Honda CR80 2T Eletroonika
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Honda CR80 2T Eletroonika
Honda cr80 Kid-cross to peaks jääma kuhugi 1991-93 aasta vahele.
Oleks veits abi vaja , kuna ei taha hästi käivituda,
Pikka vända peksmise peale läheb mingi aeg tööl ja sureb mingi vällja mingi 20sek jooksul.
Sai mingi aeg vaadatud kolbi ja silindrit need on korras.
Kui suur võimalus on et süütemähis,impulsi jagaja läbi lähevad või süütepool ning aju.
Kas on vahet ka Süütemähisel:palju neid mähiseid on ?
Kui keegi oskab soovitada siis anke teada , millist mähist võiks Honda cr80 peal panna ning mis elektroonika vidinaid veel.
Ma võin ka pildid üles riputada kui soovi on.
Olge head ja antke nõu.
-
- Postitusi: 88
- Liitunud: 25 Juun 2013, 14:41
- Tsikkel: M750,FE650E,NX650,WRE125,YZ80
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 2 korda
Re: Honda CR80 2T Eletroonika
Maadlesin just samalaadse probleemiga Yamaha YZ80-ga. Mootori ja süüte loogika neil vast identsed. Mul oli probleemiks magneeto rootori kinnitus - magnetitega kopsik on needitud terasest julla külge, mis võllile kinnitub. Ja neetide augud olid aastatega ovaalseks kulunud, mis tingis süüte suvalise muutumise. Aga miks arvad süütes probleemi olevat, mitte bensus? Kui 20 sekundit käib, siis välistaks mehaanilise kolvi-silindri probleemi. Ja ka süüte mähise ja muu "elektroonika".
Re: Honda CR80 2T Eletroonika
Kui korralik säde on olemas, siis mina elektrit ei kahtlustaks. Seal ei ole sellist tarkust peal, mis 20sek käia oskaks.
-
- Postitusi: 88
- Liitunud: 25 Juun 2013, 14:41
- Tsikkel: M750,FE650E,NX650,WRE125,YZ80
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 2 korda
Re: Honda CR80 2T Eletroonika
Just-just. Magneeto rootori kopsiku neediaukude ovaalsusel on siiski oma loogika - tsentrifugaaljõuga (vastavalt kas kiirendus või pidurdus - ühele poole, teisele poole) süüde muutub. Minul oli vaid tühikäik probleemiks, kui kogu aeg gaasiga mängida jäi käima.
Re: Honda CR80 2T Eletroonika
TSentrifugaaljõud ei hakka mõjuma 20 sek pärast. Sinu sümptomid on täiesti teistsugused.
mms kirjutas:Just-just. Magneeto rootori kopsiku neediaukude ovaalsusel on siiski oma loogika - tsentrifugaaljõuga (vastavalt kas kiirendus või pidurdus - ühele poole, teisele poole) süüde muutub. Minul oli vaid tühikäik probleemiks, kui kogu aeg gaasiga mängida jäi käima.
Re: Honda CR80 2T Eletroonika
Homme proovi bensiini vahetuse teha ja kui sellest abi pole siis annan teada.
Re: Honda CR80 2T Eletroonika
Sai siis proovitud teise bensiini õli lahusega , aga sellest polnud abi, korra läks käima ja kõik.Bensiini ja õli lahus oli pea olematu.
Re: Honda CR80 2T Eletroonika
Vea sain leitud ja viga oli Küünla juhtmes, süütepooli poolel polnud korraliku kontakti.
Kas keegi teab kus saab Varuosasi kus oleks Hinna ja kvaliteedi suhe normaalne.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.