan ratast igapäevaseks liiklemiseks, siis lõpptulemus peab läbima ülevaatuse.

"Never listen to people who don't like you"
Kasutaja avatar

jegesmesh
Postitusi: 648
Liitunud: 03 Veebr 2009, 18:37
Tsikkel: poolik veel
Asukoht: Jõgeva

Re: Küsimused seoses Thruxton 900 EFI parendustega

Lugemata postitus Postitas jegesmesh »

Savi see ülevaatus, vanad asjad jäävad alles ja saab igakord enne ülevaatust tagasi kruvida. Sul nii uus ratas ka, et sa vist ei pea nagunii iga aasta seal käima :D

Kasutaja avatar

Teema algataja
w5l1k9
Postitusi: 217
Liitunud: 31 Juul 2015, 22:00
Tsikkel: 100% puhas rõõm

Re: Küsimused seoses Thruxton 900 EFI parendustega

Lugemata postitus Postitas w5l1k9 »

Lugesin veel lisaks ja selgus, et AI (Air Injection) tuleks ka eemaldada. See ongi põhjus, miks leegitorud siniseks läksid ning miks ta mootoriga pidurdades plärtsub.

"Never listen to people who don't like you"
Kasutaja avatar

icon
Postitusi: 11
Liitunud: 22 Aug 2013, 17:15
Tsikkel: Triumph Tiger 1050 ABS
Asukoht: Tallinn

Re: Küsimused seoses Thruxton 900 EFI parendustega

Lugemata postitus Postitas icon »

w5l1k9 kirjutas:

Va loll inimene, lugesin slip-on sumpsidest. Nüüd hakkas hinges kraapima ja näpud sügelema - tahan kah. F¤#@! :)

Mõte liikus sumpside vahetamise suunas (slip-on) aga siis vaatasin, et tegelikult võiks ka õhufiltri poolse otsa välja vahetada ning lõpuks jõudsin sellise komplektini välja:
Triumph Thruxton Efi Basic Performance Package

Kas keegi oskab soovitada EU piires pakutavat sarnaseid komplekte, et saaks õhk ja sumpsid korraga tehtud?
Kuna kasutan ratast igapäevaseks liiklemiseks, siis lõpptulemus peab läbima ülevaatuse.

Ära unusta, et fuelmap-i pead ka päris kindlasti välja vahetama peale sellist ümberehitust, muidu sünnib sellest ainult häda ja viletsust. Keihin-i ECU-d, mida Triumph kasutab, on üsna tundlikud sisse ja väljalaske muutuste suhtes. Seega, kui juba ümberehitad, siis veendu, et korraliku fuelmapi ka koos komplektiga saad, soovitavalt koos dyno printout-iga, või veel parem, leiad tegelase, kellel on korraliku lairiba gaasianalüsaatoriga dynopink (seda viimast otsin ka mina) ja vastavad teadmised + tehnika su ECU ringiprogemiseks.

Nimelt talvel ehitasin enda tiigrit ka natuke ringi, lugesin foorumitest soovitusi ja "voodoo" nippe, kuidas väidetavalt motikatest "lennukid" said. Tulemuseks oli üsna tuntavalt paigast ära segu ja häiriv mootori ebastabiilsus eriti just madalatel pööretel väikese gaasiga, ehk kohas kus Keihini ECU läheb MAP sensori lugemipealt üle eelprogetud väärtustele. Hiljem Keihini ECU siseelu tudeerides sain aru küll, et tegemist täieliku jamaga oli, aga mis tehtud, see tehtud.

Kokkuvõttes, ilmselt 10 hobust ehk tuli juurde, aga see, "stabiilsus", mille pärast Triumphi mootoreid hinnatakse oli kadunud. Peale erinevate fuelmappide vaatamist, oletusi, arvutusi, tuletusi ja katsetusi, sain enamvähem enda motikale vastava fuelmapi kokku, aga päris heast on asi ikkagi kaugel.

Kasutaja avatar

Teema algataja
w5l1k9
Postitusi: 217
Liitunud: 31 Juul 2015, 22:00
Tsikkel: 100% puhas rõõm

Re: Küsimused seoses Thruxton 900 EFI parendustega

Lugemata postitus Postitas w5l1k9 »

Jah, juba lugesin ma nn "map" kohta. :) Eks peabki enne muudatused nö paberil kokku sobitama ja alles siis midagi näppima. Ma ei kiirusta sellega.
Hetkel on tegemist vaid info/ideede kogumisega.
Kuna Eesti teed ja tänavad on ilge pask, oleks arukam vist alustada hoopis tagaamortidest.

"Never listen to people who don't like you"
Kasutaja avatar

icon
Postitusi: 11
Liitunud: 22 Aug 2013, 17:15
Tsikkel: Triumph Tiger 1050 ABS
Asukoht: Tallinn

Re: Küsimused seoses Thruxton 900 EFI parendustega

Lugemata postitus Postitas icon »

Lisaks veel juurde, et neid kütusesetabeleid on vähemalt 3-s formaadis (Tehase enda soft/aparaat, TuneBoy ja TuneECU, mis minu teada lihtsalt konverteeritavad ei ole. Seega tasuks enne modifitseerimist veenduda, et aftermarket juppide tootja vastavat tabelit ka sinule sobivas formaadis pakub.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”